Obecny czas: Nie, 28.04.2024, 6:39




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 
Pontiac Trans Sport 
Autor Wiadomość
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 24507
Post Pontiac Trans Sport
Image Image Image Image
Image Image Image Image
Image Image Image Image

(c) pontiac-transsport.de

Jak byłem mały, to uważałem to auto za kosmiczne i niesamowicie nowoczesne :) teraz żadko je widuje

_________________
| pajacyk.plpolskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.


Pią, 06.08.2004, 21:48
Profil
Post 
ja też tym bardziej że na obrazkach gumy turbo był!!!!
u mnie w mieście jeździ taki.Teraz to mi sie on nie podoba


Pią, 06.08.2004, 21:53
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 23638
Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
Post 
Czasami go widuje ;) nie jest taki zły ;)

_________________
Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.


Pią, 06.08.2004, 22:04
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 7080
Miejscowość: Sokółka -----> Belastok
Samochód: das Astra von Opel
Post 
Mi się kiedyś podobał, teraz mniej ...

_________________
"Najpierw słyszysz rap, dopiero potem wjeżdża fura,
na 17 calach, na których moja Astra kula!!" 8)

http://www.astraklub.pl


Sob, 07.08.2004, 10:34
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2421
Miejscowość: Wieluń(Łódzkie)/Dublin
Post 
znajomy ma takiego bialego, strszbie wygodny, ale stylistyka juz traci myszka... :roll:

_________________
|| http://www.roverki.pl ||
|| http://www.mg-rover.org ||
|| http://www.alfa156.net ||
"Tylko auta z duszą..."


Nie, 08.08.2004, 9:03
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9496
Miejscowość: Warszawa
Samochód: Audi A4 B8 Avant
Post 
Przyjemny van.

_________________
http://www.exoticcars.pl


Nie, 08.08.2004, 22:46
Profil
Post 
to nie van to coupe


Nie, 08.08.2004, 22:47
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 24507
Post 
Nie... to SIGNUM ! :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
| pajacyk.plpolskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.


Nie, 08.08.2004, 22:50
Profil
Post 
a co to jest


Nie, 08.08.2004, 22:52
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 24507
Post 
to takie kombi opla ktore nie jest kombi ale to kombi bo nie jest kombi bedac kombi :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
| pajacyk.plpolskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.


Nie, 08.08.2004, 22:52
Profil

Postów: 1055
Miejscowość: Pabianice
Post 
Jedynie ta generacja fajna, mimo, ĹĽe plastikowa. Kolejne wersje to kiszka.

_________________
http://www.teampoland.prv.pl
internetowy projekt poszukiwania leku na raka


Pon, 09.08.2004, 8:00
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2421
Miejscowość: Wieluń(Łódzkie)/Dublin
Post 
mimo wszytsko opatrziny jest :|

_________________
|| http://www.roverki.pl ||
|| http://www.mg-rover.org ||
|| http://www.alfa156.net ||
"Tylko auta z duszą..."


Pon, 09.08.2004, 9:04
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 23638
Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
Post 
Co jak co ale juĹĽ wyglÄ…da na starego ;)

_________________
Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.


Pon, 09.08.2004, 9:34
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 7500
Miejscowość: Warszawa
Post Re: Pontiac Trans Sport
1989-1996 Pontiac Trans Sport I

Image Wikimedia.org
Image
Image
Image Moto.pl
Image AutoData1.com
Image Autocentrum.pl
Image Picclickimg.com

FILM:
Image MotorWeek at Youtube.com

Wikipedia napisał(a):
Pontiac Trans Sport I został zaprezentowany po raz pierwszy w 1989 roku.

W 1986 roku zaprezentowano prototyp Pontiac Trans Sport Concept, który wyróżniał się futurystyczną koncepcją zarówno pod kątem stylistyki, jak i rozwiązań technicznych – jednobryłowe nadwozie z wydłużonym przodem i dużą przednią szybą, szklany dach, otwierane do góry drzwi boczne czy deska rozdzielcza z wyświetlaczami HUD i CRT.

W 1989 roku General Motors zaprezentowało seryjny model nawiązujący do przedstawionego 3 lata wcześniej prototypu Trans Sport Concept. Samochód przeszedł szereg modyfikacji, zachowując futurystyczną stylistykę i awangardową, jednobryłową sylwetkę nadwozia. Równocześnie z Pontiakiem Trans Sport pierwszej generacji, zadebiutowały bliźniacze modele Chevrolet Lumina APV i Oldsmobile Silhouette. W stosunku do nich, Trans Sport pozycjonowany był jako model pośredni.

Trans Sport I powstał na platformie U-body. Nadwozie miało w szczególny sposób zapewniać zabezpieczenia przed korozją dzięki użyciu laminatu i włókna szklanego. W trakcie produkcji w wyposażeniu standardowym pojawiały się kolejne rozwiązania zwiększające poziom bezpieczeństwa, takie jak poduszki powietrzne, samopoziomujące tylne zawieszenie, wbudowane foteliki dziecięce, zdalnie sterowane elektrycznie napędzane drzwi przesuwne czy system kontroli trakcji.

Lifting
Pontiac Trans Sport I nie zyskał popularności, jakiej oczekiwało General Motors. Aby zwiększyć sprzedaż samochodu, w 1993 roku podjęto decyzję o gruntownej modernizacji, w ramach której przeprojektowano najbardziej kontrowersyjną część nadwozia – długi, szpiczasty przód. Samochód zyskał zupełnie nowy, zaokrąglony pas przedni z charakterystyczną, dwuczęściową atrapą chłodnicy w zderzaku i wyżej osadzonymi reflektorami. Ponadto, zmieniono też wygląd kokpitu, rozbudowano listę wyposażenia, a także zastąpiono 3,1-litrowy silnik o mocy 120 KM z 3-biegową skrzynią automatyczną na 170-konne silniki 3.4 i 3.8 z bardziej ekonomicznymi przekładniami 4-biegowymi.

Europa
W 1990 roku Pontiac Trans Sport I został wprowadzony do sprzedaży także na rynku europejskim, na którego potrzeby został wcześniej dostosowany pod kątem np. miejsc na szersze tablice rejestracyjne, oświetlenia i norm emisji spalin jednostek napędowych. Samochód oferowano głównie w krajach Europy Zachodniej, jak m.in. Belgia, Francja, Holandia, Niemcy czy Szwajcaria, a sprzedaż odbywała się za pomocą punktów dealerskich Opla.

Silniki
L4 2.3l LD2
V6 3.1l LG2
V6 3.4l LA1
V6 3.8l L27

Dane techniczne
Producent: Pontiac, Nowy Jork, Stany Zjednoczone
Okres produkcji: 1989 – 1996
Poprzednik: Pontiac Safari
Następca: Pontiac Trans Sport II
Nadwozie: 4-drzwiowy minivan
Skrzynia biegów: 3-biegowa automatyczna
4-biegowa automatyczna
Układ napędowy: silnik umieszczony z przodu pojazdu, napędza koła przednie
Długość: 4945 mm (1990-1993)
4940 mm (1993-1996)
Szerokość: 1895 mm
Wysokość 1650 mm (1990-1993)
1669 mm (1993-1996)
Rozstaw osi: 2789 mm
Masa własna: 1630–1770 kg
Liczba miejsc: 7


(C) Wikimedia.org
Moto.pl
AutoData1.com
Autocentrum.pl
MotorWeek at Youtube.com

_________________
no i jest!
Solidarni z Ukrainą


Pon, 21.02.2022, 5:38
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018