Obecny czas: Nie, 19.11.2017, 15:07




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Reklama 

Niemieckie: klasyczne i nowoczesne 

Moje 2 typy to:
Porsche Boxster s 5%  5%  [ 4 ]
Porsche 911 Turbo 3.3 13%  13%  [ 11 ]
BMW M635Csi E24 9%  9%  [ 8 ]
BMW M6 E63 4%  4%  [ 3 ]
BMW M6 F13 5%  5%  [ 4 ]
Alpina B10 Biturbo 2%  2%  [ 2 ]
Alpina B5 4%  4%  [ 3 ]
Brabus E V12 7.3 S 22%  22%  [ 19 ]
Brabus E V12 0%  0%  [ 0 ]
Mercedes 300 SL 5%  5%  [ 4 ]
Mercedes SLS AMG 14%  14%  [ 12 ]
Porsche 911 2.7 RS 2%  2%  [ 2 ]
Porsche 911 GT2 RS 5%  5%  [ 4 ]
Audi Sport Quattro 7%  7%  [ 6 ]
Audi RS5 4%  4%  [ 3 ]
Razem głosów : 85

Niemieckie: klasyczne i nowoczesne 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 5866
Miejscowość: Warszawa
Post Re: Niemieckie: klasyczne i nowoczesne
biorę Brabusa E V12 7.3. Głos na współczesne sobie daruję wolę klasyki. Z tej kolekcji to jeszcze wziąłbym 300 SL Gullwinga, E24 i Sport Quattro.


Ostatnio edytowany przez kulikowski, Nie, 02.12.2012, 2:18, edytowano w sumie 1 raz

Pią, 30.11.2012, 11:33
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1424
Miejscowość: Wrocław
Samochód: Smutna Jazda
Post Re: Niemieckie: klasyczne i nowoczesne
Nie pogardziłbym taką współczesną Alpiną, SLS-em, hardcorowym GT2 RS czy M6 F13 (chociaż nie podoba mi się kierunek w jakim zmierzają).
Ale...
Cytuj:
A to zdjęcie powinno wisieć w Częstochowie:
Image

Baleron 7.3l rządzi!

Trudno wybrać, na co oddać drugi głos bo mam już zaśliniony ekran... klasyczne 911 Turbo, klasyczne Quattro, 635 CSi... kliknę Turbo :mryellow:


Pią, 30.11.2012, 18:20
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1889
Post Re: Niemieckie: klasyczne i nowoczesne
Zaskakujaco latwo przychodzi mi dzis wybor.

Mercedes SLS AMG jest zdecydowanie nr 1. Alpina B10 tez bardzo mi sie podoba i chetnie widzialbym ja w garazu obok SLS.

_________________
Deszcze Niespokojne.

Mecze na żywo


Sob, 01.12.2012, 3:45
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 118
Post Re: Niemieckie: klasyczne i nowoczesne
Moje typy Porsche 911 Turbo 3.3 i Mercedes SLS AMG, chociaż w tej parze faworyzuję Mesia.

_________________
Polak potrafi
Jeden z powodów, dlaczego stare jest piękne


Sob, 01.12.2012, 16:36
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 17291
Miejscowość: Darłówko
Samochód: Nazi-coupe 3.0 R6 Pb
Post Re: Niemieckie: klasyczne i nowoczesne
Oddałem głosy już dawno ale jeszcze nie oznajmiłem na co.

BMW M635csi najwspanialsze BMW jakie kiedykolwiek powstało, idealnie klasyczne coupe, do tego M-power pod maską. Drugi głos na na 911 GT2 RS najmocniejsze seryjne Porsche 911.

_________________
To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy

Broń
Masowego
Wyprzedzania


Sob, 01.12.2012, 17:18
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9498
Miejscowość: Warszawa
Samochód: Audi A4 B8 Avant
Post Re: Niemieckie: klasyczne i nowoczesne
Ice, zmiażdżyłeś mnie komentarzem pod adresem morphy'ego :lol:

Ale do rzeczy: pozwolę sobie na kilka słów komentarza nt. każdej pary, bo porównanie jest megagrube, jedno z najgrubszych w historii SŚ :wink:

2012 Porsche Boxster s vs 1980 Porsche 911 Turbo - nie bardzo rozumiem kto zestawił Cockstera z 911? Ale obiektywnie - nowy Cockster nie ma czego się wstydzić. Przez lata udało mu się wypracować własny styl i charakter i za to brawa dla Porsche. Głos mimo wszystko na 911 - klasyczne Turbo miażdży!
1984 BMW M635Csi E24 vs BMW M6 E63 vs BMW M6 F13 - E63 jest zdecydowanie najsłabszym ogniwem tej trójki. Osobiście postawiłbym na nowoczesność. F13 wygląda zacnie i emanuje stricte niemieckim hightechem. Oczywiście czapki z głów również przed E24!
1989 Alpina B10 Biturbo vs 2012 Alpina B5 - choć uwielbiam nowe 5er, bez dwóch zdań głos na B10 Biturbo! Wygląda przecudnie, jest megaklasyczna i ponadczasowa, a pod maską skrywa kawał dobrej robot. B5ce trochę brakuje charakeru...
Brabus E V12 7.3 S vs Brabus E V12 Grube ryby - Baleron miażdży absolutnie. WSZYSTKIM! Jedno z aut, które powinno zostać wysłane w kosmos aby obce cywilizacje zobaczyły jaki powinien być mocarny sedan. Rozumiem intencje twórców nowego "okulara" Brabusa, ale to co zrobili z ładną przecież limuzyną nadaje się pod sąd!
Mercedes 300 SL vs Mercedes SLS AMG - Gullwing to klasyk absolutny, ale biorę SLSa. To auto jest absolutnie perfekcyjne, ma w sobie ducha poprzednika, do tego jest wciąż naprawdę rzadkie.
1973 Porsche 911 2.7 RS vs 2011 Porsche 911 GT2 RS - nie lubię, nie rozumiem, nie potrzebuję żadnej 911-ki RS.
1984 Audi Sport Quattro vs 2010 Audi RS5 - RS5 - dla mnie nuda. Zapchajdziura w portfolio Audi. Kompletnie to auto mnie nie interesuje. Sport Quattro zaś ma spore zaplecze historyczne, ale nigdy specjalnie mnie nie ruszało...

Głosy idą na Balerona Brabusa i SLSa!

_________________
http://www.exoticcars.pl


Nie, 02.12.2012, 0:00
Profil

Postów: 17
Post Re: Niemieckie: klasyczne i nowoczesne
extra wątek, zdjęcia tez niczego sobie, można sobie popatrzeć na piękne modele

_________________
www.sklepmoto.pl


Śro, 09.01.2013, 10:08
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Reklama 

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2015 Tomasz Malatyński






Tylna belka - Peugeot CitroenSzyby samochodoweCiężarówkiForum motoryzacyjne autoGALERIA.plogłoszeniaSklep z częściami - MotoCentrum.plNova Auto Serwiseuromaster-makowski.plklimatyzacja daikin • Tworzenie stron internetowych: wedzinski.com