Obecny czas: Pią, 19.04.2024, 19:13




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 
LPG Regenerator 
Autor Wiadomość

Postów: 1
Post LPG Regenerator
Witam. Jestem tu nowy i chciałem usłyszeć Wasze opinie na temat tego produktu. W firmie ojca stosują go od paru miesięcy i podobno się nieźle sprawdza. Znajomy mechanik też się dobrze o nim wypowiadał. Podobno można zaobserwować poprawę. Z tego co słyszałem dodaję się go bezpośrednio to zbiornika, a nie jak w przypadku innych podobnych środków do benzyny.

Co o tym myślicie? Warto zainwestować w kupno? Koszt nie wydaje się zbyt duży.

W necie udało mi się wyszperać takie informacje.

1. Regenerujemy układ zasilania paliwem podczas eksploatacji bez demontażu podzespołów.
2. Zmniejszamy tarcie i redukujemy zużycie części w układzie zasilania paliwem.
3. Zmniejszamy zuĹĽycie paliwa o 2 - 4 %.
4. Zyskujemy wzrost mocy silnika o 1 - 3 %.
5. UĹ‚atwia rozruch zimnego silnika, szczegĂłlnie w niskich temperaturach.
6. Zmniejsza emisjÄ™ gazĂłw CO - o 50%, CO2 - do 10% w spalinach.
7. Zmniejsza hałas i dymienie.
8. Utrzymuje układ zasilania w czystości.
9. Usuwa nagar z komory spalania, zaworów, gniazd zaworowych, końcówek wtryskiwaczy.
10. Wspomaga odblokowanie wtryskiwaczy i pierścieni tłokowych.
11. Zmniejsza skutki stosowania paliw gorszej jakości, mając wpływ na dokładniejsze katalityczne spalanie paliwa.
12. Zapewnia prawidłową i równomierną pracę silnika.
13. Nie jest szkodliwy dla działania i trwałości katalizatorów.
14. Nadaje się do wszystkich rodzajów benzyn i oleju napędowego oraz LPG .


Na rynku polskim istnieje kilka różnego rodzaju dodatków do paliwa LPG. Dodatki te jednak nie mają bezpośredniego wpływu na instalację gazową, ponieważ dodawane są do zbiornika z benzyną.
Opracowany przez nas dodatek oraz sposób podawania go do instalacji ma bezpośredni wpływ na całą instalację znajdującą się pod wpływem ciśnienia gazu, zasilającego układ napędowy. Na uwagę zasługuje fakt, że gaz przepływający do układu zasilania transportuje ze sobą molekuły GP i dodatek obniżający temperaturę spalania gazu. Nasze rozwiązanie pełni również funkcję ochronną dla pracujących w wysokiej temperaturze zaworów wydechowych.

LPG Regenerator czyści, smaruje i konserwuje wszystkie elementy instalacji gazowej.
W skład dodatku wchodzą substancje konserwujące zawory, zbiornik ,parownik, uszczelnienia, przewody gumowe. Dodatkowo molekuły GP chronią elementy instalacji przed osadzaniem się na nich brudu oraz nagaru.
Molekuły GP tworzą na całej powierzchni układu zasilającego, powłokę o grubości nanocząstek. Zabezpieczają one również, wszystkie powierzchnie współpracujące ze sobą przed zużyciem, a nawet regenerują powierzchnie wypracowane.
Dodatek stosowany co 2500 km wydłuża żywotność wszystkich elementów instalacji. Po przeprowadzeniu testów na samochodach, w których stosowano dodatek, po 40 000 km, okazało się, że nie wymagają one wymiany i regulacji zaworów, co jest standardem przy samochodach zasilanych gazem LPG.
Warto zwrócić uwagę, że przy stosowaniu naszego dodatku koszt jednego przejechanego na nim kilometra wzrasta zaledwie o 1 grosz. Natomiast mniejsza awaryjność instalacji zasilanej gazem przynosi o wiele wyższe oszczędności.

Dodatek można stosować we wszystkich instalacjach LPG.


Wto, 18.01.2011, 13:01
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018