Pon, 17.05.2004, 0:03
lordzofmafia napisał(a):eF napisał(a):eF napisał(a):4.ktos kto nie przywiÄ…zuje do auta ĹĽadnej uwagi i jest obojetne,czym jeĹşdzi;a rĂłzowe Ka kupiĹ‚,bo np byĹ‚a tania
To jest największa bzdura jaką w życiu słyszałem. Chyba sam w to nie wierzysz.
Pon, 17.05.2004, 11:32
markus napisał(a):Dlaczego bzdura? Sam znam kilka osĂłb, ktĂłre nie przywiÄ…zujÄ… ABSOUTNIE Ĺ»ADNEJ wagi do tego czym jeĹĽdĹĽÄ… i dla nich, czy różowe Ka czy S-klasse to bez znaczenia.
Pon, 17.05.2004, 12:23
Pon, 17.05.2004, 12:46
Pon, 17.05.2004, 14:01
Pon, 17.05.2004, 14:12
Pon, 17.05.2004, 14:24
Pon, 16.08.2004, 17:33
Pon, 16.08.2004, 17:42
Pon, 16.08.2004, 17:45
Pon, 16.08.2004, 17:49
Pon, 16.08.2004, 17:50
Pon, 16.08.2004, 17:58
Pon, 16.08.2004, 18:05
Pon, 16.08.2004, 19:00
Pon, 16.08.2004, 20:59
Śro, 18.08.2004, 20:41
Czw, 19.08.2004, 14:36
Śro, 05.05.2021, 1:51
Warto przy tym nadmienić, że samochód powstał na bazie … projektu FSM Beskid 106.Samochody Stulecia Katalog napisał(a):Szef stylistów Renaulta, Patric Le Quement, doszedł do wniosku, że mały samochód powinien mieć nadwozie jednobryłowe - taki zmniejszony Espace. W aucie o długości 343 cm, ilość miejsca jest zadziwiająco duża. Tlna kanapa daje się przesuwać wzdłuż auta, co zwiększa ilość miejsca na nogi pasażerów, ale kosztem bagażnika. Wykorzystano płytę podłogową od modelu Clio, a silnik o pojemności 1,2 l (56 KM) miał wałek rozrządu w kadłubie. Jest to już rzadko spotykane rozwiązanie. Oryginalna sylwetka Twingo budzi mieszane uczucia - ma zwolenników i przeciwników. Jest to jednak nowe spojrzenie na bryłę małego pojazdu. Twingo było prekursorem segmentu małych samochodów, zwanym Fun & Fashion. pojazdów stworzonych z myślą o "przyjemności z jazdy"