Obecny czas: Czw, 18.04.2024, 2:40




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 6 posty(ów) ] 
Koszt remontu rozbitka Opel Vectra GTS 
Autor Wiadomość

Postów: 1
Post Koszt remontu rozbitka Opel Vectra GTS
Witam serdecznie,
od jakiegoś czasu myślałem nad zakupem rozbitego samochodu i późniejszym jego remoncie, dokładnie interesuje mnie Opel Vectra GTS. Jestem laikiem w tym temacie jednak mam w rodzinie osobe która się takim czymś zajmuje jednak najpierw chciałbym się zorientować czy takie coś w moim przypadku się opłaca. Dla przykładu podam link z allegro do auta które mnie interesuje ( jest mocno rozbite ) i prosiłbym o wstępną wycene kosztów napraw jeśli wogóle da się takie coś naprawić ( autem z aukcji nie jestem zainteresowany w kontekście zakup, chce się zorientować jedynie w kosztach ).
http://allegro.pl/otomoto-opel-vectra-disel-salon-gts-w-skorach-i1232817253.html

Jestem nowy na forum i nie wiem czy można podawć tutaj linki z allegro.


Pią, 17.09.2010, 0:48
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 24507
Post Re: Koszt remontu rozbitka Opel Vectra GTS
Jeżeli masz taniego blacharza i dojście do części to się opłaca. Tanio będziesz miał i szerokiej drogi jeżdżąc skasowanym autem, przyda Ci się.

_________________
| pajacyk.plpolskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.


Pią, 17.09.2010, 16:53
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2897
Miejscowość: Inowrocław | Poznań
Post Re: Koszt remontu rozbitka Opel Vectra GTS