|
|
Obecny czas: Sob, 27.04.2024, 0:33
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Kobi
Moderator
Postów: 23638 Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
|
Skoda Yeti 2.0 TDI
Co możecie powiedzieć o tym aucie z tym silnikiem i napędem na 4 koła ? o tych dwu litrowych TDI'kach słyszałem, że czasem pękają głowicie ... czy te silniki mają jeszcze jakieś problemy większe ? No i pytane które nurtuje mnie najbardziej. Wszystkie Yeti z silnikami diesla są wyposażone w ten cholerny DPF ... jak to się sprawuje w Skodzie ? Często się zapycha ?
_________________ Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.
|
Nie, 16.01.2011, 18:05 |
|
|
Ice
Moderator
Postów: 24507
|
Re: Skoda Yeti 2.0 TDI
DPF sprawuje się jak wszędzie. Auto musi regularnie zaliczyć trasę i się przepalić w innym razie zapcha się niezbyt szybko.
Jeśli chodzi o nowe 2.0 TDi to wcześniej bywały u VW akcje serwisowe. Obecnie nie zdarza się, żeby głowica pękała. Po 2008 BKP 2.0 TDi z CR są już wolne od chorób wieku dziecięcego, które trafiały się w pierwszych latach ich żywota (info od kumpla z ASO VW).
_________________ | pajacyk.pl • polskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.
|
Nie, 16.01.2011, 18:09 |
|
|
fiko7
Postów: 759 Miejscowość: Białystok
Samochód: Hyundai i30
|
Re: Skoda Yeti 2.0 TDI
Jak z każdym filtrem cząstek stałych. Jeśli będziesz użytkował auto głównie w trasach powinno być ok, jeśli jednak głównie w mieście to dość szybko będzie do wymiany i nikt tego na gwarancji nie zrobi. Koszty są dość wysokie, od kilku do kilkunastu tysięcy, w zależności od marki.
|
Pon, 17.01.2011, 14:22 |
|
|
Ice
Moderator
Postów: 24507
|
Re: Skoda Yeti 2.0 TDI
Rozmawiałem ze znajomym i nie ma takiej tragedii jak np. we francuzach. Ogólnie jak na razie podczas przeglądów są to bardzo sporadyczne przypadki.
_________________ | pajacyk.pl • polskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.
|
Pon, 17.01.2011, 14:34 |
|
|
Dżony
Postów: 2000 Miejscowość: Zawichost
|
Re: Skoda Yeti 2.0 TDI
Najlepiej popytaj tu: http://www.autogaleria.pl/forum/showthr ... post427010użytkownicy powinni Ci najwięcej powiedzieć nt. Yeti.
_________________ http://jkbudownictwo.pl/ - Projektowanie CAD, kosztorysowanie budowlane, wydruki wielkoformatowe, poligrafia . https://www.facebook.com/jkbudownictwo
|
Pon, 17.01.2011, 17:24 |
|
|
Kobi
Moderator
Postów: 23638 Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
|
Re: Skoda Yeti 2.0 TDI
188 stron to duża baza wiedzy ale ja mam kolejne konkretne pytanie. Czy fabryczna nawigacja Skody jest znośna czy to raczej niewypał ... bez mapy Polski ? P.S To nie będzie auto dla mnie
_________________ Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.
|
Pon, 17.01.2011, 22:58 |
|
|
PiasQ
Postów: 3267 Miejscowość: Rumia
Samochód: Reno TCe 200
|
Re: Skoda Yeti 2.0 TDI
Jeżeli nawigacja to RNS310 (Amundsen), to jest całkiem zacna (chociaż nie powiem, lepsza jest RNS510 - Columbus), mapy na kartach SD lub CD, pokrycie Polski bardzo dobre, na bieżąco aktualizowane, na pewno jedna z bardziej udanych nawigacji w koncernie VAG, ekran dotykowy, mp3 i bajery . Jedyna wada, to dotąd niedostępny polski język tej nawigacji, nie wiem jednak kiedy się to zmieni (do RNS510 jest już PL język).
_________________ Pozdrawiam, PiasQ
|
Wto, 18.01.2011, 1:46 |
|
|
mad4max
Postów: 381
Samochód: Saab 9-3
|
Re: Skoda Yeti 2.0 TDI
Jeździłem tą padlinką w terenie. Podstawowe cechy po klikudziesięciu minutach jazdy w terenie dość wymagającym- czyli kopny piach i wzniesienia o nachylaniu 45-50 stopni. auto dało się zakopać ale trzeba było się postarać bo nie tak prosto, np przy nieumiejętnej próbie wyjazdu z głębokiej koleiny(opony seryjne szosowe). Samochód zwrotny, dość wysoko zawieszony wyposażony w system co nadzoruje zjazd ze stała, mała predkością, może to i bajer ale dziala. zarówno zjazdy jak i podjazdy pokonuje sie pewnie i to pod takim kątem że poza niebem nic nie widać także szacun, bo myslałem przed podjazdem co zrobic jak nie da rady.jak na naped dołaczany to byłem pod wrazeniem mozliwości. Podtawowa wada auta- totalny brak mocy na małych obrotach w silniku 2,0 tdi. bardzo łatwo zaduscić, prakatycznie cały czas trzeba dusić w podłogę i na półsprzegle, dwójka bezużyteczna, momentalnie gaśnie, i to jest skody najwieksza wada.mysle że 1,9 tdi 105 koni ma zdecydowanie więcej momentu przynajmniej przy starcie z niskich obrotów.
_________________ Fan ON
|
Sob, 22.01.2011, 22:12 |
|
|
Kobi
Moderator
Postów: 23638 Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
|
Re: Skoda Yeti 2.0 TDI
A wie ktoś co ile tysięcy kilometrów auto z tym konkretnym silnikiem musi odwiedzać serwis ? I jakie są mniej więcej koszta przeglądów ?
_________________ Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.
|
Śro, 26.01.2011, 17:48 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
| |