Samochody zabytkowe oraz te nieco młodsze, kultowe "Evergreeny" i kandydaci na nie
Wyślij odpowiedź

Honda Civic CRX (1986)

Pon, 02.10.2006, 21:29

Image
Image
Image
Image


Honda Civic CRX Si (1986)

Image
Image


Honda Civic CRX Si (1987

Image

(C) netcarshow

Pon, 02.10.2006, 21:43

pierwszej generacji cRx zupełnie nic nie brakowało! pod żadnym wzgledem !

Pon, 02.10.2006, 21:49

to to jest oldtimer? chyba przesadzacie... :roll:

Pon, 02.10.2006, 21:51

Mac_Abra napisał(a):to to jest oldtimer? chyba przesadzacie... :roll:


To w takim razie pytam (po raz nie wiem ktĂłry) jakie sa ktyteria uieszczania samochodĂłw w tym dziale bo ja do dziĹ› nie wiem :?:

Pon, 02.10.2006, 21:53

20 lat to sporo czasu... youngtimerem jest a na ulicach go nie widać ... więc za stary jak na uzywane a o seryjnych nie wspomne :twisted:

Pon, 02.10.2006, 22:06

nie ma granicy umieszczania aut w uzywane/oldtimery. Jednak auto które widze na codzień przez okno w pracy jakos mi na "staruszka" nie wygląda, tym bardziej zebym musiał go zamieszczac w tej dosc specyficznej kategorii na forum. Jest/było zbyt popularne, jest jeszcze dosc czesto spotykane. Wg mnie lepiej pasowałby do uzywek, tam niech nastolatki wyżyją sie nad nim :twisted:

Ten dział traktuje nieco inaczej niż inne.
mało to dzieciarni co mówi ze jej sie podoba/ nie podoba.
Trzeba/wypada jednak cos wiedziec o tych autach.
raczej nie trzeba wycinÄ… stÄ…d postĂłw.
a wÄ…tki nie majÄ… po 20 stron ;)


Dział ten pasuje do aut starych, kultowych, rzadkich, a ta honda jak i niektóre renówki, inne hondy, audi itd zwyczajnie nie pasują tu bo nie spełniają owych kreteriów.

aha dla mnie auta stare (oldtimery to troszkwiecej jak 15-20lat ;))

Pon, 02.10.2006, 22:09

Mac_Abra napisał(a):Ten dziaĹ‚ traktuje nieco inaczej niĹĽ inne



to może dlatego pozwólmy sobie na pewną elastyczność i wyrozumiałość ...

Pon, 02.10.2006, 22:11

pardon napisał(a):to moĹĽe dlatego pozwĂłlmy sobie na pewnÄ… elastyczność i wyrozumiaĹ‚ość ...

no dlatego wolałbym zebysmy sobie nie pozwalali na "za wiele" bo auta z 85-88roku produkowane do 90-tych lat jakos za oldtimery nie uwazam.

Pon, 02.10.2006, 23:40

Ja tam nie wiem czy oldtimer, czy nie, ale zawsze bardzo lubiłem ten samochód, za sylwetka i sportowy charakter.

Wto, 03.10.2006, 9:48

Ta generka nie bardzo mi sie podoba, zdecydowanie bardziej wolÄ™ nastepcÄ™ :!:

Wto, 03.10.2006, 9:51

Mac_Abra ma rację. To raczej powinno być w "używanych" a nie w "oldtimer'ach".

A wracając do auta to podam, ze 20 lat temu Honda w tym modelu oferowała silnik VTEC, który z pojemności 1590ccm "wyciągał" 125KM. No comments :twisted:

Wto, 03.10.2006, 15:43

markus napisał(a):No comments

i tyle w temacie :twisted: :wink:

Wto, 03.10.2006, 15:48

Piękne asymetryczne felgi. Wygląda prześlicznie, podoba mi się strasznie. Hondzie udało się stworzenie małego sportowego samochodu dla ludu :twisted: .

Wto, 03.10.2006, 16:04

Napewno w tamtych czasach super bryka!! :lol:

Sob, 16.12.2006, 13:43

markus, w tej pierwszej generacji hondy crx nie byl dostepny silnik z vtec-iem, dopiero w II-gen, gdzie osiadal moc 150km w serii(czesto jest wiecej) I-gen 1,6 16V w wersji Si miala 125 KM bez vtec-a, silnik dohc.
pozdrawiam

A i to autko nie jest zdecydowanie czestym widokiem na naszych drogach.

Sob, 16.12.2006, 14:42

Oldtimer to nie jest, ale youngtimer jak najbardziej - te kanty...

Sob, 16.12.2006, 14:45

Fajna fura ;) zawsze kojarzyła mi się z jakimś wypaśnym sportowym wozem :P ale teraz wolę Civic'a ;)

Sob, 16.12.2006, 16:55

CRX zawsze będzie "czymś więcej" niż Civic, te auta są wspaniałe. Ale Civici też fajne (dziwnie to brzmi z moich ust - zatwardziałego Mercedesiarza, ale lubię Hondy 8) )

Sob, 16.12.2006, 18:47

Jak najbardziej sie nadaje do tego działu, to jest auto, które, gdy wygląda jak nowe i jest zadbane to zwraca uwage, dlatego musi to zostać. Choć jest świetnie zaprojektowane i wygląda świetnie, to mnie mocno nie pociąga, ale dla fana Hondy jest idealna :)

Re: Honda Civic CRX (1986)

Czw, 18.08.2016, 9:51

Odkop sprzed 10 lat, ale chciałem się podzielić ciekawostką ;)
Od 1984 roku dealerzy Hondy w USA oferowała przeróbkę CRX na wersję Spyder. Zajmowała się nią firma R.Straman.
Przeróbka kosztowała 4995$. Jako bazę można było wybrać każdą wersję, w tym najmocniejszą Si o mocy 135 KM.
Każde auto ma swój własny numer dzięki czemu można łatwo rozpoznać czy to oryginał.
Powstało prawdopodobnie około 300 sztuk. Co jakiś czas pojawiają się w ogłoszeniach w USA.

Lista znanych egzemplarzy


Image
Image
Image
Image

Więcej zdjęć
(C) redpepperracing.com
Wyślij odpowiedź