Obecny czas: Pią, 28.04.2017, 9:16




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 64 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Reklama 

Pojazdy patrolowe i opancerzone 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 915
Samochód: Viggen
Post Re: Pojazdy patrolowe i opancerzone
Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego (MSPO) Kielce 2011:


Iveco LMV DVD

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image




W formie ciekawostki:

System ''Kusza'',PZR GROM na quadzie(?) Polaris

Image

Image

Image

Image

DZT Honker Pick-up :

Image

Image

Image

picasaweb.google.com zdjęcia:mr_ffox

_________________
,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca,
niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln


http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488


Ostatnio edytowany przez zygix, Wto, 06.09.2011, 12:02, edytowano w sumie 1 raz

Pon, 05.09.2011, 23:52
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20617
Miejscowość: Zgierz [EZG]
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: Pojazdy patrolowe i opancerzone
Uwielbiam puryzm wnętrza tego Iveco
Image Image

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Wto, 06.09.2011, 7:22
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 915
Samochód: Viggen
Post MSPO 2011 Kielce
Na stoisku MAN Trucks & Bus Polska zaprezentowany został samochód patrolowy Gavial Plus, owoc współpracy niemieckiego Rheinmetall MAN Military Vehicles i francuskiego Panharda. Wóz wystawiony na tegorocznym MSPO to nowa wersja pojazdu Gavial, oferowanego kilka lat temu – bez pozytywnych skutków – Bundeswehrze. Gavial z kolei to pochodna wykorzystywanego przez francuskie siły zbrojne Petit Véhicule Protégé (w latach 2008-2011 producent przekazał odbiorcy ok. 300 wozów tego typu).

Image

Cytuj:
Konstrukcja Gavial Plus oparta jest na ramie, do której zamontowane są silnik, elementy zawieszenia i opancerzone nadwozie. W konstrukcji pojazdu w dużym stopniu wykorzystano komercyjne rozwiązania z półki. Pokazywany wóz nie ma zabudowanego wnętrza, dzięki dosyć dużej objętości (6,6 m3) może on zostać zaadaptowany do realizowania różnych zadań, zgodnie z wymogami klientów.


Image

Cytuj:
Napęd wozu stanowi spełniający normę emisji Euro3 turbo diesel o mocy 190 KM (140 kW). Wóz posiada automatyczną, czterobiegowa skrzynię biegów oraz możliwość odłączenia napędu na przednią oś. Zbiornik paliwa pozwala na zabranie 130 l. Maksymalna masa całkowita wozu to 7,6 t. Długość wozu wynosi 4,86 m, szerokość 2,25 m, a wysokość 2,26 m. Standardowe ogumienie występuje w rozmiarze 335/80R20 i wyposażone jest we wkładki, pozwalające na kontynuowanie jazdy po przestrzeleniu opon. Jako opcja oferowany jest system centralnego pompowania kół.


altair.com.pl

_________________
,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca,
niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln


http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488


Śro, 07.09.2011, 21:30
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 915
Samochód: Viggen
Post Panhard PVP
Francuski resort obrony poinformował wczoraj, że 6 września agencja zamówień wojskowych DGA kupiła 200 lekkich samochodów patrolowych Panhard PVP, zwiększając całkowite zamówienie do 1133 egz.

Image

Cytuj:
PVP zostały skierowane do Libanu w 2009, a rok później także do Afganistanu. Będąc w istocie jedynie małym, lekko opancerzonym samochodem, nie mogą wypełniać takiej roli, jak o wiele większe pojazdy klasy MRAP. Służą jednak jako wozy wsparcia dla sił desantowych lub piechoty górskiej, artyleryjskie, inżynieryjne, łącznikowe i dla policji wojskowej – gwarantując wyższy poziom ochrony od klasycznych pojazdów terenowych w rejonie bezpośrednich walk.

