Samochody Świata - Forum Motoryzacyjne
https://www.samochodyswiata.pl/

Joskin Cargo-Track
https://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?f=23&t=42084
Strona 1 z 1

Autor:  RR ltd Co. [ Śro, 20.04.2016, 12:35 ]
Temat postu:  Joskin Cargo-Track

Pojazd samojezdny dostosowany do całej gamy osprzętu CARGO.
8 kół napędowych sprawia, że CARGO-TRACK potrafi dostosować się do każdego podłoża. Jest on wyposażony w system trzech osi skrętnych wymuszających i w jedną oś stałą.
Zawieszana kabina jest całkowicie oszklona i zapewnia optymalną widoczność.
Przy oponach drogowych, prędkość może osiągnąć 80 km/h (jeśli to zgodne z przepisami!)
Silnik o mocy 450 KM umożliwia przewożenie dużych ładunków po terenie każdego typu.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Silnik
Silnik Cargo-TRACK, IVECO EEV Cursor 13 z 6 cylindrami ustawionymi w linii, rozwija maksymalną moc około 332 kW (450 KM) dla momentu obrotowego 2.200 Nm między 1.000 a 1.400 obr./min. Dzięki najnowszym osiągnięciom techniki wykorzystanym do jego budowy, silnik jest w pełni zgodny z normą Euro 5 i jest wyposażony w technologię Ad/Blue do oczyszczania spalin (mniejsza emisja NOx).
Silnik : IVECO EEV CURSOR 13
Moc maks. (kW/KM) : 332 kW / 450 KM od 1.450 do 1.900 obr/min
Maks. moment obrot. : 2.200 Nm między 1.000 obr/min i 1.440 obr/min
Układ wtryskowy : Wtrysk bezpośredni poprzez wtryskiwacze pomp elektronicznych
Średnica cylindra / skok : 135 / 150 mm
Liczba cylindrów / poj. skokowa : 6 cylindrów z 4 zaworami / 12882 cm³
Turbodoładowanie : Turbosprężarka o zmiennej geometrii i chłodzeniu powietrza intercoolerem
Urządzenie przeciw zanieczyszczeniom : Stanowisko oczyszczania SCR* przez Ad/Blue
(*SCR = Selektywna Katalityczna Redukcja)
Norma zanieczyszczenia : Euro 5
Kompresor powietrza : Dwucylindrowy 630 cm³
Pojemność zbiorników : 300L paliwo / 55L Adblue

Przekładnia
Automatyczna i półautomatyczna (16 przełożeń) skrzynia biegów sprawnie przekazuje moc 450 KM do 8 kół napędzających zapewniając komfort jazdy i prędkość 80 km/h na drodze. Aby poprawić zdolności motoryczne w polu, moc jest rozdzielona na oś, przednią i tylną, z których każda posiada blokadę dyferencjału. W kwestii bezpieczeństwa, bardzo istotnej w tego typu pojeździe, Cargo-TRACK jest wyposażony seryjnie w system ABS oraz elektroniczne sterowanie układem hamulcowym.
- Napęd na 8 kół odpowiedni do wszystkich prac rolnych
- Skrzynia biegów ZF Eurotronic 16-biegowa półautomatyczna z biegiem "pełzającym"
- Skrzynka transferowa z blokowanym dyferencjałem rozdzielającym moc na oś przednią i tylną (proporcja 1:4)
- Każda grupa osi, nawet skrętny zespół 2 osi tylnych, posiada własną blokadę dyferencjału
- System zapobiegający blokowaniu kół (ABS) i elektroniczne sterowanie hamowaniem są montowane seryjnie
- Spełnia warunki transportu drogowego do 80 km/godz.*
* Prędkość możliwa przy montażu kół standardowych i szerokości pojazdu poniżej 2.550 mm. Należy przestrzegać przepisów obowiązujących w danym kraju, dotyczących szerokości pojazdów i dopuszczalnych prędkości.

Hamulce
- Pneumatyczny o 2 niezależnych obwodach
- ABS / EBL (system wyrównujący hamowanie każdej osi w zależności od jej obciążenia)
- Hamulec postojowy : działa na tylne osie poprzez siłowniki pneumatyczne

Eneria elektr.
- 24 Volty – 2 baterie 12 V/170 Ah
- Alternator : 90 A x 28 V (2520 W)
- Rozrusznik : 4,5 kW
- Prądnica ssąca 24/12V (6 A)

Panoramiczna kabina
Przestronna i oszklona kabina zapewnia pełny (360°), panoramiczny widok i wystarczającą ilość miejsca dla pasażera. Wysoki i wysunięty do przodu fotel zapewnia kierującemu optymalną widoczność podczas pracy, jak i na drodze.
- Klimatyzacja automatyczna
- Fotel pneumatyczny
- Poziom hałasu w kabinie (77/311EEC) : 76 (dB(A))
- Siedzenie pasażera
- Dostępnych 15 reflektorów pracy
- Lusterka wsteczne sterowane elektrycznie
- Widoczność 350°
- Konsola sterująca osprzętem wbudowana w podłokietnik.

Image Image

Image Image Image
joskin.com.pl

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/