Obecny czas: Nie, 05.05.2024, 14:28




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 67 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
126p - Nie tylko z Polski 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 3271
Miejscowość: Zewsząd
Samochód: Opel Astra 1,6
Post 
Bonus napisał(a):
Była jeszcze Black i Silver zdjęć nie mam ale wiem że były , a redy i browny to bardzo fajne kaszlaki .


dokladnie :wink: mnie najbardziej zadziwił Niki i to że to auto przez swoich włascicieli w australii jest traktowane jak auto kultowe :shock: podobno na tamtejszy rynek silnik poprawiono tak spelnial owczesne australijskie normy spalin oraz montowano haki do kotwiczenia fotelikow dla dzieci :wink:

_________________
"Był las nie było was, będzie las nie będzie was"
Prymas Wyszyński


Pią, 07.09.2007, 22:15
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3271
Miejscowość: Zewsząd
Samochód: Opel Astra 1,6
Post 
Bonus napisał(a):
Była jeszcze Black i Silver zdjęć nie mam ale wiem że były , a redy i browny to bardzo fajne kaszlaki .


dokladnie :wink: mnie najbardziej zadziwił Niki i to że to auto przez swoich włascicieli w australii jest traktowane jak auto kultowe :shock: podobno na tamtejszy rynek silnik poprawiono tak spelnial owczesne australijskie normy spalin oraz montowano haki do kotwiczenia fotelikow dla dzieci :wink:

_________________
"Był las nie było was, będzie las nie będzie was"
Prymas Wyszyński


Pią, 07.09.2007, 22:15
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 454
Miejscowość: Hexagon
Samochód: SD4, CDI V6, HDI 1,4
Post 
No maluchy zaczynaja nabierac nawet wartosci:
http://www.lacentrale.fr/occasion-detai ... 38493.html

126BIS z 1989r. 48000km za jedyne 2800€

Albo ten:

http://www.autoscout24.fr/Details.aspx?id=83255790

126BIS 1991r 30400km za 2400€ .Zwroce uwage na napis przy zdjeciu "made in italy" Sciema bo kazdy polak wie ze akurat BIS byl tylko w Polsce robiony. No i ten bialy metalik!


Pon, 10.09.2007, 14:25
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 456
Miejscowość: Lublin
Post 
parigotoba te maluchy to są wersje bis czyli mówiąc inaczej maluchy 3-drzwiowe z silnikiem od lanci, w większości przeznaczone na eksport

_________________
Evolution GT-Winner and Losers!


Pon, 10.09.2007, 14:31
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1391
Miejscowość: Racibórz
Samochód: 126p 652ccm
Post 
Pozatym te silniki były marne , i dlatego jest u nas ich mało ;]


Pon, 10.09.2007, 15:39
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 454
Miejscowość: Hexagon
Samochód: SD4, CDI V6, HDI 1,4
Post 
fredro napisał(a):
parigotoba te maluchy to są wersje bis czyli mówiąc inaczej maluchy 3-drzwiowe z silnikiem od lanci, w większości przeznaczone na eksport


No ii? I co z tego? Sa ta wersje BIS tylko wylacznie dlatego ze sa ta ostatnie wersje 126p dostepne na tamtym rynku, mysle ze jak bys wyskoczyl ze starym kaszlakiem wzialbys wiecej.

Co nie zmienia faktu ze BIS byl robiony tylko w Polsce .


Pon, 10.09.2007, 19:42
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 456
Miejscowość: Lublin
Post 
Cytuj:
Pozatym te silniki były marne , i dlatego jest u nas ich mało ;]


chodzi ci o silnik z 127 700cm(28km, pred max.110km\h, spalnie 5,8l\100km)

podczas gdy zwykły 650FL ma 24km pred max.105km\h i spala 6,0l\100km!

i to jest kiepskie :/

_________________
Evolution GT-Winner and Losers!


Wto, 11.09.2007, 6:34
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 7507
Miejscowość: Warszawa
Post 
fredro napisał(a):
chodzi ci o silnik z 127 700cm


W 127 nie było silnika 700 cm3 (tylko 4-cyl. 900 i 1050). Podany silnik pochodził z Pandy. We Włoszech były też wersje kombi pod marką Autobianchi. Zaś Puch tuningował 126-ki do rallycroosu i A-grupy na 80 KM.

_________________
no i jest!
Solidarni z Ukrainą


Śro, 12.09.2007, 22:51
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1391
Miejscowość: Racibórz
Samochód: 126p 652ccm
Post 
fredro napisał(a):
Cytuj:
Pozatym te silniki były marne , i dlatego jest u nas ich mało ;]


chodzi ci o silnik z 127 700cm(28km, pred max.110km\h, spalnie 5,8l\100km)

podczas gdy zwykły 650FL ma 24km pred max.105km\h i spala 6,0l\100km!

i to jest kiepskie :/


Co ty mówisz nie chodzi o osiągi , te z Bisa były bardzo awaryjne i ma tyle samo koni co zwykły FL i nie jest on z fiata 127 . i prosze bo twoja wiedza na temat tego samochodu mnie powala :/


