Samochody Świata - Forum Motoryzacyjne https://www.samochodyswiata.pl/ |
|
Mercedes W126 https://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?f=6&t=6755 |
Strona 5 z 6 |
Autor: | MaddDogg [ Sob, 19.05.2007, 8:29 ] |
Temat postu: | |
Druga fotka jest niesamowita Tylko zabrać mi tego dziada w pomarańczowej koszulce |
Autor: | -RobertO- [ Sob, 19.05.2007, 9:31 ] |
Temat postu: | |
Napewno jeden z Ĺ‚adniejszych w polsce... Tylko gdyby nie ten gaz |
Autor: | Grzyws [ Sob, 19.05.2007, 12:28 ] |
Temat postu: | |
PrzepiÄ™kne auto. MaddDogg napisał(a): Druga fotka jest niesamowita DokĹ‚adnie. -RobertO- napisał(a): Tylko gdyby nie ten gaz No wĹ‚aĹ›nie. AĹĽ grzech gazować tak piÄ™kne auto. |
Autor: | Mr_Bungle [ Sob, 19.05.2007, 12:42 ] |
Temat postu: | |
Ile SECi są warte np. w Niemczech? przecież wiele było wyprodukowanych i raczej nie są to białe kruki (dziwi mnie ich wartość na allegro. 30 tyś za prawie 20 letnie auto? ). |
Autor: | Joey [ Sob, 19.05.2007, 13:28 ] |
Temat postu: | |
"Ślicznotka" Blachy Fajny wóz, dopiero w Odwróconych mi się tak naprawdę spodobał. A gaz? Wiadomo, szkoda, ale z drugiej strony silnik 5.0 lubi wypić, więc w naszym kraju gazik przy takim motorze nie powinien dziwić |
Autor: | Osiek [ Sob, 19.05.2007, 16:19 ] |
Temat postu: | |
Fantastyczny wóz, mój ojciec miał takiego granatowego sedana na początku lat 90-tych.. Szkoda że się nie ostał |
Autor: | MaddDogg [ Sob, 19.05.2007, 19:52 ] |
Temat postu: | |
Mr_Bungle napisał(a): dziwi mnie [..] 30 tyĹ› za prawie 20 letnie auto? Mnie nie dziwi. To jest Mercedes.. |
Autor: | HARNAŚ [ Nie, 20.05.2007, 21:17 ] |
Temat postu: | |
Osiek napisał(a): mĂłj ojciec miaĹ‚ takiego granatowego sedana na poczÄ…tku lat 90-tych. No to ... prestiĹĽowo mieliĹ›cie |
Autor: | Wielblad [ Pią, 15.06.2007, 16:53 ] |
Temat postu: | |
Mr_Bungle napisał(a): To co oznaczajÄ… literki oznaczajÄ…ce model SEC? S to pewnie esklasa, C to zapewne coupe, a to "E"? SE - Sounder Etylina SEL - Sounder Etylina Lang SEC- Sounder Etylina Coupe Mr_Bungle napisał(a): A istniaĹ‚y modele z manualnÄ… skrzyniÄ… biegĂłw? Nie. Cytuj: takiego Mercedesa to ja rozumiem a nie to ChechĹ‚o co ostatnimi laty klepiÄ…. Przejedz sie C216, chociaz raz. |
Autor: | Seth [ Pią, 15.06.2007, 17:04 ] |
Temat postu: | |
Cytuj: Nie. http://moto.allegro.pl/item204246291_ok ... s_126.html http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2700836 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2638990 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2701696 A diesli od cholery na allegro leĹĽy swojÄ… drogÄ… |
Autor: | Wielblad [ Pią, 15.06.2007, 17:15 ] |
Temat postu: | |
Faktycznie byl dostepny 5-stopniowy manual. Sory. |
Autor: | marcel911 [ Pią, 15.06.2007, 19:02 ] |
Temat postu: | |
w SEC'ach był manual? |
Autor: | Wielblad [ Pią, 15.06.2007, 19:05 ] |
Temat postu: | |
WĹ‚asnie wydaje mi sie, ze w SEC'ach nie, tylko w W124 SE, SEL. |
Autor: | Seth [ Pią, 15.06.2007, 19:57 ] |
Temat postu: | |
a to akurat dość prawdopodobne - bo manual jak widzę byl tylko przy silnikach 2.6 i 2.8, a takich w secu raczej nie było |
Autor: | kielek [ Nie, 17.06.2007, 7:52 ] |
Temat postu: | |
sec mial silniki min 3,8 V8 ,a w nowszych 4,2 V8 , w sedanach byl dostepny manual w silnikach 2,6 ; 2,8 ; 3,0 - czyli w sumie we wszystkich 6-tkach , Ăłsemki tylko automat jako ciekawostke dodam , ze nie bylo na europe produkowanych W126 z dieslem , te wszystkie na allegro to poprostu swapy diesle byly tylko na rynek amerykanski (300SD)3,0 turbo diesel 5 cyl. 121km (300SDL) 3,0 turbodiesel 150 km 6 cyl (350SD i 350SDL) 3,5 turbo diesel 6cyl 136 km uwielbiam ten model mercedesa , jedno z lepszych aut na swiecie |
Autor: | Messer [ Pią, 22.08.2008, 15:08 ] |
Temat postu: | Re: Mercedes W126 |
Witam. Mam nadzieje, że nie zostanę zjechany za zajmowanie się archeologią. przymierzam się do kupna W126 2.8 Se. Na co szczególnie zwrócić uwagę przy kupnie? |
Autor: | kielek [ Wto, 26.08.2008, 13:48 ] |
Temat postu: | Re: Mercedes W126 |
poszukaj tutaj sporo tematów jest na ten temat, podobno lepiej kupić wersje z silnikiem V8 , 3,8 litra , spalanie podobne a lepsze osiągi i to już V8 |
Autor: | t0m3k911 [ Pią, 05.09.2008, 22:54 ] |
Temat postu: | Re: Mercedes W126 |
