Obecny czas: Pią, 19.04.2024, 5:31




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 165 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna
Wzielibyście... 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 9888
Miejscowość: Gród Kraka
Samochód: 1.4 + 2.0
Post 
eF z Twojej wypowidzi mam rozmumieć, że np. chodzisz po plaży w różowych stringach, bo tak chcesz i nie interesuje Cie to, co inni pomyślą...

_________________
ExoticCars.pl - rzadkie auta z polskich dróg!


Śro, 28.07.2004, 12:10
Profil

Postów: 2008
Post 
Różowe stringi to sytuacja ekstremalna,ale sens taki własnie jest.

_________________
Tu es foutu darling


Śro, 28.07.2004, 12:12
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 23638
Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
Post 
Ale się ostanio drapiecie :twisted: A ja przyznam racje ef'owi bo też lubie Phaetona i głupie piep***nie , że Mercede jest lepszy jest bezsensowne bo temu VW nic nie brakuje do luksusowej limuzyny i już ! tak samo mógłbym powiedzieć o każdym samochodzie luksusowym że nie dorasta jakiemuś innemu luksusowemu samochodowi !

PokĂłj !

_________________
Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.


Śro, 28.07.2004, 12:13
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9496
Miejscowość: Warszawa
Samochód: Audi A4 B8 Avant
Post 
Lordz i el_payaco dziękuję za kontynuowanie polemiki z eF'em. Podpisuję się pod tym co napisaliście. A co do S80 to jeden z najgorszych modeli jakie wypuściło Volvo, przepraszam, FordVo.

_________________
http://www.exoticcars.pl


Śro, 28.07.2004, 12:14
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 6258
Miejscowość: Racibórz - Wawa
Samochód: Das Auto mit TDI
Post 
eF napisał(a):
Mówisz,że Ople robił auta luksusowe,ale stracił prestiż bo wypuścił chłam. Naprawde nie wiem co gorsze-stracic prestiż na własnie życzenie(Opel) czy odważnie o niego walczyć (VW).


Tylko VW może go nie zdążyć zbudować bo wcześniej zbankrutuje albo powróci do korzeni. VW próbuje go budować we własny specyficzny sposób. Po podjęciu decyzji o budowie Phaetona podniósł ceny innych aut tak, że przestają się po woli sprzedawać. Przecież nikt przy zdrowych zmysłach kupując Golfa nie ma zamiaru dopłacać do kogoś kto kupuje Phaetona, a tak dzieje się obecnie.

eF napisał(a):
Nie dogadamy się Lord,bo ty jesteś maniakiem Opla i nie dociera do Ciebie nic poza tym,co usłyszałeś o Oplu i VW jak byłes mały... Ale to na szczęście juz tylko Twój problem.


Oj dociera, dociera. Dociera do mnie m.in. to, że Audi ma coraz bardziej dość współpracy z VW, że załogi fabryk VW zaczynają się buntować bo mają coraz dłuższe przestoje w produkcji co doprowadzi niedługo do zwolnień.

VW do budowania prestiżu zabrał się od d**y strony. Wszystko złe co się teraz dzieje w VW jest winą Piecha. To on wydawał astronomiczne sumy na zakup nowych marek. To on stwierdził, że VW może produkować auto klasy luksusowej. Jak wszystko zaczęło się walić to zawinął d**ę w troki i uciekł.

_________________
Old Opels never die!!!
Opel - Wir lieben autos
Od dużej pojemności lepsza jest tylko jeszcze większa pojemność - A. Opel
08.2007 - 08.2010 - '93 Opel Vectra GT - Rost In Peace ;(


Śro, 28.07.2004, 12:39
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 7080
Miejscowość: Sokółka -----> Belastok
Samochód: das Astra von Opel
Post 
Jakby nie było, kazdy z was po trochu rację ma. Volskwagen jak dale mnie za szybko wszedł w klasę luksusową, bo wg mnie powinni najpierw wejść do klasy wyższej, czyli powyżej Paska. Takie jest moje zdanie. Ale co nie zmienia jednak faktu, że Phaeton mi sie podoba nawet, ale jednak jak już wczoeśniej wspominałem, bym go nie kupił dlatego, że to VW tylko wole coś innego nawet BMW. Może właśnie tu chodzi o ten cały prestiż...

_________________
"Najpierw słyszysz rap, dopiero potem wjeżdża fura,
na 17 calach, na których moja Astra kula!!" 8)

http://www.astraklub.pl


Śro, 28.07.2004, 13:16
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9496
Miejscowość: Warszawa
Samochód: Audi A4 B8 Avant
Post 
Lordz, mądre słowa nt. Volkswagena.

_________________
http://www.exoticcars.pl


Śro, 28.07.2004, 13:42
Profil

Postów: 2008
Post 
Audi ma dość współpracy z VW? Może i tak,ale to przecież to "gówniane" VW postawiło przed Audi cel-wejście do klasy premium i dzięki pomocy/pieniądzom/polityce VW Audi sie tam znalazło....

Ludzie się buntuja w fabrykach VW? Prawda,ale genialne idee [wejście VW do klasy premium] zawsze spotykaja się z oporami mas-nie wyobrażasz sobie,jak paryżanie byli przeciwko budowie wiezy Eiffela...
Inny przykład-dawno dawno temu ludzie używali parasola tylko i wyłącznie po to,aby chronić sie przed słońcem. Dopiero jakis angielski arystokrata(nazwisko mi uleciało) wykorzystał go do ochrony przed deszczem-zapłacił za to totalnym ostracyzmem społeczno-towarzyskim(bo niby ten pomysł jest nienormalny i nieżyciowy)....

Biedni klienci masówki VW którzy płacą za wybryki Piecha?
Teoria wyssana z palca-prawo ekonomii mówi,że wcale nie trzeba sprzedać dużo drogiego towaru,aby zarobić-wystarczą niewielkie jego ilości jeśli oczywiście jest wystarczająco drogi=>idąc tym tropem, Phaeton zarabia sam na siebie bo jest obrzydliwie drogi,natomiast Touareg mimo wysokiej ceny sprzedaje sie bardzo dobrze. Więc w przypadku tych modeli klient Polo 1.2 Basis za nikogo nie płaci.
Zakup Bugatti? Bentleya? Rozumując jak ty, BMW są dlatego tak drogie,ponieważ nie udało im się z Roverem... Nie brzmi śmiesznie?
Dlaczego Mercedesy są drogie? Bo nie idzie im z Mitsubishi? Żenujące...

_________________
Tu es foutu darling


Śro, 28.07.2004, 14:52
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2421
Miejscowość: Wieluń(Łódzkie)/Dublin
Post 
oj, ale zesic eprzypakowali tych postow jak mnie nie bylo :oops: :o :twisted: ale nie chce mi sie ich wszystkich czytac... :mrgreen:

_________________
|| http://www.roverki.pl ||
|| http://www.mg-rover.org ||
|| http://www.alfa156.net ||
"Tylko auta z duszą..."


Śro, 28.07.2004, 16:08
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9888
Miejscowość: Gród Kraka
Samochód: 1.4 + 2.0
Post 
eF napisał(a):
Ludzie się buntuja w fabrykach VW? Prawda,ale genialne idee [wejście VW do klasy premium] zawsze spotykaja się z oporami mas-nie wyobrażasz sobie,jak paryżanie byli przeciwko budowie wiezy Eiffela...
Inny przykład-dawno dawno temu ludzie używali parasola tylko i wyłącznie po to,aby chronić sie przed słońcem. Dopiero jakis angielski arystokrata(nazwisko mi uleciało) wykorzystał go do ochrony przed deszczem-zapłacił za to totalnym ostracyzmem społeczno-towarzyskim(bo niby ten pomysł jest nienormalny i nieżyciowy)....

A co ma piernik do wiatraka? Ci ludzie w tych fabrykach buntują się, bo wiedzą, że mogą w najbiższych dniach stracić pracę, a nie bo im się nie podoba jakaś nowa budowla...

eF napisał(a):
Biedni klienci masówki VW którzy płacą za wybryki Piecha?
Teoria wyssana z palca-prawo ekonomii mówi,że wcale nie trzeba sprzedać dużo drogiego towaru,aby zarobić-wystarczą niewielkie jego ilości jeśli oczywiście jest wystarczająco drogi=>idąc tym tropem, Phaeton zarabia sam na siebie bo jest obrzydliwie drogi,natomiast Touareg mimo wysokiej ceny sprzedaje sie bardzo dobrze. Więc w przypadku tych modeli klient Polo 1.2 Basis za nikogo nie płaci.
Zakup Bugatti? Bentleya? Rozumując jak ty, BMW są dlatego tak drogie,ponieważ nie udało im się z Roverem... Nie brzmi śmiesznie?
Dlaczego Mercedesy są drogie? Bo nie idzie im z Mitsubishi? Żenujące...

W tym problem że Merc Boryka się z jednym Mitsubishi, BMW z jednym Roverem, a KW z samym sobą, kupnem Bugatti, Bentleya i Lamborghini (mimo, że oficialnie należy do Audi, to ciekawe za jakie pieniądze zostało kupione)

To raczej Twoje uzasadnienia sÄ… ĹĽenujÄ…ce.

_________________
ExoticCars.pl - rzadkie auta z polskich dróg!


Ostatnio edytowany przez el_, Śro, 28.07.2004, 19:42, edytowano w sumie 1 raz

Śro, 28.07.2004, 16:36
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 6258
Miejscowość: Racibórz - Wawa
Samochód: Das Auto mit TDI
Post 
eF napisał(a):
Audi ma dość współpracy z VW? Może i tak,ale to przecież to "gówniane" VW postawiło przed Audi cel-wejście do klasy premium i dzięki pomocy/pieniądzom/polityce VW Audi sie tam znalazło....

Ludzie się buntuja w fabrykach VW? Prawda,ale genialne idee [wejście VW do klasy premium] zawsze spotykaja się z oporami mas-nie wyobrażasz sobie,jak paryżanie byli przeciwko budowie wiezy Eiffela...
Inny przykład-dawno dawno temu ludzie używali parasola tylko i wyłącznie po to,aby chronić sie przed słońcem. Dopiero jakis angielski arystokrata(nazwisko mi uleciało) wykorzystał go do ochrony przed deszczem-zapłacił za to totalnym ostracyzmem społeczno-towarzyskim(bo niby ten pomysł jest nienormalny i nieżyciowy)....

Biedni klienci masówki VW którzy płacą za wybryki Piecha?
Teoria wyssana z palca-prawo ekonomii mówi,że wcale nie trzeba sprzedać dużo drogiego towaru,aby zarobić-wystarczą niewielkie jego ilości jeśli oczywiście jest wystarczająco drogi=>idąc tym tropem, Phaeton zarabia sam na siebie bo jest obrzydliwie drogi,natomiast Touareg mimo wysokiej ceny sprzedaje sie bardzo dobrze. Więc w przypadku tych modeli klient Polo 1.2 Basis za nikogo nie płaci.
Zakup Bugatti? Bentleya? Rozumując jak ty, BMW są dlatego tak drogie,ponieważ nie udało im się z Roverem... Nie brzmi śmiesznie?
Dlaczego Mercedesy są drogie? Bo nie idzie im z Mitsubishi? Żenujące...


eF chyba Ci siÄ™ argumenty koĹ„czÄ… bo te sÄ… (lekko mĂłwiÄ…c) Ĺ›mieszne. el_payaco juĹĽ to wyjaĹ›niĹ‚, wiÄ™c ja tylko uĹ›ciĹ›lÄ™. KupujÄ…c Polo, Golfa czy Paska dopĹ‚acasz kaĹĽdorazowo do Phaetona, Bugatti, Bentley'a. Jedynie Lamborghini przynosi zyski. Reszta straty. Z czegoĹ› je trzeba pokryć. Twierdzisz, ĹĽe VW sprzedajÄ…c Phaetona po 80-100 tyĹ› € za sztukÄ™ zarabia. Tylko zapominasz, ĹĽe samo jego zaprojektowanie pochĹ‚onęło ponad 1mld € a budowa fabryki, w ktĂłrej jest produkowany, prawie drugie tyle. Zapominasz takĹĽe, ĹĽe najwiÄ™cej zarabia siÄ™ na masĂłwce a nie na drogich autach. Dlatego wĹ‚asnie takie koncerny jak Mercedes i BMW produkujÄ… coraz mniejsze auta. Bo to one majÄ… dawać zysk, a nie S-klasa czy 7. Te duĹĽe limuzyny majÄ… tylko dawać prestiĹĽ i pokazywać mozliwoĹ›ci techniczne koncernu. Zapytasz pewnie, co to za różnica czy BMW sprzedaje swoje maĹ‚e auta drogo czy VW. Ale taka różnica jest. Ludzie sÄ… w stanie dać duĹĽo za BMW. Za VW nie.

