Witam
Mam wyżej wymieniony problem otóż na wolnych obrotach (poniżej 1000obrotów) nie działa wspomaganie - działa wtedy jak tylko minimalnie doda się gazu... I mówię tu o postoju ....Co to może być ...
Czy może pasek klinowy jest za luźny jeśli tak to jak sprawdzić czy jest dobrze napięty???
Pozdrawiam i czekam na szybka odpowiedź - sprawa nagli a ja w mieście nie mam porządnego mechanika. Boję się go oddać bo wiem że potrafią nie tylko naprawić ale i spier....ić
Śro, 05.12.2007, 7:17
badys
Postów: 1232 Miejscowość: Podróż umiera w momencie dotarcia do celu
Samochód: służbowy
wyjścia 3:
zbyt luĹşny pasek
zbyt mało oleju/plynu do wspomagania
kończy się pompa
no w ekstrymalnych przypadkach 4-te wyjście przy pozapiekanych drążkach potrzeba więcej siły aby ruszyć kołami
_________________ Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem P.S. Moją jedyną wadą jest to:, że nie mam żadnych zalet...
Najpierw sprawdź tu http://www.google.pl a potem zawracaj d**ę 161DT300; 161OD300; 161ETZ300
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum