Wszelkie samochody, których produkcja już się zakończyła, a swoją popularnością bądź wiekiem, nie podchodzą pod Young & Oldtimery
Śro, 20.04.2005, 9:44
Bardzo ładna ta Lancia. Chciałbym taką mieć.
Śro, 20.04.2005, 10:02
Jedna z pięknych, klasycznych, eleganckich limuzyn. Bardzo mi się podoba.
Śro, 20.04.2005, 10:09
Najbardziej ekskluzywny pojazd z trójcy Fiatowskiej (164 , Croma , Thema) który zyskał sławe dzięki wykorzystaniu przy przewozie wszelkiego rodzaju Vip`ów w wielu krajach (w tym w Polsce) - zastąpiona później Kappą która do dzis służy naszym "dostojniką" (aaale to fajnie brzmi w ustach anarchisty
). W każdym razie bardzo fajny , miody samochodzik - typowa limuzyna klasy wyższej - dla mnie tużo łądniejsza od Cromy i 164 , choć i spokojniejsza , ale to wiadomo kwestia gustu - co by jednak nie mówić , auto jest bardzo fajnie skrojone
W tym momencie jego ceny w najlepszym nawet stanie nie przekraczają 20 tys. zł (no moze wersja z silniczkiem od Ferrari , ale to raczej już kolekcjonerska)
i za te pieniÄ…dze jest to bardzo fajna - moim zdaniem - oferta
Koszta niestety utrzymania napewno nie będą niskie - jednak przyjemność i konfort jazdy myśle , ze w 100 % to wynagrodzą ...
Śro, 20.04.2005, 10:30
markus napisał(a):Jedna z piÄ™knych, klasycznych, eleganckich limuzyn.
Zgadzam się, to naprawdę udane auto, smiga do tej pory po naszych drogach, i nadal wyglada elegancko i nie oślepia brzydotą - wręcz przeciwnie. To się nazywa dobrze skrojone auto!
Śro, 20.04.2005, 10:45
DeusZ napisał(a):Najbardziej ekskluzywny pojazd z trĂłjcy Fiatowskiej (164 , Croma , Thema
Croma chyba nie pasuje do tego towarzystwa. To segment D o ile siÄ™ nie mylÄ™, a Thema i 164 E.
Śro, 20.04.2005, 10:51
Corma była robiona na tej samej płycie podłogowej i.t.d z 164 i Themą ... jeszcze Saab 9000 był również "w koorporacji" pordukowany z tymi cudami ... Miała jednak najsłabsze silniki z całej grupy - od 83 do 153 koni - w Themie najsłabszy miał 117 - najmocniejszy (nie licząc tej specjalnej wersji) 205 ... Jednak segment D - czyli tych aut większych od kompaktów a nie limuzyn - dobrze rozumuje
- to u Fiata reprezenotwło Tempra , u Alfy (przęśliczna) 155 , a u Lanci - Dedra ... Saab nie miał auta w tej klasie
Ostatnio edytowany przez
DeusZ, Czw, 21.04.2005, 4:58, edytowano w sumie 1 raz
Śro, 20.04.2005, 11:08
Tempra u Fiata to było to co bora u VW, czyli Tipo sedan.
Śro, 20.04.2005, 11:13
Ale Tempra znowu miała wspólną płyte z 155 , Tipo , Dedrą oraz inne elementy konstrukcyjne .... tak , że to był taki wieszky "kompakt" coś C+ czy jakoś tak to sie nazywało ... Zresztą w Fiacie są tak porąbane te klasy modeli , ze naprawde ciężko nieraz sie połapać - z grupy Fiata typowe kompakty to Alfa 33 i Delta - no i teoretycznie TIPO - jednak biorąc pod uwage , ze jest zbudowane na pozespołach samochodów "większych" to trzeba by go dac na pograniczu ... i tak samo zrobić z Cromą ...
Śro, 20.04.2005, 12:46
Były prezydent mojego i miasta i poseł jednocześnie ma taką, w ciemnym kolorze, bardzo ładne auto
Śro, 20.04.2005, 13:32
naprawde ładny samochód, aczkolwiek dlugo bym sięzastanawiał między nim a alfą 164
Śro, 20.04.2005, 13:58
Ja poprosze wersje 8.32
Dla niekumatzch 8 cyl i 32 zaworki.Silnik od Ferrarki.
Mniam...
Śro, 20.04.2005, 21:59
bardzo mi sie ta lancia podoba ale wziÄ…Ĺ‚ bym jak juĹĽ taka 2.0 16v turbo co ma 205 kucy to dopiero wymniata
a wiem bo mniałem przyjemność prowadzia tak dla informacji to najmocniejsza Croma mniała 158 kM
Czw, 21.04.2005, 5:06
tomek napisał(a):tak dla informacji to najmocniejsza Croma mniaĹ‚a 158 kM
Moje źródło wiedzy na ten temat to Katalog ŚŚ. 1994 i
SĹš napisał(a):
... Podstawowym źródłem napędu jest 2-litrowy silnik , który występuje w trzech wersjach. W wersji podstawowej ma moc 86kW (117KM) , z 16 zaworową głowicą 103kW (140 KM) a w wersji z turbodoładowaniem 112kW (153 KM). Prócz tego na niektóre rynki oferowany jest silniki 1.6 o mocy 61kW (83KM). Stosowany silnik wysokoprężny 2.0 z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa rozwija moc 69 kW (94KM) , natomiast większa jedynostka o objętości 2.5 litra z komorami wirowymi uzsykuje moc 87kW (118KM).
PowyĹĽej fragment dotyczÄ…cy silnikĂłw w Fiacie Cormie
Czw, 21.04.2005, 6:17
DeusZ napisał(a):Moje ĹşrĂłdĹ‚o wiedzy na ten temat to Katalog ŚŚ. 1994 i
a moje to Autodata 2004 i Croma mniała takie silniki
1.6 83 kM
1.9 td 92-94 kM (w niektórych katalogach występuje jako 2.0 td )
2.0 90-120 kM
2.0 16v 140 kM
2.0 turbo 150-158 kM
2.5 d 75 kM
2.5 td 101-118 kM
ale spoko rĂłzne katalogi rĂłznie podaja
Nie, 24.04.2005, 0:30
Lancia jest fajna, widzialem taka dzisiaj, z tym ze troszke jest awaryjna
Najbardziej mi sie podoba wersja Thema 8.32
Silnik V8! 3l, 215 KM i 283 Nm, 0-100 7.2s, w max 240 km/h
Bardzo fajny w sumie dosc maly silnik V8
ale zawsze to v8 i 32 zawory
To byla wlasnie "Lancia by Ferrari"
Śro, 08.02.2006, 15:48
Co do ceny zakupu to obecnie jest śmieszna.
Awarie to głównie elektyka, ale to norma we włoszkach.
U mnie narazie padła tylko pompa paliwa, ale sam przyłożylem do tego rękę jeżdżąc na gazie z prawie pustym bakiem.
Reszta rzeczy co nie działa (głownie elektryka) to pozostalośc po poprzednim właścicielu.
Śro, 08.02.2006, 20:16
Raz widziałem w Polsce 8.32. Pamiętam jak stanęła obok nas na światłach, ale pięknie mruczała. No i jechało to nieźle
Czw, 09.02.2006, 7:56
fajne autko z silnikiem od ferrarki jeszcze to juz wogĂłle wypasnie.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.