ArmedConflicts.com
Flickr.com
TatraPortal.sk
Prototyp samochodu terenowego dla wojska, rozwinięcie prototypu T803.
Dane techniczneProducent: Tatra n. p., Koprzywnica, Czechosłowacja
Prototypy: 1951
Silnik: widlasty o kącie rozwarcia 90°, 8-cylindrowy, OHV, chłodzony powietrzem
Układ zasilania: gaźnik Solex 30 UAAIP
Kolejność zapłonu: 1-3-6-2-7-8-4-5
Pojemność skokowa: 2545 ccm
Średnica cylindra: 75 mm
Skok tłoka: 72 mm
Moc maksymalna: 75 KM (55 kW) przy 4200 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 150 Nm przy 2600 obr./min
Stopień sprężania: 6,5
Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa, 2-stopniowy reduktor
Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z przodu pojazdu, napęd 4×4
Rozstaw osi: 2000 mm
Rozstaw kół przednich: 1320 mm
Rozstaw kół tylnych: 1320 mm
Prześwit: 330 mm
Masa własna: 1590 kg
Ładowność: 400 kg
Instalacja elektryczna: 12 V
Prędkość maksymalna: 103 km/h
Zużycie paliwa: 25 L/100 km
(C) ArmedConflicts.com
Flickr.com
TatraPortal.sk