Obecny czas: Czw, 28.03.2024, 8:57




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Oryginalne , małe autko dla kobiety do 5 tyś 
Autor Wiadomość

Postów: 19
Post Oryginalne , małe autko dla kobiety do 5 tyś
Witam serdecznie.
Szukam auta jak w tytule ,ale podoba mi się nissan micra oraz nissan almera :) Nie znam się kompletnie na typach zawieszeń itd i tu proszę o konkretne podpowiedzi. Chodzi o nie wielkie auto , którym można spokojnie jeżdzić po mieście jak i w nie dalekie trasy. Jak najbardziej ekonomiczne oraz mało awaryjne, benzyna, łatwo dostępne części jak coś, mile widziana klima lub chociaż szyberdach, bagażnik jak największy.
I co ważne : z przyjemnością pojeżdżę czymś czego nie widać na PL ulicach :)
Z góry ślicznie dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Gosia.


Pon, 28.10.2013, 22:02
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: Oryginalne , małe autko dla kobiety do 5 tyś
Polecam temat viewtopic.php?f=25&t=38523

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Pon, 28.10.2013, 23:32
Profil

Postów: 19
Post Re: Dla kobiety do 5 tyś na miasto i w trasę.
Witam ponownie , czytałam większość tematów na tym forum i jedynie co one mi dają jako laikowi to wygląd proponowanych aut :)
Kiedyś poprosiłam o pomoc w wyborze rodzinnego auta i Wasze propozycje były strzałem w 10 , jestem zadowolona do dziś za co dziękuję :)
Teraz szukam mniejszego auta 2/3 drzwi ale już nie typowo miejskiego ( takiego na trasy również ) i chociaż Lancia Y jest fajna z wyglądu to ciężko ją w moich okolicach znaleśc i obawiam się że na "żywo" będzie za mała. Clio też fajne a małe ...
Na dzień dzisiejszy moje typy to :
1. Peugeot 306
2. Honda Civic
3. Renault Megane Coupe
4. Nissan Almera
5. Seat Ibiza
Proszę o podpowiedz najlepszej opcji z wymienionych lub propozycję innego auta.
Od samochodu oczekuję : żeby nie był paliwożerny , tani w naprawie i w miarę bezawaryjny , żeby był bezpieczny.