Obecny czas: Czw, 18.04.2024, 8:21




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
1989-1999 Peugeot 605 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 7455
Miejscowość: Warszawa
Post 1989-1999 Peugeot 605
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

FILM:
http://www.youtube.com/watch?v=zaRfK1aZh6g
Cytuj:
Peugeot 605 – pojazd osobowy klasy wyższej-średniej, produkowany w Europie przez francuską markę Peugeot w latach 1989–1999.

Peugeot 605 był następcą Peugeota 604, który nie odniósł sukcesu i którego produkcji zaprzestano kilka lat wcześniej. Popularny model Peugeota 505 został zatem zastąpiony przez dwa różne modele: rodzinnego 405 i większego od niego 605.

Wysoki poziom wyposażenia, luksusowe wnętrze, doskonałe prowadzenie i kierowalność były mocnymi punktami 605. Ale Peugeot miał zawsze problemy z konkurowaniem w tej klasie pojazdów i w przypadku 605 nie było wyjątku. Był on zbyt podobny do mniejszego modelu 405, by konkurować w klasie premium. Kolejnym słabym punktem było wykonanie deski rozdzielczej, które często było krytykowane jako zupełnie nieinspirujące.

Podobnie jak w przypadku XM, 605 cierpiał na problemy związane z jakością, co niszczyło renomę samochodu. Peugeotowi zajęło trzy lata, by poradzić sobie z problemami jakości.

Koncern PSA (Peugeot Citroën) nie był zdolny wypromować efektywnie luksusowej marki; rynek samochodowy tego segmentu nagradzał marki luksusowe stworzone przez znane koncerny, takie jak Mercedes-Benz, BMW, Lexus. Konsumenci luksusowych samochodów domagali się ekskluzywności, której popularne marki nie mogły dostarczyć.

Następcą Peugeota 605 został Peugeot 607, który wszedł do produkcji pod koniec 1999 roku i osiągnął nieznacznie lepszą pozycję rynkową. Lecz nadal prym wiodły niemieckie wyroby.

Producent: Peugeot
Okres produkcji: 1989 – 1999
Wyprodukowanych: 252 185 szt.
Miejsce produkcji: Francja
Poprzednik: Peugeot 604
Następca: Peugeot 607
Segment: E
Typy nadwozia: 4-drzwiowy sedan
Liczba miejsc: 5
Silniki: Benzynowe:
2.0 R4 OHC 8V
2.0 R4 OHC 16V
2.0 R4 OHC Turbo
3.0 V6 OHC
3.0 V6 OHC 24V
Diesla:
2.1 D R4 OHC
2.1 DT R4 OHC
2.5 DT R4 OHC
Moc maksymalna: 82-200 KM
Maksymalny moment obrotowy: 145-260 Nm
Skrzynia biegów: manualna 5-biegowa
automatyczna 4-biegowa
Rodzaj napędu: przedni
Długość: 4721 mm
Szerokość: 1799 mm
Wysokość: 1410-1420 mm
Rozstaw osi: 2800 mm
Masa własna: 1325 - 1460 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 80 l
Pojemność bagażnika: 498 l
Prędkość maksymalna: 176-235 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 17,6-8,4 s


(C) Wikimedia.org
Peugeot.katalog-samochodow.pl
Gnomon.pl
Motorstown.com
Autoevolution.com
The-blueprints.com

_________________
no i jest!
Solidarni z Ukrainą


Wto, 30.09.2014, 1:31
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2188
Post Re: 1989-1999 Peugeot 605
Cytuj:
Następcą Peugeota 605 został Peugeot 607, który wszedł do produkcji pod koniec 1999 roku i osiągnął nieznacznie lepszą pozycję rynkową.


Z tym bym polemizował, że 607-ka sprzedawała się średnio. Po 607-ce, żadna limuzyna Peuga nie sprzedawała się już tak dobrze.


Wto, 30.09.2014, 14:02
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2000
Miejscowość: Zawichost
Post Re: 1989-1999 Peugeot 605
"Kolejnym słabym punktem było wykonanie deski rozdzielczej, które często było krytykowane jako zupełnie nieinspirujące."
:?:

_________________
http://jkbudownictwo.pl/ - Projektowanie CAD, kosztorysowanie budowlane, wydruki wielkoformatowe, poligrafia .
https://www.facebook.com/jkbudownictwo


Pon, 13.10.2014, 9:57
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018