|
|
Obecny czas: Pon, 13.05.2024, 8:59
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Grześq
Postów: 663 Miejscowość: Szczecin
|
LuAZ 969/1302
_________________ o gustach się nie dyskutuje... i bardzo dobrze, bo ja czasami mam spaczony gust
|
Pon, 06.11.2006, 13:27 |
|
|
Wilu
Postów: 22089
|
No nie mówcie że to seryjniak bo sie załamię
_________________ https://www.instagram.com/Piotr.w.fotografia/
|
Pon, 06.11.2006, 13:43 |
|
|
Grześq
Postów: 663 Miejscowość: Szczecin
|
Jest jeszcze w sprzedaży w jednej z podpoznańskich firm więc musi być produkowany dlatego tu go dałem
_________________ o gustach się nie dyskutuje... i bardzo dobrze, bo ja czasami mam spaczony gust
|
Pon, 06.11.2006, 13:53 |
|
|
Grzyws
Postów: 5418 Miejscowość: Zagłębie Dąbrowskie
Samochód: Bravo T-Jet
|
Wyglada śmiesznie i baaardzo staro.
Ostatnia fotka rzÄ…dzi
_________________ Alfa Romeo Fabricca Italiana Automobili Torino
Fan włoskich samochodów od zawsze na zawsze
|
Pon, 06.11.2006, 14:20 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Pon, 06.11.2006, 14:41 |
|
|
Ice
Moderator
Postów: 24507
|
Jak by na świni siedział
_________________ | pajacyk.pl • polskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.
|
Pon, 06.11.2006, 15:24 |
|
|
dexterek
Postów: 488 Miejscowość: yście wzieli ta kabina
|
Ice napisał(a): Jak by na Ĺ›wini siedziaĹ‚
hehe to terrorysta jedzie na Ĺ‚owy brzydki jest ale w terenĂłwkach wyglÄ…d sie nie liczy, jak go tak dlugo produkuja to pewnie sie dobrze sprawdza w terenie;
_________________ Don't drink and drive, smoke and fly...
|
Pon, 06.11.2006, 15:36 |
|
|
Kurai
Postów: 1424 Miejscowość: Wrocław
Samochód: Smutna Jazda
|
Cool jest
Gdzieś tam, daleko, poza cywilizacją na pewno się sprawdzi. Superhipernowoczesna G-klasa, czy inne Discovery pozbawione fachowego serwisu nie miałyby z nim szans na dłuższą metę
|
Pon, 06.11.2006, 21:40 |
|
|
schnauzevonberlin
Postów: 883 Miejscowość: Ruda Śląska / Berlin
Samochód: Peugeot 206
|
Cytuj: Jak by na świni siedział Laughing
No fest mnie smjanie wzielo jak zobaczylem tego zołnierza
_________________ Alles Ist Die Sekte
|
Wto, 07.11.2006, 9:53 |
|
|
SMOK
Postów: 579
Samochód: Fiat Bravo 1.8 GT
|
Ice napisał(a):
Jak by na świni siedział
Ale to sciema jest bo kolo przebral sie za zlonierza ale zapomnial zmienic buty Chyba ze terrorysci chodza wlasnie w takich baletkach
|
Wto, 07.11.2006, 16:13 |
|
|
Wilu
Postów: 22089
|
Cytuj: Jak by na świni siedział
Jebłem
_________________ https://www.instagram.com/Piotr.w.fotografia/
|
Wto, 07.11.2006, 21:17 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
Re: 1967-2001 ZAZ/LuAZ 969/1302
produkcja auta zakoĹ„czyĹ‚a siÄ™ w 2001 r., temat do przeniesienia do Wycofanych z produkcji lub OldtimerĂłw i youngtimerĂłw. 1967-1975: ZAZ 969(C) Szatan.de (C) Flickr.com (C) Road-crimea.narod.ru 1975-1990: LuAZ 969(C) Wikipedia (C) Luaz-photo.narod.ru (C) Flickr.com (C) Histomobile.com (C) Luaz.mindenkilapja.hu 1990-2001: LuAZ 1302(C) Forum-auto.com (C) Autosoviet.altervista.org FILMY:http://www.youtube.com/watch?v=AEOfleH6VnYhttp://www.youtube.com/watch?v=eSFqO-8fTTE(C) Youtube.com Cytuj: ĹuAZ (ukr. Đ›ŃĐĐ—, Đ›Ńцький автомобільний завод, Ĺućkyj Awtomobilnyj Zawod) to fabryka zajmujÄ…ca siÄ™ produkcjÄ… maĹ‚olitraĹĽowych pojazdĂłw terenowych. ZakĹ‚ady zostaĹ‚y zaĹ‚oĹĽone w 1967 w Ĺucku na Ukrainie.
GĹ‚Ăłwnym modelem produkowanym przez zakĹ‚ady ĹuAZ byĹ‚ ĹuAZ 969-M. Pierwsza wersja tego pojazdu, 969-A, produkowana byĹ‚a w zakĹ‚adach ZAZ. Jednak kilka lat później zakĹ‚ady ZAZ przeniosĹ‚y produkcjÄ™ tych maĹ‚ych jeepĂłw wĹ‚aĹ›nie do Ĺucka. Silnik modelu 969-A pochodziĹ‚ z samochodu ZAZ 965, miaĹ‚ 900 cmÂł pojemnoĹ›ci i tylko 30 KM mocy, jednakĹĽe w odróżnieniu od ZAZ-a 965 silnik mieĹ›ciĹ‚ siÄ™ z przodu, wzdĹ‚uĹĽnie do osi pojazdu i sprzężony byĹ‚ z czterostopniowÄ…, manualnÄ… skrzyniÄ… biegĂłw wraz z reduktorem. Na bazie tego modelu powstaĹ‚o kilka wersji, zaĹ› najbardziej interesujÄ…cÄ… z nich jest ĹuAZ 967 - amfibia przeznaczona gĹ‚Ăłwnie dla radzieckiego wojska. W 1979 zaprzestano produkcji modelu 969-A i zastÄ…piono go modelem 969-M "Volin". OdróżniaĹ‚ siÄ™ on od poprzednika zmienionym pasem przednim i silnikiem o pojemnoĹ›ci 1200 cmÂł, o mocy maksymalnej zwiÄ™kszonej o 4 KM, do 34 KM. Model ten byĹ‚ sprowadzany w latach 80. do WĹ‚och przez przedsiÄ™biorstwo Martorelli. W wersji eksportowej zastosowano silnik o pojemnoĹ›ci 1100 cmÂł pochodzÄ…cy od Forda Fiesty. Na poczÄ…tku lat 90. XX w. silnik "Volina" zastÄ…piono nowym silnikiem produkcji ZAZ o pojemnoĹ›ci 1100 cmÂł i mocy 53 KM, ktĂłry takĹĽe stosowany jest w samochodach Tavria. Zmieniono teĹĽ nazwÄ™ modelu z 969-M na 1302. ĹuAZ 1302 w warunkach drogowych nie radzi sobie najlepiej (o czym Ĺ›wiadczyć moĹĽe choćby prÄ™dkość maksymalna wynoszÄ…ca 100 km/h), ale w terenie jest niemal nie do pobicia. Ĺšwiadczyć o tym moĹĽe fakt, iĹĽ 1302 ma przeĹ›wit rĂłwny 28 cm i moĹĽe pokonywać nachylenia nawet do 90%[potrzebne ĹşrĂłdĹ‚o]. Na bazie osobowego modelu 1302 powstaĹ‚ w 1991 takĹĽe pick-up - ĹuAZ 13021. W 1989 powstaĹ‚ prototyp - ĹuAZ Proto z silnikiem pochodzÄ…cym z modelu 1302 i plastikowym nadwoziem. PowstaĹ‚ on w studiu projektowym w Leningradzie. Nigdy nie wszedĹ‚ do produkcji. Na bazie modelu 1302 powstaĹ‚y modele 1302 Foros wyposaĹĽony w silnik produkcji Lombardini o mocy 36 KM oraz amfibia ĹuAZ 1901 Geolog, wyposaĹĽona w dieselowski silnik produkcji Lombardini, ktĂłry napÄ™dzaĹ‚ wszystkie trzy osie. W 1994 zaprezentowano nowy model - ĹuAZ 1301. SamochĂłd ten posiadaĹ‚ zupeĹ‚nie nowe nadwozie, jednak baza techniczna pozostaĹ‚a ta sama. W 2002 roku przedstawiono zmodernizowany prototyp tego modelu, jednak z powodu braku pieniÄ™dzy, przestarzaĹ‚ej konstrukcji oraz przewidywanego niskiego popytu na ten model nie zdecydowano siÄ™ wprowadzić go do produkcji. Prototyp ten zaprojektowany zostaĹ‚ bezpoĹ›rednio w zakĹ‚adach w Ĺucku i w zasadzie niewiele różniĹ‚ siÄ™ od ĹuAZa Proto zaprojektowanego w 1989. Silnik o pojemnoĹ›ci 1200 cmÂł pochodzi z samochodu Tavria. Obecnie w Ĺuckim zakĹ‚adzie produkowane/montowane sÄ… samochody Ĺada, Kia i Hyundai z produkcji aut swojej konstrukcji zrezygnowano. Dane techniczne Silnik: V4, chĹ‚odzony powietrzem (969A i 969M) później rzÄ™dowy, 4-cylindrowy, chĹ‚odzony cieczÄ…, umieszczony z przodu Pojemność skokowa: 887 ccm (969A) później 1,2 l (969M) później 1117 ccm (1302) StopieĹ„ sprężania: 6,5:1 (969A) Moc maksymalna: 30 KM przy 4200 obr/min później 34 KM później 53 KM Maksymalny moment obrotowy: 83 Nm przy 2700 obr/min (1302) NapÄ™d: przedni/4Ă—4 Ogumienie: 165/75-13 DĹ‚ugość: 3270 mm Szerokość: 1560 mm Wysokość: 1770 mm Rozstaw osi: 1800 mm Rozstaw kół przednich: 1325 mm Rozstaw kół tylnych: 1325 mm PrzeĹ›wit: 280 mm Masa wĹ‚asna: 880 kg PrÄ™dkość maksymalna: 75 km/h później 95 km/h później 90 km/h Zdolność pokonywania wzniesieĹ„: 90 % ZuĹĽycie paliwa: 9,0 l/100 km później 7,5 l/100 km później 7,7 l/100 km (C) Szatan.de Flickr.com Road-crimea.narod.ru Wikipedia Luaz-photo.narod.ru Histomobile.com Luaz.mindenkilapja.hu Forum-auto.com Autosoviet.altervista.org Youtube.com
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Nie, 05.06.2011, 19:08 |
|
|
Le Cobusier
Postów: 2188
|
Re: LuAZ 969/1302
co ciekawe w latach 1994-1996 auto było montowane na licencji w Polsce i nosiło nazwę Wilk. Sprzedawano je podobno w salonach FSO.
|
Pon, 06.06.2011, 13:21 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Re: LuAZ 969/1302
Ten wygląda bardzo złomnikowo
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Pon, 06.06.2011, 13:32 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
Re: LuAZ 969/1302
Le Cobusier napisał(a): co ciekawe w latach 1994-1996 auto byĹ‚o montowane na licencji w Polsce i nosiĹ‚o nazwÄ™ Wilk. Sprzedawano je podobno w salonach FSO. DokĹ‚adniej - samochĂłd byĹ‚ montowany w Polsce w poĹ‚owie lat 90-tych i sprzedawany przez Damis w cenie 6000 PLN (dla porĂłwnania Polski FIAT 126p w tym czasie kosztowaĹ‚ ok. 10 000 PLN, Polonez w wersji podstawowej ok. 20 000 PLN).
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Pon, 06.06.2011, 15:15 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Re: LuAZ 969/1302
Właśnie nie mogłem sobie przypomnieć nazwy tej firmy
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Pon, 06.06.2011, 15:16 |
|
|
Dan44
Postów: 5
|
Re: LuAZ 969/1302
Wygląda staro, technika pewnie też przestarzała. A to, że jeszcze w produkcji zupełnie mnie dziwi. Bezpieczeństwo marne (na pewno), normy euro 5 (spalinowe). Ciekawe wogóle czy to auto ma Euro normę 1
|
Pon, 06.06.2011, 15:53 |
|
|
Pauloz
Postów: 44 Miejscowość: PLE/PL
Samochód: wóz ludowy
|
Re: LuAZ 969/1302
A teraz ręka do góry, kto widział takie coś na żywo? Ja widziałem - u kumpla w garażu . Niestety sprzedał na części. Trzeba przyznać, że auto wyglądało hmm... niecodziennie, żeby nie powiedzieć - komicznie Ale jest jedna cecha która go łączy z Ferrari - każdy się za nim ogląda!
_________________ "Лучше плохо ездить, чем хорошо ходить"....
|
Pon, 06.06.2011, 19:24 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Re: LuAZ 969/1302
Ja widziałem raz - na jakiejś wystawie, może na Moto Weteran Bazar
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Pon, 06.06.2011, 19:58 |
|
|
kulikowski
Postów: 7519 Miejscowość: Warszawa
|
Re: LuAZ 969/1302
Widziałem na żywo jakieś kilka-kilkanaście razy, głównie na pocżatku lat 90-tych.
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Pon, 06.06.2011, 20:18 |
|
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
| |