Samochód był produkowany w latach 1985-1990. Sprzedawano go na wszystkich zamieszkanych kontynetach, lecz nie odniósł zbyt dużego sukcesu. Występuje niekiedy w Polsce. Jego wygląd jest ponadczasowy, a silniki niezawodne i całkiem dynamiczne, np. 1.6DOHC turbo z tego modelu osiągał 140KM mocy i wraz z seryjną skrzynią biegów montowano go m. in. Lotusie Elan. Istniały wersje fabrycznie tuningowane przez Lotusa i Irmschera. Reklamy tego modelu, produkowane przez profesjonalną ekipę kaskaderów, są kultowe w Japonii, np.
http://www.youtube.com/watch?v=qpHiaD7bwB4 Nakręcono ich sporo. Ich prawie kompletny zbiór można znaleźć tu:
http://www.youtube.com/watch?v=cyWJT_PQw8s, a drugą część tu:
http://www.youtube.com/watch?v=SGMqr0oHA3cSedan jest trochę nieproporcjonalnie zbudowany, a wnętrze wydaje się mało ergonomiczne. W bardziej sportowych wersjach obrotomierz wyskalowany jest do 10krpm.
Początkowa wersja wyglądała tak:
(C)Wikimedia Commons
Później, w 1987 r. zmieniono przednią część nadwozia:
(C)Wikimedia Commons
W 1990r. Gemini przeszło jeszcze jeden drobny lifting tylnej części nadwozia:
(C)http://www.automobile-catalog.com
Istniał też 3-drzwiowy hatchback:
(C)Wikimedia Commons
Wersje opracowaneprzez Irmschera wyglądały interesująco:
(C)http://www.automobile-catalog.com
(C)http://www.automobile-catalog.com
(C)http://www.automobile-catalog.com