|
|
Obecny czas: Czw, 18.04.2024, 13:01
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
PwrdByMopar
Postów: 145 Miejscowość: Sunshine State
Samochód: 05 G. Cherokee Hemi
|
666 napisał(a): Hoho.....my Polacy naprawdÄ™ jesteĹ›my do tyĹ‚u z motoryzacjÄ…i. Dzieciak w wieku 16 lat dostajÄ™ SVT Cobra, a my tylko co najwyĹĽej moĹĽemy sobie kupić Seicento albo starego Golfa. SprawdziĹ‚em co tam stoi w sieci dilerskiej i normalnie pokĹ‚ony dla was. Nigdy nie widziaĹ‚em takich aut. CoĹ› niesamowitego. Cytuj: Przepraszam, ale PwrdByMopar Cytuj: Sorki, ĹĽe tak siÄ™ czepiam, ale zawsze wychodziĹ‚em z siebie czytajÄ…c takie cwaniackie posty ... Szczerze to nie masz za co przepraszać. TwĂłj post jest jak najbardziej na miejscu. W ogĂłle nie zna czĹ‚owieka ten user czyli krzys124, ale oczywiĹ›cie wie lepiej czym on jeĹĽdzi, jaki miaĹ‚ najlepszy samochĂłd itd. Zna nasze polskie realia przebywajÄ… za Oceanem i w ogĂłle to Alfa & Omega. JuĹĽ nie jeden taki cwaniak byĹ‚ na forum i moderatorzy szybko sprowadzili go na ziemiÄ™. Jeszcze kilka takich postĂłw i on teĹĽ to odczuje.
Nie musze znac kogos jak ten ktos opowiada mi bajki. Jak chodzi o Polskie realia na drogach to niezle je znam, po drogach 2-3 miesiace do roku posuwam sie Ford'em Mondeo
Narazie to mi sie sprowadzaja powieki na ziemie, i wlasnie to robie bo jest 3:20 nad ranem. Ide kimac.
_________________ 05' Jeep Grand Cherokee 5.7L Hemi Limited 4x4 K&N 05' Jeep Grand Cherokee 4.7L Limited 4x4 03' Chevrolet Corvette 5.7 LS1 04' Dodge Stratus R/T 3.0L 06' Jeep Liberty 2.8L CRD Sport 4x4 99' Buick Riviera 3.8L Supercharged
|
Pon, 02.07.2007, 9:22 |
|
|
PiasQ
Postów: 3267 Miejscowość: Rumia
Samochód: Reno TCe 200
|
Cytuj: Nie musze znac kogos jak ten ktos opowiada mi bajki. Jak chodzi o Polskie realia na drogach to niezle je znam, po drogach 2-3 miesiace do roku posuwam sie Ford'em Mondeo
Narazie to mi sie sprowadzaja powieki na ziemie, i wlasnie to robie bo jest 3:20 nad ranem. Ide kimac.
Heh ... znasz polskie realia i od razu wszystkich byś jechał z góry ... bo w ameryce to i tamto ... ojeeeju
USA to jakiś szatański kraj
Mam tam wujków, którzy nie chcą mieć z nami Polakami nic wspólnego ... bo straciliby pieniądze na pomocy nam ... yhh ... to chyba jakiś mój uraz do takich ludzi
_________________ Pozdrawiam, PiasQ
|
Pon, 02.07.2007, 9:32 |
|
|
PwrdByMopar
Postów: 145 Miejscowość: Sunshine State
Samochód: 05 G. Cherokee Hemi
|
Cytuj: Heh ... znasz polskie realia i od razu wszystkich byś jechał z góry ... bo w ameryce to i tamto ... ojeeeju
Zamienilem Polskie codzienne realia na Amerykanskie, jedne maja plusy i minusy i drugie maja plusy i minus I zamiezam wrocic do pierworodnych realiow po jakims dluzszym czasie. Nie mam powodu zeby nie pomagac i wystawiac D tak jak twoi wujkowie i tez nie mam powodu zeby klamac gdzie jestem czym jezdze i co robie.
Tak sie wlasnie sklada ze wiem jak sie prowadzi Malucha jak zarowno Cadillac'a XLR-V. Jakbys wpadl kiedys w okolice to zapraszam na runde czyms co sie nie widuje na twoich drogach czesto Zdazali sie moze cwaniacy co klamali, zabardzo nie mam nikogo tutaj do przekonywania ale jakby cos tam nie gralo to chetnie dam numer komurki i sobie pogadamy.
A do krzysia przepraszam ze moze sie wyrazilem za daleko i bym mial jutro pare pytan jak chodzi o handel aut w Polsce (a tak naprawde to mam problem z Nawigacja Jeep'a Liberty/Cherokee w Europie i niestety z tej strony kaluzy nie moge go rozwiazac)
Czas stracic przytomnosc
_________________ 05' Jeep Grand Cherokee 5.7L Hemi Limited 4x4 K&N 05' Jeep Grand Cherokee 4.7L Limited 4x4 03' Chevrolet Corvette 5.7 LS1 04' Dodge Stratus R/T 3.0L 06' Jeep Liberty 2.8L CRD Sport 4x4 99' Buick Riviera 3.8L Supercharged
|
Pon, 02.07.2007, 10:13 |
|
|
morphy
Postów: 3978 Miejscowość: Pomorze
Samochód: Opel Astra G Caravan
|
PwrdByMopar napisał(a): Nie musze znac kogos jak ten ktos opowiada mi bajki. Nawet jeĹ›li jest szybszy, mocniejszy itd. to i tak CLK jest lepszy. Wiesz dlaczego? Bo ma wygodniejsze, bardziej komfortowe wnÄ™trze z lepszym spasowaniem materiaĹ‚Ăłw, ktĂłre rĂłwnieĹĽ sÄ… najwyĹĽszej jakoĹ›ci. Te wasze hamerykaĹ„skie, ociężaĹ‚e kloce nie ma co porĂłwnać do naszych aut. WiÄ™kszość tamtejszych SUV-Ăłw i osobĂłwek nigdy nie dorĂłwna komfortem podróżowania naszym europejskim autom. Nie piszÄ™, ĹĽe wszystkie, ale jednak zdecydowana wiÄ™kszość. MoĹĽe i być szybszy chociaĹĽ w tÄ… wÄ…tpie to i tak czuje siÄ™ w Ĺ›rodku czĹ‚owiek jak w skrzynce zrobionej w 5 minut. Poza tym CLK zrobione z wielkÄ… starannoĹ›ciÄ… i z trudem testowany przez kilka miesiÄ™cy i od samego poczÄ…tku z opracowanym silnikiem myĹ›lisz, ĹĽe bÄ™dzie lepszy od amerykaĹ„skiego Ĺ›cierwa, ktĂłre poza wyglÄ…dem i potężnym silnikiem nic wiÄ™cej siÄ™ nie wyróżnia. Konstrukcja ledwo wytrzymuje duĹĽÄ… moc, przy skrÄ™caniu robi drifting, a CLK gĹ‚adko pokonuje zakrÄ™t. MoĹĽna wiele podać zalet CLK nad tymi amerykaĹ„skimi autami, ktĂłre podaĹ‚eĹ›. MyĹ›l tak jak wiÄ™kszość amerykaĹ„skich obywateli, ĹĽe majÄ… najlepsze auta. BÄ…dĹĽ w tym swoim ciemnogrodzie. Cytuj: Jak chodzi o Polskie realia na drogach to niezle je znam, po drogach 2-3 miesiace do roku posuwam sie Ford'em Mondeo Poza Mondeo jechaĹ‚eĹ› jeszcze jakimĹ› europejskim autem. MoĹĽe coĹ› pokroju CLK. Pewnie do jakiegoĹ› udaĹ‚o ci siÄ™ wĹ›iąść i po paru przejaĹĽdzkach juĹĽ wysunÄ…Ĺ‚eĹ› pochopne wnioski. Tylko nie dawaj mi tu jakieĹ› listy bo i tak nie jesteĹ› w stanie to udowodnić, a ja po twoich przechwalankach w stanie ci uwierzyć. Cytuj: Narazie to mi sie sprowadzaja powieki na ziemie, i wlasnie to robie bo jest 3:20 nad ranem. Ide kimac.
Może jak rano wstaniesz będziesz już bardziej myślał po europejsku i na trzeżwo. Chociaż szczerze w tą wątpie.
|
Pon, 02.07.2007, 10:27 |
|
|
PiasQ
Postów: 3267 Miejscowość: Rumia
Samochód: Reno TCe 200
|
666 napisał(a): MyĹ›l tak jak wiÄ™kszość amerykaĹ„skich obywateli, ĹĽe majÄ… najlepsze auta. BÄ…dĹĽ w tym swoim ciemnogrodzie. Laughing
Co fakt to fakt, ale już nawet Niemcy nie uważają, że ich auta są najlepsze ... Amerykanie niestety póki są potęgą to i tak im nie wytłumaczysz bo zaraz Bush z Ciebie Taliba zrobi
Aaaaa ...
Apropos ... bo zmiana tematu zaszła ... ale jednak widać jak to wygląda ...
Prawko - dzieciak w Ameryce w wieku 16 lat dostaje SVT Cobra ... Niestety, ale nie ma co się przechwalać ... Amerykanie już nie raz udowodnili, że jeździć nie potrafią. Chociażby nowy James Bond ... miał niesamowite trudności z nowym Mondeo (musiał robić kurs) ...
A wyobrazić sobie jak teraz w Polsce taki dzieciak 16-letni dostanie Cobrę ... Założyłbym mu chyba pluskwę żeby wiedzieć jakich dróg w tym momencie unikać ... nie mówię, że tak byłoby z każdym ... ale niestety życie pokazuje, że tak jest z większością nastolatków ...
_________________ Pozdrawiam, PiasQ
|
Pon, 02.07.2007, 11:17 |
|
|
krzys124
Postów: 1639 Miejscowość: Sląsk
|
Panowie !! próżne te kłótnie , zobaczcie co kto do czego tu porównuje ,powiedziec sobie trzeba jasno ja pisze o roku 1997 kiedy to weszło owe clk i jego motor o mocy 218 KM i pojemnosci 3200 cm , co w tym czasie oferowała ameryka ?? napewno wieksze i szybsze ale z inną pojemnoscia i w innej klasie bo rywala co do clk to mi sie wydaje nie było !
Fakt ja tam amerykanami nie jezdzilem za bardzo , bo zaledwie jeppem Grand cherokke z 4 litrowÄ… jednostkÄ… z 1995 roku i uwazam ze ten silnik to zenada , spala 18 litrĂłw paliwa przy czym nie chce jechac jak na tÄ… pojemnosc , jezdzilem teĹĽ tym jeppem z jednostka 5,2 litra , tak samo jest to nieporozumienie spala to to az 23 litry paliwa jak sie przycisnie a jazda tym jest denna , wiem to stare auta ale i ja starym jestem i pisalem o modeliu clk z lat 1997 ! i oto ta jednostka majaca 218 kM I pojemnosci 3200 spala mi na miescie przy normalnej jezdzie 11 litrĂłw paliwa jak poszaleje to 13 litrĂłw , na trasie przy 130 km na godzinÄ™ , co w ameryce juz jest niedozwolone z tego co mi wiadomo (jak sie myle kolega mnie poprawi) to spala mi ten motor 8 litrĂłw paliwa ! chcecie to porĂłwnac do amerykanskich wozĂłw ? prosze bardzo !
Jechalem tez swego czasu amerykanskim tran am o pojemnosci ponad 5 litów - wiem to też stare auto , ale takie u nas były swego czasu , tak samo jest to zenada , a spalanie grubo ponad przecietne .Niestety kolega ma w jednym racje , nie dane mi było jazdzic nowszymi modelami amerykanskimi wiec tu sie wypowiadac nie mogę i nawet nie chce , bo poza tym ze są to piekne auta zapewne , to są dla bogaczy a jak do takowych nawet nalezec nie chce a nawet jak bym nalezał to wybrał bym samochód europejski albo japonski co zreszta wiekszosc obywateli europejscich robi , oczywiscie są to ci co licza sie z groszem mimo bogactwa , bo ci co to mają w dupie to kupują hamera który też spala niebotyczne ilosci paliwa ! wiec jednostka w nim napedowa nie jest udana choć samochód ten zaprewne nie był robiony by oszczedny był Wy w ameryce macie inna mentalnosc wiec nie sposób bedzie sie z kolegą dogadac bo juz nią przesiakł
a tak zapytac cie musze ....po co ci te wszystkie niby mocne szybkie auta , napisz Ty tu tylko jakÄ… predkosc max u was macie by jechac bez starania sie i martwienia , ze zaraz mnie Policjant zastawi i mandat wstawi ? Bo ja jade do niemiec i gwizdam sobie mym clk 240 km na h i poprostu mi wolno , czego tobie w ameryce z tego co wiem -NIE !
CADILC -- hmm
W przyszłym roku Cadillac puści na rynek ten oto samochód. Model XLR-V napędzany jest silnikiem V8 doładowywanym przez kompresor. Z 4.4 litra uzyskano moc 440 KM, która jest uzyskiwana przy 6400 obr/min. Moment obrotowy o wartości 583 Nm, kierowca ma do dyspozycji przy 3600 obr/min silnika. Aż 90 procent wartości momentu mieści się w przedziale od 2 do 6 tys. obr/min.
porĂłwnajmy z MB
Mercedes McLaren SLR
kompendium
Silnik benzynowy V8, 5439 cm3, 24 zaw.
