Obecny czas: Pią, 19.04.2024, 12:55




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 78 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
2011 Renault Megane CC 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 4215
Miejscowość: Warszawa
Samochód: Uno / Saab 900 2.0T
Post Re: 2011 Renault Megane CC
Chciałbym zobaczyć go z profilu, na razie mogę powiedzieć, że ma świetny dach i paskudne tylne światła.

_________________
Nie mam problemu z alkoholem. Mam problem z pieniędzmi na alkohol.


Pią, 05.02.2010, 19:35
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5698
Post Re: 2011 Renault Megane CC
Cytuj:
Francuskie Renault, chyba zainspirowane ciężką zimą i coraz większą tęsknotą ludzi za latem, obrało sobie za cel wzmocnienie swojej pozycji w segmencie kabrioletów.

Kilka dni temu Francuzi pokazali mały pojazd bez dachu o nazwie wind, a teraz zaprezentowali Megane w wersji Coupe-Cabriolet.
Image
W samochodzie zastosowano szklany dach o powierzchni 0,47 m kwadratowego. Producent zapewnia, że dzięki niemu nawet podczas jazdy "w zamknięciu" wrażenia będą jak w kabriolecie.

Z kolei deska rozdzielcza nie zmieniła się i jest identyczna, jak w wersjach z dachem.

Dwuczęściowy szklany dach jest oczywiście składany i rozkładany automatycznie. Cała operacja zajmuje 21 sekund.

Renault Megane Coupe-Cabriolet będzie napędzany dobrze znanymi silnikami benzynowymi: 1.6 o mocy 110 KM, 2.0 140 KM oraz 1.2 TCe 130 KM (turbo), a także dieslami o mocy 110, 130 i 160 KM.

Większość jednostek napędowych będzie współpracować z manualnymi, sześciostopniowymi skrzyniami biegów. Wyjątek stanowi silnik benzynowy o mocy 140 KM, który będzie dostępny z bezstopniowym automatem oraz 110-konny diesel, którego będzie można zamówić z przekładnią EDC, czyli sześciostopniową, automatyczną skrzynią o dwóch sprzęgłach.

Renault megane coupe-cabriolet to już szósta wersja nadwoziowa francuskiego kompaktu. Auto produkowane będzie obok scenica i grand scenica w fabryce w Douai. Samochód zadebiutuje na marcowym salonie w Genewie, a do salonów trafi wiosną.

(c)interia.pl

http://www.youtube.com/watch?v=FXgtgfKj ... r_embedded

ImageImage
ImageImage
http://www.planeterenault.com/forum/meg ... 7-360.html

Cytuj:
KOMUNIKAT PRASOWY: Nowe Megane Coupe-Cabriolet:

Nowy Mégane Coupé-Cabriolet kończy odnowienie rodziny Mégane, która ma już 5 modeli. Jego projekt, który łączy w sobie elegancję coupé z Cabrio.
Oprócz elementów, które doprowadziły do sukcesu poprzednika (duży chowany szklany dach oraz szeroki zakres praktycznych urządzeń), Nowy Mégane Coupé-Cabriolet oferuje klientom:

• większe poczucie komfortu na zewnątrz, dzięki nowej lokalizacji szyby i owiewki za tylne zagłówki,
• wysoki poziom dynamiki i wydajności dzięki sztywniejszemu podwoziu i nowemu elektrycznemu wspomaganiu układu kierowniczego,
• szeroka gama silników, jeden z nowym podwójnym sprzęgłem i automatyczną skrzynią biegów EDC (Efficient Dual Clutch)

Nowy Mégane Coupé-Cabriolet jest produkowany w zakładzie Renault w Douai (Francja), wraz z Grand Scenic i będzie sprzedawany na wiosnę 2010 roku.

Projektowanie wnętrza z wykorzystaniem materiału najwyższej jakości, oferowanie nowych kombinacji tapicerki: czarny węgiel, beżowy i czerwony ,skórzane siedzenia. Siedzenia ze wzmocnionym podparciem bocznym i panele drzwi są specyficzne dla Coupé-Cabriolet. Na pokładzie nowego Mégane Coupé-Cabriolet, pasażerowie korzystają z ogólnego poczucia komfortu i spokoju na otwartej przestrzeni, w każdych okolicznościach. Chowany sztywny dach ze szkła, które jest standardem o przezroczystej powierzchni 0,47 m² (najszerszej w tym segmencie). Zapewnia duży otwór w dachu i poczucie przestrzeni i wolności. Akustyczny i termiczny komfort są doskonałe.
Elektro-hydrauliczny mechanizm kontroli i w pełni automatycznie chowany dach. Kierowca może odsłonić dach w 21 sekund po naciśnięciu określonego przycisku.
W pozycji kabriolet, zarówno kierowca i pasażer cieszą się wielkim poczuciem wolności. Crosspiece przedniej szyby został przesunięta 10 cm w stosunku do II Mégane Coupé-Cabriolet i ułatwia łatwiejsze wejście do auta.

Nowy Mégane Coupé-Cabriolet jest wyposażony jest w owiewkę w standardzie (funkcja ta jest unikalna w segmencie) znajduje się z tyłu zagłówka w drugim rzędzie. To urządzenie umożliwia poruszanie się komfortowo z czterema osobami na pokładzie w celu ograniczenia zakłóceń do 90 km/h. Jeśli ponadto połączy sie ze zdejmowaną osłoną (opcjonalnie), która jest umieszczona z tyłu przednich foteli, pasażer i kierowca mogą wygodnie podróżować przy każdej prędkości.

Ergonomia miejsca kierowcy korzysta z rozwiązań przyjętych przez Mégane Sedan i Mégane Coupé
- Kontrole zgrupowane wokół koła kierownicy i konsoli środkowej
- Kontrola maksymalna wysokość siedziska 70 mm i 240 mm głębokość
- System, który pozwala odzyskać położenie po złożeniu oparcia, zapamiętanych pozycji regulacji siedzenia
- Korekta koła Maksymalna głębokość 45 mm i 5 w wysokości .
- Automatyczne zamykanie .
- Niezwykłe proporcje: 417 dm ³ w coupe i 211 dm ³ w kabriolecie
- Najlepsze wartości w segmencie pod względem wysokości progu obciążenia (590 mm nad podłogą) i otwarcia (258 mm),co ułatwia dostęp i pozwala na obciążenie 3 typu walizek bagażu podręcznego razem.

Technologii wielorakiego rodzaju urządzeń przydatnych i łatwych w użyciu
• Karta Renault z wolnej ręki
• Hamulec postojowy
• Funkcja Dual Zone klimatyzacja automatyczna z 3 tryby (Soft-Auto-Fast)
• bi-ksenonowe reflektory kierunkowe,
• Licznik wyświetlacz (cyfrowy i analogowy)
• Nowy kolor interfejsu ogranicznika prędkości regulatora,
• system audio "przez Arkamys ® 3D Sound" związane z Plug & Music (USB, mini-jack)
• Carminat TomTom ®, dostawa taniej zintegrowanej nawigacji TomTom ®
• Pełna wersja menu włączyć, wyłączyć i dostosować niektóre funkcje pojazdu, takie jak jazda w ciągu dnia z włączonymi światłami lub akustyka bliskości radaru.

Nowy Mégane Coupé-Cabriolet jest sterowane precyzją Mégane Sedan i Coupe i dostarcza innowacje technologiczne w stosunku do poprzedniej generacji:
- Poprzeczna sztywność jest trzy razy większa niż w poprzedniej generacji.
- Tylna oś to elastyczne profile zamknięte.
- Nowe elektryczne wspomaganie układu kierowniczego zapewnia elastyczność i poprawia komfort jazdy dzięki przekazywaniu bardziej dokładnie informacji z drogi.
Jeśli chodzi o silniki, Nowy Mégane Coupé-Cabriolet oferuje szeroki wybór z siedem silników benzynowych i na olej napędowy (w kraju - Francja).

Benzyna składa się z:
- Silnik 1.6 16v 110 KM z manualną skrzynią biegów z sześcioma biegami.
- Silnik TCE 130 - Turbo Control Efficiency, z ręczną skrzynią biegów z sześcioma biegami.
- 2.0 16v 140 KM silnik, który zawiera nową bezstopniową CVT, która zapewnia więcej komfortu jazdy w przypadku braku przerw w przyspieszenie przy zmianie biegów.

Oferta obejmuje silniki wysokoprężne zatwierdzone Euro 5
- DCi 110 FAP dostępny z innowacyjną sześciobiegową skrzynię automatyczną skrzynią biegów z podwójnym sprzęgłem EDC - Efektywne Dual Clutch dCi 110 FAP dostępny automatyczną skrzynią biegów z podwójnym sprzęgłem EDC
- DCi 130 FAP związane z ręczną skrzynią biegów z sześcioma biegami.

Nowy Mégane Coupé-Cabriolet wykorzystuje doświadczenia bezpieczeństwa. Jak wszystkie rodziny Mégane Nowy samochód został zaprojektowany, aby być przykładem w dziedzinie bezpieczeństwa aktywnego i biernego

Wiele planowanych obiektów mają na celu pomóc kierowcy w celu przewidywania zagrożeń na drogach
• wizualne i dźwiękowe sygnały wskazują, że na przednich siedzeniach pasy bezpieczeństwa nie są zapięte
• System kontroli ciśnienia w oponach
• bi-ksenonowe reflektory kierunkowe z orientacji światła przejścia w zakrętach
• automatyczny czujnik deszczu
• Ogranicznik regulatora prędkości.

Nowy Mégane Coupé-Cabriolet jest wyposażony we wszystkie systemy wsparcia dla jazdy:
• ABS z Electronic Brake Distribution EBV
• System do wspomagania hamulców awaryjnych
• Systemy funkcją kontroli podsterowności.

Nowy Mégane Coupé-Cabriolet ma
• zaprogramowane struktury deformacji w celu zachowania integralności kabiny pasażerskiej poprzez wzmocnienia umieszczone po bokach szyny boczne i podłoga
• łuki pirotechniczne bezpieczeństwa, które są uruchamiane automatycznie, gdyspecyficzne czujniki wykrywają zbliżający się wypadek
• pasy z napinaczami i ogranicznikami siły,
• adaptacyjne poduszki powietrzne przednie
• kurtyny powietrzne / klatki piersiowej / brzucha, boczne poduszki powietrzne
• poduszka powietrzna przednich siedzeń,
• czujniki zderzenia bocznego,
• szyjki zagłówek ochrony zagłówku
• Montaż fotelika dziecięcego ISOFIX na tylnych siedzeniach.

Nowy Mégane Coupé-Cabriolet który zostanie przedstawiony publicznie podczas Geneva Motor Show 2010 (od 4 do 14 marca). W tym samym czasie, będzie wystawiony na Atelier Renault znajduje się pod numerem 56 na Polach Elizejskich w Paryżu.

(c)cochespias.net

_________________
TechnoBase.FM.24h. Electro


Sob, 06.02.2010, 17:36
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 248
Samochód: 2006 Mitsubishi Colt
Post Re: 2011 Renault Megane CC
Tył niestety równie "ciężki" i paskudny jak w Astrze poprzedniej generacji w wersji cabrio. No i jak w wielu innych autach CC z tego segmentu. Z całości podoba mi się jedynie (umiarkowanie) wnętrze.


Sob, 06.02.2010, 21:10
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1259
Post Re: 2011 Renault Megane CC
Ojć, naostatnich fotach nie wygląda za dobrze... :/


Sob, 06.02.2010, 21:55
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: 2011 Renault Megane CC
Cytuj:
Po premierze Winda, francuskie Renault prezentuje teraz kolejny samochĂłd z otwartym nadwoziem. Oto nowe Megane Coupe-Cabriolet.
Otwarte Megane uzupełnia sporą już rodzinę francuskiego kompakta. To kolejna odmiana nadwoziowa po pięcio- i trzydrzwiowym hatchbacku, kombi, vanach Scenicu i Grand Scenicu oraz sedanie Fluence.

Auto w wyposażeniu standardowym otrzymało elektrycznie składany dach o powierzchni 0,47 metra kwadratowego, wykonany z przyciemnionego szkła. Wystarczy użyć przycisku, by w ciągu 21 sekund schował się on pod pokrywą bagażnika.

Megane CC mierzy 4485 mm długości, co oznacza, że od swojego poprzednika jest dłuższy o 130 mm. Za dwoma siedzeniami drugiego rzędu pomieści się bagaż o pojemności do 417 litrów, gdy pasażerowie podróżują z dachem nad głowami lub 211 litrów po jego złożeniu.

W przypadku nowej generacji otwartego Megane'a najważniejsze jest to, że jego nadwozie jest aż o 80% sztywniejsze w odniesieniu do karoserii poprzednika. Dzięki temu, auto ma zyskać na komforcie, bezpieczeństwie oraz na właściwościach jezdnych.

Na wyposażeniu nowego Renault znalazł się szklany windshot umieszczony za siedzeniami drugiego rzędu, minimalizujący zawirowania powietrza przy podróżowania z prędkościami wyższymi niż 90 km/h. Dodatkowo, jeśli autem jadą dwie osoby, do ich dyspozycji jest zdejmowany windshot, który może być zamontowany tuż za przednimi fotelami.

Pod maskę Megane CC może trafiać jeden trzech silników benzynowych do wyboru lub jeden z trzech turbodiesli. Moc tych pierwszych wynosi: 110, 130 (z turbodoładowaniem) i 140 koni mechanicznych, natomiast jednostki wysokoprężne rozwijają od 110 przez 130 do 160 koni mechanicznych.

Otwarty Megane jest pierwszym Renault, w którym zastosowano opcjonalną zautomatyzowaną przekładnię dwusprzęgłową o sześciu przełożeniach. Jest ona łączona ze 130-konnym silnikiem benzynowym lub 110-konnym turbodieslem. Reszta jednostek napędowych współpracuje z sześciostopniowymi przekładniami mechanicznymi. Jedynie 140-konny silnik ma do pary przekładnię bezstopniową.

Światowa premiera nowego Renault Megane CC będzie miała miejsce na targach motoryzacyjnych w Genewie, natomiast do sprzedaży auto trafi jesienią bieżącego roku.
AMiS

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Sob, 06.02.2010, 23:27
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 713
Miejscowość: skarland
Samochód: Focus 1.8 TDCI '08r.
Post Re: 2011 Renault Megane CC
Wygląda dużo lepiej niż poprzednik, chociaż wszystkie cabrio z tej klasy i tak cierpią ze względu na duży odwłok. W nowej Megance jest jednak o niebo lepiej niż np. w Focusie.


Nie, 07.02.2010, 17:31
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 4079
Miejscowość: WROCŁAW
Samochód: VOLVO
Post Re: 2011 Renault Megane CC
Bardziej by pasował do niego przód od Fluence IMO

_________________
>>>


Nie, 07.02.2010, 19:15
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2204
Miejscowość: Kraków
Samochód: Citroen Saxo
Post Re: 2011 Renault Megane CC
Renault intensywnie przygotowywuje się do sezonu letniego, to druga nowość ze zdejmowanym dachem, ale niestety już nie tak ciekawa stylistycznie jak Wind. Szkoda, nowe Megane CC wygląda ciężko przez masywny tył i brzydkie klosze tylnych lamp. Myślę, że styliści niepotrzebnie zapatrzyli się na Focusa CC i przez to zrobili bardzo podobny tył w Megane.

_________________
Zapraszam do zapoznania się z kompendium wiedzy o moim samochodzie:
http://www.autogaleria.pl/forum/showthr ... bserow%F3z


Nie, 07.02.2010, 20:44
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: 2011 Renault Megane CC
Osiek napisał(a):
Bardziej by pasował do niego przód od Fluence IMO

wyglądałby wtedy nijako, a tak wygląda nieco zadziornie

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Nie, 07.02.2010, 22:05
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5698
Post Re: 2011 Renault Megane CC
Image
http://www.renault.be/fr/gamme-renault/ ... x.jsp&rurl

_________________
TechnoBase.FM.24h. Electro


Wto, 09.02.2010, 2:10
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3267
Miejscowość: Rumia
Samochód: Reno TCe 200
Post Re: 2011 Renault Megane CC
Bardzo ciekawy model z nowymi ciekawymi felgami. Troszkę dziwnie otwiera się klapa w celu schowania dachu (tak karykaturalnie trochę). No i te światła rzeczywiście takie "inne", ale całość in plus :)

_________________
Pozdrawiam, PiasQ


Wto, 09.02.2010, 9:56
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: 2011 Renault Megane CC
Cytuj:
Nowe Renault Coupe - Cabriolet jest piÄ…tym modelem w gamie Megane. Zostanie zaprezentowane na salonie w Genewie.

Jego atrakcyjna stylistyka łączy w sobie elegancję coupe z doznaniami, jakie oferuje kabriolet. Wykorzystując atuty, które złożyły się na sukces jego poprzednika – duży, składany, szklany dach i szeroką gamę użytecznych elementów wyposażenia – Megane Coupe - Cabriolet oferuje klientom znacznie więcej, choćby szeroki wybór jednostek napędowych, w tym silnik najnowszej generacji z automatyczną skrzynią biegów z podwójnym sprzęgłem EDC (Efficient Dual Clutch).

Nowe Renault jest produkowane w zakładzie Renault w Douai (Francja), równolegle z modelami Scenic i Grand Scenic. Pozwoliło to na wykorzystanie wiedzy technicznej zgromadzonej od momentu uruchomienia programu Megane oraz doświadczenia w zakresie montażu poprzedniej generacji Megane Coupe - Cabriolet.


SamochĂłd zostanie wprowadzony do sprzedaĹĽy wiosnÄ… 2010 roku. Na polskim rynku model ten jest spodziewany na poczÄ…tku czerwca.

Nadwozie

Model o eleganckim wyglądzie wyróżnia się wielkim przeszklonym dachem, który sprawia, że nawet po rozłożeniu sprawia samochód przypomina kabriolet.

Szklany dach w połączeniu z ozdobną listwą w kolorze matowego chromu, poprowadzoną dookoła przedniej szyby i wokół boków nadwozia, to znamiona luksusu, przywołujące na myśl świat legendarnych kabrioletów. Dzięki zastosowaniu charakterystycznych światłowodów i świateł stop − tylne światła w kolorze ciemnej czerwieni stanowią znak rozpoznawczy nowego Coupe - Cabriolet.

Design wnętrza jest elegancki i wyrafinowany dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów, a także dzięki odpowiednio dobranej kolorystyce skórzanej tapicerki siedzeń (ciemnografitowej, jasnobeżowej lub dwukolorowej grafitowo-czerwonej). Siedzenia zapewniają pewne trzymanie boczne, a charakterystyczne dla Coupe-Cabrioletu panele drzwi dodają całości wnętrza elegancji.



Elegancki i praktyczny

Sztywny, szklany, składany dach jest montowany seryjnie. Powierzchnia przeszklona wynosi 0,47 m² (najlepszy wynik w segmencie). Zapewnia on znakomite doświetlenie kabiny i równocześnie komfort akustyczny i termiczny.

Dwuczęściowy dach jest składany przez całkowicie automatyczny elektrohydrauliczny mechanizm. Kierowca może złożyć dach naciśnięciem jednego przycisku – dach składa się w 21 sekund. Dostęp do wnętrza jest ułatwiony dzięki przesunięciu o 10 cm słupka przedniej szyby w stosunku do modelu Megane II Coupe - Cabriolet.

Nowe Renault jest seryjnie wyposażone w stałą osłonę – szybę przeciwwiatrową zamontowaną za zagłówkami na tylnej kanapie (co stanowi unikalne rozwiązanie w tym segmencie). Pozwala to na wygodne podróżowanie czterem osobom z prędkością do 90 km / h. Specjalna siatka montowana za przednimi fotelami chroni przed turbulencjami kierowcę i pasażera, niezależnie od prędkości.



Wnętrze

Miejsce kierowcy charakteryzuje się starannie dopracowaną ergonomią rozwiązań znanych z modeli Megane i Megane Coupe: elementy sterowania są rozmieszczone ergonomicznie, fotel kierowcy jest regulowany w dwóch płaszczyznach (wysokość - w zakresie 70 mm i wzdłużnie - w zakresie 240 mm) i posiada pamięć ustawień, kierownica posiada regulację w dwóch płaszczyznach (głębokość - w zakresie 45 mm i wysokość - w zakresie 5°).

Nowe Renault Megane Coupe - Cabriolet, podobnie jak cała gama Megane, dysponuje niezwykle bogatą ofertą nowoczesnych rozwiązań technologicznych, w większości przejętych z modeli należących do wyższego segmentu. Są to m. in. karta Renault Hands Free z funkcją blokady drzwi przy oddalaniu się od auta, automatyczna, dwustrefowa klimatyzacja z 3 trybami pracy Soft – Auto – Fast, dwufunkcyjne, kierunkowe reflektory ksenonowe, nowy, wielobarwny wskaźnik regulatora-ogranicznika prędkości, system audio 3D Sound by Arkamys z modułem złączy multimedialnych Plug&Music (USB, mini-Jack), wbudowany system nawigacji satelitarnej Carminat TomTom czy menu ustawień osobistych, umożliwiające aktywację/dezaktywację oraz regulację niektórych funkcji pojazdu (światła dzienne, głośność sygnału układu wspomagania parkowania).

Prowadzenie

Nowe Renault Megane Coupe-Cabriolet prowadzi siÄ™ rĂłwnie precyzyjnie co Megane hatchback i Megane Coupe.

Przednie zawieszenie typu McPherson jest połączone z widlastą ramą podsilnikową, ograniczającą boczne przemieszczenia ramy silnika względem podwozia. Sztywność układu w kierunku poprzecznym jest trzykrotnie większa w porównaniu do modelu poprzedniej generacji.

Zastosowana w tylnym zawieszeniu oś sprężysta o przekroju zamkniętym jest bardziej odporna na działanie sił skrętnych, a równocześnie zmniejsza masę pojazdu.

Nowe, zmienne, elektryczne wspomaganie kierownicy zapewnia większą dynamikę i reaktywność pojazdu przy równoczesnym podniesieniu poziomu komfortu prowadzenia dzięki lepszemu wyczuciu drogi.

W porównaniu do Megane II Coupe-Cabriolet, odporność nadwozia na działanie sił skrętnych została zwiększona o 80 % aby ją dostosować do sztywności przedniego i tylnego zawieszenia oraz zwiększyć precyzję zachowania się auta na drodze, zarówno w konfiguracji kabrioletu, jak i coupe.



Silniki

W zakresie silników, oferta Nowego Renault Megane Coupe-Cabriolet obejmuje siedem jednostek napędowych benzynowych i wysokoprężnych (w zależności od kraju).

Oferta silników benzynowych obejmuje (w zależności od kraju): 1.6 16V 110 współpracujący z 6-biegową skrzynią mechaniczną; 1.4 16V TCe 130 - Turbo Control Efficiency, również montowany z 6-biegową skrzynią mechaniczną; 2.0 16V 140 oferowany z nową, bezstopniową skrzynią biegów CVT, zwiększającą poziom komfortu prowadzenia dzięki wyeliminowaniu szarpnięć występujących przy zmianie biegów podczas przyspieszania.

Oferta silników wysokoprężnych obejmuje jednostki napędowe Euro 5 (w zależności od kraju): 1.5 dCi 110 FAP oferowany z nową, automatyczną, sześcioprzełożeniową skrzynią biegów z podwójnym sprzęgłem EDC - Efficient Dual Clutch (patrz: informacja w ramce) lub z 6-biegową skrzynią mechaniczną; 1.9 dCi 130 FAP współpracujący z 6-biegową skrzynią mechaniczną; 2.0 dCi 160 FAP również dostępny z 6-biegową skrzynią mechaniczną.

,h2>Automatyczna skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem

Automatyczna, 6-biegowa skrzynia EDC (Efficient Dual Clutch) z podwójnym sprzęgłem ma wpływ na przyjemności prowadzenia i poszanowania środowiska. Skrzynia ta, oparta na technologii podwójnego sprzęgła Dual Clutch Transmission, stanowi prawdziwy przełom w stosunku do klasycznych automatycznych skrzyń biegów dzięki emisji CO2 i zużyciu paliwa na poziomie porównywalnym z samochodami wyposażonymi w mechaniczne skrzynie biegów, szybkiej i płynnej, automatycznej zmianie przełożeń oraz natychmiastowym reakcjom pojazdu na polecenia kierowcy.

Bezpieczeństwo

W samochodie wykorzystane zostało bogate doświadczenie Renault w dziedzinie bezpieczeństwa. Podobnie jak cała gama Megane, Nowe Megane Coupe - Cabriolet stanowi wzór pod względem bezpieczeństwa czynnego i biernego.

Oferta obejmuje liczne elementy wyposaĹĽenia pomagajÄ…ce kierowcy w reagowaniu z wyprzedzeniem na zagroĹĽenia pojawiajÄ…ce siÄ™ na drodze.



Auto jest wyposażone we wszystkie systemy wspomagania prowadzenia: ABS z elektronicznym korektorem siły hamowania EBD, układ wspomagania nagłego hamowania AFU czy elektroniczny korektor toru jazdy ESC z funkcją kontroli podsterowności.

W zakresie bezpieczeństwa biernego Nowe Renault Megane Coupe-Cabriolet dysponuje nadwoziem ze strefami kontrolowanego zgniotu, które dzięki swojej konstrukcji i wzmocnieniom usytuowanym w słupkach przedniej szyby, bokach nadwozia, progach oraz podłodze chroni wnętrze kabiny w przypadku wywrotki.

Ponadto: pirotechnicznymi pałąkami przeciwkapotażowymi, wysuwającymi się automatycznie z chwilą wykrycia przez specjalne czujniki ryzyka wywrócenia się pojazdu, pasami bezpieczeństwa z napinaczami i ogranicznikami napięcia, czołowymi poduszkami powietrznymi dostosowującymi się do siły zderzenia, bocznymi, dwukomorowymi poduszkami powietrznymi chroniącymi głowę, klatkę piersiową i miednicę, zamontowanymi w siedziskach przednich foteli poduszkami zapobiegającymi zjawisku nurkowania, czujnikami zderzenia bocznego, zagłówkami chroniącymi okolice szyi przed skutkami zderzenia tylnego oraz systemem mocowania fotelików dziecięcych Isofix na tylnych siedzeniach.

Nowe Renault Megane Coupe-Cabriolet zostanie zaprezentowane podczas tegorocznej edycji Salonu Samochodowego w Genewie (4 - 14 marca). Będzie on równocześnie eksponowany w Atelier Renault („L’Atelier”, Pola Elizejskie 53) w Paryżu.

roadlook

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Nie, 14.02.2010, 14:34
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5698
Post Re: 2011 Renault Megane CC
Image
http://www.youtube.com/watch?v=7Hh7T0Q7 ... r_embedded
(c)turbo.fr

_________________
TechnoBase.FM.24h. Electro


Nie, 14.02.2010, 17:31
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 17291
Miejscowość: Darłówko
Samochód: Nazi-coupe 3.0 R6 Pb
Post Re: 2011 Renault Megane CC
i na tym ostatnim zdjęciu kaszana, krzywy, brak proporcji, kolejne paskudne CC

_________________
To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy

Broń
Masowego
Wyprzedzania


Nie, 14.02.2010, 19:57
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3300
Post Re: 2011 Renault Megane CC
co ten czlowiek taki maly w tym aucie? :lol: :lol: :lol:

_________________
Cytuj:
okol napisał(a):
A juz IMO napewno lepsze niz obecne Bravo, ktore jest zupelnie nijakie.


Nie, 14.02.2010, 20:03
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4215
Miejscowość: Warszawa
Samochód: Uno / Saab 900 2.0T
Post Re: 2011 Renault Megane CC
MoĹĽe jakiĹ› daleki potomek Napoleona? :>

Co do auta to im więcej zdjęć widzę tym mniej mi się ten samochód podoba :|

_________________
Nie mam problemu z alkoholem. Mam problem z pieniędzmi na alkohol.


Nie, 14.02.2010, 20:15
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3769
Post Re: 2011 Renault Megane CC
Ależ to tylne światło wielgaśne, aż z trzech częsci się składa :P

_________________
Czas dostrzec, że fora motoryzacyjne to siedlisko nieudaczników, którzy często nawet nie prowadzili samochodów, jakie skreślili za 'brzydki wygląd', cierpiących na przekonanie, że na prawdę znają się na motoryzacji, gdy... nie mają o niej pojęcia.
Nie marnuj życia, leć robić coś pożytecznego.


Nie, 14.02.2010, 22:34
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5698
Post Re: 2011 Renault Megane CC
Dokładnie to samo miałem napisać , auto jest faktycznie nieproporcjonalne z zaburzoną linią boczą, wielkim tyłem który nie pasuje do reszty i fatalnymi tylnymi światłami - co autor miał na myśli wstawiając ten koszmar ?.
Nie wiem i przyznaje ,że nie chce wiedzieć, może gdyby były bez tej górnej części .
Tak w ogóle to CC wygląda na tych zdjęciach jak jakieś tanie auto w Rumunii

_________________
TechnoBase.FM.24h. Electro


Pon, 15.02.2010, 2:25
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 988
Post Re: 2011 Renault Megane CC
Nie wiem czym tu się zachwycać :/ Kolejna wielka nieproporcjonalna krowa...

_________________
0.o


Pon, 15.02.2010, 12:06
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 24507
Post Re: 2011 Renault Megane CC
Ale koszmarne felgi. Z tyłu wygląda jeszcze jakoś, jednak reszta - cały mój entuzjazm ostygł. Przód jest kompletnie nie spójny stylistycznie z tyłem.

_________________
| pajacyk.plpolskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.


Pon, 15.02.2010, 13:12
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 78 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018