Golf II 1.8 GT niskie obroty na lpg na zimnym silniku
Witam
. Posiadam golfa 1.8 GT 88' na pełnym wtrysku mechanicznym ke-jetronic, oznaczenie silnika gx, benzyna+lpg II. Problemem są niske obroty(~600) na zimnym silnik na lpg i długie oraz cieżkie odpalanie. Zasilanie benzyną jest odcięte. Gdy złapie temp. to obroty wskakują 1100-1300 oraz już lżej odpal. Co może być przyczyną tego? Przydatne może być co do tej pory wymieniłem:
- parownik lovato
- kable WN oraz świece
- kopułke zapłonu oraz palec
A i jeszcze "dwójka" poddana została pewnym modyfikacją:
- zmieniłem obudowe filtra powietrza bo orginalna była pęknieta i włożyłem obudowe od golfa II
prawdopodobnie gaźnikowca co za tym idzie nie miałem gdzie ponownie zamontować
elementów wtrysku benzyny m.in. wymontowałem przepływomierz powietrza, "mikser wtrysku"
i inne, pozostały tylko przewody wtryskiwaczy.
- nie podpięte są też dwa wężyki podciśnieniowe, które wsześniej podpięte były pod obudowę
filtra powietrza.
Dodam, że wcześniej przed modyfikacją też ciężko palił, a co do obrotów na zimnym
silniku to nie pamiętam ale jestem prawie pewien żę były podobne jak teraz. Ogólnie to obroty wariowały od 900-2300, no palił prawie 20l gazu teraz 13-15l.
Czy przyczyną może być poszarpany(słabszy przepływ prądu) przewód masowy cewki zapłony?
Wyczytałem też gdzieś że w moim golfie jest przewód bądź zawór powietrza dodatkowego.
Czy ma on wpływ na obroty na zimnym silniku na lpg. Odnalazłem go i okazało się że kostka
z 2 kabelkami podłączona pod ten zawór była odcięta ale złączyłem i zero różnicy.
Jestem amatorem samoukiem wiec prosiłbym dokładniejsze opisy przyczyn.