Switch to full style
Wszelkie samochody, których produkcja już się zakończyła, a swoją popularnością bądź wiekiem, nie podchodzą pod Young & Oldtimery
Wyślij odpowiedź

Czy mimo że top stary złom jesteście na TAK aby nadal był produkowany?

TAK
9
26%
NIE
19
54%
CO MNIE TO INTERESUJE
7
20%
 
Razem głosów : 35

Czw, 02.08.2007, 0:23

o boże jak to wygląda... ja myślałem ze tego juz nie produkuja... heh ale widze zastosowanie dla tego samochodu, woźmy nim naszych polityków! niech to bedzie samochod rzadowy dla kaczorów!! :mryellow:

Czw, 02.08.2007, 0:27

golfa mk1 w rpa jeszcze produkujÄ… :wink: no ale mnie to lotto bo ani w rumunii ani w rpa nie mieszkam

Sob, 04.08.2007, 1:39

HARNAĹš napisał(a):nie mĂłw ze ja pisze posty zeby sobie nabić licznik bĹ‚agam cie oto bo tak niejest

Tak naprawdę to nabijałem, i o to tylko chodziło, to tak na marginesie :lol:
No a auto, generalnie noł koment :P

Sob, 04.08.2007, 7:48

Ja pierdziele 3 Letni odkop :lol: :lol: :lol: :shock: :shock: :shock:
GRATUJESZYN :!: :!: .Będziesz sie ubiegał o tytuł forumowego górnika 2007

Sob, 04.08.2007, 11:08

polac napisał(a):BÄ™dziesz sie ubiegaĹ‚ o tytuĹ‚ forumowego gĂłrnika 2007

A w nagrode powinien dostać MEGA BANana :?

Sob, 04.08.2007, 17:11

polac napisał(a):Ja pierdziele 3 Letni odkop

Ja nie odkopałem, więc sumienie mam czyste :twisted:

Pon, 06.08.2007, 9:10

to gówno tak długo robili?żenada :roll:

Image-Renault zepsuło sobię tylko reputację!

dobrze że mało ich już jeżdzi
Image

Pon, 06.08.2007, 9:15

fredro napisał(a):to gĂłwno tak dĹ‚ugo robili?ĹĽenada Rolling Eyes


Nyse produkowali przez 36 lat aż do 94 roku. Inne kraje też pewnie śmiały się z naszego ,,nowoczesnego,, samochodu ...
Jaki kraj takie samochody....

Pon, 06.08.2007, 9:30

z tym masz rację.Ale nyska to półciężarówka nie średnia limuzynka, do tego renault!

Pon, 06.08.2007, 9:34

A teraz to dopiero smiechy pewnie sa...Polska i Lanosa robia :roll: Przeciez co to za roznica ze Renault, byla licencja to robili proste. Inni tez wtedy podobnie robili.

Pon, 06.08.2007, 9:43

Mefisto napisał(a):A teraz to dopiero smiechy pewnie sa...Polska i Lanosa robia Rolling Eyes


Z tego co wiem większość produkcji przeznaczona jest na eksport do europy wschodniej i sprzedają się tam jak świeże bułeczki :D Pewnie dlatego jeszcze zakład nie upadł i nadal produkuje ten samochód...

Pon, 06.08.2007, 9:47

tak to jest kiedy Chmielnicki jest w Polsce(mam na myśli AvtoZaz).Wiecie że na ukrainie robią lanosa pick-up

Pon, 06.08.2007, 9:48

fredro napisał(a):Wiecie ĹĽe na ukrainie robiÄ… lanosa pick-up


Był na forum temat o tym samochodzie w dziale dostawcze.

Pon, 06.08.2007, 9:49

szkoda ĹĽe go w polsce nie sprzedjÄ… , takie puzderko do renault expresss podobne

Wto, 07.08.2007, 0:07

ale to jest kicz :roll:

Wto, 21.08.2007, 21:09

eh niewiedzialem ze nadal go tam tlukÄ… , lekko unowoczesniony renault 12 z lat 60-tych , konstrukcja wiekiem konkoroje z podzespolami poloneza , tyle ze poldka juz nie robia :lol:

piekne auto , ale ladniejszy jest w starszych wersjach z poczatkow produkcji , albo jeszcze jako renault

Śro, 22.08.2007, 0:10

Czy ta Dacia ma wlew paliwa z tyłu między światłem a tablicą ?

Śro, 22.08.2007, 8:35

Czy ta Dacia ma wlew paliwa z tyłu między światłem a tablicą ?

No dokladnie tak ma.

Re: DACIA 1310

Śro, 12.11.2014, 13:51

1979-1984:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

1983-1991:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

1991-1993:
Image
Image

1993-1998:
Image
Image

1998-2004:
Image
Image
Image
FILM: http://www.youtube.com/watch?v=ThUKviqa9Bs

Nadwozie: 4-drzwiowy, 5-miejscowy sedan
5-drzwiowe, 5-miejscowe kombi
Silnik: benzynowy, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy, 2 zawory na cylinder, OHV, chłodzony cieczą
Układ zasilania: gaźnik, wolnossący
Pojemność skokowa: 1185 ccm (1210)
1289 ccm (1310)
1397 ccm (1310 1.4, 1410)
Średnica cylindra: 70,0 mm (1210)
73,0 mm (1310)
76,0 mm (1310 1.4, 1410)
Skok tłoka: 77,0 mm (1210, 1310, 1410)
Moc maksymalna: 48 KM (35,5 kW) przy 5300 obr/min (1210)
54 KM (40 kW) przy 5250 obr/min lub 56 KM (41 kW) przy 5300 obr/min (1310)
63 KM (46 kW) przy 5250 obr/min (1310 1.4)
65 KM (48 kW) przy 5500 obr/min (1410)
Maksymalny moment obrotowy: 89 Nm przy 3000 obr/min lub 92 Nm przy 3000 obr/min (1310)
Stopień sprężania: 8,5:1 (1210, 1310)
9,0:1 (1310 1.4)
9,5:1 (1410)
Skrzynia biegów: mechaniczna 4-biegowa
mechaniczna 5-biegowa
Układ napędowy: silnik z przodu, napęd przedni
Opony: 155 SR 13 / 165/70 SR13
Długość: 4345-4410 mm
Szerokość: 1636-1780 mm
Wysokość: 1435 mm
Rozstaw osi: 2440 mm
Rozstaw kół przednich: 1312 mm
Rozstaw kół tylnych: 1312 mm
Masa własna: 920-940 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 50 l
Prędkość maksymalna: 140 km/h (1310)
Zużycie paliwa: 8,5 l/100 km (średnio) (1310)
Średnica zawracania: 10,70 m


(C) Tesztelok.hu
Wikimedia.org
Automobileromanesti.ro
Cars-img.com
Globalcarslist.com
Gieldaklasykow.pl
Daciaklub.hu
Flickr.com
Romaniancar.com
Autoevolution.com
Panoramio.com
Autolucky.republika.pl
Masini.ro
Varbak.com
Youtube.com
Katalog Młodego Technika; Nasza Księgarnia, Warszawa, 1989

Re: DACIA 1310

Czw, 25.08.2016, 7:59

Spotkana wczoraj - i to jakim stanie :shock:

Image
Wyślij odpowiedź