Obecny czas: Wto, 30.04.2024, 22:34




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 104 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Niech żyje awangarda! 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 2641
Miejscowość: Białystok
Samochód: VW Passat CC 1.8 TSI
Post Re: Niech ĹĽyje awangarda!
mad4max napisał(a):
rzadkie rozwiązanie-slinik wzdłuznie, naped na przód, na wieksza skale chyba tylko ma tak audi

Ja bym tego tu nie dawał. Jest to poprostu rozwiazanie audi i tyle. Mazda ma silnik Wankla ale ani to na funkcjonalnosc ani na wyglada nie wpływa. Ot jedzie i tyle. Z reszta sam tworzyłes ten temat wiec zobacz jego załozenia.


Czw, 24.01.2008, 16:33
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 381
Samochód: Saab 9-3
Post Re: Niech ĹĽyje awangarda!
może nie jest to do końca w temacie ale jakby trzymac sie bardzo kurczowo tylko tematu to wiele ciekawych rzeczy by sie pomineło a dla kazdej pierdoły zakladac inny temat to tez sie chyba mija z celem

_________________
Fan ON


Czw, 24.01.2008, 17:28
Profil

Postów: 2831
Post Re: Niech ĹĽyje awangarda!
Robak napisał(a):
Mazda ma silnik Wankla ale ani to na funkcjonalnosc ani na wyglada nie wpływa. Ot jedzie i tyle.
Ale IMO to ma znaczenie i ma też swoje plusy. Przez to, że to silnik Wankla można było uzyskać dużą moc z małej pojemności bez turbo. Duża moc - musi być, bo to samochód sportowy. Mała pojemność - mała waga, bo to samochód sportowy :wink: A że dużo pali, to efekt uboczny zastosowania takiego śmiesznego silniczka, ale to nie ważne, bo to samochód sportowy :mryellow:

_________________
← Szał trójek :) Był. Bo nie spodobał się jakiemuś prostakowi z uprawnieniami.


Pią, 25.01.2008, 20:16
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3894
Post Re: Niech ĹĽyje awangarda!
w wanklu najważniejsza nie była moc ale rozmiary i masa a ponad rozmiarami i masą jest ilość części ruchomych ;) tam niema rozrządu zaworów popychaczy nie wspominając o kołach pasowych i paskach (no może do alternatora ;) ) tego typu silnik jest prosty jak cep ;) wirujący tłok o kształcie trioidalnym w cylindrze jedyny znany problem z tym silnikiem w rx7 to uszczelnienie ale teraz w rx8 to chyba nie problem ;)

_________________
Grip, grip, grip, front-end push, wheel-twirling, slide, crash, hospital. That’s kind of how it goes. - Krótki opis jazdy samochodami marki Audi.


what happened, happened and couldn't have happened any other way


Ostatnio edytowany przez BmwM5, Pią, 25.01.2008, 21:05, edytowano w sumie 1 raz

Pią, 25.01.2008, 21:00
Profil

Postów: 2831
Post Re: Niech ĹĽyje awangarda!
BmwM5 napisał(a):
rozmiary i masa
No i o tym też napisałem :wink:

_________________
← Szał trójek :) Był. Bo nie spodobał się jakiemuś prostakowi z uprawnieniami.


Pią, 25.01.2008, 21:03
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 24507
Post Re: Niech ĹĽyje awangarda!
schnauzevonberlin napisał(a):
Awangarda Mercedesa: żeberkowe tylnie lampy, dawno wprowadzone, i obecnie chyba w każdym modelu, mają na celu opóźnić brudzenie tych lamp, bo brud osadza sie na zewnetrznej części lampy, a wewnetrzna pozostaje czysta-jakiś czas :)


Nie bardzo widzę gdzie tu awangarda, do końca o co Ci chodzi i w zasadzie czy to w ogóle działa.

_________________
| pajacyk.plpolskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.


Pią, 25.01.2008, 23:01
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 381
Samochód: Saab 9-3
Post Re: Niech ĹĽyje awangarda!
Voyager-swiecacy w nocy pierścien dookoła stacyjki, bajer totalny, nie wiem czy sie to komus przydało, nie wiem o co chodziło producentowi? wsparcie dla pijanych kierowców czy co? :mryellow:

_________________
Fan ON


Sob, 26.01.2008, 0:00
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9968
Miejscowość: z krainy wiecznego zachodu słońca
Post Re: Niech ĹĽyje awangarda!
żeby łatwiej trafić do stacyjki... nie wiem co w tym takiego nowatorskiego, widziałem to też w paru innych samochodach

_________________
Moderator nie obraza innych - moderator dobitnie zwraca uwage
I zaprawdę powiadam wam, sama znajomość z OBRem nie powoduje, że jesteście szybsi od włoskich hatchy FWD - bo nie jesteście


Sob, 26.01.2008, 13:36
Profil

Postów: 126
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
Samochód: Polo 6N
Post Re: Niech ĹĽyje awangarda!
W Fordzie Orionie [tylko rocznik 91] tylna kanapa jest asymetrycznie dzielona. To norma, ale najlepsze jest to, że otworzyć ją mozna tylko i wyłącznie od bagażnika :/

a na PLUS: W moim Chryslerze GTS '88 spryskiwacze do szyb (zarówno przód i tył) nie były, tak jest znane z większości aut, nie był to mały dzyndzelek na masce. W wycieraczce szedł cienki wężyk zakończony "sikawką" :lol: i rozpryskiwał płyn z pracujących wycieraczek na całą szybę. Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi ;) // nie spotkałem się jeszcze z takim patentem//

_________________
Hasta la victoria, siempre.


Sob, 26.01.2008, 13:44
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 8586
Miejscowość: Wrocław
Samochód: Włoski
Post Re: Niech ĹĽyje awangarda!
mad4max napisał(a):
swiecacy w nocy pierścien dookoła stacyjk

Seth napisał(a):
widziałem to też w paru innych

Kumpel ma Proton'a Persona 415 i to samo jest :wink: Wiec pewnie i Lancer to ma :wink: Ciekawe, ale jak widac powtarzalne :wink:
Gupi pomysl to szyby w przednich drzwiach auta Reno Scenic :? Czemu tam sie pol szyby nie otwiera :?: I nie chodzi o otwieranie poziomo a pionowo,, pol szyby jest na stale zamontowane :/

_________________
Alfa Romeo - la meccanica delle Emozioni
Dźwięk V6 Busso o poranku, jak espresso dla uszu!
La vita è troppo corta per non guidare italiano!

Why can't we just love everybody and judge them by the car they drive?


Sob, 26.01.2008, 23:21
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 381
Samochód: Saab 9-3
Post Re: Niech ĹĽyje awangarda!
Alfisti4ever napisał(a):
Gupi pomysl to szyby w przednich drzwiach auta Reno Scenic :? Czemu tam sie pol szyby nie otwiera :?: I nie chodzi o otwieranie poziomo a pionowo,, pol szyby jest na stale zamontowane :/


a temu sie ta polowa nie otwiera abys mógł otworzyc reszte do końca. Czesto tak jest ze jakby nie podzielili szyby na 2 czesci i byłaby jedna szyba to miałaby rozmiar większy niż drzwi a wtedy napewno nie chowałaby sie w calości:) a tak moze zostaje pół szyby na stałe ale masz tez pełnowartościowy zimny łokieć:) no i mniej wieje przy okazji

_________________
Fan ON


Nie, 27.01.2008, 0:56
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1185
Samochód: Schuka-B
Post Re: Niech ĹĽyje awangarda!
szmydziu napisał(a):
[tylko rocznik 91]

...orly?
Cytuj:
otworzyć ją mozna tylko i wyłącznie od bagażnika :/

...no i? Nie wiem w jaki sposób chcialbyś wkładać cokolwiek co wymagałoby położenia kanapy od strony tylnych drzwi - otwierasz bagażnik, odbezpieczasz oparcie i popychasz je aż poleci, wkładasz rzeczy - nie musisz tym sposobem otwierać tylnych drzwi, wszystko robisz od strony bagażnika...

_________________
"Oszczędny to będzie na przykład "golfik III w tedeiku", tyle że z radością z jazdy nie ma to wiele wspólnego. Już lepiej Poloneza, obciach mniejszy"

- mastah Jonas


Nie, 27.01.2008, 14:48
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 8586
Miejscowość: Wrocław
Samochód: Włoski
Post Re: Niech ĹĽyje awangarda!
mad4max napisał(a):
Alfisti4ever napisał(a):
Gupi pomysl to szyby w przednich drzwiach auta Reno Scenic :? Czemu tam sie pol szyby nie otwiera :?: I nie chodzi o otwieranie poziomo a pionowo,, pol szyby jest na stale zamontowane :/


a temu sie ta polowa nie otwiera abys mógł otworzyc reszte do końca. Czesto tak jest ze jakby nie podzielili szyby na 2 czesci i byłaby jedna szyba to miałaby rozmiar większy niż drzwi a wtedy napewno nie chowałaby sie w calości:) a tak moze zostaje pół szyby na stałe ale masz tez pełnowartościowy zimny łokieć:) no i mniej wieje przy okazji

Niech bedzie tak jak mowisz, ale mi sie to nie podoba i obie generacje Scenica maja tak samo :?

_________________
Alfa Romeo - la meccanica delle Emozioni
Dźwięk V6 Busso o poranku, jak espresso dla uszu!
La vita è troppo corta per non guidare italiano!

Why can't we just love everybody and judge them by the car they drive?


Nie, 27.01.2008, 17:48
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2641
Miejscowość: Białystok
Samochód: VW Passat CC 1.8 TSI
Post Re: Niech ĹĽyje awangarda!
Ciekawym rozwiazaniem jest nivomat, ktory mozna spotkac np. w mercedesie klasy e kombi. Mozna po dach załadowac bagaznik a uzadzenie wypoziomuje przeswit tylnej osi do poziomu standardowego dzieki temu nie bedzie cignał chlapaczami po jezdni. Przydatny wynalazek dla tych co podrozuja za cała rodzina lub przewoza ciezkie przedmioty.


Pon, 28.01.2008, 12:04
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1185
Samochód: Schuka-B
Post Re: Niech ĹĽyje awangarda!
Robak napisał(a):
Ciekawym rozwiazaniem jest nivomat, ktory mozna spotkac np. w mercedesie klasy e kombi. Mozna po dach załadowac bagaznik a uzadzenie wypoziomuje przeswit tylnej osi do poziomu standardowego dzieki temu nie bedzie cignał chlapaczami po jezdni. Przydatny wynalazek dla tych co podrozuja za cała rodzina lub przewoza ciezkie przedmioty.

...może się mylę, ale czy to nie jest technicznie zwykłe hydro na jedną oś z automatyczną regulacją prześwitu? Czy może to jest tylko resorak z regulowanym prześwitem - wie ktoś dokładniej jak tam to jest rozwiązane?

_________________
"Oszczędny to będzie na przykład "golfik III w tedeiku", tyle że z radością z jazdy nie ma to wiele wspólnego. Już lepiej Poloneza, obciach mniejszy"

- mastah Jonas


Pon, 28.01.2008, 14:35
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2641
Miejscowość: Białystok
Samochód: VW Passat CC 1.8 TSI
Post Re: Niech ĹĽyje awangarda!
Jakie resoraki :lol: . Po prostu masz na tylnej osi specjalne amortyzatory.


Pon, 28.01.2008, 14:53
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1185
Samochód: Schuka-B
Post Re: Niech ĹĽyje awangarda!
No właśnie o to mi chodzi, dokładnie w jaki sposób to jest rozwiązane w tej E...

_________________
"Oszczędny to będzie na przykład "golfik III w tedeiku", tyle że z radością z jazdy nie ma to wiele wspólnego. Już lepiej Poloneza, obciach mniejszy"

- mastah Jonas


Pon, 28.01.2008, 21:00
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9968
Miejscowość: z krainy wiecznego zachodu słońca
Post Re: Niech ĹĽyje awangarda!
ale pomysł nie jest nowy. W Granadzie Ghia Estate to już było(lata 79-85, ale tam jest pieprznik w wyposażeniach, więc nie powiem dokładnie w której, pewnie w najmocniejszych silnikach i np. na rynek brytyjski), podobnie w Scorpio, i czasem się w ścierach ponoć zdarzało, a nie wiem, czy i w którymś peugeocie tak nie było

_________________
Moderator nie obraza innych - moderator dobitnie zwraca uwage
I zaprawdę powiadam wam, sama znajomość z OBRem nie powoduje, że jesteście szybsi od włoskich hatchy FWD - bo nie jesteście


Wto, 29.01.2008, 13:24
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 8586
Miejscowość: Wrocław
Samochód: Włoski
Post Re: Niech ĹĽyje awangarda!
Robak napisał(a):
Ciekawym rozwiazaniem jest nivomat

A Alfie 156 SW tez byl :> :wink:
A co myslicie o automatycznym centralnym zamku :?: Chodzi o to ze jak sie wisada do auta, zamknie sie drzwi, odpali silnik i wszystkie drzwi sie zarygluja :wink:

_________________
Alfa Romeo - la meccanica delle Emozioni
Dźwięk V6 Busso o poranku, jak espresso dla uszu!
La vita è troppo corta per non guidare italiano!

Why can't we just love everybody and judge them by the car they drive?


Wto, 29.01.2008, 14:52
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1391
Miejscowość: Racibórz
Samochód: 126p 652ccm
Post Re: Niech ĹĽyje awangarda!
Jest też taki zamek w renault megane że masz przy sobie kluczyk cz tam karte w kieszenie i możesz otworzyć bo to wysyła jakiś sygnał .


Wto, 29.01.2008, 15:15
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 104 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018