Konfrontacje wszelkich samochodów
Wyślij odpowiedź

Wybierz swoje przeznaczenie:

Bugatti Veyron 16.4
13
21%
Porsche 911 GT2 RS
8
13%
Lamborhini Gallardo LP570-4 Superleggera
9
15%
Corvette ZR1
4
7%
Mercedes SLS AMG
8
13%
Lexus LFA
4
7%
Bentley Continental GT Speed Cabrio
2
3%
BMW M3 GTS
1
2%
9ff BT1000 4WD
5
8%
Hohenester HS 650 RR
0
Brak głosów
MTM-Audi RS6 Clubsport
2
3%
Importracing-Nissan GT-R
4
7%
Väth V60 RS
1
2%
Wimmer- Mercedes C63 AMG
0
Brak głosów
Speedart- Porsche Panamera Turbo
0
Brak głosów
 
Razem głosów : 61

Re: 0-300-0 2 edycja

Pon, 20.09.2010, 21:04

kulikowski napisał(a):prawdziwe Bugatti skoĹ„czyĹ‚o siÄ™ w 1957 dziÄ™kujÄ™ dobranoc.


tobie też już dziękujemy, w całej swojej karierze na tym forum nie napisałeś ani jednego wartościowego posta, Bugatti skończyło się w 57 co za bełkot

Re: 0-300-0 2 edycja

Pon, 20.09.2010, 21:54

johny napisał(a):
kulikowski napisał(a):prawdziwe Bugatti skoĹ„czyĹ‚o siÄ™ w 1957 dziÄ™kujÄ™ dobranoc.


w całej swojej karierze na tym forum nie napisałem ani jednego wartościowego posta


Nie ma jak samokrytyka :twisted:

Re: 0-300-0 2 edycja

Pon, 20.09.2010, 21:55

kurde ale wtopa :oops: :wink:

Re: 0-300-0 2 edycja

Wto, 21.09.2010, 18:48

Kulikowski no co jest tÄ… bawarskÄ… kuratelÄ…?

Re: 0-300-0 2 edycja

Wto, 21.09.2010, 20:15

Stoję za kulikowskim, obecnie nie ma znaczenia czy to będzie VW czy Bugatti. Zresztą po samej konstrukcji silnika widać kto tam rządzi. Taka sama sytuacja jest z Bentleyem, jednak tam modele zachowują swoją niezależność, tak jak modele Arnage, Brooklands. Co do ankiety - nie jestem na nic zdecydowany, raczej 911 GT2. Reszta zbyt hardcore'owa.

Re: 0-300-0 2 edycja

Wto, 21.09.2010, 20:19

W ten sposób można zarzucać Ferrari, że to droższy Fiat, co jest delikatnie rzecz nazywając trywialnym nagięciem logiki i niezgodnym z prawdą uproszczeniem.

Re: 0-300-0 2 edycja

Wto, 21.09.2010, 21:32

Aby stworzyc takie auto jak Veyron trzeba miec ogromne zaplecze technolgiczne, a jak by nie patrzec koncern VAG to jedna z największych korporacji w tej branży, tego nie da się zrobić w szopie, nawet za pieniądze jakiego bogacza, zresztą takie super sportowe wozy jak Pagani czy koenigsegg mają silniki od popularnych producentów odpowiednio Mercedes i Ford. Dla mnie takie gadanie jest bez senu i zapewne każdy właściciel Veyrona ma w dupię że należy do VAG

Re: 0-300-0 2 edycja

Wto, 21.09.2010, 22:28

koenigsegg miał silniki od audi i forda. teraz mają swój własny silnik. szwedzkie superauto też nie powstało w kilka chwil i pracował (i nadal pracuje) nad nim sztab gości w nerdach. Image

Re: 0-300-0 2 edycja

Śro, 22.09.2010, 8:49

BmwM5 napisał(a):koenigsegg miaĹ‚ silniki od audi i forda. teraz majÄ… swĂłj wĹ‚asny silnik. szwedzkie superauto teĹĽ nie powstaĹ‚o w kilka chwil i pracowaĹ‚ (i nadal pracuje) nad nim sztab goĹ›ci w nerdach. Image


a to dziwne bo najnowszy koenigsegg agera ma ten sam silnik co poprzednie modele tyle że zamiat kompressora ma biturbo, może niewiele zostało z oryginalnego silnika ale pierwotnie motor ten napedzał kiedyś Fordy. Co do reszty się zgadzam ideała szwedzkiego supercara dopracowywana jest od wielu lat i bardzo dobrze.

Aha silni V12 Astona Martina DB9 to nic innego jak dwie V6 z Forda Mondeo :twisted:

Re: 0-300-0 2 edycja

Śro, 22.09.2010, 14:43

cytujÄ™ Pana Frankowskiego:
"Porównałem sobie Gallardo i Ferrari F430 tego samego dnia na torze w tych samych warunkach. Ferrari nie ma konkurencji. Lamborghini jest po prostu przerażające, zachowuje się jak auto z przednim napędem i ma fatalny układ hamulcowy. Audi R8, które jest blisko spokrewnione technicznie z Gallardo jeździ znacznie lepiej."

