Obecny czas: Pią, 19.04.2024, 8:39




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Turbo, kompresor, jakieś inne pomysły? 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 141
Miejscowość: Łódź
Post Turbo, kompresor, jakie¶ inne pomysĹ‚y?
Heja.
Mam Fiata Crome 2.0 turbo i.e. (dla tych co nie wiedz± ;) ) i tak sobie my¶lÄ™, co moĹĽna by w nim jeszcze "popsuć". Turbo dziaĹ‚a fajnie, ale ma dziurÄ™, niestety, gdzie¶ do 2800obr/min. My¶laĹ‚em o regulacji ĹĽeby uruchamiaĹ‚o siÄ™ wcze¶niej... niestety nie za bardzo jest jak... Potem narodziĹ‚ siÄ™ pomysĹ‚ chip-tutningu... tylko to strasznie droga sprawa w dalszym ci±gu... (do 2500zĹ‚). Ostatnio widziaĹ‚em jak ze skrzyĹĽowania ruszaĹ‚ mercedes z kompresorkiem... pykaĹ‚ sobie rĂłwnomiernie a wystrzeliĹ‚ jak turbo diesel... moĹĽe by tak zamontować jaki¶ kompresorek do auta? RobiĹ‚ to kto¶? Jak zacz±Ä‡? Co siÄ™ popsuje pierwsze? :P Elektryczny czy mechaniczny? Najlepiej jakby siÄ™ odĹ‚±czaĹ‚ koĹ‚o 3000obr/min... chyba... ?
Pozdrawiam i czekam na pomysły...

_________________
POZDRAWIAM SERDECZNIE!
Jak się nie da wyprzedzić, zawsze można przeskoczyć...
Fiat Croma 2.0 Tie


Czw, 30.10.2003, 10:15
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Postów: 4175
Miejscowość: Łódź
Samochód: Rover 75 V6
Post 
Sentymenty gĂłr± widzÄ™! hehehe, nie rozstajesz siÄ™ jednak z Crom± (i bardzo dobrze).

t.m.

_________________
Rover 75 V6 & other...


Czw, 30.10.2003, 18:31
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 38
Miejscowość: Warszawa
Post 
trochę nie kumam, przecież masz już turbo to co jeszcze chcesz montować????????

_________________
Skoda Octavia kombi 1.9 TDI 110KM / Alfa Romeo 156ts 1.6 120KM
Serwis blacharsko lakierniczy i mechanika, Al.Prymasa 1000lecia 81 A pawilon 12
501 583 038, 837 90 93


Pon, 03.11.2003, 13:28
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 141
Miejscowość: Łódź
Post 
no jak... turbo dziaĹ‚a od 2.500, 2.700 obr na minutÄ™... A kompresor jak tylko siÄ™ motorek zakrÄ™ci. Dlatego chcÄ™ doĹ‚oĹĽyć odĹ‚±czalny kompresor na dolny zakres obrotĂłw, ĹĽeby zlikwidować turbo-dziurÄ™. Tylko nie wiem czy to nie bÄ™dzie za duĹĽe przeci±ĹĽenie dla silnika w dolnym zakresie obrotĂłw... To jest tylko takie teoretyczne gdybanie. Być moĹĽe kto¶ siÄ™ juĹĽ bawiĹ‚ kompresorem, fajnie gdyby siÄ™ odezwaĹ‚. :)

_________________
POZDRAWIAM SERDECZNIE!
Jak się nie da wyprzedzić, zawsze można przeskoczyć...
Fiat Croma 2.0 Tie


Pon, 03.11.2003, 13:31
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 6258
Miejscowość: Racibórz - Wawa
Samochód: Das Auto mit TDI
Post 
Nikt Ci tego nie założy bo nie ma odłączalnych kompresorów.

_________________
Old Opels never die!!!
Opel - Wir lieben autos
Od dużej pojemności lepsza jest tylko jeszcze większa pojemność - A. Opel
08.2007 - 08.2010 - '93 Opel Vectra GT - Rost In Peace ;(


Pią, 16.01.2004, 13:15
Profil
Post co uczynic- by wyeliminowac dziure turbiny
mozesz zainstalowac kompresorek powietrza napedzany elektrycznie - bo taki moze sie wlaczac i wylaczac kiedykolwiek sobie zazyczysz!

tylko....? gdzie to on mialby dmuchac to extra powietrze..?
by wypelniac wraz z paliwem cylindry..?

drugim sposobem,jest instalowanie 2-giej turbiny jak jest w pojazdach Volvo-subaru ,SAAB itd
ale na poczatku - gdy maly moment ( bo male obr) i tak nie bedzie pracowac zadna
Burus


Pią, 16.01.2004, 17:38
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018