|
|
|
|
Obecny czas: Pią, 29.03.2024, 9:18
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
pansamochodzik1
Postów: 6
|
Golf V 1.4 FSI - Łańcuch
Witam ! Mam problemy z autem. Po raz trzeci wysunął się z mocowań łańcuch rozrządu. Pomimo, iż auto jest już naprawiane to mam ciągłe obawy. Za każdym razem słyszę zapewnienia, że części są zmodyfikowane i problem nie powinien już wracać. Ale wrócił, i do tego stopnia, że auto musiało być odholowane. Części do tego silnika są tylko dostępne w ASO. Wymieniony ma być kompletny rozrząd, lecz sam mechanik (warsztat nieautoryzowany) dał mi jasno do zrozumienia, że problem nie jest wcale rozwiązany. Nie wiem, czy auto mam sprzedać lub dalej jeździć, z nadzieją że nic się stanie. Auto jest z 2004 i ma 122 860 km. Proszę o poradę.
|
Nie, 09.09.2012, 21:57 |
|
|
waskes
Postów: 104
|
Re: Golf V 1.4 FSI - Łańcuch
Nic podobnego czesci do tego silnika dostaniesz rowniez w sklepach a takze na allegro Pierwszy raz slysze zeby byl jakis problem z tym rozrzadem Wymiana calego kompletu - napinacz , slizgi i lancuch zalatwia sprawe .No chyba ze masz takiego inteligentnego mechanika .Jak moze zsunac sie lancuch rozrzadu?
|
Wto, 25.09.2012, 7:11 |
|
|
pansamochodzik1
Postów: 6
|
Re: Golf V 1.4 FSI - Łańcuch
Łańcuch może się zsunąć np. przy wjeździe na krawężnik, przy toczeniu auta w dół na przednim biegu, przy redukcji biegów o 2 przełożenia itd. A co do części, nie byłbym tego tak pewien- do tego silnika części są (!) w ASO, te auto było już naprawiane bez 4 mechaników, więc nie zwalałbym winę na nich, tylko jak już na producenta. Ale i tak zamierzam się go pozbyć, jest to niedopuszczalne żeby w tak relatywnie małym aucie takie drogie i skomplikowane rzeczy się zdarzały..
|
Wto, 25.09.2012, 21:54 |
|
|
waskes
Postów: 104
|
Re: Golf V 1.4 FSI - Łańcuch
Tu chocby jest zestaw rorzadu do tego silnika 450 zl http://allegro.pl/rozrzad-lancuch-audi- ... 17214.htmlNie mam pojecia w jaki sposob lancuch rorzadu moze sie zsunac przy podjezdzaniu pod kraweznik?Co ma jendo z drugim ? To jest ta sama zasada jak w rowerze , poprawnie napiety lancuch nie ma prawa zsunac sie z zebatek a w samochodzie dodatkowo za to odpowiada napinacz.Tam nie ma zadnej filozofii. Klejna sprawa jesli by ci ten lancuch spadl to silnik w tym przypadku do generalnego remontu w najlepszym razie Ktos ci nagadal glupot albo sam sobie wymyslasz. Popytaj na forum VW czy ktokolwiek mial z tym silnikiem problem z ukladem rorzadu .
|
Śro, 26.09.2012, 8:38 |
|
|
pansamochodzik1
Postów: 6
|
Re: Golf V 1.4 FSI - Łańcuch
Człowieku, czytaj ze zrozumieniem, inaczej ta dalsza dyskusja nie ma sensu. Cyt : "Łańcuch może się zsunąć np. przy wjeździe na krawężnik". A co do samej usterki, to akurat zdarza się ona, i to wyczytałem na wielu forach. Sami pracownicy ASO (auto było u Skody) potwierdziło, "auto jest piękne ale silnik do d*py". W moim aucie mechanik założył krótszy łańcuch, który jest ponoć udoskonalony. Ale w to już raczej nie wierzę. Ale zresztą, nie wiem czy mówimy o tym samym aucie, 1.4 FSI 90 KM było dość rzadko spotykany i tylko w kilku autach wytwarzany ( Audi A2, Polo i Golf 5). Najmłodsze auta (rynek niemiecki) są z 2005.
|
Śro, 26.09.2012, 21:23 |
|
|
pansamochodzik1
Postów: 6
|
Re: Golf V 1.4 FSI - Łańcuch
|
Śro, 26.09.2012, 21:30 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
| |
|