Samochody Świata - Forum Motoryzacyjne https://www.samochodyswiata.pl/ |
|
Joskin Cargo-Track https://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?f=23&t=42084 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | RR ltd Co. [ Śro, 20.04.2016, 12:35 ] |
Temat postu: | Joskin Cargo-Track |
Pojazd samojezdny dostosowany do całej gamy osprzętu CARGO. 8 kół napędowych sprawia, że CARGO-TRACK potrafi dostosować się do każdego podłoża. Jest on wyposażony w system trzech osi skrętnych wymuszających i w jedną oś stałą. Zawieszana kabina jest całkowicie oszklona i zapewnia optymalną widoczność. Przy oponach drogowych, prędkość może osiągnąć 80 km/h (jeśli to zgodne z przepisami!) Silnik o mocy 450 KM umożliwia przewożenie dużych ładunków po terenie każdego typu. Silnik Silnik Cargo-TRACK, IVECO EEV Cursor 13 z 6 cylindrami ustawionymi w linii, rozwija maksymalną moc około 332 kW (450 KM) dla momentu obrotowego 2.200 Nm między 1.000 a 1.400 obr./min. Dzięki najnowszym osiągnięciom techniki wykorzystanym do jego budowy, silnik jest w pełni zgodny z normą Euro 5 i jest wyposażony w technologię Ad/Blue do oczyszczania spalin (mniejsza emisja NOx). Silnik : IVECO EEV CURSOR 13 Moc maks. (kW/KM) : 332 kW / 450 KM od 1.450 do 1.900 obr/min Maks. moment obrot. : 2.200 Nm między 1.000 obr/min i 1.440 obr/min Układ wtryskowy : Wtrysk bezpośredni poprzez wtryskiwacze pomp elektronicznych Średnica cylindra / skok : 135 / 150 mm Liczba cylindrów / poj. skokowa : 6 cylindrów z 4 zaworami / 12882 cm³ Turbodoładowanie : Turbosprężarka o zmiennej geometrii i chłodzeniu powietrza intercoolerem Urządzenie przeciw zanieczyszczeniom : Stanowisko oczyszczania SCR* przez Ad/Blue (*SCR = Selektywna Katalityczna Redukcja) Norma zanieczyszczenia : Euro 5 Kompresor powietrza : Dwucylindrowy 630 cm³ Pojemność zbiorników : 300L paliwo / 55L Adblue Przekładnia Automatyczna i półautomatyczna (16 przełożeń) skrzynia biegów sprawnie przekazuje moc 450 KM do 8 kół napędzających zapewniając komfort jazdy i prędkość 80 km/h na drodze. Aby poprawić zdolności motoryczne w polu, moc jest rozdzielona na oś, przednią i tylną, z których każda posiada blokadę dyferencjału. W kwestii bezpieczeństwa, bardzo istotnej w tego typu pojeździe, Cargo-TRACK jest wyposażony seryjnie w system ABS oraz elektroniczne sterowanie układem hamulcowym. - Napęd na 8 kół odpowiedni do wszystkich prac rolnych - Skrzynia biegów ZF Eurotronic 16-biegowa półautomatyczna z biegiem "pełzającym" - Skrzynka transferowa z blokowanym dyferencjałem rozdzielającym moc na oś przednią i tylną (proporcja 1:4) - Każda grupa osi, nawet skrętny zespół 2 osi tylnych, posiada własną blokadę dyferencjału - System zapobiegający blokowaniu kół (ABS) i elektroniczne sterowanie hamowaniem są montowane seryjnie - Spełnia warunki transportu drogowego do 80 km/godz.* * Prędkość możliwa przy montażu kół standardowych i szerokości pojazdu poniżej 2.550 mm. Należy przestrzegać przepisów obowiązujących w danym kraju, dotyczących szerokości pojazdów i dopuszczalnych prędkości. Hamulce - Pneumatyczny o 2 niezależnych obwodach - ABS / EBL (system wyrównujący hamowanie każdej osi w zależności od jej obciążenia) - Hamulec postojowy : działa na tylne osie poprzez siłowniki pneumatyczne Eneria elektr. - 24 Volty – 2 baterie 12 V/170 Ah - Alternator : 90 A x 28 V (2520 W) - Rozrusznik : 4,5 kW - Prądnica ssąca 24/12V (6 A) Panoramiczna kabina Przestronna i oszklona kabina zapewnia pełny (360°), panoramiczny widok i wystarczającą ilość miejsca dla pasażera. Wysoki i wysunięty do przodu fotel zapewnia kierującemu optymalną widoczność podczas pracy, jak i na drodze. - Klimatyzacja automatyczna - Fotel pneumatyczny - Poziom hałasu w kabinie (77/311EEC) : 76 (dB(A)) - Siedzenie pasażera - Dostępnych 15 reflektorów pracy - Lusterka wsteczne sterowane elektrycznie - Widoczność 350° - Konsola sterująca osprzętem wbudowana w podłokietnik. joskin.com.pl |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |