|
|
Obecny czas: Pią, 26.04.2024, 10:56
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Diesel segment premium w okolicach 30 tys.
Autor |
Wiadomość |
mad4max
Postów: 381
Samochód: Saab 9-3
|
Diesel segment premium w okolicach 30 tys.
Poszukuję auta, obowiązkowo diesel, ma być dość duże, wygodne, często używane na długich trasach, ma mało palić, być niezawodne, dość proste w obsłudze no i dobrze wykończone. Pojemność dobrze by było do 2 ltrów, wiadomo-akcyza. moje typy nieco humorystycznie które udało mi się wymyśleć:
Kredens s60 d5 lub s40/v50 2,0D Sunia E46 2,0d Ping Pong RAV4 DID/Avensis KukuruĹşnik 9-3 1,9 TiD Taxi Klasa C ostatecznie coĹ› z grupy specjalnej troski-A4 1,9tdi
Ma ktoś inne propozycje? Interesuje mnie również spalanie rzeczywiste szczególnie np RAV4, Suni oraz c klasy bo nie miałem do czynienia.
_________________ Fan ON
|
Czw, 02.09.2010, 21:34 |
|
|
Ice
Moderator
Postów: 24507
|
Re: Diesel segment premium w okolicach 30 tys.
C klasa mocno ciasna i dosyć przeciętna. Ceny na rynku wtórnym mówią same za siebie - średni samochód.
Rav4 - tak naprawdę ciężko coś złego o tym samochodzie powiedzieć. Znajoma ma generacje o której mówimy od nowości i auto sprawuje się bez zarzutu. Kwestia budy czy się przyzwyczaisz.
E46 - wiadomo - wysoko. W tej cenie szukałbym jednak 330d - ceny nie są tak drastycznie różne, a silnik zdecydowanie wiele lepszy.
A jeśli chodzi o A4 - polecałbym 1.8T 150 KM - wygodne, bardzo dynamiczne i naprawdę oszczędne jak na to co oferuje auto. Klekot przy kosztach serwisowania wychodzi zdecydowanie drożej.
_________________ | pajacyk.pl • polskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.
|
Czw, 02.09.2010, 22:34 |
|
|
Dżony
Postów: 2000 Miejscowość: Zawichost
|
Re: Diesel segment premium w okolicach 30 tys.
Mój typ to e46 320D powinno Ci wystarczyć na wersję 150 konną po FL, fajnie się nią jeździe, komfort ok, tylko ciasnota doskwiera. C-klasa- do 2 litrów same ex-taxi bo w cywilnych odmianach jest prawie niespotykana,za to komfort i prowadzenie(no tu na równi z e46) są najlepsze wśród aut które wymieniłeś: http://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek no i jeśli chcesz coś kupić dobrego za 30tys. to niestety góra rocznik 2000-2001r. A4- mniej komfortowy i jeszcze ciaśniejszy niż 3-er i C-klasa, gorzej się też prowadzi(w wersji z FWD) ale koszty utrzymania niższe no i nieco niższe ceny, z quattro jeździ bardzo fajnie. S60-komfortowy i fajny samochód średnica zawracania co prawda ogromna a z tyłu podobnie jak u konkurentów mało miejsca ale większe szanse na znalezienie dobrego egzemplarza no i chyba najlepiej się kojarzy. Po BMW mój numer 2. RAV4-nie jeździłem, nie wypowiem się. BTW: Ice jeździłeś tymi samochodami? bo niektóre Twoje stwierdzenia są dyskusyjne
_________________ http://jkbudownictwo.pl/ - Projektowanie CAD, kosztorysowanie budowlane, wydruki wielkoformatowe, poligrafia . https://www.facebook.com/jkbudownictwo
|
Pią, 03.09.2010, 11:28 |
|
|
mad4max
Postów: 381
Samochód: Saab 9-3
|
Re: Diesel segment premium w okolicach 30 tys.