4,6-tonowy pojazd przeznaczony jest do przewozu 4 żołnierzy. Aluminiowy pancerz o grubości do 10 mm spełnia standard ochrony balistycznej poziomu 2. wg STANAG 4569 (przed ostrzałem z AK-47 na odległościach ponad 30 m). Samochód zapewnia minimalny poziom bezpieczeństwa przeciwko eksplozjom ładunków wybuchowych – chroni załogę przed wybuchem min przeciwpiechotnych. Może zostać uzbrojony w km, zainstalowany w górnym włazie

_________________
,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca,
niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln


http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488


Pią, 09.09.2011, 13:55
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 915
Samochód: Viggen
Post Re: Pojazdy patrolowe i opancerzone
Przedstawiciele BAE Systems ujawnili, ĹĽe otrzymali zlecenie dowĂłdztwa wojsk samochodowych US Army na dostawy 9 wozĂłw ILAV drugiej generacji, w wersji saperskiej.

Image

Cytuj:
Nowy International Light Armored Vehicles (ILAV). Pojazd, zbudowany w układzie 4x4, jest mniejszą odmianą samochodów rodziny Cougar. Do tej pory zamówiony został przez Irak (865 egz.) i Jemen (18 egz.). Koszt jednostkowy standardowego ILAV wynosi 730 tys. USD


Image

Cytuj:
ILAV to nieco skrócona wersja Cougara, produkowana przez BAE Systems, pierwotnie na zlecenie Iraku. Standardowe Cougary wytwarzane są przez Force Protection Industries. Spółka ta jest więc jednym z głównych podwykonawców zlecenia. Kolejnym, który będzie miał duży udział w przedsięwzięciu, jest Spartan Chassis, dostawca elementów zawieszenia.


defenceindustrydaily.com
altair.com.pl

_________________
,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca,
niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln


http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488


Śro, 21.09.2011, 13:09
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20617
Miejscowość: Zgierz [EZG]
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: Pojazdy patrolowe i opancerzone
Ricardo FED ALPHA
Concept ekologicznego pojazdu bojowego.
Posiada silnik diesla Cummins I4, opony Goodyear Fuel Max o zmniejszonym oporze oraz pokładowy generator energii elektrycznej Kollmorgen. Elementy wzmacniające wykonane są z aluminium.
Image

Image

Image
zercustoms, carphotoguru

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Wto, 11.10.2011, 14:42
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 915
Samochód: Viggen
Post Re: Pojazdy patrolowe i opancerzone
Prezentacja Saratogi

Navistar Defense zaprezentował wczoraj nowy opancerzony samochód terenowy, International Saratoga. Wóz o masie 6,7 t ma wypełniać lukę między HMMWV a wozami klasy JLTV.


Image

Cytuj:
Prezentacja pojazdu odbyła się na wystawie AUSA, organizowanej przez wojska lądowe. Saratoga przeznaczona jest do przewozu 4 lub 5 żołnierzy. Pancerz powinien chronić przed ostrzałem broni strzeleckiej i odłamkami pocisków artyleryjskich. Producent zapewnia o skutecznym zabezpieczeniu załogi również w przypadku wybuchów min i improwizowanych ładunków wybuchowych. Nie podał jednak żadnych szczegółów w tych kwestiach.

Można jednak spodziewać się gorszych wskaźników, niż w przypadku większych i cięższych wozów, z dnem ukształtowanych w literę V i wysokim prześwitem. Praw fizyki nie uda się ominąć.

Z drugiej strony Saratoga powinna oferować żołnierzom wyższy poziom ochrony, niż w przypadku HMMWV. Masa ostatnich modeli tych wozów waha się w przedziale od 2,9 do 4,7 t. W przypadku Saratogi wartość ta wynosi 6,7 t. Dodajmy, że długość pojazdu wynosi 5,71 m, szerokość 2,43 m, a wysokość 2,1 m. Dla standardowego Humvee liczby te są nieco mniejsze. To odpowiednio 4,93 m, 2,31 m oraz 1,99 m.

Navistar Defense oferuje Saratogę jako pojazd, wypełniający lukę między rozwijanymi obecnie większymi JLTV a Humvee. Przedstawiciele spółki poinformowali, że liczą na zainteresowanie wojska mimo, że nie przedstawiło żadnej specyfikacji, dotyczącej wozów tej klasy.


altair.com.pl


http://www.youtube.com/watch?v=8j3o42UMMrU&feature=related
NAVISTAR DEFENSE

_________________
,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca,
niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln


http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488


Wto, 11.10.2011, 17:22
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 915
Samochód: Viggen
Post Nexter Systems Aravis
Image

Image

Cytuj:
Na wystawie targów w paryskim salonie Eurosatory 2008 miał premierę pojazd francuskiej firmy Nexter – zaliczony do pojazdów nowej generacji MRAP.

