Nie, 29.05.2005, 20:27
Nie, 29.05.2005, 20:40
Nie, 29.05.2005, 20:50
Pon, 30.05.2005, 20:17
Nie, 12.06.2005, 11:32
Wilu napisał(a):poza tym wiecznie w nich waliĹ‚o spalinami
Nie, 12.06.2005, 11:59
markus napisał(a):Wilu napisał(a):poza tym wiecznie w nich waliĹ‚o spalinami
Hahahahaha, to też najbardziej zapamiętałem z "ogórów"
Sob, 25.06.2005, 9:07
Sob, 25.06.2005, 11:47
Śro, 27.07.2005, 11:22
Wto, 30.08.2005, 21:55
Pią, 02.09.2005, 15:17
Czw, 08.09.2005, 8:44
Sob, 19.05.2007, 19:14
Sob, 19.05.2007, 20:57
Wto, 29.05.2007, 14:39
Dane techniczne
Długość × szerokość × wysokość: 15880 × 2500 × 2980 mm
Ilość miejsc: 136 (w tym 36 siedzących)
Silnik: 6-cyl. rzędowy z zapłonem samoczynnym
Pojemność skokowa: 11,8 dm3
Moc maks.: 160 KM
Warszawskie egzemplarze wyprodukowano w latach 1967 - 1970
Od 1970 r. było w Warszawie 308 sztuk.
Śro, 30.05.2007, 9:47
Śro, 30.05.2007, 14:28
kulikowski napisał(a):Czeska wersja autobusu czĹ‚onowego:
Nie, 03.06.2007, 9:51
Oley napisał(a):poza tym wiecznie w nich waliĹ‚o spalinami
markus napisał(a):Hahahahaha, to teĹĽ najbardziej zapamiÄ™taĹ‚em z "ogĂłrĂłw"
Oley napisał(a):PamiÄ™tam ĹĽe nie raz siÄ™ wysiedzieć nie daĹ‚o, a jak juĹĽ wyiadĹ‚em to mnie tak bolaĹ‚a gĹ‚owa ĹĽe zbieraĹ‚o mi siÄ™ na pawia
Sob, 29.12.2007, 0:14
Czw, 03.01.2008, 20:01