Nie moge znaleźć danych do silników benzynowych, więc mile widziana pomoc
200Tdi:
2494 cm3
R4 8V
80kW (109KM) przy 3800 obrotach/min
255Nm przy 1800 obrotach/min
300Tdi:
2494 cm3
R4 8V
83kW (113KM) przy 4000** obrotĂłw/min
265Nm przy 1800 obrotach/min
________________________
**przy aut. szkrzyni biegĂłw 90kW (122KM) przy 4000 obrotĂłw/min i 300Nm przy 2000 obrotĂłw/min
małe zdjęcia z autobilda, tapety z desktopmachine i autogalerii, a dane wyczytane w off-roadzie
_________________ ^^
Czw, 20.07.2006, 19:35
Mac_Abra
Postów: 1658 Miejscowość: Grudziądz
zawsze uwazałem LR za króla terenówek, ale co ma za sens ten wątek? co chiales przekazac, zapytac?
_________________ "mój samochód powstał dawno temu, gdy reklama zachwalała przyśpieszenie i pęd, wolność dalekich podróży, a nie schowki, uchwyty, oszczędność paliwa i ładowność bagażnika..."
Czw, 20.07.2006, 19:55
Wilu
Postów: 22089
Mac_Abra napisał(a):
ale co ma za sens ten wÄ…tek? co chiales przekazac, zapytac?
...zawsze podobał mi się poprzedni Disco (Mk1 FL), niestety do czasu obejrzenia zdjęć z jego crash-testu...
_________________ "Oszczędny to będzie na przykład "golfik III w tedeiku", tyle że z radością z jazdy nie ma to wiele wspólnego. Już lepiej Poloneza, obciach mniejszy"
- mastah Jonas
Pią, 21.07.2006, 18:22
Seth
Postów: 9968 Miejscowość: z krainy wiecznego zachodu słońca
DDyskoteka tej generacji miała 4-5 liftingów... a nie tylko 3
_________________ Moderator nie obraza innych - moderator dobitnie zwraca uwage I zaprawdę powiadam wam, sama znajomość z OBRem nie powoduje, że jesteście szybsi od włoskich hatchy FWD - bo nie jesteście
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum