Obecny czas: Sob, 18.05.2024, 0:21




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 97 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Modele które budowały/niszczyły wizerunek firmy 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 1522
Post Re: Modele ktĂłre budowaĹ‚y/niszczyĹ‚y wizerunek firmy
Cóż, kuules, nie wiem jak z bezawaryjnością Kia cee'd, ale pod względem stylistyki to nie ma dla mnie najmniejszych szans z Bravo. Za każdym razem jak cee'd na ulicy przede mną hamuje to zbiera mi się na wymioty jak widze te tylne światełka... (wiecie o czym mówie?)


Sob, 09.02.2008, 12:31
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9968
Miejscowość: z krainy wiecznego zachodu słońca
Post Re: Modele ktĂłre budowaĹ‚y/niszczyĹ‚y wizerunek firmy
wiemy o czym mĂłwisz, ale nie rozumiemy. Ale nadal to co mĂłwicie, nie ma zwiÄ…zku z budowaniem czy niszczeniem wizerunku.

Jeśli chodzi o fiata, to wizerunek budowała 500ka stara, i to skutecznie, bo fiat do dziś jest postrzegany jako producent małych samochodów, potem potwierdzały to Uno i Punto.
W Kii własnie Cee'd prawdopodobnie będzie twórcą wizerunku nowej Kii, z dobrymi samochodami na poziomie europejskim, dobrze wyposażonymi, porządnymi, niedrogimi kompaktami

_________________
Moderator nie obraza innych - moderator dobitnie zwraca uwage
I zaprawdę powiadam wam, sama znajomość z OBRem nie powoduje, że jesteście szybsi od włoskich hatchy FWD - bo nie jesteście


Sob, 09.02.2008, 13:25
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 381
Samochód: Saab 9-3
Post Re: Modele ktĂłre budowaĹ‚y/niszczyĹ‚y wizerunek firmy
Przychylam sie do zdania o kii!! jedno z dosłownie kilku aut obecnie produkowanych które mi sie podoba. Pierwszy koreańczyk który mnie pozytywnie zaskoczył pod kazdym chyba wzgledem, od tej pory przy wymianie auta bede brał to marke pod uwage. także dla mnie osobiście model przełomowy.
a co do awaryności to tak patrzac na współczesne wytwory motoryzacji koreańskiej to pełen szaunek, mysle ze poziom czołowych niemieckich marek jest conajmniej zagrozony a forda czy opla to pod wzgledem trwałości i awaryjnosci kia juz przeskoczyła dawno.
niech no tylko poprawia jeszcze materialy i zawieszenia to bedzie ciekawie

a co do stylistyki bravo to ja widze w tym aucie tylko odgrzana sylwetke starego bravo/bravy, no dosłownie jak po lifcie! Naprawde nie wiem czym tu sie zachwycac, owszem w 1995 roku takie bravo naprawde było ładne w porównaniu do astry I i golfaIII ale swiat nie stoi w miejscu.

a jeszcze co do fiata to jakos niedawno sie dowiedzialem ze sporo osob starej daty koarzy fiata jako marke polska!! nie wierzycie? zapytajcie sie starszych ludzi:)

_________________
Fan ON


Ostatnio edytowany przez mad4max, Sob, 09.02.2008, 15:31, edytowano w sumie 1 raz

Sob, 09.02.2008, 15:19
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3978
Miejscowość: Pomorze
Samochód: Opel Astra G Caravan
Post Re: Modele ktĂłre budowaĹ‚y/niszczyĹ‚y wizerunek firmy
mad4max napisał(a):
forda czy opla to pod wzgledem trwałości i awaryjnosci kia juz przeskoczyła dawno.


Nie wypisuj herezji. Kia po prostu dosięgnęła ich poziomu pod tym względem. Zarówno na Focusa jak i na Astre jakoś z właścicieli prawie nikt nie narzeka. Kiedyś Kia była daleko w tyle, ale to przeszłość. Koreański ma inny as w rękawie. Cee'd jest tańszy od nich i ma długą gwarancję.

mad4max napisał(a):
a co do stylistyki bravo to ja widze w tym aucie tylko odgrzana sylwetke starego bravo/bravy, no dosłownie jak po lifcie! Naprawde nie wiem czym tu sie zachwycac, owszem w 1995 roku takie bravo naprawde było ładne w porównaniu do astry I i golfaIII ale swiat nie stoi w miejscu.


Chyba żartujesz. :lol: Poza tylnymi światłami podobnymi do starego Bravo nic nie jest podobne. Przód, linia boczna oraz jest znacznie większy. To, że ci się nie podoba bo masz inny gust. Jednak tym modelem Fiat udowodnił, że nadal potrafi robić piękne auta. W moim mieście jeden jeździ i bardzo wyróżnia się na ulicy. Oczywiście pozytywnie. :D


Sob, 09.02.2008, 15:29
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 381
Samochód: Saab 9-3
Post Re: Modele ktĂłre budowaĹ‚y/niszczyĹ‚y wizerunek firmy
technicznie kia wcale w tyle nie była nawet i 10 lat temu, cała mechanika pochodzila z mazdy...jak sie cos psuło to jakas elektryka, zawieszenie czy drobiazgi typu klamka

_________________
Fan ON


Sob, 09.02.2008, 15:46
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4364
Miejscowość: Łódź
Samochód: służbowy ;)
Post Re: Modele ktĂłre budowaĹ‚y/niszczyĹ‚y wizerunek firmy
mad4max napisał(a):
technicznie kia wcale w tyle nie była nawet i 10 lat temu, cała mechanika pochodzila z mazdy...jak sie cos psuło to jakas elektryka, zawieszenie czy drobiazgi typu klamka


Pierwsze słyszę, wszędzie gdzie czytam o hyundaiu i jego historii podają że korzystali z techniki Mitsubishi w pierwszych swoich autach. Produkowali na licencji silniki i skrzynie biegów jeśli dobrze pamiętam. Żadne źródła nie podają jakichkolwiek powiązań z Mazdą. Pierwszy model powstał w kooperacji z Fordem. Hyundai przerabiał modele Ford Cortina i Granada na potrzeby rynku koreańskiego. Więc nie były to jeszcze ich auta. Był to montaż typu SKD w latach 1968-76. Od 1973 zaczeli licencyjne produkcje części Mitsubishi.


Sob, 09.02.2008, 16:49
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 381
Samochód: Saab 9-3
Post Re: Modele ktĂłre budowaĹ‚y/niszczyĹ‚y wizerunek firmy
ok czas na konkrety co do tej mazdy i kia, jedziemy.....

* Pride/Avella (based on the Mazda 121/Mazda Demio)
* Concord/Clarus (based on the Mazda 626/Mazda Capella)
* Enterprise (based on the Mazda 929/Mazda Sentia/Mazda Luce)
* Sephia (based on the Mazda 323/Mazda Familia)

to tylko bardzo niewielki wycinek z aut osobowych, tu jest tego jakies 5 razy wiecej

http://en.wikipedia.org/wiki/Kia

a hyundaia nie ma co tu mieszac bo fuzja nastąpiła kilka lat temu

_________________
Fan ON


Ostatnio edytowany przez mad4max, Sob, 09.02.2008, 19:08, edytowano w sumie 1 raz

Sob, 09.02.2008, 18:34
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3271
Miejscowość: Zewsząd
Samochód: Opel Astra 1,6
Post Re: Modele ktĂłre budowaĹ‚y/niszczyĹ‚y wizerunek firmy
kuules napisał(a):
mad4max napisał(a):
technicznie kia wcale w tyle nie była nawet i 10 lat temu, cała mechanika pochodzila z mazdy...jak sie cos psuło to jakas elektryka, zawieszenie czy drobiazgi typu klamka


Pierwsze słyszę, wszędzie gdzie czytam o hyundaiu i jego historii podają że korzystali z techniki Mitsubishi w pierwszych swoich autach. Produkowali na licencji silniki i skrzynie biegów jeśli dobrze pamiętam. Żadne źródła nie podają jakichkolwiek powiązań z Mazdą. Pierwszy model powstał w kooperacji z Fordem. Hyundai przerabiał modele Ford Cortina i Granada na potrzeby rynku koreańskiego. Więc nie były to jeszcze ich auta. Był to montaż typu SKD w latach 1968-76. Od 1973 zaczeli licencyjne produkcje części Mitsubishi.


Od razu widać że twoja wiedza opiera sie chyba wyłącznie na wikipedii :/ Raz że mowa była o Kii i Mazdzie a nie Hyundaiu I Mitsubishi :/ a dwa Hyundai produkował auta w kooperacji z Japończykami do połowy lat dziewięćdziesiątych i jeszcze nawet dziś niektóre modele noszą tego "znamiona" i tak jak już tu pisano pierwsze Kiee byla na licencjach Mazdy czyli Pride(121) Avella (nowsze 121) Clarus (626) a nawet chyba model Enterprise wykorzystywał technikę starej 929

_________________
"Był las nie było was, będzie las nie będzie was"
Prymas Wyszyński


Sob, 09.02.2008, 19:05
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1522
Post Re: Modele ktĂłre budowaĹ‚y/niszczyĹ‚y wizerunek firmy
Seth napisał(a):
Jeśli chodzi o fiata, to wizerunek budowała 500ka stara, i to skutecznie, bo fiat do dziś jest postrzegany jako producent małych samochodów, potem potwierdzały to Uno i Punto.

Zgadza siÄ™.
Seth napisał(a):
W Kii własnie Cee'd prawdopodobnie będzie twórcą wizerunku nowej Kii, z dobrymi samochodami na poziomie europejskim, dobrze wyposażonymi, porządnymi, niedrogimi kompaktami


Zgadza siÄ™. Ale nie Ĺ‚adnymi...

kuules napisał(a):
wszędzie gdzie czytam o hyundaiu i jego historii podają że korzystali z techniki Mitsubishi

MĂłwimy o Kia, nie o Hyundaiu

PS. Morphy, z TwojÄ… ostatniÄ… wypowiedziÄ… zgadzam siÄ™ w100%


A co do ludzi, którzy mówią, że Fiat był polski - po prostu z nimi nie gadajcie, a jak ktos z rodziny/bliskich przyjaciół tak powie, to należy mu szybko wytłumaczyć błąd i nakłonić do wstydu za niewiedze.


Sob, 09.02.2008, 19:51
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4364
Miejscowość: Łódź
Samochód: służbowy ;)
Post Re: Modele ktĂłre budowaĹ‚y/niszczyĹ‚y wizerunek firmy
No przyznaje się nie wiem co mnie z tym hyundaiem wzieło. Widać skutki przepracowania ;) Tak to jest jak się myśli o czym innym a pisze o drugim. Przepraszam za zamieszanie.


Nie, 10.02.2008, 19:56
Profil

Postów: 63
Post Re: Modele ktĂłre budowaĹ‚y/niszczyĹ‚y wizerunek firmy
Moim zdaniem największą wpadką to był Mercedes Vaneo. Samochód krótko produkowany, awaryjny i generalnie niezbyt ładny stylistycznie. Następny to Ford KA. Awaryjny i pedałowato stylizowany. I Ford Puma. Niewspominając o Oplu Tigrze i Calibrze, bo sukcesu to one nie odniosły.


Wto, 08.04.2008, 22:55
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 17291
Miejscowość: Darłówko
Samochód: Nazi-coupe 3.0 R6 Pb
Post Re: Modele ktĂłre budowaĹ‚y/niszczyĹ‚y wizerunek firmy
Calibra nie odniosła sukcesu :?: , to przecież największy Hit Opla lat 90tych, z 2 strony stał się symbolem, tjuningu i dresiarstwa ale to inna historia.