Skrzynia automatyczna 5-bieg. AMG Speedshift R
Moc 626 KM przy 6500 obr./min
Moment 780 Nm przy 3250-5000 obr./min
Napęd na koła tylne
Wymiary 465,6/190,8/126,1 cm
Rozstaw osi 270 cm
Prześwit 10,8 cm
Opony przĂłd 255/35ZR19
tył 295/30ZR19
Zawieszenie przednie podwĂłjny wahacz poprzeczny
tylne podwĂłjny wahacz poprzeczny
Ciężar 1768 kg
Masa całkowita 1933 kg
Pojemność bagażnika 272 dm
Przestrzeń bagażowa we wnętrzu 46,1 dm
Poj. zbiornika paliwa 91 litrĂłw
Prędkość maks. 334 km/h
Przysp. 0-100 km/h 3,8 s*
Przysp. 0-200 km/h 10,6*
Przysp. 0-300 km/h 28,8*
Ĺšrednie spalanie 14,8 l/100 km*
Spalanie w mieście 22,2 l/100 km*
pomijam juz europejskie , bmw , saby. bentley , jaguar itd. jak by nie patrzec amerykÄ™ przegonilismy
|
Pon, 02.07.2007, 14:56 |
|
|
Seth
Postów: 9968 Miejscowość: z krainy wiecznego zachodu słońca
|
przepraszam, czemu porównujesz XLR-V z SLRem? Aż taki ograniczony, żeby uważać, że to porównywalne samochody są, chyba nie jesteś? Chcesz czegoś zbliżonego do SLR'a ? - porównaj Corvette Z06/Z06 LPE; i to nie tylko suche dane, ale czasy na torze. Albo jak już jesteś taki cyferkolubny, to Saleena S7
_________________ Moderator nie obraza innych - moderator dobitnie zwraca uwage I zaprawdę powiadam wam, sama znajomość z OBRem nie powoduje, że jesteście szybsi od włoskich hatchy FWD - bo nie jesteście
|
Pon, 02.07.2007, 16:37 |
|
|
PwrdByMopar
Postów: 145 Miejscowość: Sunshine State
Samochód: 05 G. Cherokee Hemi
|
Cytuj: CADILC -- hmm W przyszłym roku Cadillac puści na rynek ten oto samochód. Model XLR-V napędzany jest silnikiem V8 doładowywanym przez kompresor. Z 4.4 litra uzyskano moc 440 KM, która jest uzyskiwana przy 6400 obr/min. Moment obrotowy o wartości 583 Nm, kierowca ma do dyspozycji przy 3600 obr/min silnika. Aż 90 procent wartości momentu mieści się w przedziale od 2 do 6 tys. obr/min. porównajmy z MB HHAHAHA porownujesz XLR-V z SLR McLaren!? Kolego nie przesadzajmy ale Jeep Grand Cherokee SRT600 jest szybszy od SLR McLaren do 100km/h i ma tyle samo koni. Cytuj: przepraszam, czemu porównujesz XLR-V z SLRem? Aż taki ograniczony, żeby uważać, że to porównywalne samochody są, chyba nie jesteś? Chcesz czegoś zbliżonego do SLR'a ? - porównaj Corvette Z06/Z06 LPE; i to nie tylko suche dane, ale czasy na torze. Albo jak już jesteś taki cyferkolubny, to Saleena S7 Zgadzam sie z toba 100%. Jedno auto $450k, drugie $110k. Plakac sie chce ze niby sportowy Mercedes SLR McLaren ktory kosztuje $450000USD jest wolnejszy do 100owki od bazowego Z06, co tu porownywac z Lingenfelter. Mercedes nawet nie sprzedaje auta ktore by wyprzedzilo Z06 do 100kmh ani do 160kmh Jakbym wydal $450 patykow to chcialbym miec cos szybszego od Chevroleta za $80k Cytuj: Jechalem tez swego czasu amerykanskim tran am o pojemnosci ponad 5 litów - wiem to też stare auto , ale takie u nas były swego czasu , tak samo jest to zenada , a spalanie grubo ponad przecietne .Niestety kolega ma w jednym racje , nie dane mi było jazdzic nowszymi modelami amerykanskimi wiec tu sie wypowiadac nie mogę i nawet nie chce , bo poza tym ze są to piekne auta zapewne , to są dla bogaczy a jak do takowych nawet nalezec nie chce a nawet jak bym nalezał to wybrał bym samochód europejski albo japonski co zreszta wiekszosc obywateli europejscich robi , oczywiscie są to ci co licza sie z groszem mimo bogactwa , bo ci co to mają w dupie to kupują hamera który też spala niebotyczne ilosci paliwa ! wiec jednostka w nim napedowa nie jest udana choć samochód ten zaprewne nie był robiony by oszczedny był Wy w ameryce macie inna mentalnosc wiec nie sposób bedzie sie z kolegą dogadac bo juz nią przesiakł Porownujesz V8 ze starego Grand Cherokee z 1995 roku + starego TransAm i z tego wychodzi twoja opinia, taki jest fakt. Drugi fakt ze tamte silniki nie byly najlepsze...chocby porownac z moim Jeep'em ktory ma jednostke 5.7L o duzo wiekszej mocy i spala "tylko" 14-15L/100 Cytuj: po co ci te wszystkie niby mocne szybkie auta , napisz Ty tu tylko jaką predkosc max u was macie by jechac bez starania sie i martwienia , ze zaraz mnie Policjant zastawi i mandat wstawi ? Bo ja jade do niemiec i gwizdam sobie mym clk 240 km na h i poprostu mi wolno , czego tobie w ameryce z tego co wiem -NIE ! 240kmh mozesz tez sobie walnac przez cala Polnocna Dakote i Montane. Ograniczenie jest, policji nie ma i nikt cie nie zaczepi. Do tego jest duzo lepiej niz w Niemczech bo prawie nie ma aut na drodze i mozesz sobie pedzic 240kmh przez 1500km, nie jak w Niemczech, 300km i wyjechales z kraju. Personalnie wole popierac rynek aut/auta i drogi kraju ktorego jestem obywatelem nie chowac sie za innymi. Poza tym lubie sobie pojechac na tor tutaj i wyprobowac 1/4 mili i drogowy kurs. Jak cie interesuje gdzie to zapraszam http://www.greatlakesdragaway.com/ i http://www.drivefastbesafe.com/Cytuj: Nawet jeśli jest szybszy, mocniejszy itd. to i tak CLK jest lepszy. Wiesz dlaczego? Bo ma wygodniejsze, bardziej komfortowe wnętrze z lepszym spasowaniem materiałów, które również są najwyższej jakości. Te wasze hamerykańskie, ociężałe kloce nie ma co porównać do naszych aut. Większość tamtejszych SUV-ów i osobówek nigdy nie dorówna komfortem podróżowania naszym europejskim autom. Nie piszę, że wszystkie, ale jednak zdecydowana większość. Może i być szybszy chociaż w tą wątpie to i tak czuje się w środku człowiek jak w skrzynce zrobionej w 5 minut. Poza tym CLK zrobione z wielką starannością i z trudem testowany przez kilka miesięcy i od samego początku z opracowanym silnikiem myślisz, że będzie lepszy od amerykańskiego ścierwa, które poza wyglądem i potężnym silnikiem nic więcej się nie wyróżnia. Konstrukcja ledwo wytrzymuje dużą moc, przy skręcaniu robi drifting, a CLK gładko pokonuje zakręt. Można wiele podać zalet CLK nad tymi amerykańskimi autami, które podałeś. Myśl tak jak większość amerykańskich obywateli, że mają najlepsze auta. Bądż w tym swoim ciemnogrodzie.
Porownojesz o komforcie Mustanga z CLK? Jeden kosztuje 1/2 co drugi. Komfort? Kiedy ostatniu jechales w STS albo w Riviera, mozesz sie przespac na siedzeniu takie jest wygodne. Najwyzsza jakosc, zerknij sobie lepiej chlopcze ktore auta maja najlepsza jakosc i wytrzymalosc na tutejszym rynku. Nie dosc faktu ze tutaj Mercedes sprzedaje najwiecej aut na swiecie. http://12.155.133.142/corporate/news/releases/charts/2006082a.gifChcesz gadac o zakretach i Mustangach... Poplacze sie ale 00' CLK 55 AMG przechodzi 600 stopowy slalom przy predkosci 62.9mph, i ma przyczepnosc (skidpad rating) .91g, 0-100kmh w 4.9s i 1/4 mili w 13.5. SVT Cobra R z 00' przechodzi 600 stopowy slalom przy predkosci 71.1mph, przyczepnosc (skidpad rating) 1.01g, 0-100kmh w 4.4s i 1/4 mili w 12.9s. Bebechy mozesz wyjac z Mustang'a Cobry i kupic wesje GT ktora i tak ma ltaka sama przyczepnosc do drogi i skretu niz CLK320/420/AMG. Drifting to bedziesz robil CLK duzo wczesniej od Mustang'a SVT takze zanim opowiesz mi nastepna bajke sprawdz sobie fakty: 2001 CLK 55 AMG Engine: 5.5 Liter V8 (90 degree) die cast alloy block, alloy heads Valvetrain: SOHC belt-driven3 Valves / Cyl Displacement: 5439 cc / 331.9 cu in Bore: 97 mm / 3.82 in Stroke: 92 mm / 3.62 in Compression: 10.5:1 Power: 342 hp @ 5,500 rpm Weight: 3,444 lbs Bhp/Weight: 1 hp per 10 lbs Torque: 376.2 ft lbs @ 3000 & 4,300 rpm Redline: 6000 Drive Wheels: Front Engine Front Brakes: Vented Discs w/ABS & Power Assist Front Brake Size: 335 mm / 13.2 in Rear Brakes: Vented Discs w/ABS & Power Assist Rear Brake Size: 300 mm / 11.8 in Front Wheels: (Super Lite Aluminum Alloy) F 43.2 x 17.8 cm / 7.5 in x 17 (Offset 37mm) Rear Wheels: (Super Lite Aluminum Alloy) R 43.2 x 21.6 cm / 8.5 in x 17 (Offset 30mm) Front Tire Size: 225/45ZR17 (Can use 235) Rear Tire Size: 245/40ZR17 (Can use 255) Steering: Recirculating Ball w/Power Assist Turns Lock-lock: 3.2 (Turning circle curb-to-curb- 35.2 ft.) Wheelbase: 105.9 in Front Track: 59.3 in Rear Track: 58.6 in Length: 179.8 in Width: 67.8 in Height: 54.0 in Transmission: 5-Speed Touchshift Automatic Transmission Gear Ratios: (1) 3.59, (2) 2.19, (3) 1.41, (4) 1.00, (5) 0.83 (R) 3.16 Final Drive: 2.82:1 Top Speed: 155.3 mph (Governed) 0 - 60 Mph: 4.89 ¼ Mile: 13.2 to 13.48@ 106.5 to 109 mph 600 Foot Slalom: 63 mph Skidpad: 0.91g 60-0 Braking: 112 Ft 80-0 Braking: 206 Ft Coefficient of drag:0.31 Cd. EPA City/Hwy: 17 / 24 mpg 2000 SVT Cobra R 2000 Cobra R Specifications GENERAL Vehicle configuration Front engine, rear drive two-door, two-pass. coupe Engine type V-8, DOHC, 4 valves/cyl. Displacement, ci/cc 330.1/5409 Engine modifications Carillo connecting rods, forged pistons, McLeod aluminum flywheel, higher-flow aluminum cylinder heads, Cobra 5.4-liter intake/exhaust cams, tubular-steel exhaust headers, low-restriction two-piece Cobra 5.4 intake manifold, higher-flow single-bore 80mm throttle body, K&N air filter Horsepower, hp @ rpm, SAE net 385 @ 5700 Torque, lb-ft @ rpm, SAE net 385 @ 4500 Transmission type 6-speed manual Tires/wheels BFGoodrich g-Force KD 265/40ZR18/18Ă—19.5 forged aluminum alloy Other modifications Fuel cell, front splitter air dam, rear-deck spoiler, power-dome hood, Brembo four-piston front calipers, Eibach springs, induction-hardened halfshafts, 3.55 rear axle, T-56 Tremec six-speed manual, Borla mufflers PERFORMANCE Acceleration, sec 0-30 mph 2.0 0-40 mph 2.7 0-50 mph 3.6 0-60 mph 4.4 0-70 mph 5.7 0-80 mph 7.0 0-90 mph 8.5 0-100 mph 10.6 Standing quarter mile, sec/mph 12.9/110.8 Braking, 60-0 mph, ft 109 Lateral acceleration, g 1.01 Speed through 600-ft slalom, mph 71.1 Curb Weight: 3580-3610lbs PRICE MSRP $54,995 Cytuj: A wyobrazić sobie jak teraz w Polsce taki dzieciak 16-letni dostanie CobrÄ™ ... ZaĹ‚oĹĽyĹ‚bym mu chyba pluskwÄ™ ĹĽeby wiedzieć jakich drĂłg w tym momencie unikać ... nie mĂłwiÄ™, ĹĽe tak byĹ‚oby z kaĹĽdym ... ale niestety ĹĽycie pokazuje, ĹĽe tak jest z wiÄ™kszoĹ›ciÄ… nastolatkĂłw ... Zgadzam sie, nawet sytuacja z wypadkami smiertelnymi w Polsce jest tragiczna Cytuj: na trasie przy 130 km na godzinÄ™ , co w ameryce juz jest niedozwolone z tego co mi wiadomo (jak sie myle kolega mnie poprawi) Mylisz sie, ograniczenie 130kmh np. istnieje w wiekszosci stanu Texas i w innych stanach w zachodniej czesci kraju. Cytuj: pomijam juz europejskie , bmw , saby. bentley , jaguar itd. jak by nie patrzec amerykÄ™ przegonilismyv
Jaguar, Saab, Aston Martin i Volvo tak przegonili Ameryke ze o malo co nie zbankrutowali...i kto ich wylawial z dolku?
