1243 KM mocy w porównaniu z fabrycznymi 564 KM robi wrażenie. Bazą jest 7 litrowy silnik, który wylądował już między innymi w Venomie GT - innym projekcie Hennessey, który do czasu Cadillaca dzierżył miano najmocniejszego auta ze stajni tego tunera. 1243 KM to jednak wynik na silniku, realnie na koła trafia 811 KM lub 1014 KM zależnie od tego jak ustawimy ciśnienie doładowania. Dodajmy do tego 1310 Nm na kołach (1507 Nm na silniku). Hennessey twierdzi, że osiągnięcie 100 km/h zajmuje 3 sekundy a ćwiartkę auto robi w 10,20 sekundy. Prędkość maksymalna szacowana jest na około 390 km/h. Nie wiadomo jednak co na to skrzynia, bo o jej modyfikacjach tuner nic nie pisze, dlatego zapewne na fabrycznym przełożeniu raczej nie da się jej osiągnąć. Powstanie 12 sztuk VR1200, co ciekawe można wybrać dowolne nadwozie do modyfikacji, nie musi to być prezentowana wersja coupe. Tuner daje na modyfikacje gwarancje na okres 3 lat lub 58 tyś km.
Fura gruba ale redaktóry z autokultu popisali się pisownią. Moc na silniku - wtf? Chyba bardziej moc mierzona na wale korbowym..
_________________ Grip, grip, grip, front-end push, wheel-twirling, slide, crash, hospital. That’s kind of how it goes. - Krótki opis jazdy samochodami marki Audi.
what happened, happened and couldn't have happened any other way
Coś jak pensja brutto albo długość fiuta razem z kręgosłupem Powinni podać moc na kołach i tyle ale nagłówek juz tak efektownie by nie wyglądał. Fura faktycznie gruba ale w te 3s do 100 nie chce mi się wierzyć.
_________________ Nie mam problemu z alkoholem. Mam problem z pieniędzmi na alkohol.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum