Switch to full style
Wszelkie samochody, których produkcja już się zakończyła, a swoją popularnością bądź wiekiem, nie podchodzą pod Young & Oldtimery
Wyślij odpowiedź

Lancia Thema

Śro, 20.04.2005, 9:34

To tak wersja "zwykła"

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Kombiaczek

Image

Image

Image


Wersja przedłużona
(niestety tylko jeden fotek)

Image

Wnętrze

Image


i na deser - wersja super specjalna , z przerobionym silinikiem od Ferrari

Image

Image

Image

Image

Silnik był z modelu 308 ("Magnum") - nie wiem czy ograniczona była jego moc czy taka naprawde w każdym razie posiadał stadko 215 dziarskich koni ... i to by było narazie all ...

Śro, 20.04.2005, 9:44

Bardzo ładna ta Lancia. Chciałbym taką mieć.

Śro, 20.04.2005, 10:02

Jedna z pięknych, klasycznych, eleganckich limuzyn. Bardzo mi się podoba.

Śro, 20.04.2005, 10:09

Najbardziej ekskluzywny pojazd z trójcy Fiatowskiej (164 , Croma , Thema) który zyskał sławe dzięki wykorzystaniu przy przewozie wszelkiego rodzaju Vip`ów w wielu krajach (w tym w Polsce) - zastąpiona później Kappą która do dzis służy naszym "dostojniką" (aaale to fajnie brzmi w ustach anarchisty :lol: ). W każdym razie bardzo fajny , miody samochodzik - typowa limuzyna klasy wyższej - dla mnie tużo łądniejsza od Cromy i 164 , choć i spokojniejsza , ale to wiadomo kwestia gustu - co by jednak nie mówić , auto jest bardzo fajnie skrojone :!: W tym momencie jego ceny w najlepszym nawet stanie nie przekraczają 20 tys. zł (no moze wersja z silniczkiem od Ferrari , ale to raczej już kolekcjonerska)
i za te pieniądze jest to bardzo fajna - moim zdaniem - oferta :!: Koszta niestety utrzymania napewno nie będą niskie - jednak przyjemność i konfort jazdy myśle , ze w 100 % to wynagrodzą ...

Śro, 20.04.2005, 10:30

markus napisał(a):Jedna z piÄ™knych, klasycznych, eleganckich limuzyn.


Zgadzam się, to naprawdę udane auto, smiga do tej pory po naszych drogach, i nadal wyglada elegancko i nie oślepia brzydotą - wręcz przeciwnie. To się nazywa dobrze skrojone auto!

Śro, 20.04.2005, 10:45

DeusZ napisał(a):Najbardziej ekskluzywny pojazd z trĂłjcy Fiatowskiej (164 , Croma , Thema
Croma chyba nie pasuje do tego towarzystwa. To segment D o ile siÄ™ nie mylÄ™, a Thema i 164 E.

Śro, 20.04.2005, 10:51

Corma była robiona na tej samej płycie podłogowej i.t.d z 164 i Themą ... jeszcze Saab 9000 był również "w koorporacji" pordukowany z tymi cudami ... Miała jednak najsłabsze silniki z całej grupy - od 83 do 153 koni - w Themie najsłabszy miał 117 - najmocniejszy (nie licząc tej specjalnej wersji) 205 ... Jednak segment D - czyli tych aut większych od kompaktów a nie limuzyn - dobrze rozumuje :?: - to u Fiata reprezenotwło Tempra , u Alfy (przęśliczna) 155 , a u Lanci - Dedra ... Saab nie miał auta w tej klasie :twisted: :wink:
Ostatnio edytowany przez DeusZ, Czw, 21.04.2005, 4:58, edytowano w sumie 1 raz

Śro, 20.04.2005, 11:08

Tempra u Fiata to było to co bora u VW, czyli Tipo sedan.

Śro, 20.04.2005, 11:13

Ale Tempra znowu miała wspólną płyte z 155 , Tipo , Dedrą oraz inne elementy konstrukcyjne .... tak , że to był taki wieszky "kompakt" coś C+ czy jakoś tak to sie nazywało ... Zresztą w Fiacie są tak porąbane te klasy modeli , ze naprawde ciężko nieraz sie połapać - z grupy Fiata typowe kompakty to Alfa 33 i Delta - no i teoretycznie TIPO - jednak biorąc pod uwage , ze jest zbudowane na pozespołach samochodów "większych" to trzeba by go dac na pograniczu ... i tak samo zrobić z Cromą ...

Śro, 20.04.2005, 12:46

Były prezydent mojego i miasta i poseł jednocześnie ma taką, w ciemnym kolorze, bardzo ładne auto

Śro, 20.04.2005, 13:32

naprawde ładny samochód, aczkolwiek dlugo bym sięzastanawiał między nim a alfą 164

Śro, 20.04.2005, 13:58

Ja poprosze wersje 8.32 :twisted: Dla niekumatzch 8 cyl i 32 zaworki.Silnik od Ferrarki. :twisted: Mniam...

Śro, 20.04.2005, 21:59

bardzo mi sie ta lancia podoba ale wziął bym jak już taka 2.0 16v turbo co ma 205 kucy to dopiero wymniata :wink: a wiem bo mniałem przyjemność prowadzia tak dla informacji to najmocniejsza Croma mniała 158 kM

Czw, 21.04.2005, 5:06

tomek napisał(a):tak dla informacji to najmocniejsza Croma mniaĹ‚a 158 kM


Moje źródło wiedzy na ten temat to Katalog ŚŚ. 1994 i

SĹš napisał(a):
... Podstawowym źródłem napędu jest 2-litrowy silnik , który występuje w trzech wersjach. W wersji podstawowej ma moc 86kW (117KM) , z 16 zaworową głowicą 103kW (140 KM) a w wersji z turbodoładowaniem 112kW (153 KM). Prócz tego na niektóre rynki oferowany jest silniki 1.6 o mocy 61kW (83KM). Stosowany silnik wysokoprężny 2.0 z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa rozwija moc 69 kW (94KM) , natomiast większa jedynostka o objętości 2.5 litra z komorami wirowymi uzsykuje moc 87kW (118KM).



PowyĹĽej fragment dotyczÄ…cy silnikĂłw w Fiacie Cormie 8)

Czw, 21.04.2005, 6:17

DeusZ napisał(a):Moje ĹşrĂłdĹ‚o wiedzy na ten temat to Katalog ŚŚ. 1994 i


a moje to Autodata 2004 i Croma mniała takie silniki :wink:

1.6 83 kM
1.9 td 92-94 kM (w niektórych katalogach występuje jako 2.0 td )
2.0 90-120 kM
2.0 16v 140 kM
2.0 turbo 150-158 kM
2.5 d 75 kM
2.5 td 101-118 kM

ale spoko rĂłzne katalogi rĂłznie podaja :wink:

Nie, 24.04.2005, 0:30

Lancia jest fajna, widzialem taka dzisiaj, z tym ze troszke jest awaryjna :(
Najbardziej mi sie podoba wersja Thema 8.32
Silnik V8! 3l, 215 KM i 283 Nm, 0-100 7.2s, w max 240 km/h :) Bardzo fajny w sumie dosc maly silnik V8 :) ale zawsze to v8 i 32 zawory :)
To byla wlasnie "Lancia by Ferrari" :)

Śro, 08.02.2006, 15:48

Co do ceny zakupu to obecnie jest śmieszna.
Awarie to głównie elektyka, ale to norma we włoszkach.
U mnie narazie padła tylko pompa paliwa, ale sam przyłożylem do tego rękę jeżdżąc na gazie z prawie pustym bakiem.
Reszta rzeczy co nie działa (głownie elektryka) to pozostalośc po poprzednim właścicielu.

Śro, 08.02.2006, 20:16

Raz widziałem w Polsce 8.32. Pamiętam jak stanęła obok nas na światłach, ale pięknie mruczała. No i jechało to nieźle :twisted:

Czw, 09.02.2006, 7:56

fajne autko z silnikiem od ferrarki jeszcze to juz wogĂłle wypasnie.

Pon, 25.09.2006, 14:22

Image
Image
Image
Image
Image
Image

(C) netcarshow
Wyślij odpowiedź