Czw, 10.06.2010, 13:03
Czw, 10.06.2010, 13:57
Czw, 10.06.2010, 14:56
Czw, 10.06.2010, 15:04
Czw, 10.06.2010, 15:12
Czw, 10.06.2010, 15:34
Czw, 10.06.2010, 15:40
Czw, 10.06.2010, 18:19
Alfisti4ever napisał(a):Co to jakiĹ› kolejny golf, ktĂłry tylko lekko ewoluuje, bez radykalnych zmian Suzuki chyba zabrakĹ‚o pomysĹ‚u na wĹ‚asny styl
Czw, 10.06.2010, 19:22
Sob, 12.06.2010, 15:47
2010 Swift na zupełnie nowej platformie, która zwiększa rozstaw osi o 50 mm do 2380 mm i długości całkowitej pojazdu o 90 mm do 3850 mm. Nowy Swift jest nieco szerszy (+5 mm) i wyższy (+10 mm) wyposażony jest w szerszy front (+10 mm) i tyl (+5 mm). Wraz z nową platformą, na rok 2010 Swift także dostaje nowe jednostki benzynowe i poprawiony silnik wysokoprężny.
1,2-litrowy silnik benzynowy z Dual VVT (Variable) zastąpi odchodzącego 1,3 l. Produkuje 94-KM przy 6.000 obr / min, nieco więcej niż odchodząca jednostka 1.3, a moment obrotowy wynosi 118Nm również poprawił się o (87 Nm) przy 4800 obr / min.
Emisje są znacznie niższe w 1,2-litrowym silniku z manualną skrzynią biegów ,produkuje 116g/km w cyklu mieszanym. Opcjonalnie automatyczna skrzynia biegów będzie dostępna dla silników benzynowych.
Zmiany w 1,3-litrowym silniku Diesla 75HP i emituje 109g/km (z 119g/km) i Ĺ‚Ä…czne zuĹĽycie paliwa w 4.2lt/100km. Suzuki planuje zastÄ…pienie modelu Swift Sport.
Sob, 19.06.2010, 23:46
Nie, 20.06.2010, 10:31
Nie, 20.06.2010, 10:44
Nie, 20.06.2010, 13:26
Nie, 20.06.2010, 16:10
Nie, 20.06.2010, 16:15
Nie, 20.06.2010, 17:47
Pon, 21.06.2010, 19:18
Zmodernizowany kokpit, większe niż wcześniej siedzenia, dużo przestrzeni. Dwa cale rozstawu osi więcej (obecnie oznacza to 2,43 m). Długość japońskiego bonsai rośnie o dziewięć centymetrów do 3,85 metrów. Swift ma tylko niewielki przedział bagażowy (211-902 litrów) próg skandalicznie wysoki i masywny.
Pierwsze wrażenie jazdy: układ kierowniczy, skrzynia biegów, komfort - wzrósł we wszystkich punktach, nie tracąc impetu.
Całkowicie w porządku jest nowy, 1,2-litrowy czterocylindrowy silnik benzynowy 94 KM. Mówi się, że zużywa tylko pięć litrów, ale wyraźnie brakuje momentu obrotowego. Lepiej korzystać z silnika diesla 75 HP z konsumpcją na poziomie 4,2 litra . Mimo, że ceny nie są jeszcze ustalone, Suzuki sugeruje, że wzrost będzie umiarkowany. Ceny zaczynają się od 13.000 €.
Nasz samochód testowy wersja: Komfort powinien kosztować około 15.000 euro, w porównywalnej skali VW Polo High Line będzie kosztować około 1600 € więcej. Dodatkowo Suzuki ma dodatki (klimatyzacja, kierownica wielofunkcyjna z tempomatem, radio CD, port USB), które wykraczają u VW z wyposażenia seryjnego.
Czw, 05.08.2010, 21:17