Francuska Agencja Zamówień dla armii – DGA (Delegation Generale pour l'Armement) zamówiła w Nexter Systems 15 Aravisów dla wojska lądowych Francji, działających w Afganistanie. Jest to jeden z ostatnich modeli francuskich pojazdów z grona minoodpornych, wyróżniający się stosunkowo małą masą i wysokim poziomem odporności. Ich zasadnicze przeznaczenie to osłona pojazdów i specjalistów inżynieryjno – saperskich grup takich jak system Buffalo i trały – wykrywające i niszczące improwizowane ładunki wybuchowe (IED). Załoga 7 żołnierzy, wyposażona w zdalnie sterowane stanowisko strzeleckie „Protector” z 12,7 mm wkm, oraz kamery zamontowane na wieżyczce jak i burtach pojazdu.

Aravis posiada system modułowego opancerzenia SAFEPRO oraz podwozie umimog U5000, pozwalające na przekształcenie pojazdu w pojazd o różnym przeznaczeniu np. wóz medyczny, rozpoznania artyleryjskiego, dowodzenia itp. Oczywiście poziom ochrony balistycznej i przeciwminowej nie jest powszechnie ujawniany. Można sądzić że zapewnia ochronę balistyczną od pocisków do 14,5 mm, oraz wybuchu IED na poziomie 4a/4b wg STANAG. W trakcie testowania na wybuch ładunku 50 kg TNT w odległości 5 m od pojazdu zachowanie jego sprawności nie przekraczało niebezpiecznej dla załogi granicy penetracji kabiny. Masa bojowa pojazdu to 12,5 t co jest wysoce atrakcyjną wartością techniczną w porównaniu do innych pojazdów MRAP tego samego poziomu ochronności. Silnik ma osłonę na poziomie 1 STANAG 4569.

„Aravis” ma przy tej niewielkiej masie, wysoką mobilność taktyczną konkurencyjną do amerykańskich pojazdów nowego pokolenia M-ATV. Mała masa również pozwala na jego transportowanie samolotem C-160 i C-130. Pojazd ten jest w rodzinie pojazdów MRAP pewnym hitem, dobrze zaawansowaną technologia różni się od amerykańskich MRAP z „nadwagą”.

_________________
,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca,
niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln


http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488


Pią, 21.10.2011, 23:05
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20617
Miejscowość: Zgierz [EZG]
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: Pojazdy patrolowe i opancerzone
Opancerzona wersja Dongfenga EQ2050
Image

Image

Image

carnewschina

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Wto, 27.12.2011, 10:44
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20617
Miejscowość: Zgierz [EZG]
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: Pojazdy patrolowe i opancerzone
10 Najlepszych pojazdĂłw wojskowych wg magazynu Car & Driver
http://www.caranddriver.com/features/20 ... es-feature

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Czw, 05.01.2012, 21:23
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 915
Samochód: Viggen
Post Re: Pojazdy patrolowe i opancerzone
Cayman Vepr :

Image

Image

Cytuj:
Jest to pojazd 4x4 z przedziałem silnikowym znajdującym się przed pierwszą osią. Struktura nadwozia została wykonana z paneli aluminiowych stopu AMG-3. Nad przednią osią znajduje się przedział kierowania z miejscem kierowcy, natomiast z tyłu izolowany przedział pasażerski i siedzenie dla 6 żołnierzy. Dno posiada silną ochronę przeciwminową, niestety producent nie podaje szczegółowych danych. Pojazd może brodzić do głębokości 1,5 m. do jego napędu zastosowano silnik wysokoprężny o mocy 260 KM (KAMAZ). Wysokie wymagania co do jakości i odporności zwieszenie spełnione zostały dzięki zastosowaniu zawieszania pochodzącego z transportera BTR. W warunkach zurbanizowanych prowadzenie pojazdu nie należy do najłatwiejszych z uwagi na gabaryty zwłaszcza szerokość 2700mm (długość 6500mm, wysokość 2650mm).



AMPV :

Image

Cytuj:
Wóz ten rozwijany jest przez konsorcjum stworzone przez Kraussmaffei Wegmann i Rheinmetall Demence. Duży udział w projekcie nowego pojazdu mają również Austriacy z firmy Steyr, którzy odpowiadali za opracowanie i przebadanie podwozia oraz układu napędowego AMPV. W pojeździe tym zastosowano 6-cylindrowy silnik pochodzący właśnie od Steyra-M16 SCI o mocy 200KM/268 kW. Samonośny kadłub posiada dodatkowy, modułowy pancerz zwiększający poziom ochrony. Na razie szczegóły dotyczące odporności pancerza są niejawne ale można szacować że dla najcięższej wersji, określanej jako typ 2, nie przekroczą one poziomu 3/3a wg STANAG 4569. AMPV został zbudowany z myślą o niemieckim programie GFF.Zbudowano w sumie 4 pojazdy: o masie bojowej 9300 kg (2), 7500 oraz 5500 – przystosowany do transportu śmigłowcem CH53.



ST Kinetics Spider LSV :

Image

Cytuj:
Singapurskie ministerstwo obrony zleciło opracowanie i wyprodukowanie nowego wozu Spider, lekkiego samochodu dla sił specjalnych, rodzimej ST Kinetics.Umowa dotyczy dostawy nowej generacji pojazdów Spiker LSV. Dostawa ma nastąpić w latach 2013-14.
Zaprojektowany w konfiguracji napędem centralnym pozwala na montowanie wymiennych systemów uzbrojenia. Ponadto korzystając z rurowej konstrukcji lekkie karabiny maszynowe mogą być mocowane po obu stronach kierowcy. W nowej wersji zastosowano 4 biegową automatyczna przekładnię oraz udoskonalono niezależne zawieszenie pod kątem pokonywania terenu z większymi prędkościami. Załoga została zwiększona do 6 osób.



Gaz 29651 :

Image

Image



militaryrok.pl

_________________
,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca,
niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln


http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488


Wto, 24.01.2012, 0:28
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 915
Samochód: Viggen
Post Re: Pojazdy patrolowe i opancerzone
Amerykańska Navistar Defense dostarczy 650 zestawów do modernizacji podwozi MaxxPro Plus, samochodów klasy MRAP. Koszt przedsięwzięcia to 110 mln USD.

Image

MaxxPro ze zmodernizowanym zawieszeniem. Doskonale widoczne nowe amortyzatory i sprężyny w niebieskim kolorze. Pojazd jest dzięki nim wyższy od standardowych model / Zdjęcie: Navistar Defense

altair.com.pl

_________________
,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca,
niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln


http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488


Czw, 26.01.2012, 16:45
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20617
Miejscowość: Zgierz [EZG]
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: Pojazdy patrolowe i opancerzone
PĹ‚ywajÄ…cy pojazd piechoty Xiaolong XLW-Z01
Cytuj:
Boat-shaped under-body clearly visible here. Very small headlights, when these things attack a beach they don’t wanna be seen by the enemy, so why bother a decent light? Power comes from a China-made Steyr 3.2 liter 6-cylinder diesel that delivers 160kw. It is the same engine Xialong uses for all its vehicles, mostly it poops out just 135kw. I guess it needs some extra power to propel all that armor, empty weight of the XLW-Z01 is 7.5 ton.

Image

Image

Image

Image

Image
carnewschina

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Śro, 08.02.2012, 12:53
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 915
Samochód: Viggen
Post Re: Pojazdy patrolowe i opancerzone
zdjęcia:military-today.com

Thales Hawkei (Australia) :

Cytuj:
The Hawkei light protected vehicle was developed by Thales as a private venture to meet requirements of the Australian Army. It is designed to be used in combat areas or during peacekeeping operations. The Hawkei is named after a deadly pit viper. It was designed around the success of the Bushmaster mine resistant ambush protected vehicle. The Australian Army plans to replace it's fleet of Land Rovers with up to 1 300 new light protected vehicles. It is also being proposed for possible export customers.



Image

Image

Image

Image

Image

Cytuj:
Entered service ?
Configuration 4x4
Crew 4 - 6 men
Dimensions and weight
Weight ~ 7 t
Payload capacity up to 2.5 t
Mobility
Engine : Steyr 3.2-liter diesel
Engine power : 300 hp
Maximum road speed 100 - 110 km/h
Range over 1 000 km
Maneuverability
Gradient 60%
Side slope 40%
Vertical step ~ 0.5 m
Trench ~ 0.5 m
Fording 1.2 m


---------------------------------------------------------------------------------

Mitsubishi Type 73 Kogata :

Cytuj:
The Type 73 Kogata light utility vehicle was developed by Mitsubishi as a replacement for the previous model. It is based on commercially available Mitsubishi Pajero. It's production commenced in 1996.