_________________
To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy

Broń
Masowego
Wyprzedzania


Śro, 09.04.2008, 9:50
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 271
Miejscowość: USA, Chicago
Samochód: M300, Toyota Matrix
Post Re: Modele ktĂłre budowaĹ‚y/niszczyĹ‚y wizerunek firmy
AddMaster napisał(a):
Porsche Cayenne! Przynajmniej w moich oczach - sportowa firma sie zeszmaciła! To tak, jakby Nike i Adidas zaczęły robić worki na kartofle!

I tu cię popieram o tym samym myślałem. Uwielbiam Porche ale tylko oryginalne nie SUV.


Śro, 09.04.2008, 13:08
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2641
Miejscowość: Białystok
Samochód: VW Passat CC 1.8 TSI
Post Re: Modele ktĂłre budowaĹ‚y/niszczyĹ‚y wizerunek firmy
Hotsat napisał(a):
AddMaster napisał(a):
Porsche Cayenne! Przynajmniej w moich oczach - sportowa firma sie zeszmaciła! To tak, jakby Nike i Adidas zaczęły robić worki na kartofle!

I tu cię popieram o tym samym myślałem. Uwielbiam Porche ale tylko oryginalne nie SUV.

A czy cayenne to nie jest model sportowy? Przeciez sport to nie tylko tor ale takze bezdroza i w lekkim terenie cayenne jest bardzo szybkim autem. Tego mu nie mozna odebrac.
Zepsucie wizerunku tym modelem to koszmarna stylizacja oraz istnie brata w postaci VW co sprawiło ze zaprojektowanie auta było tansze a idac dalej sam samochod jest relatywnie tani i mało ekskluzywny .


Śro, 09.04.2008, 13:33
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3836
Miejscowość: SH
Samochód: Civic 1.8 VTEC
Post Re: Modele ktĂłre budowaĹ‚y/niszczyĹ‚y wizerunek firmy
Volkswagen Golf I

Image

Samochód, który zbudował Volkswagenowi wizerunek marki pewnej i dobrej jakości, a przy tym samochodu konserwatywnego dla każdego Niemca


Czw, 10.04.2008, 15:41
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 271
Miejscowość: USA, Chicago
Samochód: M300, Toyota Matrix
Post Re: Modele ktĂłre budowaĹ‚y/niszczyĹ‚y wizerunek firmy
Robak napisał(a):
Hotsat napisał(a):
AddMaster napisał(a):
Porsche Cayenne! Przynajmniej w moich oczach - sportowa firma sie zeszmaciła! To tak, jakby Nike i Adidas zaczęły robić worki na kartofle!

I tu cię popieram o tym samym myślałem. Uwielbiam Porche ale tylko oryginalne nie SUV.

A czy cayenne to nie jest model sportowy? Przeciez sport to nie tylko tor ale takze bezdroza i w lekkim terenie cayenne jest bardzo szybkim autem. Tego mu nie mozna odebrac.
Zepsucie wizerunku tym modelem to koszmarna stylizacja oraz istnie brata w postaci VW co sprawiło ze zaprojektowanie auta było tansze a idac dalej sam samochod jest relatywnie tani i mało ekskluzywny .


No może masz rację. W moim jednak przekonaniu Porsche nie powinno produkować Cayenne.