W126 sedan i coupe, należą do najpiękniejszych Mercedesów w historii. Jak los pomoże, to za jakiś czas jeden z nich będzie pod moim domem. Czarny Chociaż niedawno widziałem SE, to był naprawdę w fatalnym stanie, a w dodatku miał okropne, czarne tylne lampy |
Autor: | Jurko [ Pon, 29.09.2008, 14:18 ] |
Temat postu: | Re: Mercedes W126 |
Piękne auto, zwłaszcza w coupe. Codziennie przez kilka lat widziałem W126 SEC z silnikiem 5.6 w kolorze grafitowym, rocznik 89 - właściciel fabryczki obok mojego gimnazjum miał takiego Mercedesa. I z tego co wiem, nie chce się go pozbywać. Zresztą, nie dziwię mu się |
Autor: | kulikowski [ Wto, 08.05.2012, 23:43 ] |
Temat postu: | Re: Mercedes W126 |
sedan coupé FILMY: http://www.youtube.com/watch?v=WWG02WuIsnA http://www.youtube.com/watch?v=MnRwrYIdzZ4 Cytuj: We wrześniu 1979 roku zaprezentowano nową rodzinę samochodów klasy S, oznaczono ją symbolem W126. Model ten znacznie różnił się od swojego poprzednika W116. Miał linię boczną na wysokości górnej krawędzi błotnika, z boku nadwozia, przy progach, znajdowały się szerokie listwy z tworzywa sztucznego, górne krawędzie listew bocznych, wykonanych również z plastiku, były na tej samej wysokości co zderzak przedni i tylny, przednia ściana samochodu została nieznacznie pochylona do tyłu, nadając pojazdowi bardziej aerodynamiczna sylwetkę, wycieraczki przedniej szyby chowane były pod maską wozu, to m.in. przyczyniało się do korzystniejszego współczynnika oporu powietrza, wynoszącego w tym modelu Cx=0,37. Nadwozie to opracowywano aż 8 lat. Samochody klasy S miały bardzo skuteczne hamulce, przednie tarcze hamulcowe były wentylowane i we wszystkich modelach seryjnie stosowany był system antyblokujący ABS. Samochody o większych pojemnościach wyposażone były w zawieszenie hydropneumatyczne (Nivo). Budowane były także samochody o wydłużonym nadwoziu i wydłużonym o 14 cm rozstawie osi, pojazdy te oznaczano dodatkową literą L. Na eksport do Kanady i USA produkowano także auta z silnikami wysokoprężnymi. W 1981 roku rozpoczęto produkcję modelu coupé (oznaczenie modelu C126), wtedy na końcu dodawano literę C. Jego luksusowy charakter podkreślało wyposażenie nadwozia. Należały do nich m.in. deska rozdzielcza wyłożona wysokiej jakości materiałami, w tym również skórą, barwione szyby okien, zabezpieczające przed nadmiernym nagrzewaniem się wnętrza, elektrycznie opuszczane szyby, centralnie – z miejsca kierowcy – blokowane drzwi, pokrywa bagażnika, klapka wlewu paliwa, elektrycznie ogrzewana szyba tylna, elektryczne fotele przednie i tylne z pamięcią, elektryczne zagłówki, telefon, ASR i inne. Dodatkowym wyposażeniem mogły być reflektory zaopatrzone w wycieraczki ze spryskiwaczami i elektrycznie ogrzewane fotele. Za dopłatą można było otrzymać klimatyzację oraz poduszkę powietrzną montowaną w piaście kierownicy i poduszkę powietrzną dla pasażera z przodu. Nadwozie pojazdów SEC stawiało jeszcze mniejszy opór powietrza, jego współczynnik wynosił Cx=0,34. Dane techniczne Producent: Daimler-Benz, Stuttgart, RFN/Niemcy Premiera: wrzesień 1979 Okres produkcji: 1979–1991 sedan 1981–1992 coupé Poprzednik: Mercedes-Benz W116 Następca: Mercedes-Benz W140 Segment: F Typy nadwozia: 4-drzwiowy sedan 2-drzwiowe coupé Liczba miejsc: 5 Silniki: Mercedes-Benz Benzynowe: R6 - 2,6 l - 3,0 l SOHC 1985-1991 2.6-12v 166 KM 1979-1985 2.8-12v 185 KM V8 - 3,8 l - 5,6 l SOHC 1979-1985 3.8-16v 218 KM 1985-1991 4.2-16v 218 KM 1979-1985 5.0-16v 245 KM 1985-1991 5.6-16v 279 KM Wysokoprężne: R5 - 3,0 l TD SOHC 1980-1982 3.0 TD 121KM 1982-1985 3.0 TD 125KM R6 - 3,0 l - 3,5 l TD SOHC 1986-1987 3.0 TD 147KM 1990-1991 3.5 TD 136KM Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna 4-biegowa automatyczna Rodzaj napędu: tylny Długość: 5020 (5160-SEL) mm Szerokość: 1820 - 1828 mm Wysokość: 1407 - 1440 mm Rozstaw osi: 2850 – 3075 mm Masa własna: 1560–1950 kg Pojemność zbiornika paliwa: 90 l Pojemność bagażnika: 505 l (C) Wikipedia Autobild.de Carfolio.com Motorbase.com Flickr.com Benzworld.org Carblueprints.info Youtube.com PODBIELSKI Zdzisław - Samochody Republiki Federalnej Niemiec; Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa, 1987 |
Strona 5 z 6 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |