|
|
Obecny czas: Czw, 18.04.2024, 13:30
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
choopster
Postów: 2897 Miejscowość: Inowrocław | Poznań
|
Lacos's Polonez
W związku z dużym zainteresowaniem przedstawię projekt Lacosa z cultstyle Cytuj: Kolejny projekt to jak widać poldon , po sprzedaży e12 postanowiłem zabrać się za polaczka , szukałem wyłącznie wersji C , dla nie wtajemniczonych jest to kryzysowa wersja ograbiona z listew,tylnej wycieraczki , posiada wąskie metalowe zderzaki , akurat niedaleko pojawiła się ładna sztuka więc się nie zastanawiałem .Polonez można powiedzieć igła , 74 tysiaki przebiegu praktycznie zero rdzy nic nie rzeźbione czyli taki jakiego chciałem , minimalne oznaki korozji były przy uszczelkach przedniej i tylnej czyby więc poldasa od razu zawiozłem do lakiernika , wyją tylną i przednią szybę wszystko wyczyścił i polakierował podszybie tylną klapę oraz tylną ścianę bo jakieś parchy pojawiały się również pod prawą lampą .Układ wydechowy został podwieszony wyżej i zajęliśmy się gleba , przód sprężyny od trucka diesla chlaśnięte 4.5 zwoja według pomiarów usiadł około 14cm , tył usiadł około 11cm , kolega skrócił tylne mocowania resorów (dzięki Franek) ,piramidki o 8cm i wieszak o 3cm co dało ogólnie 6cm gleby ,później resory zostały trochę sklepane i dostały dodatkowe pióro co dało nam łącznie około 11cm , tył jeszcze trochę posadzę , kupiłem komplet zderzakowy z laminatu i dokładkę ponieważ przód chyba zdjął jakiegoś zwierzaka , tył do idealnych też nie należy więc jak będzie chwila to go zmienię a w zimę zreanimuję metalowe oryginały . Obecne zostały założone rs pożyczone od kuzyna (dzięki DNB) przód 8,5'' plus dystans 3cm , tył 9'' plus dystans 3cm,pierwotne et25, wszystkie 4 opony 185/45/15. Polonez jutro jedzie do garażu na zimowy spoczynek i będzie cały czasz dopieszczany , dostanie trochę nowych detali(gumowe noski , kierunki lampy inne pierdoły) lakier dostanie konkretną polerkę, prawdopodobnie wpadnie silnik 1.4 z rowerka i wspomaganie żeby trochę przyjemnie się śmigało, czeka jeszcze atrapa z prostokątami i nowe żółte halogeny więc fronty będą się zmieniać , co do felg to jeśli wszystko uda się ładnie upchnąć to na sezon wleci bbs e50 rennsport 15'' . oczywiście ranty dostaną polerkę i złoty środek a opony założę odpowiednie , ewentualnie jeśli nie uda się ich upchnąć to zawitają mahle 15'' przód 8'' ,tył 9'' również w polerce i ze złotym środkiem. Wnętrze zostanie oryginalne , poprawie tylko kilka detali i dla kontrastu zagości drewniana fajera nardi. c: culstyle.pl --> http://www.cultstyle.pl/viewtopic.php?f=57&t=19804 (wymaga rejestracji)
|
Pon, 14.11.2011, 19:12 |
|
|
johny
Moderator
Postów: 17291 Miejscowość: Darłówko
Samochód: Nazi-coupe 3.0 R6 Pb
|
Re: Lacos's Polonez
fajny ale fajność wynika z tego że to stary zglebiony borewicz na ładnych felgach, takiego nie widuje się zbyt czesto, kolor nieznyt ładny, no i pod maską przydał by się jakiś nowoczesny przeszczepiony silnik. Ale wszysto przed nim
_________________ To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy
Broń Masowego Wyprzedzania
|
Pon, 14.11.2011, 20:26 |
|
|
Alfisti4ever
Postów: 8586 Miejscowość: Wrocław
Samochód: Włoski
|
Re: Lacos's Polonez
Nie rozumiem dlaczego właściciel chciał wersję C która nie ma nawet obrotomierza Kolor też trochę nijaki, a no i pod maską przydałoby się coś bardziej jurnego Felgę to widziałbym Ronala R10
_________________ Alfa Romeo - la meccanica delle Emozioni Dźwięk V6 Busso o poranku, jak espresso dla uszu! La vita è troppo corta per non guidare italiano!
Why can't we just love everybody and judge them by the car they drive?
|
Pon, 14.11.2011, 21:21 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Re: Lacos's Polonez
Alfisti4ever napisał(a): Nie rozumiem dlaczego wĹ‚aĹ›ciciel chciaĹ‚ wersjÄ™ C ktĂłra nie ma nawet obrotomierza a ja rozumiem - tworzy siÄ™ fajny kontrast - gleba + felga versus lakier + FSO Zamiast 1.4 Rovera mĂłgĹ‚by być 2.0 Forda. Czekam niecierpliwie na rozwĂłj projektu.
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Pon, 14.11.2011, 22:38 |
|
|
kulikowski
Postów: 7455 Miejscowość: Warszawa
|
Re: Lacos's Polonez
rĂłwnieĹĽ kibicujÄ™ projektowi
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Pon, 14.11.2011, 23:05 |
|
|
POŃCZAK
Postów: 6345 Miejscowość: Bielsko-Biała
Samochód: E36 318ti / 626 gf
|
Re: Lacos's Polonez
Grubo, ja bym wrzucił 2.0 DOHC EFI ze ściery, bo to fajna jednostka. Ale 1.4 rover też spoko... w sumie mógłby od razu 1.8 albo 1.6 pójść... Szanuję takie projekty. RWD PB manual. Rox.
_________________ http://www.tanidrift.pl
|
Pon, 05.12.2011, 12:20 |
|
|
kulikowski
Postów: 7455 Miejscowość: Warszawa
|
Re: Lacos's Polonez
IMO jeśli zmieniać silnik to dać mu z Alfetty (rozstaw osi dłuższy tylko o 5 mm, czyli w granicach pasowania/tolerancji).
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Pon, 05.12.2011, 21:13 |
|
|
POŃCZAK
Postów: 6345 Miejscowość: Bielsko-Biała
Samochód: E36 318ti / 626 gf
|
Re: Lacos's Polonez
kulikowski napisał(a): IMO jeĹ›li zmieniać silnik to dać mu z Alfetty (rozstaw osi dĹ‚uĹĽszy tylko o 5 mm, czyli w granicach pasowania/tolerancji). MyĹ›lÄ™, ĹĽe lepszym rozwiÄ…zaniem jest przeciÄ™cie nasieniowodĂłw. I jest bardziej niezawodne.
_________________ http://www.tanidrift.pl
|
Sob, 10.12.2011, 18:58 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
| |