|
|
Obecny czas: Czw, 02.05.2024, 22:04
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
MaddDogg
Postów: 4102 Miejscowość: Jelenia Góra
Samochód: Nadal ich za mało..
|
Druga fotka jest niesamowita
Tylko zabrać mi tego dziada w pomarańczowej koszulce
_________________ S T A N C E | W O R K S
|
Sob, 19.05.2007, 8:29 |
|
|
-RobertO-
Postów: 334 Miejscowość: Gdynia
|
Napewno jeden z Ĺ‚adniejszych w polsce...
Tylko gdyby nie ten gaz
|
Sob, 19.05.2007, 9:31 |
|
|
Grzyws
Postów: 5418 Miejscowość: Zagłębie Dąbrowskie
Samochód: Bravo T-Jet
|
Przepiękne auto.
MaddDogg napisał(a): Druga fotka jest niesamowita DokĹ‚adnie. -RobertO- napisał(a): Tylko gdyby nie ten gaz
No właśnie. Aż grzech gazować tak piękne auto.
_________________ Alfa Romeo Fabricca Italiana Automobili Torino
Fan włoskich samochodów od zawsze na zawsze
|
Sob, 19.05.2007, 12:28 |
|
|
Mr_Bungle
Postów: 220 Miejscowość: Ruda Śląska
Samochód: Alfa Romeo 156 1.8TS
|
Ile SECi są warte np. w Niemczech? przecież wiele było wyprodukowanych i raczej nie są to białe kruki (dziwi mnie ich wartość na allegro. 30 tyś za prawie 20 letnie auto? ).
_________________ "Państwo jest bogate bogactwem swoich obywateli" A. Smith
|
Sob, 19.05.2007, 12:42 |
|
|
Joey
Postów: 2831
|
"Ślicznotka" Blachy Fajny wóz, dopiero w Odwróconych mi się tak naprawdę spodobał. A gaz? Wiadomo, szkoda, ale z drugiej strony silnik 5.0 lubi wypić, więc w naszym kraju gazik przy takim motorze nie powinien dziwić
_________________ ← Szał trójek :) Był. Bo nie spodobał się jakiemuś prostakowi z uprawnieniami.
|
Sob, 19.05.2007, 13:28 |
|
|
Osiek
Moderator
Postów: 4079 Miejscowość: WROCŁAW
Samochód: VOLVO
|
Fantastyczny wóz, mój ojciec miał takiego granatowego sedana na początku lat 90-tych.. Szkoda że się nie ostał
_________________ >>>
|
Sob, 19.05.2007, 16:19 |
|
|
MaddDogg
Postów: 4102 Miejscowość: Jelenia Góra
Samochód: Nadal ich za mało..
|
Mr_Bungle napisał(a): dziwi mnie [..] 30 tyĹ› za prawie 20 letnie auto?
Mnie nie dziwi. To jest Mercedes..
_________________ S T A N C E | W O R K S
|
Sob, 19.05.2007, 19:52 |
|
|
HARNAŚ
Postów: 1683 Miejscowość: Kalisz
Samochód: A8 D2
|
Osiek napisał(a): mĂłj ojciec miaĹ‚ takiego granatowego sedana na poczÄ…tku lat 90-tych.
No to ... prestiżowo mieliście
|
Nie, 20.05.2007, 21:17 |
|
|
Wielblad
Postów: 1268 Miejscowość: Stąd nie widac
|
Mr_Bungle napisał(a): To co oznaczajÄ… literki oznaczajÄ…ce model SEC? S to pewnie esklasa, C to zapewne coupe, a to "E"? SE - Sounder Etylina SEL - Sounder Etylina Lang SEC- Sounder Etylina Coupe Mr_Bungle napisał(a): A istniaĹ‚y modele z manualnÄ… skrzyniÄ… biegĂłw? Nie. Cytuj: takiego Mercedesa to ja rozumiem a nie to ChechĹ‚o co ostatnimi laty klepiÄ….
Przejedz sie C216, chociaz raz.
_________________ собаке где деньги?
|
Pią, 15.06.2007, 16:53 |
|
|
Seth
Postów: 9968 Miejscowość: z krainy wiecznego zachodu słońca
|
_________________ Moderator nie obraza innych - moderator dobitnie zwraca uwage I zaprawdę powiadam wam, sama znajomość z OBRem nie powoduje, że jesteście szybsi od włoskich hatchy FWD - bo nie jesteście
|
Pią, 15.06.2007, 17:04 |
|
|
Wielblad
Postów: 1268 Miejscowość: Stąd nie widac
|
Faktycznie byl dostepny 5-stopniowy manual. Sory.
_________________ собаке где деньги?
|
Pią, 15.06.2007, 17:15 |
|
|
marcel911
Postów: 1645
|
w SEC'ach był manual?
_________________ Driving an E-Type Jaguar roadster with the top down along a winding country road in the late evening summer sun must surely rate as one of the world's finest driving experiences.
|
Pią, 15.06.2007, 19:02 |
|
|
Wielblad
Postów: 1268 Miejscowość: Stąd nie widac
|
WĹ‚asnie wydaje mi sie, ze w SEC'ach nie, tylko w W124 SE, SEL.
_________________ собаке где деньги?
|
Pią, 15.06.2007, 19:05 |
|
|
Seth
Postów: 9968 Miejscowość: z krainy wiecznego zachodu słońca
|
a to akurat dość prawdopodobne - bo manual jak widzę byl tylko przy silnikach 2.6 i 2.8, a takich w secu raczej nie było
_________________ Moderator nie obraza innych - moderator dobitnie zwraca uwage I zaprawdę powiadam wam, sama znajomość z OBRem nie powoduje, że jesteście szybsi od włoskich hatchy FWD - bo nie jesteście
|
Pią, 15.06.2007, 19:57 |
|
|
kielek
Postów: 383 Miejscowość: BI
Samochód: Astra classic
|
sec mial silniki min 3,8 V8 ,a w nowszych 4,2 V8 , w sedanach byl dostepny manual w silnikach 2,6 ; 2,8 ; 3,0 - czyli w sumie we wszystkich 6-tkach , Ăłsemki tylko automat
jako ciekawostke dodam , ze nie bylo na europe produkowanych W126 z dieslem , te wszystkie na allegro to poprostu swapy
diesle byly tylko na rynek amerykanski (300SD)3,0 turbo diesel 5 cyl. 121km
(300SDL) 3,0 turbodiesel 150 km 6 cyl
(350SD i 350SDL) 3,5 turbo diesel 6cyl 136 km
uwielbiam ten model mercedesa , jedno z lepszych aut na swiecie
_________________ Opel astra classic 1,4 60 ospałych rumaków "asterix" Java CZ 350 '84 "cezeta"
|
Nie, 17.06.2007, 7:52 |
|
|
Messer
Postów: 1
|
Re: Mercedes W126
Witam. Mam nadzieje, że nie zostanę zjechany za zajmowanie się archeologią. przymierzam się do kupna W126 2.8 Se. Na co szczególnie zwrócić uwagę przy kupnie?
|
Pią, 22.08.2008, 15:08 |
|
|
kielek
Postów: 383 Miejscowość: BI
Samochód: Astra classic
|
Re: Mercedes W126
poszukaj tutaj sporo tematów jest na ten temat, podobno lepiej kupić wersje z silnikiem V8 , 3,8 litra , spalanie podobne a lepsze osiągi i to już V8
_________________ Opel astra classic 1,4 60 ospałych rumaków "asterix" Java CZ 350 '84 "cezeta"
|
Wto, 26.08.2008, 13:48 |
|
|
t0m3k911
Postów: 557
|
Re: Mercedes W126
W126 sedan i coupe, należą do najpiękniejszych Mercedesów w historii. Jak los pomoże, to za jakiś czas jeden z nich będzie pod moim domem. Czarny Chociaż niedawno widziałem SE, to był naprawdę w fatalnym stanie, a w dodatku miał okropne, czarne tylne lampy
|
Pią, 05.09.2008, 22:54 |
|
|
Jurko
Postów: 413 Miejscowość: CT/CGR
Samochód: stary
|
Re: Mercedes W126
Piękne auto, zwłaszcza w coupe. Codziennie przez kilka lat widziałem W126 SEC z silnikiem 5.6 w kolorze grafitowym, rocznik 89 - właściciel fabryczki obok mojego gimnazjum miał takiego Mercedesa. I z tego co wiem, nie chce się go pozbywać. Zresztą, nie dziwię mu się
