Switch to full style
Samochody koncepcyjne
Wyślij odpowiedź

1970 Ferrari 512S Modulo

Pon, 20.08.2007, 21:40

Image
Image
Image
http://www.conceptcar.ee
Ostatnio edytowany przez RR ltd Co., Pon, 20.08.2007, 22:07, edytowano w sumie 1 raz

Pon, 20.08.2007, 21:42

Zdjęcia nie działają, zakaz hot-linkowania ;) Wrzuć to gdzieś na serwer...

Pon, 20.08.2007, 23:34

Wrażenie robi, szczególnie, że to ponad 40-letnia maszyna, ale chyba jednak na noszenie znaczka Ferrari nie zasługuje, całe szczęście, że włoscy wizjonerzy mylili się co do przyszłości i nic takiego nie jeździ po naszych drogach :wink:

Wto, 21.08.2007, 17:33

ale tak czy siak robi wrazenie :mryellow:

Wto, 21.08.2007, 18:01

jakie to niskie, ciekawe jak siÄ™ w tym siedzi :?:

Wto, 21.08.2007, 21:30

Pewnie jak w samolocie, bo w podobnym stylu koleżka na zdjęciu wsiada.

Śro, 22.08.2007, 15:18

to jest ferrari 512 S modulo i nie ma nic wspolnego z 250 LM

Śro, 22.08.2007, 16:14

Taki opis był na http://www.conceptcar.ee

Re: 1970 Ferrari 512 S Modulo

Wto, 18.10.2011, 12:22

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

FILMY:
http://www.youtube.com/watch?v=PxHcURXGlFE
http://www.youtube.com/watch?v=1RPC_8GozZI
Ferrari 512 S Modulo to samochód koncepcyjny/supersportowy zaprezentowany w 1970 roku na Geneva Motor Show. Projekt stworzono w 1967. Pojazd został skonstruowany przez Ferrari i Pininfarina. Zamontowano w nim drzwi Canopy takie jak w Maserati Birdcage 75th i Saab Aero-X. Do napędu użyto jednostki V12 60° 5,0 l DOHC 48V generującą moc maksymalną 550 KM. Wysokość samochodu wynosi 834 mm, szerokość 2048 mm, rozstaw osi 2400 mm, a długość 4480 mm. Typ nadwozia to 1-drzwiowe coupé. Układ zasilania oparty jest na wtrysku paliwa Lucas.

Dane techniczne
Rok budowy: 1970
Wyprodukowanych: prototyp
Stylista: Pininfarina
Nadwozie: 1-drzwiowe coupé
Silnik: z wtryskiem paliwa, 60° V12, 4 zawory na cylinder, z rozrządem DOHC, chłodzony cieczą, umieszczony centralnie
Pojemność skokowa: 4994 ccm
Ĺšrednica cylindra: 87,0 mm
Skok tłoka: 70,0 mm
Stopień sprężania: 11,0:1
Układ zasilania: wtrysk paliwa Lucas
Moc maksymalna: 405 kW (550 KM) przy 8000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 531 Nm
Skrzynia biegĂłw: manualna 5-biegowa
Napęd: tylny
Hamulce: tarczowe z chłodzeniem na wszystkie koła
Długość: 4480 mm
Szerokość: 2048 mm
Wysokość: 834 mm
Rozstaw osi: 2400 mm
Rozstaw kół przednich: 1518 mm
Rozstaw kół tylnych: 1511 mm
Masa własna: 935 kg
Prędkość maksymalna: 360 km/h


(C) Carfolio.com
Wikipedia
Histomobile.com
Conceptcarz.com
Ultimatecarpage.com
Autosports-gallery.co.uk
Youtube.com
Ostatnio edytowany przez kulikowski Wto, 18.10.2011, 14:00, edytowano w sumie 2 razy

Re: 1970 Ferrari 512 S Modulo

Wto, 18.10.2011, 12:29

kulikowski napisał(a):RR popraw - powinno być 1970 Ferrari 512S Modulo

tak jest, już działam :cry:

Re: 1970 Ferrari 512S Modulo

Czw, 26.07.2012, 21:05

Image

Image

Image

Image

Image

Image
classicdriver.com

Re: 1970 Ferrari 512S Modulo

Sob, 28.07.2012, 22:04

Po prostu obłędny :shock: Od wyglądu karoserii, przez wnętrze a na światłach kończąc.
Dorzucę jeszcze filmik z Youtube :D http://www.youtube.com/watch?v=PxHcURXGlFE

Re: 1970 Ferrari 512S Modulo

Sob, 27.09.2014, 14:03

Jakieś dwa tygodnie temu James Glickenhaus dobił targu z Pininfariną i zakupił... koncept Modulo! Maszyna zostanie odrestaurowana, uruchomiona i przebudowana tak, aby można było poruszać się nią na codzień. Samochód ma być pokazany w 2016 roku podczas Concorso d'Eleganza Villa d'Este.

Image Image Image

Image Image

http://kinja.roadandtrack.com/guess-who ... 639447078/
http://www.ferrarichat.com/forum/specia ... odulo.html

Re: 1970 Ferrari 512S Modulo

Sob, 27.09.2014, 15:26

Genialnie! Fajnie byłoby zobaczyć to UFO w ruchu.
Wyślij odpowiedź