Obecny czas: Pią, 29.03.2024, 12:21




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
kupowanie i sprzedawanie samochodow 
Autor Wiadomość

Postów: 2
Post kupowanie i sprzedawanie samochodow
Witam !!!
Sytuacja jest następujaca. Interesuje sie samochodami i przegladajac ogloszenia wielokrotnie natrafiam na samochody w okazyjnej cenie, ktore moim zdaniem sa warte troche wiecej.
Uwazam, ze gdybym kupil takie auto i poswiecil mu weekend na dopieszczenie to moglbym je sprzedac z zyskiem 1tys-2tys zł. W zwiazku z tym prosze o szczegolowe (krok po kroku poniewaz jestem laikiem w kwestii przepisow) wytlumaczenie mi jak mam to w legalny prowadzic (jakie domumenty, gdzie mam zglaszac zakup sprzedaz, jakie podatki placic itp.).
Z gory bardzo dziekuje !!!
Pozdrawiam


Nie, 03.02.2008, 22:28
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1639
Miejscowość: Sląsk
Post Re: kupowanie i sprzedawanie samochodow
musisz zalozyc działalnosc gospodarczą zwrucic sie o nadani nipu , regonu itd.

_________________
mercedes CLK 320 .Opel omega 2.0 DTH to było teraz BMW 320 D


Pon, 04.02.2008, 19:14
Profil

Postów: 2
Post Re: kupowanie i sprzedawanie samochodow
Dzieki za odpowiedz!!
Tylko ja mialem na mysli traktowac to jako dodatkowe i okazjonalne zajecie. Jak sie trafi jakas okazja to kupie auto a jak nie to nie, a dzialalnosc niesie za soba comiesieczne koszty. Dla mnie jest to dziwne ze musze trzymac auto 6 miesiecy zeby moc je sprzedac i nie byc posadzonym o handel. Czy jest jakies rozwiazanie ??
dzieki i pozdrawiam !


Pon, 04.02.2008, 21:35
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 8971
Miejscowość: ignorant motoryzacji
Samochód: hiszpański szajs
Post Re: kupowanie i sprzedawanie samochodow
dan_1987 napisał(a):
Dla mnie jest to dziwne ze musze trzymac auto 6 miesiecy zeby moc je sprzedac i nie byc posadzonym o handel.