_________________
Old Opels never die!!!
Opel - Wir lieben autos
Od dużej pojemności lepsza jest tylko jeszcze większa pojemność - A. Opel
08.2007 - 08.2010 - '93 Opel Vectra GT - Rost In Peace ;(


Śro, 28.07.2004, 19:40
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 24507
Post 
Dj Boowzy napisał(a):
Ale siÄ™ ostanio drapiecie :twisted:

All rights reserved :twisted:

_________________
| pajacyk.plpolskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.


Śro, 28.07.2004, 22:51
Profil

Postów: 2008
Post 
Lord,twierdzisz,ĹĽe zarabia siÄ™ na masĂłwce,tak?

Lamborghini-w ostatnim roku sprzedali koło 500 egzemplarzy i jak sam stwierdziłeś,sa rentowni. I to jest ta masowa sprzedaż? czy naprawde zarabia sie tylko na masówce? A RR-k*rwa tak masowa firma,a jednak prosperuje... Inne firmy sprzedające mało,ale obrzydliwie drogo-Ferrari, Maserati, Lotus czy TVR-czy któraś z nich ma jakies miejskie pudełko w ofercie na którym,jak twierdzisz,mogłaby zarbiac?!

O czym ty gadasz wogle? Mam na studiach dużo ekonomii i powtarzam-wystarczy sprzedać mało odpowiednio drogiego towaru i on zarobi na siebie i okryje koszty swojej produkcji.

_________________
Tu es foutu darling


Czw, 29.07.2004, 9:03
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9888
Miejscowość: Gród Kraka
Samochód: 1.4 + 2.0
Post 
Ty dalej nic nie kumasz. Nie chodzi o to, że na małej ilości superdrogich aut się nie zarabia wogóle, ale że zarabia się zdecydowanie mniej niż na małych, tanich samochodach.A pomiędzy rentownością a dużym zyskiem jest wielka przepaść.

_________________
ExoticCars.pl - rzadkie auta z polskich dróg!


Czw, 29.07.2004, 9:27
Profil

Postów: 2008
Post 
el_payaco napisał(a):
Nie chodzi o to, że na małej ilości superdrogich aut się nie zarabia wogóle, ale że zarabia się zdecydowanie mniej niż na małych, tanich samochodach.


Brzmi mało perzekonywująco...

_________________
Tu es foutu darling


Czw, 29.07.2004, 11:17
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9888
Miejscowość: Gród Kraka
Samochód: 1.4 + 2.0
Post 
Ciebie by nawet pistolet przystawiony do skroni by nie przekonał...

_________________
ExoticCars.pl - rzadkie auta z polskich dróg!


Czw, 29.07.2004, 11:22
Profil

Postów: 2008
Post 
Bo mĂłwie coĹ› czego jestem pewien.

I ĹĽaden Wielebny :twisted: :wink: ani tym bardziej mafioso mnie nie przekabaca na swojÄ… ciemna strone... :twisted: :roll: :wink:

_________________
Tu es foutu darling


Czw, 29.07.2004, 11:24
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9888
Miejscowość: Gród Kraka
Samochód: 1.4 + 2.0
Post 
Pie****nie w bambus. Jak znajdÄ™ jakÄ…Ĺ› stronkÄ™ z dochodami koncernĂłw to tu dam i siÄ™ przekonamy kto ma racjÄ™, oki?

_________________
ExoticCars.pl - rzadkie auta z polskich dróg!


Czw, 29.07.2004, 11:31
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 24507
Post 
el_payaco napisał(a):
Pie****nie w bambus.

:lol: :lol: :lol: co kto lubi ;)

_________________
| pajacyk.plpolskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.


Czw, 29.07.2004, 11:35
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9888
Miejscowość: Gród Kraka
Samochód: 1.4 + 2.0
Post 
A ty wolisz kaktusy? :twisted: :twisted: :twisted: :wink:

_________________
ExoticCars.pl - rzadkie auta z polskich dróg!


Czw, 29.07.2004, 11:46
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 165 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018