Image

Image

Image

Image

Image

Cytuj:
Entered service 1996
Configuration 4 x 4
Cab seating 1 + 5 men
Dimensions and weight
Weight (empty) 1.94 t
Maximum load 0.44 t
Length 4.14 m
Width 1.76 m
Height 1.97 m
Mobility
Engine Mitsubishi diesel
Engine power 123 hp
Maximum road speed 135 km/h
Range ?
Maneuverability
Gradient 60%
Side slope 30%
Vertical step ~ 0.5 m
Trench ~ 0.5 m
Fording ~ 0.6 m


---------------------------------------------------------------------------------------------

KADDB Desert Iris (Jordania) :

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

_________________
,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca,
niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln


http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488


Sob, 11.02.2012, 21:49
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 915
Samochód: Viggen
Post Re: Pojazdy patrolowe i opancerzone
Rozpoczęły się dostawy samochodów patrolowych Iveco LMV M65 dla rosyjskich wojsk lądowych, półtora roku po pierwotnie planowanym terminie.

Image

Cytuj:
Zakup włoskich Rysi (nazwa handlowa LMV to właśnie Lynx) wpisuje się w politykę importu technologii, co ma pozwolić rosyjskiemu przemysłowi na odrobienie strat do Zachodu w kluczowych dziedzinach, w tym także militarnej.

Latem 2010 rosyjski resort obrony zdecydował o rezygnacji z zakupów własnych samochodów patrolowych Tigr, na rzecz cieszących się o wiele lepszą renomą włoskich LMV. Według ówczesnych doniesień Kommiersanta, MO FR zamierzało w ciągu 5-6 lat kupić 1775 LMV M65. Na lata 2011-12 zaplanowano zakup po 278 pojazdów tego typu. W kolejnych 2 latach poziom zakupów miał wzrosnąć do 458 rocznie. Na 2015 plan przewidywał zakup 228, a na 2016 – 75 LMV M65. Samochody miały być montowane przez zakłady KamAZ, dzięki licencji z wzrastającym stopniowo odsetkiem rodzimych podzespołów.
Ostatecznie montaż Lynxów umieszczony został w zakładach KamAZa w Woroneżu. Jednak – jak wskazują nieoficjalne informacje – zakres prac realizowanych przez Rosjan jest znikomy.


Image

Image
Zwycięzki Iveco LMV M65...

Image
...i przegrany GAZ 2330 Tigr.

altair.com.pl

_________________
,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca,
niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln


http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488


Czw, 15.03.2012, 0:49
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 915
Samochód: Viggen
Post Re: Pojazdy patrolowe i opancerzone
Ministerstwo obrony FR wystawiło na aukcję 2 pojazdy opancerzone Iveco 40E15WM służące wcześniej do testów. Jednostkowa cena wyjściowa wynosi 1,76 mln rubli.
Jakiś chętny :?:

_________________
,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca,
niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln


http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488


Pią, 23.03.2012, 16:18
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20617
Miejscowość: Zgierz [EZG]
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: Pojazdy patrolowe i opancerzone
Tata Mine Protected Vehicle
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Cytuj:
Engine
Fuel Diesel
Installation Front, longitudnal
Type 6-cyls in-line, Cummins ISBe, Turbo Diesel
Bore/stroke 107/124mm
Compression ratio 17.2:1
Power 245bhp at 2500rpm
Torque 94.32kgm at 1200-1700rpm
Power to weight 17.5bhp per tonne
Torque to weight 6.73kgm per tonne
Transmission
Type All-wheel drive
Gearbox 6-speed manual (G750)
Dimensions
Length 6580mm
Width 2600mm
Height 300mm
Wheel base 3700mm
Ground clearance 315mm
Chassis & Body
Construction Armoured steel V-hull, monocoque
Weight 14 tonnes
Tyres 14R20-with run flat system
Spare Full size

Suspension
Front Non-independent, leaf spring, live axle
Rear Non-independent, leaf spring live axlel
Steering
Type Integral hydraulic power steering
Type of power assist Hydraulic
Turning circle 16.0m
Brakes
Front Drums
Rear Drums
Anti-lock Yes
Performance
0-20 4.30sec
0-40 10.84sec
0-60 20.80sec
Economy
City 4.0kpl (Overall)
Tank size 265 litres


autocarindia.

