Obecny czas: Pią, 19.04.2024, 4:52




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
1967 Lincoln Continental - Lincoln Stuntinental 
Autor Wiadomość
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 17291
Miejscowość: Darłówko
Samochód: Nazi-coupe 3.0 R6 Pb
Post 1967 Lincoln Continental - Lincoln Stuntinental
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

1967 Lincoln Continental
Dax Shepard, 37, Sunland, CA

Engine
Type: Lima 385-series Ford big-block
Displacement: 521 ci
Block: factory, ’08 vintage
Bore & stroke: 4.390 x 3.62 inches
Compression ratio: 10:1
Rotating assembly: Scat nodular iron crankshaft, Eagle H-beam rods, Probe forged pistons
Cylinder heads: Super Cobra Jet, 72cc chambers
Camshaft: Ford Racing (M-6250-A514) solid-roller, .640-inch lift, 254/258 degrees duration at .050 lift
Valvetrain: solid roller lifters, overhead valves, 2.20-/1.76-inch valves
Intake manifold: Edelbrock Victor, single-plane
Induction: Mass-Flo fuel injection with 1,000-cfm throttle body
Exhaust: custom 2-inch primary long-tube headers with Flowmaster mufflers
Oiling: Melling high-volume oil pump
Ignition: Mallory, MSD wires
Cooling: stock SVO
Built by: Ford Racing/Loguzzo Motorsports

Driveline
Transmission: C6 with Gear Vendors overdrive, B&M torque converter
Rearend: Ford 9-inch with 3.77 gears

Chassis
Frame: stock unibody with custom fabricated subframe connectors
Front suspension: factory A-arms, KYB shocks, Speedway Engineering 1.25-inch sway bar
Rear suspension: custom leaf spring, QA1 adjustable coilovers, custom sway bar
Steering: stock Lincoln Continental
Front brakes: Wilwood 6-piston calipers with 14-inch Wilwood rotors
Rear brakes: dual Wilwood 4-piston calipers with 12-inch Wilwood rotors

Wheels & Tires
Wheels: American Eagle 20x10, front; 20x10, rear
Tires: Hankook Ventus AS; 255/45R20, front; 275/40R20, rear

Auto wystąpiła w filmie Hit and Run, film przeciętny ale bryki ponadprzeciętne
http://www.filmweb.pl/film/Hit+and+Run-2012-656689

źródło: popular hot rodding

_________________
To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy

Broń
Masowego
Wyprzedzania


Wto, 15.01.2013, 20:55
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 24507
Post Re: 1967 Lincoln Continental - Lincoln Stuntinental
Hm... jest dla mnie kompletnie bezsensowny.

_________________
| pajacyk.plpolskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.


Wto, 15.01.2013, 21:49
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: 1967 Lincoln Continental - Lincoln Stuntinental
Trochę dziwna mieszanka, ale chyba chodziło o to, by był taki trochę cichociemny - z pozoru ociężały, a naprawdę zwijał asfalt. Ja na te felgi założyłbym (o ile to możliwe) jakieś staroświeckie kołpaki.

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Wto, 15.01.2013, 22:52
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 7459
Miejscowość: Warszawa
Post Re: 1967 Lincoln Continental - Lincoln Stuntinental
Ciekawy projekt. Mam wątpliwości jedynie odnośnie przednich foteli.

_________________
no i jest!
Solidarni z Ukrainą


Śro, 13.02.2013, 20:13
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018