Samochody koncepcyjne
Wyślij odpowiedź

Czw, 10.03.2005, 23:08

Reanimator napisał(a):Gdyby nie Daimler Chrysler ,Mercedesa juĹĽ by nie byĹ‚o Confused



a nie odwrotnie?? :?:

Pią, 11.03.2005, 0:23

Gdyby nie niejaki Adolf H. to VW nigdy by nie było... 8) Przestańcie gdybać bo to nie ma sensu. Lepiej popatrzcie na ten VT i wielki błąd, który się w im kryje. Otóż ten dach nigdy by się nie zmieścił do bagażnika, a jeżeli już to zajął by go kompletnie. Z tylnymi słupkami przesadzili.

Pią, 11.03.2005, 9:35

lordzofmafia napisał(a):Gdyby nie niejaki Adolf H. to VW nigdy by nie byĹ‚o...

Dziękuję, właśnie miałem to napisać :lol: :lol: :lol:

Pon, 06.08.2007, 14:06

Sorry za odkop, ale znalazłem parę ciekawych fotek
Favorit 3d
Image
Przednionapędowe wersje 120-tki
Image
Image
Image
Buggy
Image
SUVowaty pick-up
Image
Rapid
Image
Wersja sportowa Rapida
Image
(c) http://www.modellauto.hu

Pon, 06.08.2007, 14:38

a ja widziałem favorit sedan! i kabriolety na bazie favoritki i felicji

Pon, 06.08.2007, 14:40

Image

amatorstwo ale...

Image to na pewno prototyp!

Image

soory jeżeli zaśmiecam

Pon, 06.08.2007, 14:43

Pasuje jak ulał

Pon, 06.08.2007, 15:12

RR ltd Co. napisał(a):PrzednionapÄ™dowe wersje 120-tki


wygląda jak upośledzona...

Pon, 06.08.2007, 15:14

A widziałeś prototypy przednionapędowych maluchów - podobne kalectwo

Pon, 06.08.2007, 15:17

Nie widziałem ale jeżeli masz jakąś fotke to z chęcią zobaczę.

Pon, 06.08.2007, 15:27

ProszÄ™ bardzo:
Image
Image
(c) http://www.polskie-auta.pl/ <-polecam bardzo tÄ… stronÄ™

Pon, 06.08.2007, 15:34

o kurczę :shock: :shock: :roll: Z jednej strony byłby bezpieczniejszy :D:D o ile silnik nie zgniatałby pasażerów :D:D

Pon, 06.08.2007, 15:36

Wiesz, to tak okryjbida - coś nowego i nowocześniejszego mniejszym kosztem. A przecież można było tłuc FIATa 127, na którego chyba też mieliśmy licencję...

Pon, 06.08.2007, 15:41

Wydaję mi się ze Polacy mogli by śmiało stworzyć coś swojego tylko wszystkie zacne plany unieszkodliwiała komuna.
Przykładem może być Wars. To naprawdę mógłby być sukces.
Chodź by prototyp nowej Warszawy. FSO produkowało tyle aut, wszystkie schodziły jak świeże bułeczki a i tak fabryka nie miała pieniędzy ponieważ rozpływały się one w powietrzu...

Pon, 06.08.2007, 17:32

RR ltd Co. napisał(a):ProszÄ™ bardzo:

RR ltd Co. to jest temat o skodzie wiec po co dajesz tutaj maluszka :roll: :?:

Pon, 06.08.2007, 21:31

na prośbę Grzywsa :D

Pon, 06.08.2007, 22:00

http://www.modellauto.hu/kep/erdekes/sk ... rmotor.jpg przod jak w beskidzie..
a po co robic przednionapedowe wersje samochodow RWD to nie wiem :>

Pon, 06.08.2007, 23:27

mi ten prototyp skody rapid (ten z czarnÄ… maskÄ…) przypomina z przodu moskvitza aleko :twisted:

Wto, 07.08.2007, 14:40

VVitek napisał(a):mi ten prototyp skody rapid (ten z czarnÄ… maskÄ…) przypomina z przodu moskvitza aleko :twisted:


Racja bardzo podobne :wink:

Re: Prototypy Skody: Skoda 720

Wto, 24.09.2013, 18:28

1967-1972 Skoda 720

sedan:
Image
Image
Image
Image

hatchback:
Image

kombi:
Image

FILM:
Image

Image

Producent: AZNP Skoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja
Okres produkcji: tylko prototypy 1967–72
Nadwozie: 2-, 4-, 5- drzwiowe
Segment: C
Długość: sedan 4373 mm
kombi: 4420 mm
hatchback: 4360 mm
Szerokość: 1653 mm
Wysokość:1465 mm
Rozstaw osi: 2550 mm
Pojemność bagażnika: sedan 360 l
Mas własna: hatchback 1061 kg
kombi: 1065 kg
Masa całkowita: sedan 1525 kg


(C) Wikimedia.org
Skyscrapercity.com
Skoda.stipistop.com
Webnoviny.sk
Skodarapid.webspace.virginmedia.com
M.moto.pl
Youtube.com
Ostatnio edytowany przez kulikowski Pon, 20.02.2023, 22:53, edytowano w sumie 2 razy
Wyślij odpowiedź