_________________ 05' Jeep Grand Cherokee 5.7L Hemi Limited 4x4 K&N 05' Jeep Grand Cherokee 4.7L Limited 4x4 03' Chevrolet Corvette 5.7 LS1 04' Dodge Stratus R/T 3.0L 06' Jeep Liberty 2.8L CRD Sport 4x4 99' Buick Riviera 3.8L Supercharged
|
Pon, 02.07.2007, 20:48 |
|
|
morphy
Postów: 3978 Miejscowość: Pomorze
Samochód: Opel Astra G Caravan
|
Nie jestem dla ciebie żadnym chłopczem. Troszkę szaczunku dla rozmówcy. Poza tym widzę, że opierasz się na suchych danych, które rzadko mają coś wspólnego z rzeczywistością. Nie znam się na tych danych, ale stwierdzam tak jak jest najcześciej w rzeczywistości. Również zauważyłem, że nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Nigdzie nie napisałem o Mustangu bo doskonale wiem, że nie ma co porównywać obu aut. Zupełnie inny pułap cenowy, inni klienci itd. Także ciągle piszeszo tym Mustangu, a wspomniałem ogólnie o całej amerykańskiej motoryzacji. Dodatkowo napisałem, że większość aut, a nie wszystkie. Wiem, że niektóre firmy amerykańskie zaczynają wypuszczać na rynek już coraz lepsze auta bo gusta ludzi za Oceanu też zaczynają sie zmieniać. Jednak nadal europejski samochód pod względem wygody, komfortu i prowadzenia jest lepszy. W Europie już tak jest od dawna. W Ameryce zaczyna się to dopiero poprawiać. Jednak jak już ktoś napisał, że tak jesteś przesiąknięty tym Amerykanizmem, że i tak nie zrozumiesz mnie.
|
Pon, 02.07.2007, 22:31 |
|
|
PwrdByMopar
Postów: 145 Miejscowość: Sunshine State
Samochód: 05 G. Cherokee Hemi
|
Cytuj: Jednak nadal europejski samochód pod względem wygody, komfortu i prowadzenia jest lepszy. W Europie już tak jest od dawna. W Ameryce zaczyna się to dopiero poprawiać. Jednak jak już ktoś napisał, że tak jesteś przesiąknięty tym Amerykanizmem, że i tak nie zrozumiesz mnie. Nie zgadzam sie z ta teoria bo przecietne auto w Europie to nie jest Mercedes klasy CLK. Jak chodzi o wygode i komfort jazdy to przecietne auto Amerykanskie napewno dla mnie jest wygodniejsze niz Europejskie, dodaj do tego ze lepiej wyposazone za ta sama cene. Fakt jest ze na tutejszym rynku nie ma prawie wogole malych ciasnych aut, ani aut bez klimy (USA=99% aut, Europa=82% aut http://cas.dri-wefa.com/gcpath/autohighlight.pdf ), elektryki itd. nawet jak auto ma 10-15 lat. Smieszne to jest dla mnie. Nie dosc do tego ze jak chodzi o jakosc wyrobu auta to sprawniejsze sa auta Amerykanskie i Japonskie od Europejskich na tutejszym rynku. Mowa tutaj nie jest o Daewoo kryjacych sie pod marka Chevrolet'a. Wystarczy zerknac na link z gory zeby sie dowiedziec o jakosci wyrobu takich marek jak BMW, Mercedes, VW, Saab, Volvo i Audi. Sytuacja naprawde jest nie taka dobra jak byla 10 lat temu bo zadna Europejska marka nawet nie ma przecietnego stopnia calego rynku USA. Skoro premium Europejskie marki takie jak BMW maja problemy z jakoscia wyrobu to trudno mi sobie wyobrazic jakby sobie poradzil np. Fiat, Skoda, Seat, Citroen itd. Cytuj: Poza tym widzę, że opierasz się na suchych danych, które rzadko mają coś wspólnego z rzeczywistością. Nie znam się na tych danych, ale stwierdzam tak jak jest najcześciej w rzeczywistości. Również zauważyłem, że nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Nigdzie nie napisałem o Mustangu bo doskonale wiem, że nie ma co porównywać obu aut. Zupełnie inny pułap cenowy, inni klienci itd. Także ciągle piszeszo tym Mustangu, a wspomniałem ogólnie o całej amerykańskiej motoryzacji. Czyli o ktorych autach tak wspominasz? Tak sie wlaznie zdaza ze Mustang jest przecietnym autem tutaj i sie widuje je na kazdym rogu. Pulap cenowy jest duzo wyzszy np. w CLK AMG niz w SVT Cobra co by sie wydawalo przewaga CLK bo tyle samo wazy, prawie ma taki sam silnik, tyle samo dzwi, ten sam naped itd. Trudno porownac SVT Cobra lub Camaro SS z Europejskim odpowiednikiem bo w Europie poprostu nie ma takich aut za taka cene. Cytuj: Poza tym widzę, że opierasz się na suchych danych, które rzadko mają coś wspólnego z rzeczywistością
Ale sluchaj jak chcesz zobaczyc rzeczywistosc co jezdzi po drogach to mozesz sobie np. puscic klip'a http://videos.streetfire.net/video/952212ff-3824-430c-b397-980f010744cb.htm i http://videos.streetfire.net/video/d1c9ddea-9075-4b59-b905-980f01097429.htm
Rzeczywistosc jest taka ze roi sie jak w mrowisku na torze gdzie jezdze prawie co tydzien od Z06/GTO LPE, Hennessey Viper, Camaro ZL1, Toyota Supra TT, NSX itd. i tylko czekaja na nastepnego palanta w SL 65 AMG lub Gallardo.
_________________ 05' Jeep Grand Cherokee 5.7L Hemi Limited 4x4 K&N 05' Jeep Grand Cherokee 4.7L Limited 4x4 03' Chevrolet Corvette 5.7 LS1 04' Dodge Stratus R/T 3.0L 06' Jeep Liberty 2.8L CRD Sport 4x4 99' Buick Riviera 3.8L Supercharged
|
Pon, 02.07.2007, 23:45 |
|
|
krzys124
Postów: 1639 Miejscowość: Sląsk
|
Seth napisał(a): przepraszam, czemu porĂłwnujesz XLR-V z SLRem? AĹĽ taki ograniczony, ĹĽeby uwaĹĽać, ĹĽe to porĂłwnywalne samochody sÄ…, chyba nie jesteĹ›? Chcesz czegoĹ› zbliĹĽonego do SLR'a ? - porĂłwnaj Corvette Z06/Z06 LPE; i to nie tylko suche dane, ale czasy na torze. Albo jak juĹĽ jesteĹ› taki cyferkolubny, to Saleena S7
a co mam porównywac ? i nie o porównania mi chodzi , ale o pokazanie ze wyprzedamy amerykę w tych czasach . chcesz porównania z jakaś corwetą ? oczywiscie piekny samochód , ale musiał bym ja raczej porównac z ferrari i jak by wyszła... prózne kłótnie puki mamy tu fanów amerykanskich samochodów.
Bardzo teĹĽ przepraszam , ale owa corwetta przyspiesza do 100km tak samo jak wykazany mercedes ! zatem ??
camaro w prawdzie jest szybsze , ale ...... za chwile
"Sytuacja naprawde jest nie taka dobra jak byla 10 lat temu bo zadna Europejska marka nawet nie ma przecietnego stopnia calego rynku USA."
i co z tego , wiekszosc znaczna europejczykĂłw i tak woli wozy europejskie.
Dopdac jeszcze chciec musze , ze dane sÄ… rĂłzne , jesli chodzi o przyspieszenia samochodĂłw i ich predkosci , ale !~!
http://thefastest.republika.pl/
WYMIARY(dl./szer./wys.) 4288/1820/1140
MASA WĹASNA 1140 KG
SILNIK 6L V12
SKRZYNIA BIEGĂ“W 6-BIEGOWA RÄCZNA
MOC 627 KM
PRZYSPIESZENIE 0-100 3.3 SEK.
PRÄDKOŚĆ MAX. 386 KM/H
MAX. MOM. OBR. 650 NM PRZY 5600 OBR./MIN.
NAPÄD TYLNA OĹš
to 94 rok
zas
http://thefastest.republika.pl/
WYMIARY(dł./szer./wys.) 4774/1990/1041
MASA WĹASNA 1250 KG
SILNIK 7L V8
SKRZYNIA BIEGĂ“W 6-BIEGOWA RÄCZNA
MOC 550 KM
PRZYSPIESZENIE 0-100 3.9 SEK.
PRÄDKOŚĆ MAX. 330 KM/H
MAX. MOM. OBR. 712 NM PRZY 4000 OBR./MIN.
NAPÄD TYLNA OĹš
nie wiem z ktĂłrego roku , ale jest wolniejszy i niej zrywny
wiem , ze kłucic sie tak mozna długo - tylko po co ? i tu --- i yu sa piekne wszak samochody
Chcecie szybkie auto !! chcecie ! no to prosze bardzo i niech wasze corwety i inne sie poscigajÄ… , przypominam , ze piszemy o autach drogowych !!! bo to istotna informacja
oto ono
Brabus tkr
WYMIARY(dł./szer./wys.) 4466/1998/1206
MASA WĹASNA 1330 KG
SILNIK 6L V8
SKRZYNIA BIEGĂ“W 6-BIEGOWA AUTOMATYCZNA
MOC 1005 KM
PRZYSPIESZENIE 0-100 1.67 SEK.
PRÄDKOŚĆ MAX. 434 KM/H
MAX. MOM. OBR. 608 NM
NAPÄD B.D.
czekamy na odpowiedz amerukanskich producentĂłw
http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=642
gdzie tam zatem ameryce do nas
tu tez warto zajrzeć
http://bluebox.zary.com.pl/moto_info/ne ... veyron.htm
dziekujÄ™ zatem za uwagÄ™
|
Wto, 03.07.2007, 7:57 |
|
|
PwrdByMopar
Postów: 145 Miejscowość: Sunshine State
Samochód: 05 G. Cherokee Hemi
|
krzys124 napisał(a): Seth napisał(a): przepraszam, czemu porĂłwnujesz XLR-V z SLRem? AĹĽ taki ograniczony, ĹĽeby uwaĹĽać, ĹĽe to porĂłwnywalne samochody sÄ…, chyba nie jesteĹ›? Chcesz czegoĹ› zbliĹĽonego do SLR'a ? - porĂłwnaj Corvette Z06/Z06 LPE; i to nie tylko suche dane, ale czasy na torze. Albo jak juĹĽ jesteĹ› taki cyferkolubny, to Saleena S7 a co mam porĂłwnywac ? i nie o porĂłwnania mi chodzi , ale o pokazanie ze wyprzedamy amerykÄ™ w tych czasach . chcesz porĂłwnania z jakaĹ› corwetÄ… ? oczywiscie piekny samochĂłd , ale musiaĹ‚ bym ja raczej porĂłwnac z ferrari i jak by wyszĹ‚a... prĂłzne kĹ‚Ăłtnie puki mamy tu fanĂłw amerykanskich samochodĂłw. Bardzo teĹĽ przepraszam , ale owa corwetta przyspiesza do 100km tak samo jak wykazany mercedes ! zatem ??
Bajka sie skonczyla pod koncem lat 90ych, fakt jest ze na najwazniejszym rynku swiata jakosc Europejskich marek jest na samym dnie.
Jak tak samo jak wykazany Mercedes SLR McLaren ma 0-100 w 3.8s, SL 65 AMG w 4.1s., Z06 w 3.7s. dodam jeszcze seryjnego Ford GT 0-100 w 3.6s. Co jest wazniejsze ze Z06 robi 0-150mph (
Chcesz porownywac Z06 do Ferrari? Nie ma w produkcji Ferrari z takim przyspieszeniem jak ma Z06. Jedyny byl Enzo za $1 milion a drugi jest jeszcze prototypem a nie seryjnym autem = FXX..chociaz za $2 miliony patykow i tak nie ma jak go kupic jak nie masz znajomosci bo wysztkie prototypy byly wysprzedane a wlasciciele byli wybierani przez specjalny komitet Ferrari.
Wes pod uwage Viper Venom 1000 i znajdz mi porowynywalne Porsche, Ferrari lub Lamborghini seryjnie robione na swiecie. Nie istnieje, bo Viper Venom 1000 jest najszybszym seryjnym autem. Znajdz mi auto ktore dotknie Viper'a V1000, 0-240kmh w 10.9s, 0-320kmh w 19.6 Max 255mph/410kmh. Z takimi osiagami to nawet mit motoryzacji czyli Veyron nie dogania go.
_________________ 05' Jeep Grand Cherokee 5.7L Hemi Limited 4x4 K&N 05' Jeep Grand Cherokee 4.7L Limited 4x4 03' Chevrolet Corvette 5.7 LS1 04' Dodge Stratus R/T 3.0L 06' Jeep Liberty 2.8L CRD Sport 4x4 99' Buick Riviera 3.8L Supercharged
|
Wto, 03.07.2007, 9:07 |
|
|
lukasz20
Postów: 131
|
spokój niewiem po co sie kłócicie
moze porozmawiajcie o normalnych autach dla ludzi
przeciez nowego mercedesa clk nikt sobie nie kupi musiał by sr....ć kasą
porozmawiajmy moze jakie auto będize lepsze za 10-15tys zł w polsce i ameryce?
|
Wto, 03.07.2007, 9:10 |
|
|
krzys124
Postów: 1639 Miejscowość: Sląsk
|
chyba nie czytyales mojego posta powyzej dokładnie , jak pisalem musicie wyprodukowac coś szybszego , puki co jestescie w tyle.
http://www.motogazeta.mojeauto.pl/cms/?id=45533
i porĂłwnaj to z brabusem
DODAC MUSZE , ze gdyby nie europejska firma to ten pojazd wasz by nie istniał , a o czym pisze ? o zastosowaniu w nim włoskich Hamulców - wstyd !!
