Wszelkie samochody, których produkcja już się zakończyła, a swoją popularnością bądź wiekiem, nie podchodzą pod Young & Oldtimery
Wyślij odpowiedź

Śro, 24.05.2006, 20:34

Koniec prawdziwego Hummera to koniec pewnej epoki,pewnego działu motoryzacji.Chociaż z drugiej strony ujmując sprawę to nie Hummer,lecz niejaki Humvee powinien zostać tą legendą,a poza tym Hummer był nieporęczny,niepraktyczny,w sumie rzeczy wyglądał jak słoń w składzie porcelany.Pozostają nam dużo wygodniejsi jego poprzednicy,H2 i H3.

Śro, 24.05.2006, 20:35

Reanimator napisał(a):przenosisz i oniec gadania a jak ktoĹ› bedzie miaĹ‚ pretensje to ja mu przemĂłwie do rozsÄ…dku


ty akurat nie bedziesz mówił mi co mam robić

Śro, 24.05.2006, 20:36

Jacobser napisał(a):Koniec prawdziwego Hummera to koniec pewnej epoki,pewnego dziaĹ‚u motoryzacji.ChociaĹĽ z drugiej strony ujmujÄ…c sprawÄ™ to nie Hummer,lecz niejaki Humvee powinien zostać tÄ… legendÄ…,a poza tym Hummer byĹ‚ nieporÄ™czny,niepraktyczny,w sumie rzeczy wyglÄ…daĹ‚ jak sĹ‚oĹ„ w skĹ‚adzie porcelany.PozostajÄ… nam duĹĽo wygodniejsi jego poprzednicy,H2 i H3.

od kiedy w H1 chodziło o wygode?? to było przystosowane do walki z błotem, górami, i innymi czynnikami z którymi nie radziły sobie inne padaczki w terenie


johny napisał(a):
Reanimator napisał(a):przenosisz i oniec gadania a jak ktoĹ› bedzie miaĹ‚ pretensje to ja mu przemĂłwie do rozsÄ…dku


ty akurat nie bedziesz mówił mi co mam robić


jak niewiesz co masz robić to ktoś ci musi uświadomić jakie jest twoje zadanie jako moda

Śro, 24.05.2006, 20:47

ten H1 to prześliczny nie jest, ale jest bardzo charakterystyczny przez swoje gabaryty :P i wlasciwosci terenowe przez co zyskal wielu milosnikow ale i wrogow :P wg. mnie to ogromna strata dla ludzkosci ze przestaja go produkowac bo takie pseudoterenowki jak h2 i h3 to go nie zastapia

Śro, 24.05.2006, 21:26

Jacobser napisał(a):PozostajÄ… nam duĹĽo wygodniejsi jego poprzednicy,H2 i H3.


Poprzednicy powiadasz? :lol: :lol: :lol:

Śro, 24.05.2006, 21:42

Seth napisał(a):
Jacobser napisał(a):PozostajÄ… nam duĹĽo wygodniejsi jego poprzednicy,H2 i H3.


Poprzednicy powiadasz? :lol: :lol: :lol:


Hhehe, gdzieś dzwoni ale tak właściwie to nie wiadomo gdzie :wink: :lol: :lol:

Czw, 25.05.2006, 14:40

szkoda ze przestali go produkować.ale wpisał sie do histori motoryzacji.będzie zawsze i w wszędzie rozpoznawalny.

Pią, 14.07.2006, 9:29

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

H1 SUT

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Źródło: exoticsonroad.de

Pią, 14.07.2006, 9:35

Niepraktyczny. Ciasny, głośny, paliwożerny, za szeroki, za długi, za ciężki, powolny jak słoń. Niczemu nie może służyć, jak ktoś już zauważył, tylko lansowaniu. Argument, że przejedzie każdy teren jest nieprzekonujący. Prawie żaden cywilny egzemplarz nie wjedzie w teren. Chociaż może się mylę... Jak bym go kupił, pewnie bym sprawdził ile potrafi legenda.
I tak za bardzo exhibicjonistyczny.
Nie jest wojskowy. Ma wojskowy rodowĂłd - a jest autem drogowym.
Ostatnio edytowany przez Krzysiek_75, Pią, 14.07.2006, 10:14, edytowano w sumie 1 raz

Pią, 14.07.2006, 10:10

Jeny to auto wojskowe :), nie mozna na niego patrzec na normalne uliczne auto, bo H1 taki nie jest..

Pią, 14.07.2006, 10:26

Hummer 2Pac'a :D Image
Poprostu śliczny :D :twisted: :twisted:

Pią, 14.07.2006, 11:32

Genialne auto które ledwo mieści się na londyńskich ulicach, ale takie właśnie ma być - wielkie i bezkompromisowe :!: :twisted:

Pią, 14.07.2006, 12:51

Auto legenda.Jego właściwości terenowe i jego wygląd uczyniły go jednym z najbardziej rozpoznawalnych aut na tym świecie.

Pon, 20.11.2006, 8:48

Image Image Image

(C) autogaleria

Pon, 20.11.2006, 8:50

Czy temat niepowinien być w używanych?? :>

Czw, 10.05.2007, 20:40

Mój ulubiony samochód terenowy. Raz w życiu widziałem na żywo i zrobiłem mu pełno fotek. nie mogłem się odkleić. to się nazywa miłość. Tyle że jak na Polskie realia jest troche zbyt drogi w eksploatacji.

Re: Hummer H1

Wto, 12.02.2008, 18:16

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

news-caradisiac

Re:

Sob, 23.02.2008, 11:18

Krzysiek_75 napisał(a):Niepraktyczny. Ciasny, gĹ‚oĹ›ny, paliwoĹĽerny, za szeroki, za dĹ‚ugi, za ciężki, powolny jak sĹ‚oĹ„. Niczemu nie moĹĽe sĹ‚uĹĽyć, jak ktoĹ› juĹĽ zauwaĹĽyĹ‚, tylko lansowaniu. Argument, ĹĽe przejedzie kaĹĽdy teren jest nieprzekonujÄ…cy. Prawie ĹĽaden cywilny egzemplarz nie wjedzie w teren. ChociaĹĽ moĹĽe siÄ™ mylÄ™... Jak bym go kupiĹ‚, pewnie bym sprawdziĹ‚ ile potrafi legenda.
I tak za bardzo exhibicjonistyczny.
Nie jest wojskowy. Ma wojskowy rodowĂłd - a jest autem drogowym.

Urzekło mnie stwierdzenie że H1 jest ciasny :twisted:

Re: Re:

Sob, 23.02.2008, 12:44

przemek_ag napisał(a):
Krzysiek_75 napisał(a):Niepraktyczny. Ciasny, gĹ‚oĹ›ny, paliwoĹĽerny, za szeroki, za dĹ‚ugi, za ciężki, powolny jak sĹ‚oĹ„. Niczemu nie moĹĽe sĹ‚uĹĽyć, jak ktoĹ› juĹĽ zauwaĹĽyĹ‚, tylko lansowaniu. Argument, ĹĽe przejedzie kaĹĽdy teren jest nieprzekonujÄ…cy. Prawie ĹĽaden cywilny egzemplarz nie wjedzie w teren. ChociaĹĽ moĹĽe siÄ™ mylÄ™... Jak bym go kupiĹ‚, pewnie bym sprawdziĹ‚ ile potrafi legenda.
I tak za bardzo exhibicjonistyczny.
Nie jest wojskowy. Ma wojskowy rodowĂłd - a jest autem drogowym.

Urzekło mnie stwierdzenie że H1 jest ciasny :twisted:


oczywiscie ze ciasny:) wielkie gabaryty moĹĽe i ma ale posiada tez mega tunel srodkowy ktĂłry zajmuje kupe miejsca

Re: Hummer H1

Sob, 23.02.2008, 14:45

Co nie zmienia faktu ĹĽe kaĹĽdy z pasaĹĽerĂłw siedzi w innej strefie czasowej :twisted: (J. Clarkson) 8)
Wyślij odpowiedź