Switch to full style
Konfrontacje wszelkich samochodów
Wyślij odpowiedź

Które miniautko wybierasz?

Yugo Koral
7
50%
Lada Oka
2
14%
Daihatsu Cuore L 70
5
36%
 
Razem głosów : 14

Yugo Koral vs. Daihatsu Cuore vs. Lada Oka

Śro, 31.07.2013, 20:07

Yugo/Zastava Koral 1980-2008

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Silnik: 903 cm3
Moc: 45 KM
V-max: 135 km/h
0-100 km\h: 21,4 s
Długość: 3528 mm
Rozstaw osi: 2149 mm
Bagażnik: 170 l
Masa: 802 kg
Śr. spalanie: 7,4 l
Pojemność zbiornika paliwa: 30 l

Lada Oka 1988-2008

Image

Image

Image

Silnik: 750 cm3
Moc: 35 KM
V-max: 130 km/h
0-100 km/h: 24 s
Zbiornik paliwa:
Śr. spalanie: 5,2 l na 100 km
Masa: 645 kg
Długość: 3200 mm
Rozstaw osi: 2180 mm
Bagażnik: 220 l


Daihatsu Cuore 1985-1990

Image

Image

Image

Silnik: 847 cm3
Moc: 44 KM
V-max: 155 km/h
0-100 km\h: 15,7 s
Zbiornik paliwa: 28 l
Śr. spalanie: 5,7 l na 100 km
Bagażnik: 130 l
Długość: 3200 mm
Rozstaw osi: 2250 mm
Masa: 595 kg

Źródła:
de.wikipedia.org
pl.wikipedia.org
j-spec.com.au
katalog-samochodow.pl
mjs.home.xs4all.nl
autoreview.ru
favcars.com
njuskalo.hr
freeweb.deltha.hu/zastava.in.hu

Re: Yugo Koral vs. Daihatsu Cuore vs. Lada Oka

Śro, 31.07.2013, 21:48

Nie no błagam......

Wybieram rower.

Re: Yugo Koral vs. Daihatsu Cuore vs. Lada Oka

Czw, 01.08.2013, 9:22

Wybieram Daewoo Tico. :twisted:

Re: Yugo Koral vs. Daihatsu Cuore vs. Lada Oka

Pią, 02.08.2013, 20:26

Yugo, ale obowiązkowo w wersji 55 GLS :mryellow:

Re: Yugo Koral vs. Daihatsu Cuore vs. Lada Oka

Nie, 04.08.2013, 15:04

Image

No, thanks. I'd rather stand here :>

Re: Yugo Koral vs. Daihatsu Cuore vs. Lada Oka

Śro, 07.08.2013, 1:16

fajne porównanie. Wziąłbym Yugo Korala.

[Dodano:] Swoją drogą, Oka stylistycznie przypomina Fiata Cinquecento, czyżby Sowieci ukradli plany konstrukcyjne?

Re: Yugo Koral vs. Daihatsu Cuore vs. Lada Oka

Wto, 13.08.2013, 17:21

W latach 80-tych Lada i Fiat pracowały nad projektem małolitrażowego auta, ale około 1985r. Włosi postanowili o produkcji nowego modelu w Polsce( docenili FSM za Beskida?). Stąd mogą wynikać podobieństwa do późniejszego Cinquecento. W internecie znalazłem też informacje, że Rosjanie wzorowali się na konstrukcjach japońskich, zaciągnęli nawet licencje na małe silniki Daihatsu.
Wyślij odpowiedź