Czw, 13.09.2007, 13:30
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3271
Miejscowość: Zewsząd
Samochód: Opel Astra 1,6
Post 
Bonus napisał(a):
ma tyle samo koni co zwykły FL i nie jest on z fiata 127

Na pewno ma wiecej koni i na pewno pochodzi z Fiata 127

_________________
"Był las nie było was, będzie las nie będzie was"
Prymas Wyszyński


Czw, 13.09.2007, 14:08
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1391
Miejscowość: Racibórz
Samochód: 126p 652ccm
Post 
NIE MA MOŻE O JEDEN I RACZEJ NIE POCHODZI Z FIATA 127


Czw, 13.09.2007, 14:21
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2188
Post 
o co sie kłócicie bis to dobra wersja, pojemna a przy tym ładniejsza od zwykłej 126


Czw, 13.09.2007, 14:25
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1391
Miejscowość: Racibórz
Samochód: 126p 652ccm
Post 
Nikt się tu nie kłóci poprostu prowadzimy dyskusje
Le Cobusier napisał(a):
ładniejsza od zwykłej 126

Kwestia gustu a o nich sie nie dyskutuje :wink: ja tam wole zwykłego kaszlaka


Czw, 13.09.2007, 14:34
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2188
Post 
kulikowski napisał(a):
We Włoszech były też wersje kombi pod marką Autobianchi


mógłbyś dać jakieś fotki tych wersji


Sob, 15.09.2007, 18:19
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 475
Miejscowość: Bestwinka k. Bielska-B.
Samochód: 126 & PII
Post 
Mnie to Autobianchi też zaintrygowało... Przegrzebałem całego neta i nic takiego nie znalazłem :/


Sob, 15.09.2007, 18:37
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1391
Miejscowość: Racibórz
Samochód: 126p 652ccm
Post 
Kombi to był prototyp tak samo jak ryjek diesel czy bombel :wink:


Sob, 15.09.2007, 19:09
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post 
Cytuj:
W 1975 roku konstruktorzy z Bielska przystąpili do prac nad "maluchem" kombi. Powiększono rozstaw osi o 10cm i zwis tylny o 7cm. Aby uzyskać płaską podłogę z tyłu, przebudowie uległ cały przedział silnikowy. Jednostka o pojemności powiększonej do 652cm3 została przystosowana do pracy w układzie poziomym, do czego potrzebna była dmuchawa. W efekcie bagażnik miał 1m3 pod dach. Doszły też trzecie drzwi, a tylna kanapa była składana. W roku 1975 włoscy konstruktorzy zaprojektowali model 126 w wersji combi,po dwóch latach produkcji modelu podstawowego zdecydowano o próbach wprowadzenia do produkcji dłuższej wersji zwanej GIARDINIERA. Miała to być kontynuacja zamysłu realizowanego przez fiata w modelu 500 GIARDINIERA tj. Combi zaprezentowanego pierwszy raz w oku 1968 sprzedawanego również pod marką Autobianchi .W przypadku modelu 126 Combi zdecydowano o zastosowaniu synchronizacji wszystkich biegów,choć przewidywano pozostawienie silnika o poj.600 ccm i mocy 23 KM.Do produkcji seryjnej nie doszło ze względu na wprowadzenie do oferty fiata modelu 128 Combi. Zdjęcia Fiata 126 Giardiniera mozna zobaczyć w czasopiśmie QUATTRORUOTE edycja: wrzesień 1975

Image
Image
Image
http://www.lkr.pl
A autobianchi ostatnie kombi puścił TAKIE

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Sob, 15.09.2007, 22:13
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 475
Miejscowość: Bestwinka k. Bielska-B.
Samochód: 126 & PII
Post 
Też mi się to bardzo dziwne wydawało że Autobianchi mógłby produkować maluszka kombi... A ten prototyp Malucha kombi można oglądać w muzeum firmy Bosmal w Bielsku :)
Znalazłem zdjęcie Fiata 126 Giardiniera
Image


Nie, 16.09.2007, 0:28
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1391
Miejscowość: Racibórz
Samochód: 126p 652ccm
Post 
To i ja wtrÄ…ce swoje pare groszy skoro o prototypach to ja tez cos napisze :
A więc tak prototyp zwany Ryjek : seryjny zamontowany z przodu, obrócony 180 stopni w stosunku do orginału, chłodzony powietrzem wspomagany dmuchawą osiową, wydech z tyłu po lewej stronie .seryjna obrócona razem z silnikiem 4biegi . 1 do tyłu . Napęd przełożony na przód . auto miało wydłużony przód , rozstaw osi powiększony 0 12,5 cm . pare zdjęć
Image
Image
Image
Image
Image
Image To na tyle z ryjkiem później może dodam jeszcze coś . pzdr


Nie, 16.09.2007, 9:19
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 475
Miejscowość: Bestwinka k. Bielska-B.
Samochód: 126 & PII
Post 
Zdjęcie z muzeum Bosmal-a. przód prototypu malucha kombi, obok niego czerwony "ryjek"
Image


Nie, 16.09.2007, 10:07
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 67 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018