Pon, 26.07.2004, 22:21
Wto, 27.07.2004, 0:15
Wto, 27.07.2004, 7:49
Wto, 27.07.2004, 11:03
Dj Boowzy napisał(a):A takprzy okazji sÄ… jakieĹ› prawdziwe terenĂłwki w dzisiejszych czasach produkowane ?
Wto, 27.07.2004, 12:41
Nie, 08.08.2004, 8:25
Nie, 08.08.2004, 8:36
Nie, 08.08.2004, 8:41
K0RN napisał(a):ooo yeah, a pozniej w teren i .... klapa :|
Nie, 08.08.2004, 8:50
Nie, 08.08.2004, 9:08
Nie, 08.08.2004, 9:44
Tomasz napisał(a):K0RN napisał(a):ooo yeah, a pozniej w teren i .... klapa
RAV4 sobie dużo lepiej radzi w terenie od Hondy i od Suzuki - widziałem test w TV - sam się zdziwiłem jak patrzyłem na to wszystko... - szok!
t.m.
Nie, 08.08.2004, 11:11
Nie, 08.08.2004, 11:25
lordzofmafia napisał(a):W AĹš byĹ‚ test Toyota RAV4, Nissan X-Trail i Hondy HRV. Na TVN Turbo dali taki sam test. W obu wygraĹ‚a Toyota. Najlepsze wĹ‚asnoĹ›ci terenowe dziÄ™ki rozbudowanej elektronice. ToyotkÄ™ testowali teĹĽ w V-max'ie. Szczerze mĂłwiÄ…c zdziwiĹ‚em siÄ™ i to bardzo co ona potrafi zrobić. Kilka odcinkĂłw później testowali X-Trail'a. Stwierdzili, ĹĽe Toyota lepsza w terenie.
Nie, 08.08.2004, 11:36
Tomasz napisał(a):
A test który oglądałem był na "jedynce" albo "dwójce" - była taka specjalna rampa, z pochyłościami... każdy na prawdę miał identyczne szanse, bo to było metalowe, taki podjazd jak do samochodu do naprawy - dwie szyny którymi się wjeżdża na górę, tylko że przesunięte tak, że jedna była metr dalej od drugiej - wjeżdżając, najpierw się gramoliło jedno koło, potem drugie, tak samo ze zjazdem. Toyota wjechała jako jedyna, a Suzuki tylko kawałek i dalej już koniec, "wisiała" dwoma kołami w powietrzu i ani rusz. Nissana niestety tam nie było, także się nie wypowiadam. Chociaż z tego co lordzofmafia mówi...
t.m.
Nie, 08.08.2004, 11:46
Nie, 08.08.2004, 11:52
Ella napisał(a):A jak Wam pokaza slonia i powiedza , ze to mucha ..to tez uwierzycie ?!
Media ..to sa media /i tyle
Zastanowcie sie sami : jak auto typu RAV 4 moze byc lepsze w terenie od takiego , ktore ma reduktor i stale 4x4 ????
Czy ta szyna miala byc namiastka czegos a/la podjazd w terenie ?? A to przesuniecie to mialo byc cos niby gubienie przyczepnosci niektorych kol ??
A mnie sie wydaje , ze ta "szyna" mogla byc makieta hipotetycznych warunkow , ktore w terenie w ogole nie wystepuja ! Za to podpadaja pod wlasciwosci 4wd danego auta .
Moim zdaniem w PRAWDZIWYM terenie , np podjazdy gliniaste rozjezdzone przez traktory itp...Grand Vitara przejedzie , a Toyota stanie !
Bo nie ma reduktora , ani stalego 4x4...
------
L-M mial chyba na mysli CRV , a nie HRV ?!
Nie, 08.08.2004, 11:58
Nie, 08.08.2004, 12:00
Tomasz napisał(a):Ja jestem akurat osobÄ…, ktĂłra niemalĹĽe wcale nie wierzy w media, wiÄ™c o to moĹĽesz być spokojna - np. gazety czytam z bardzo duĹĽym dystansem...
Ale co widziałem to moje A może ta grand vitara z testu była jakoś ubożej wyposażona? nie wiem... a co do rampy - nie rozumiem jak można skonstruować rampe pod konkretny samochód? hahaha... jeśli auto jest dobre, to ją przejedzie, jakby ona skonstruowana nie była... tak czy siak - przejedzie! Suzuki tylko wjechało kawałek, a potem tylko kręciło wiszącymi kołami i koniec... a w terenie też pokazali te autka, ale tego nie oceniam, bo tutaj mogłyby być rozbierzności - choć ta sama droga, to można przejechać pare cm bardziej w lewo lub w prawo, może być inny kierowca etc - dlatego tego nie oceniałem, oceniałem tylko ten obiektywny podjazd
t.m.
Nie, 08.08.2004, 12:04
Tomasz napisał(a):DziÄ™ki Lord WĹ‚aĹ›nie zapomniaĹ‚em dlaczego Suzuki nie wjechaĹ‚o, a to chodziĹ‚o o te dyferencjaĹ‚y! - jak widać i elektronika jest potrzebna, czego Suzi zabrakĹ‚o...
t.m.
Nie, 08.08.2004, 12:07
lordzofmafia napisał(a):To porĂłwnanie, o ktĂłrym mĂłwi Tomek teĹĽ widziaĹ‚em. Suzuki przegraĹ‚o bo nie ma blokad dyfrĂłw. Toyota ma elektronikÄ™, ktĂłra dziaĹ‚a jak blokady dyfrĂłw.