Pią, 15.03.2013, 1:25
Pią, 15.03.2013, 15:26
Pią, 15.03.2013, 23:41
Pią, 15.03.2013, 23:52
Czw, 21.03.2013, 8:03
elCoyote napisał(a):Wujek kupił taką maszynę pod koniec lat osiemdziesiątych w Pewexie za dewizy ($). Była to wersja na rynek skandynawski z wiecznie włączonymi światłami mijania - kiedyś był to problem, dziś błogosławieństwo dla mających problemy z pamięcią. Po kilkunastu latach oddał ją swojemu szwagrowi, jeździ do dzisiaj Ruda brała Samarę w oczach, do dnia dzisiejszego z blacharki nie wymieniono tylko dachu i podłogi . Inną grubą naprawą była wymiana gaźnika - stary z wiekiem nieco się wyrobił i utlenił co skutkowało zużyciem paliwa na poziomie 30 - 40 l na 100 km (przy spokojnej jeździe).
Nie, 14.04.2013, 1:12
2109 - 1987 - 5-drzwiowy hatchback 21090 - silnik o poj. 1,3 l (1987 - 1997)
21091 - silnik o poj. 1,1 l (1987 - 1996) tylko na eksport
21093 - silnik o poj. 1,5 l (1990 - 2001)
21093i - silnik o poj. 1,5 l (1993 - 2001) wielopunktowy wtrysk paliwa
21096 - silnik o poj. 1,3 l (1990 - 1996) tylko na eksport (dla ruchu prawostronnego)
21097 - silnik o poj. 1,1 l (1990 - 1996) tylko na eksport (dla ruchu prawostronnego)
21098 - silnik o poj. 1,5 l (1990 - 1996) tylko na eksport (dla ruchu prawostronnego)
2109-91 - silnik VAZ-415 Wankel o pojemności 1,3 l, tylko na eksport (dla ruchu prawostronnego)
21093 Baltic - popularna odmiana Lady Samary produkowana w Finlandii, tylko na eksport
Czw, 17.02.2022, 19:19
Wto, 01.03.2022, 3:15
Pon, 14.03.2022, 22:13