JA TYLKO WYKAZUJE , ZE AMERYKÄ™ PZREGONILISMY
"Nie istnieje, bo Viper Venom 1000 jest najszybszym seryjnym autem." bzdury wypisujesz !!!
|
Wto, 03.07.2007, 9:11 |
|
|
PwrdByMopar
Postów: 145 Miejscowość: Sunshine State
Samochód: 05 G. Cherokee Hemi
|
Cytuj: Dopdac jeszcze chciec musze , ze dane sÄ… rĂłzne , jesli chodzi o przyspieszenia samochodĂłw i ich predkosci , ale !~! http://thefastest.republika.pl/ WYMIARY(dl./szer./wys.) 4288/1820/1140 MASA WĹASNA 1140 KG SILNIK 6L V12 SKRZYNIA BIEGĂ“W 6-BIEGOWA RÄCZNA MOC 627 KM PRZYSPIESZENIE 0-100 3.3 SEK. PRÄDKOŚĆ MAX. 386 KM/H MAX. MOM. OBR. 650 NM PRZY 5600 OBR./MIN. NAPÄD TYLNA OĹš to 94 rok zas http://thefastest.republika.pl/ WYMIARY(dĹ‚./szer./wys.) 4774/1990/1041 MASA WĹASNA 1250 KG SILNIK 7L V8 SKRZYNIA BIEGĂ“W 6-BIEGOWA RÄCZNA MOC 550 KM PRZYSPIESZENIE 0-100 3.9 SEK. PRÄDKOŚĆ MAX. 330 KM/H MAX. MOM. OBR. 712 NM PRZY 4000 OBR./MIN. NAPÄD TYLNA OĹš Pomoglo by jakbym wiedzial o ktorycz autach tutaj piszesz...bo link jest generalny. Z06 C5 robila 0-100 w 3.9s, i tutaj chyba to wpisales Cytuj: i co z tego , wiekszosc znaczna europejczykĂłw i tak woli wozy europejskie. Co z tego? Rynek Europejski jest mniej wazy i MNIEJSZY od Amerykanskie. Kto kontroluje rynek Amerykanski ma przewage a nie Europejski. Tak sie sklada wlasnie ze najwieksi producenci aut sa Amerykanie i Japonczycy nie Europejczycy. Kod: http://bluebox.zary.com.pl/moto_info/news/news_106/veyron.htm dziekujÄ™ zatem za uwagÄ™ Ekstra ale z 2003 roku teraz jest 2007, pobity przez Viper'a V1000 Cytuj: http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=642 gdzie tam zatem ameryce do nas tu tez warto zajrzeć
Super auto Zaczekajmy na test, bo ta liczba jest hypotetyczna a nie sprawdzona. Narazie najszybsza sprawdzona liczba to jest 1,97s w 427 LPE TT
270mph tak samo stoi, w V1000 liczba stoi na 300mph chociaz nikomu sie nie udalo tego osiagnac w rzeczywistosci.
_________________ 05' Jeep Grand Cherokee 5.7L Hemi Limited 4x4 K&N 05' Jeep Grand Cherokee 4.7L Limited 4x4 03' Chevrolet Corvette 5.7 LS1 04' Dodge Stratus R/T 3.0L 06' Jeep Liberty 2.8L CRD Sport 4x4 99' Buick Riviera 3.8L Supercharged
|
Wto, 03.07.2007, 9:38 |
|
|
morphy
Postów: 3978 Miejscowość: Pomorze
Samochód: Opel Astra G Caravan
|
PwrdByMopar napisał(a): Tak sie sklada wlasnie ze najwieksi producenci aut sa Amerykanie i Japonczycy nie Europejczycy.
Oczywiście. Nie chce mi się odpowiadać na twoje wcześniejsze odpowiedzi skierowane do mnie bo za dużo jest tłumaczenia, a ty jak zaklęty będzie ciągle to samo powtarzać. Także wybacz. Jednak uświadomie cie co do jednego. Większość podzespołów w tych twojach najlepszych amerykańskich autach pochodzi z Europy. Gdyby nie europejskie firmy mtooryzacyjne już dawno amerykańska motoryzacja była by w stanie opłakanym. Także nie pisz kto tu jest potęgą bo jak europejskie firmy motoyzacyjne przestaną współpracować z amerykańskimi to już nie będziesz miał się czym pochwalić. Naturalnie współpraca nie mogła by być owocna gdyby nie własny wkład amerykańskich firm motoryzacyjnych, ale jednak bez pomocy w ogóle nie rozwijałyby się wasze auta. Niestety, ale nasz przemysł samochodowy jest lepszy i nawet twoje wypowiedzi przesiąknięte amerytanizmem oraz mimo tego, że tak zacięcie bronisz pod tym względem swojgo kraju nic nie zmieni.
I skończcie ten głupi OT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tu jest temat o prawku, a nie o amerykańskiej motoryzacji. Moderatorzy jak zwyklą pilnują porządków na forum. OT już prawie na 2 strony.
|
Wto, 03.07.2007, 9:49 |
|
|
PwrdByMopar
Postów: 145 Miejscowość: Sunshine State
Samochód: 05 G. Cherokee Hemi
|
Cytuj: http://www.motogazeta.mojeauto.pl/cms/?id=45533 i porównaj to z brabusem DODAC MUSZE , ze gdyby nie europejska firma to ten pojazd wasz by nie istniał , a o czym pisze ? o zastosowaniu w nim włoskich Hamulców - wstyd !! Teraz o wynalazkach do aut? O takim temacie to mozemy sie klocic cala dobe kto wynalazl to a kto wynalazl cos innego. Cytuj: porozmawiajmy moze jakie auto będize lepsze za 10-15tys zł w polsce i ameryce?
