|
|
Obecny czas: Nie, 05.05.2024, 14:28
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
126p - Nie tylko z Polski
Autor |
Wiadomość |
marcello
Postów: 3271 Miejscowość: Zewsząd
Samochód: Opel Astra 1,6
|
Bonus napisał(a): ByĹ‚a jeszcze Black i Silver zdjęć nie mam ale wiem ĹĽe byĹ‚y , a redy i browny to bardzo fajne kaszlaki .
dokladnie mnie najbardziej zadziwił Niki i to że to auto przez swoich włascicieli w australii jest traktowane jak auto kultowe podobno na tamtejszy rynek silnik poprawiono tak spelnial owczesne australijskie normy spalin oraz montowano haki do kotwiczenia fotelikow dla dzieci
_________________ "Był las nie było was, będzie las nie będzie was"
Prymas Wyszyński
|
Pią, 07.09.2007, 22:15 |
|
|
marcello
Postów: 3271 Miejscowość: Zewsząd
Samochód: Opel Astra 1,6
|
Bonus napisał(a): ByĹ‚a jeszcze Black i Silver zdjęć nie mam ale wiem ĹĽe byĹ‚y , a redy i browny to bardzo fajne kaszlaki .
dokladnie mnie najbardziej zadziwił Niki i to że to auto przez swoich włascicieli w australii jest traktowane jak auto kultowe podobno na tamtejszy rynek silnik poprawiono tak spelnial owczesne australijskie normy spalin oraz montowano haki do kotwiczenia fotelikow dla dzieci
_________________ "Był las nie było was, będzie las nie będzie was"
Prymas Wyszyński
|
Pią, 07.09.2007, 22:15 |
|
|
parigot
Postów: 454 Miejscowość: Hexagon
Samochód: SD4, CDI V6, HDI 1,4
|
No maluchy zaczynaja nabierac nawet wartosci:
http://www.lacentrale.fr/occasion-detai ... 38493.html
126BIS z 1989r. 48000km za jedyne 2800€
Albo ten:
http://www.autoscout24.fr/Details.aspx?id=83255790
126BIS 1991r 30400km za 2400€ .Zwroce uwage na napis przy zdjeciu "made in italy" Sciema bo kazdy polak wie ze akurat BIS byl tylko w Polsce robiony. No i ten bialy metalik!
|
Pon, 10.09.2007, 14:25 |
|
|
fredro
Postów: 456 Miejscowość: Lublin
|
parigotoba te maluchy to są wersje bis czyli mówiąc inaczej maluchy 3-drzwiowe z silnikiem od lanci, w większości przeznaczone na eksport
_________________ Evolution GT-Winner and Losers!
|
Pon, 10.09.2007, 14:31 |
|
|
Bonus
Postów: 1391 Miejscowość: Racibórz
Samochód: 126p 652ccm
|
Pozatym te silniki były marne , i dlatego jest u nas ich mało ;]
|
Pon, 10.09.2007, 15:39 |
|
|
parigot
Postów: 454 Miejscowość: Hexagon
Samochód: SD4, CDI V6, HDI 1,4
|
fredro napisał(a): parigotoba te maluchy to sÄ… wersje bis czyli mĂłwiÄ…c inaczej maluchy 3-drzwiowe z silnikiem od lanci, w wiÄ™kszoĹ›ci przeznaczone na eksport
No ii? I co z tego? Sa ta wersje BIS tylko wylacznie dlatego ze sa ta ostatnie wersje 126p dostepne na tamtym rynku, mysle ze jak bys wyskoczyl ze starym kaszlakiem wzialbys wiecej.
Co nie zmienia faktu ze BIS byl robiony tylko w Polsce .
|
Pon, 10.09.2007, 19:42 |
|
|
fredro
Postów: 456 Miejscowość: Lublin
|
Cytuj: Pozatym te silniki były marne , i dlatego jest u nas ich mało ;]
chodzi ci o silnik z 127 700cm(28km, pred max.110km\h, spalnie 5,8l\100km)
podczas gdy zwykły 650FL ma 24km pred max.105km\h i spala 6,0l\100km!
i to jest kiepskie
_________________ Evolution GT-Winner and Losers!
|
Wto, 11.09.2007, 6:34 |
|
|
kulikowski
Postów: 7507 Miejscowość: Warszawa
|
fredro napisał(a): chodzi ci o silnik z 127 700cm
W 127 nie było silnika 700 cm3 (tylko 4-cyl. 900 i 1050). Podany silnik pochodził z Pandy. We Włoszech były też wersje kombi pod marką Autobianchi. Zaś Puch tuningował 126-ki do rallycroosu i A-grupy na 80 KM.
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Śro, 12.09.2007, 22:51 |
|
|
Bonus
Postów: 1391 Miejscowość: Racibórz
Samochód: 126p 652ccm
|
fredro napisał(a): Cytuj: Pozatym te silniki byĹ‚y marne , i dlatego jest u nas ich maĹ‚o ;]
chodzi ci o silnik z 127 700cm(28km, pred max.110km\h, spalnie 5,8l\100km) podczas gdy zwykły 650FL ma 24km pred max.105km\h i spala 6,0l\100km! i to jest kiepskie
Co ty mówisz nie chodzi o osiągi , te z Bisa były bardzo awaryjne i ma tyle samo koni co zwykły FL i nie jest on z fiata 127 . i prosze bo twoja wiedza na temat tego samochodu mnie powala
|
Czw, 13.09.2007, 13:30 |
|
|
marcello
Postów: 3271 Miejscowość: Zewsząd
Samochód: Opel Astra 1,6
|
Bonus napisał(a): ma tyle samo koni co zwykĹ‚y FL i nie jest on z fiata 127
Na pewno ma wiecej koni i na pewno pochodzi z Fiata 127
_________________ "Był las nie było was, będzie las nie będzie was"
Prymas Wyszyński
|
Czw, 13.09.2007, 14:08 |
|
|
Bonus
Postów: 1391 Miejscowość: Racibórz
Samochód: 126p 652ccm
|
NIE MA MOŻE O JEDEN I RACZEJ NIE POCHODZI Z FIATA 127
|
Czw, 13.09.2007, 14:21 |
|
|
Le Cobusier
Postów: 2188
|
o co sie kłócicie bis to dobra wersja, pojemna a przy tym ładniejsza od zwykłej 126
|
Czw, 13.09.2007, 14:25 |
|
|
Bonus
Postów: 1391 Miejscowość: Racibórz
Samochód: 126p 652ccm
|
Nikt się tu nie kłóci poprostu prowadzimy dyskusje
Le Cobusier napisał(a): Ĺ‚adniejsza od zwykĹ‚ej 126
Kwestia gustu a o nich sie nie dyskutuje ja tam wole zwykłego kaszlaka
|
Czw, 13.09.2007, 14:34 |
|
|
Le Cobusier
Postów: 2188
|
kulikowski napisał(a): We WĹ‚oszech byĹ‚y teĹĽ wersje kombi pod markÄ… Autobianchi
mógłbyś dać jakieś fotki tych wersji
|
Sob, 15.09.2007, 18:19 |
|
|
VVitek
Postów: 475 Miejscowość: Bestwinka k. Bielska-B.
Samochód: 126 & PII
|
Mnie to Autobianchi też zaintrygowało... Przegrzebałem całego neta i nic takiego nie znalazłem
|
Sob, 15.09.2007, 18:37 |
|
|
Bonus
Postów: 1391 Miejscowość: Racibórz
Samochód: 126p 652ccm
|
Kombi to był prototyp tak samo jak ryjek diesel czy bombel
|
Sob, 15.09.2007, 19:09 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Cytuj: W 1975 roku konstruktorzy z Bielska przystąpili do prac nad "maluchem" kombi. Powiększono rozstaw osi o 10cm i zwis tylny o 7cm. Aby uzyskać płaską podłogę z tyłu, przebudowie uległ cały przedział silnikowy. Jednostka o pojemności powiększonej do 652cm3 została przystosowana do pracy w układzie poziomym, do czego potrzebna była dmuchawa. W efekcie bagażnik miał 1m3 pod dach. Doszły też trzecie drzwi, a tylna kanapa była składana. W roku 1975 włoscy konstruktorzy zaprojektowali model 126 w wersji combi,po dwóch latach produkcji modelu podstawowego zdecydowano o próbach wprowadzenia do produkcji dłuższej wersji zwanej GIARDINIERA. Miała to być kontynuacja zamysłu realizowanego przez fiata w modelu 500 GIARDINIERA tj. Combi zaprezentowanego pierwszy raz w oku 1968 sprzedawanego również pod marką Autobianchi .W przypadku modelu 126 Combi zdecydowano o zastosowaniu synchronizacji wszystkich biegów,choć przewidywano pozostawienie silnika o poj.600 ccm i mocy 23 KM.Do produkcji seryjnej nie doszło ze względu na wprowadzenie do oferty fiata modelu 128 Combi. Zdjęcia Fiata 126 Giardiniera mozna zobaczyć w czasopiśmie QUATTRORUOTE edycja: wrzesień 1975
http://www.lkr.pl
A autobianchi ostatnie kombi puścił TAKIE
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Sob, 15.09.2007, 22:13 |
|
|
VVitek
Postów: 475 Miejscowość: Bestwinka k. Bielska-B.
Samochód: 126 & PII
|
Też mi się to bardzo dziwne wydawało że Autobianchi mógłby produkować maluszka kombi... A ten prototyp Malucha kombi można oglądać w muzeum firmy Bosmal w Bielsku
Znalazłem zdjęcie Fiata 126 Giardiniera
|
Nie, 16.09.2007, 0:28 |
|
|
Bonus
Postów: 1391 Miejscowość: Racibórz
Samochód: 126p 652ccm
|
|
Nie, 16.09.2007, 9:19 |
|
|
VVitek
Postów: 475 Miejscowość: Bestwinka k. Bielska-B.
Samochód: 126 & PII
|
Zdjęcie z muzeum Bosmal-a. przód prototypu malucha kombi, obok niego czerwony "ryjek"
|
Nie, 16.09.2007, 10:07 |
|
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
| |