Niestety nie ma modelu F70 od Ferrari, ale po tym przykładzie twierdzenie VAG (Lambo) > Fiat (Ferrari) można włożyć między bajki.

Nie można również powiedzieć, że Bugatti to to samo co Ferrari, gdyż ta pierwsza marka została praktycznie odbudowana od nowa. Zresztą wielu inżynierów konstruujących EB110 zostało skandalicznie potraktowanych przy odradzaniu marki, którzy w odpowiedzi stworzyli Edonisa.
PS Mimo zależności od Fiata i tak jestem fanboyem Ferrari, dlatego więcej już się nie wypowiadam.

Re: 0-300-0 2 edycja

Śro, 22.09.2010, 15:08

co do gallardo to nie raz trafiłem na opinię ludzi którzy najpierw próbowali tym jechać jak ferrarką... to jest w ogóle inny samochód, gallardo nie można prowadzić w sposób na jaki pozwala ferrari. to jest twarda maszyna z stałym napędęm na obie osie (tak stały na przednie koła trafia minimu 6% mocy, i to nie jest "haldex" tylko wiskoza) jak potraktujesz ją jak potulne ferrari to się mści. ale to chyba nie temat o tym więc ;)

Re: 0-300-0 2 edycja

Śro, 22.09.2010, 15:31

Opinie pana Frankowskiego dla mnie osobiście są g*wno warte za przeproszeniem, facet w swoich testach wiecej uwagi poświeca idiotycznym metaforom i porównanią które ne są śmieszne ani tym bardziej trafne niz tym jak auto jeździ. A skoro jesteśmie przy prasie to w ostatnim auto moto jest test 30 wozów sportowych na torze Vairano i to właśnie stare Lambo Gallardo wygrywa pokonując choćby Ferrari 458

Re: 0-300-0 2 edycja

Pią, 24.09.2010, 15:48

Veyron kreci od 0-300 w 16,7sek?

Re: 0-300-0 2 edycja

Pią, 01.10.2010, 19:06

Mój głos idzie na Veyrona. Mam wielki szacunek dla tego auta, tak jak już ktoś napisał pod każdym względem jest po prostu poza konkurencją.

Re: 0-300-0 2 edycja

Nie, 03.10.2010, 22:29

johny napisał(a):Opinie pana Frankowskiego dla mnie osobiĹ›cie sÄ… g*wno warte za przeproszeniem, facet w swoich testach wiecej uwagi poĹ›wieca idiotycznym metaforom i porĂłwnaniÄ… ktĂłre ne sÄ… Ĺ›mieszne ani tym bardziej trafne niz tym jak auto jeĹşdzi. A skoro jesteĹ›mie przy prasie to w ostatnim auto moto jest test 30 wozĂłw sportowych na torze Vairano i to wĹ‚aĹ›nie stare Lambo Gallardo wygrywa pokonujÄ…c choćby Ferrari 458

Świetny post, jak bym czytał swoje myśli.

Co do ankiety, wybieram 911 GT2.

Re: 0-300-0 2 edycja

Pią, 15.10.2010, 13:29

Zdecydowanie X6, to jedyny samochód w teście w którym nie czuł bym sie jak inwalida jeżdżąc po mieście (tak jak to mam ostatnio w swoim samochodzie). Reszta fajna, ale obliczalna i każdy spodziewa się osiągów - a tu krowa która w dodatku nieźle sobie radzi z prędkościami. Pomijam to że jest paskudne, najważniejsze że nieźle jeździ i wjade nim na krawężnik na którym Veyron zostawi swoje super chłodnice, Prosiak przed zderzak a SLS gwiazde ;) Wiem coś o tym, na Honda w letnim setupie ma z 6-7 cm prześwitu...

Re: 0-300-0 2 edycja

Pią, 15.10.2010, 14:16

Ja wolałbym inną brykę. Škoda Grupa A5 (typ 738) z 1977 roku - silnik OHC o pojemności skokowej 1558 ccm i mocy 140 kW (190 KM) pozwalał rozpędzić Skodovkę do prędkości 270 km/h !!!!!

Image

Image

Re: 0-300-0 2 edycja

Pią, 15.10.2010, 17:24

LEXUS LFA. NAJLEPSZY Z WSZYSTKICH PODANYCH. CHOCIAĹ» LAMBO, VEYRON I PORSHE FAJNIEJSZE.

Re: 0-300-0 2 edycja

Sob, 06.11.2010, 12:04

Lamborghini Galardo oczywiscie.

Re: 0-300-0 2 edycja

Czw, 13.01.2011, 20:24

Tym razem postanowiłem wyrwać się z szablonów i zagłosowałem spontanicznie. I wiecie co z tego wynikło ??? Otóż mojej uwagi nie przyciągnął żaden tuningowany wóz ani ten najszybszy, a zatem skoro tak to musiałem zagłosować na dostojnego i prestiżowego Bentleya. Nie wiem co mnie podkusiło, może ta czerwona skóra wewnątrz auta.
Wyślij odpowiedź