Za 15tys ZL w USA mozesz sobie kupic bezwypadkowe chociaz z duzym przebiegiem (okolo 75-120tys mil) auto np:
2000 Volvo S80
2001 Pontiac Grand Prix GT 3.8L V6
2000 Lincoln LS 3.9L V8
2001 Mitsubishi Montero Sport
1998 Ford Explorer XLT 4.0L V6
1998 Infiniti QX4 4x4
2002 Ford F150 2WD Regular Cab
2002 Pontiac Grand Am V6
1999 Honda Accord EX V6
Nie bede cie nudzi kosiarkami z 4 cylindrami, a zreszta sam sprawdz w: http://www.autotrader.com/fyc/index.jsp?bkms= i wpisz do $6500USD
Ciekawe co za taka kase bym kupil w Polsce Moze krzysiu mi powie bo handluje
_________________ 05' Jeep Grand Cherokee 5.7L Hemi Limited 4x4 K&N 05' Jeep Grand Cherokee 4.7L Limited 4x4 03' Chevrolet Corvette 5.7 LS1 04' Dodge Stratus R/T 3.0L 06' Jeep Liberty 2.8L CRD Sport 4x4 99' Buick Riviera 3.8L Supercharged
|
Wto, 03.07.2007, 10:03 |
|
|
morphy
Postów: 3978 Miejscowość: Pomorze
Samochód: Opel Astra G Caravan
|
PwrdByMopar napisał(a): O takim temacie to mozemy sie klocic cala dobe kto wynalazl to a kto wynalazl cos innego. Zacznij uĹĽywać odpowiedniej czeĹ›ci ciaĹ‚a. Kto piszÄ™ o wynalezieniu????? Chodzi o zastosowanie europejskich czeĹ›ci do waszych aut, a nie o wynalezieniu poszczegĂłlnych podzespoĹ‚Ăłw. ZresztÄ… pod tym wzglÄ™dem i tak Ameryka jest w tyle. Cytuj: Za 15tys ZL w USA mozesz sobie kupic bezwypadkowe chociaz z duzym przebiegiem (okolo 75-120tys mil) auto np:
Nic dziwnego skoro auta szybką tracą na wartości, zwłaszcza amerykańskie. Te S80 to może i się kupi, ale na pewno nie będzie w idealnym stanie.
Co można kupić u nas za te pieniądze. Niewiele bo samochody z lat 1992- 1995. Jednak u nas auta nie tracą aż w tak zastraszającym tempie na wartości. Jedyne w miarę nowe auta za te pieniądze, które można kupić to Seicento i inne miejskie toczydełka. Jednak one już na stacie są tanie, a jakość materiałów oraz wyposażenie jest raczej kiepskie.
|
Wto, 03.07.2007, 10:10 |
|
|
PwrdByMopar
Postów: 145 Miejscowość: Sunshine State
Samochód: 05 G. Cherokee Hemi
|
Cytuj: Większość podzespołów w tych twojach najlepszych amerykańskich autach pochodzi z Europy. Gdyby nie europejskie firmy mtooryzacyjne już dawno amerykańska motoryzacja była by w stanie opłakanym. Także nie pisz kto tu jest potęgą bo jak europejskie firmy motoyzacyjne przestaną współpracować z amerykańskimi to już nie będziesz miał się czym pochwalić. Naturalnie współpraca nie mogła by być owocna gdyby nie własny wkład amerykańskich firm motoryzacyjnych, ale jednak bez pomocy w ogóle nie rozwijałyby się wasze auta. Niestety, ale nasz przemysł samochodowy jest lepszy i nawet twoje wypowiedzi przesiąknięte amerytanizmem oraz mimo tego, że tak zacięcie bronisz pod tym względem swojgo kraju nic nie zmieni. Problem w tej teori jest ze to wlasnie Amerykanskie firmy ratowaly Europejskie nie na odwrot, i ze Amerykanskie i Japonskie marki sprzedaja o kupe wiecej aut niz w Europejskiej piaskownicy. Jak ci nie pasuje moja teoria to sprawdz to sobie: http://en.wikipedia.org/wiki/Car_manufacturersCytuj: Większość podzespołów w tych twojach najlepszych amerykańskich autach pochodzi z Europy
A dasz mi przyklad wiekszosci?
Glupia rozmowa bo bez Europejczykow i Amerykanow nie byloby wogole dzisiejszego auta.
_________________ 05' Jeep Grand Cherokee 5.7L Hemi Limited 4x4 K&N 05' Jeep Grand Cherokee 4.7L Limited 4x4 03' Chevrolet Corvette 5.7 LS1 04' Dodge Stratus R/T 3.0L 06' Jeep Liberty 2.8L CRD Sport 4x4 99' Buick Riviera 3.8L Supercharged
|
Wto, 03.07.2007, 10:26 |
|
|
PwrdByMopar
Postów: 145 Miejscowość: Sunshine State
Samochód: 05 G. Cherokee Hemi
|
Cytuj: Zacznij używać odpowiedniej cześci ciała. Kto piszę o wynalezieniu????? Chodzi o zastosowanie europejskich cześci do waszych aut, a nie o wynalezieniu poszczególnych podzespołów. Zresztą pod tym względem i tak Ameryka jest w tyle. Aha, jestesmy w tyle? To powiedz o jakich czesciach specyficznie mowisz. Narazie widze jak kazdy Saab, Volvo, Jaguar i Opel ktory wychodzi z fabryki stoi na Amerykanskiej bazie....ah no tak zapomnialem bo do nas nalezal Cytuj: Nic dziwnego skoro auta szybką tracą na wartości, zwłaszcza amerykańskie. Te S80 to może i się kupi, ale na pewno nie będzie w idealnym stanie.
Co można kupić u nas za te pieniądze. Niewiele bo samochody z lat 1992- 1995. Jednak u nas auta nie tracą aż w tak zastraszającym tempie na wartości. Jedyne w miarę nowe auta za te pieniądze, które można kupić to Seicento i inne miejskie toczydełka. Jednak one już na stacie są tanie, a jakość materiałów oraz wyposażenie jest raczej kiepskie.
Jak auto ma 100tys mil to nigdy nie jest w idealnym stanie.
Tutaj nie chodzi kto traci jaka wartosc, rozmowa jest o placeniu wariackich podatkow na juz wysokich cenach. Nie ma znaczenia tutaj czy kupujesz BMW czy Saturna, tracisz mase forsy jak wyjedziesz i tym autem i drugim autem z parkingu dilera.
Nigdy w Europie nie kupowalem auta, ale smieszne to jest dla mnie ze moge kupic to same BMW lub VW tutaj o 1/3 mniej niz w Europie. Dodatekiem jest ze przecietny obywatel Niemiec zarabia 3/4 tego co obywatel USA (I do tego bezrobocie jest prawie 2x mnejsze tutaj).
A tak naprawde to wspulczuje nawet o 4:45 nad ranem fanom motoryzacji w Polsce bo wiem ze jest jeszcze trudniej im kupic lepsze auto bo zdzieraja z was kase na prawo i na lewo. Wystarczy zerknac za okno i zobaczyc cene wahy na Orlenie. (Chociaz przyznaje ze idiota Bush nas zalatwil na pare ladnych lat droga waha bo pamietam jak sie tankowalem za 87c/gallon czyli 63 groszy/litr.
Do jutra
_________________ 05' Jeep Grand Cherokee 5.7L Hemi Limited 4x4 K&N 05' Jeep Grand Cherokee 4.7L Limited 4x4 03' Chevrolet Corvette 5.7 LS1 04' Dodge Stratus R/T 3.0L 06' Jeep Liberty 2.8L CRD Sport 4x4 99' Buick Riviera 3.8L Supercharged
|
Wto, 03.07.2007, 10:44 |
|
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
| |