Co do ciasnoty-jeżeli sprawa dotyczy przestrzeni za drugim słupkiem to problemu nie ma bo bedzie tam jezdzic w 98% jedynie powietrze. Chyba c klasa nie jest ciasna z przodu? Dżony a czy w klasie c jest jakiś silnik poniżej 2000? z tego co wiem to najmniejszy (w dieslu) jest c200 ale i tak ma coś ponad 2100 pojemności. Myslałem że to RAV4 jest najwyżej a tu zaskoczenie E46? Sie chyba OBR wszystkim udziela Ile to E46 pali przy oszczędnej jeździe na trasie lecąc z zawrotna predkościa 100-110? te 2,0d i 3,0d silniki. No i żeby nie być za wysoko to żadne Pb! koniecznie musi być cacko zasilane mazutem.
_________________ Fan ON
|
Pią, 03.09.2010, 15:59 |
|
|
Dżony
Postów: 2000 Miejscowość: Zawichost
|
Re: Diesel segment premium w okolicach 30 tys.
Jest benzynowy 1.8 wolnossący lub z kompressorem jak C180-143KM, C200-163KM i C230-192KM tyle, ze one niezbyt dobrze znoszą LPG. Z przodu jest wygodna, z tyłu zresztą też nie wypada źle na tle konkurencji, jest mała przy Mondeo lub Passacie ale na poziomie S60 i 3er dlatego zdziwiłem się dlaczego tylko jej Ice wypomniał ciasnotę . Nom, bo w Mercedesie oznaczenie swoje a pojemność swoje C200CDI to zdławione C220CDI czyli trochę bez sensu bo moc mniejsza, większe ryzyko trafienia na ex-taxi a wyższa akcyza i tak już obowiązuje. Także ja w tych pieniądzach skupiłbym się właśnie na e-46 i S60-jest szansa na lepsze i nieco nowsze egzemplarze. Miałem okazję przejechać się e-46 330xd i jest wysoko tyle, że spalanie jest średnio o przynajmniej litr-półtorej wyższe niż w 2.0d no i podobnie jak w przypadku C-klasy z klekotem akcyza 18,6% więc za dobry egzemplarz trzeba dać sporo wiecej niz za 320D które IMO w zupełności wystarcza i daje sporą przyjemność z jazdy
_________________ http://jkbudownictwo.pl/ - Projektowanie CAD, kosztorysowanie budowlane, wydruki wielkoformatowe, poligrafia . https://www.facebook.com/jkbudownictwo
|
Pią, 03.09.2010, 16:27 |
|
|
Ice
Moderator
Postów: 24507
|
Re: Diesel segment premium w okolicach 30 tys.
DĹĽony napisał(a): BTW: Ice jeĹşdziĹ‚eĹ› tymi samochodami? bo niektĂłre Twoje stwierdzenia sÄ… dyskusyjne OczywiĹ›cie, ĹĽe tak. A z czym siÄ™ nie zgadasz? Podejrzewam, ĹĽe chodzi o przestrzeĹ„ w C klasie. Dla mnie po prostu tam byĹ‚o mocno Ĺ›rednio tyle, ĹĽe z tyĹ‚u nieco wiÄ™cej miejsca niĹĽ u konkurencji IMO.
_________________ | pajacyk.pl • polskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.
|
Sob, 04.09.2010, 19:44 |
|
|
Dżony
Postów: 2000 Miejscowość: Zawichost
|
Re: Diesel segment premium w okolicach 30 tys.
Ja też w trzech rzeczach się nie zgadza W203 jest ciasne ale nie przy 3-er, S60 czy A4 B6 prezentuje się pod tym względem podobnie IMO więc nie ma sensu robić z tego zarzutu. Z tym 330d bo ceny a przede wszystkim koszty eksploatacji jednak różnią się dość sporo. No i wygoda jako zaleta A4 na tle reszty źle się nim nie jeździ ale zawieszenie ma spośród nich najtwardsze i najgłośniejsze. To tyle
_________________ http://jkbudownictwo.pl/ - Projektowanie CAD, kosztorysowanie budowlane, wydruki wielkoformatowe, poligrafia . https://www.facebook.com/jkbudownictwo
|
Sob, 04.09.2010, 20:38 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
| |