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Pon, 30.04.2012, 16:51
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 915
Samochód: Viggen
Post Re: Pojazdy patrolowe i opancerzone
IVECO LMV

Na IDEB 2012 pokazano czeski wóz opancerzony IVECO LMV wyposażony w słowacki zsmu EVPU ZSRD 07 z karabinem maszynowym FN MAG.

Image

Cytuj:
Pełne oznaczenie pokazywanego na IDEB wozu to IVECO M65E19WM LMV 4x4 LOV 7.62. Jest to jeden z 11 pojazdów z zsmu ZSRD 07, które dołączą do pozostałych 79 czeskich LMV z zsmu Kongsberg Protector M151. Te ostatnie uzbrojone zostały w 12,7-mm wielkokalibrowe karabiny maszynowe FN Browning M2HB-QCB.


Image

Cytuj:
Na IDEB zadebiutował, na lekkim wozie opancerzonym IVECO LMV czeskiej armii, słowacki zsmu EVPU ZSRD 07 uzbrojony w belgijski karabin maszynowy FN MAG Standard. Skuteczny zasięg ognia wynosi 1200 m. Zakrespodniesienia to od -15 do 70°, zakres obrotu wynosi 360°, skrzynka amunicyjna mieści 500 nabojów.


Image

Cytuj:
Panel kontrolny zdalnie sterowanego modułu uzbrojenia ZSRD 07, będący efektem słowacko-czeskiej współpracy.


http://www.altair.com.pl/start-7882

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

PZTM Sarbaz

Na wystawie KADEX 2012 w Astanie zademonstrowano demonstrator wozu terenowego Sarbaz, zaprojektowany przez PZTM z Pietropawłowska.

Image

Cytuj:
Zaprezentowany po raz pierwszy na wystawie KADEX wóz Sarbaz to propozycja dla wojska i resortów siłowych Kazachstanu. Pojazd istnieje na razie w jednym egzemplarzu.

PTZM (Pietropawłowskij Zawod Tiażelogo Maszinostrojenia) jest zakładem wytwarzającym sprzęt na potrzeby przemysłu wydobywczego i kolejowego, ale realizuje też zadania na zlecenie kazachskiego ministerstwa obrony. Jednym z takich wyrobów jest, zaprezentowany na odbywających się od 3 do 6 maja w Astanie, stolicy Kazachstanu, targach wojskowych KADEX (KAzakhstan Defence EXpo) demonstrator technologii pojazdu Sarbaz 4x4, czyli Wojownik.

Samochód nawiązuje masą, gabarytami i przeznaczeniem do włoskiego IVECO LMV, francuskiego Renault Sherpa, czy polskiego Tura 2. W obecnej odmianie Sarbaz nie jest opancerzony, choć producent zakłada możliwość zwiększenia odporności balistycznej. Wóz prezentowany był na targach z makietą zdalnie sterowanego modułu uzbrojenia z atrapami dwóch 7,62-mm napędowych karabinów maszynowych.


http://www.altair.com.pl/start-7888

_________________
,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca,
niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln


http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488


Pią, 11.05.2012, 17:46
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20617
Miejscowość: Zgierz [EZG]
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: Pojazdy patrolowe i opancerzone
Ależ siermiężny ten Sarbaz :roll:

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Nie, 13.05.2012, 22:24
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5809
Miejscowość: Warszawa
Post Re: Pojazdy patrolowe i opancerzone
ktoś tu narzekał na Honkera :>


Śro, 16.05.2012, 0:58
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Reklama 

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 64 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2015 Tomasz Malatyński






Tylna belka - Peugeot CitroenSzyby samochodoweCiężarówkiForum motoryzacyjne autoGALERIA.plogłoszeniaSklep z częściami - MotoCentrum.plNova Auto Serwiseuromaster-makowski.plklimatyzacja daikin • Tworzenie stron internetowych: wedzinski.com