Pon, 21.04.2008, 23:41
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3006
Post Re: Modele ktĂłre budowaĹ‚y/niszczyĹ‚y wizerunek firmy
chyba jeszcze nikt nie wspomnial o:
-corvette-model ktory sie ciagnie ponad 50 lat i wkoncu stal sie marka i symbolem amerykanskiego samochodu sportowego
-SL-symbol luksusowego roadstera rowniez ciagnacy sie roznymi generacjami przez ponad 50lat
-G-klasa-ponad 27 lat produkcji bez zmiany bryly nadwozia...no po garbusem to jedyny taki samochod i od poczatku produkcji nie wiadomo jak dlugo jeszcze bedzie symbolem solidnosci.
-W123-jak twierdza znawcy i uzytkownicy model ktory zostal wycofany z produkcji bo byl zbyt dobry ;) - niepsul sie i dzieki temu Mercedes byl stratny dodatkowo na czesciach zamiennych... to oczywiscie anegdota ale faktem jest ze samochody bez problemu przejezdzaja ponad milion km i sa gotowe by zrobic drugi

w sumie na upartego moznaby dopisac murcielago-pierwszy model lambo po tym gdy zostalo wykupione przez audi i w koncu zaczelo produkowac solidne wozy sportowe

_________________
NIE KIKAJ W TO

Kto zajmuje sie Twoja dziewczyna gdy ty jestes tu?

ze swiata statystyk-90% właścicieli BMW kupiło je tylko dlatego, że nie potrafiło przeliterować słowa Mercedes ;)


Pią, 06.06.2008, 2:59
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 381
Samochód: Saab 9-3
Post Re: Modele ktĂłre budowaĹ‚y/niszczyĹ‚y wizerunek firmy
A brakuje jeszcze landka defendera, w koncu auto ma chyba z 50 lat i jego koncepja zostala praktycznie bez zmian, zreszta podobnie jaak niesmiertelnego uaza, przy okzji nalezy przywołac do zywych wranglera...:) oczywiscie jeszcze nalezy wspomniec o range roverze który zapoczatkował chyba ere terenowych luxusowych no i o landzie discovery który jest przedstawicielem klasykiem wsród nowozytnych ternówek.

a co do cayenne:) szybkie w lekkim terenie?? co to znaczy? o jaki teren chodzi? przejedzie to chociaz przez zaorane pole?? mówiac szczerze to watpie, wtopi sie z taka masa po same osie:) ten klocek sie nie nadaje w teren nie oszukujmy sie, napewno nie po to zostal stworzony, jeszcze by sie porysował albo zabłocił i dopiero by było :!: porysowane od gałęzi cayenne:) no obciach jak nie patrzec:)

_________________
Fan ON


Pią, 06.06.2008, 20:51
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9968
Miejscowość: z krainy wiecznego zachodu słońca
Post Re: Modele ktĂłre budowaĹ‚y/niszczyĹ‚y wizerunek firmy
Cytuj:
przejedzie to chociaz przez zaorane pole?? mĂłwiac szczerze to watpie, wtopi sie z taka masa po same osie:) ten klocek sie nie nadaje w teren nie oszukujmy sie, napewno nie po to zostal stworzony,

Spokojnie, pare redakcji go topiło i radzi sobie lepiej niż ML w terenie, o paru innych "terenówkach" nie mówiąc

_________________
Moderator nie obraza innych - moderator dobitnie zwraca uwage
I zaprawdę powiadam wam, sama znajomość z OBRem nie powoduje, że jesteście szybsi od włoskich hatchy FWD - bo nie jesteście


Nie, 08.06.2008, 23:33
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 145
Miejscowość: Sunshine State
Samochód: 05 G. Cherokee Hemi
Post Re: Modele ktĂłre budowaĹ‚y/niszczyĹ‚y wizerunek firmy
Cytuj:
Spokojnie, pare redakcji go topiło i radzi sobie lepiej niż ML w terenie, o paru innych "terenówkach" nie mówiąc


Lista aut ktora jezdzi po terenie lepiej niz ML jest dluuuuuuga :lol:

_________________
05' Jeep Grand Cherokee 5.7L Hemi Limited 4x4 K&N
05' Jeep Grand Cherokee 4.7L Limited 4x4
03' Chevrolet Corvette 5.7 LS1
04' Dodge Stratus R/T 3.0L
06' Jeep Liberty 2.8L CRD Sport 4x4
99' Buick Riviera 3.8L Supercharged


Pon, 09.06.2008, 1:09
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 97 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018