_________________ Zimne ognie Twojego języka ślizgają się po skórce pieczywa...
|
Pon, 29.09.2008, 14:18 |
|
|
kulikowski
Postów: 7505 Miejscowość: Warszawa
|
Re: Mercedes W126
sedancoupéFILMY:http://www.youtube.com/watch?v=WWG02WuIsnAhttp://www.youtube.com/watch?v=MnRwrYIdzZ4Cytuj: We wrześniu 1979 roku zaprezentowano nową rodzinę samochodów klasy S, oznaczono ją symbolem W126. Model ten znacznie różnił się od swojego poprzednika W116. Miał linię boczną na wysokości górnej krawędzi błotnika, z boku nadwozia, przy progach, znajdowały się szerokie listwy z tworzywa sztucznego, górne krawędzie listew bocznych, wykonanych również z plastiku, były na tej samej wysokości co zderzak przedni i tylny, przednia ściana samochodu została nieznacznie pochylona do tyłu, nadając pojazdowi bardziej aerodynamiczna sylwetkę, wycieraczki przedniej szyby chowane były pod maską wozu, to m.in. przyczyniało się do korzystniejszego współczynnika oporu powietrza, wynoszącego w tym modelu Cx=0,37. Nadwozie to opracowywano aż 8 lat. Samochody klasy S miały bardzo skuteczne hamulce, przednie tarcze hamulcowe były wentylowane i we wszystkich modelach seryjnie stosowany był system antyblokujący ABS. Samochody o większych pojemnościach wyposażone były w zawieszenie hydropneumatyczne (Nivo). Budowane były także samochody o wydłużonym nadwoziu i wydłużonym o 14 cm rozstawie osi, pojazdy te oznaczano dodatkową literą L. Na eksport do Kanady i USA produkowano także auta z silnikami wysokoprężnymi. W 1981 roku rozpoczęto produkcję modelu coupé (oznaczenie modelu C126), wtedy na końcu dodawano literę C. Jego luksusowy charakter podkreślało wyposażenie nadwozia. Należały do nich m.in. deska rozdzielcza wyłożona wysokiej jakości materiałami, w tym również skórą, barwione szyby okien, zabezpieczające przed nadmiernym nagrzewaniem się wnętrza, elektrycznie opuszczane szyby, centralnie – z miejsca kierowcy – blokowane drzwi, pokrywa bagażnika, klapka wlewu paliwa, elektrycznie ogrzewana szyba tylna, elektryczne fotele przednie i tylne z pamięcią, elektryczne zagłówki, telefon, ASR i inne. Dodatkowym wyposażeniem mogły być reflektory zaopatrzone w wycieraczki ze spryskiwaczami i elektrycznie ogrzewane fotele. Za dopłatą można było otrzymać klimatyzację oraz poduszkę powietrzną montowaną w piaście kierownicy i poduszkę powietrzną dla pasażera z przodu. Nadwozie pojazdów SEC stawiało jeszcze mniejszy opór powietrza, jego współczynnik wynosił Cx=0,34.
Dane techniczne Producent: Daimler-Benz, Stuttgart, RFN/Niemcy Premiera: wrzesień 1979 Okres produkcji: 1979–1991 sedan 1981–1992 coupé Poprzednik: Mercedes-Benz W116 Następca: Mercedes-Benz W140 Segment: F Typy nadwozia: 4-drzwiowy sedan 2-drzwiowe coupé Liczba miejsc: 5 Silniki: Mercedes-Benz Benzynowe: R6 - 2,6 l - 3,0 l SOHC 1985-1991 2.6-12v 166 KM 1979-1985 2.8-12v 185 KM V8 - 3,8 l - 5,6 l SOHC 1979-1985 3.8-16v 218 KM 1985-1991 4.2-16v 218 KM 1979-1985 5.0-16v 245 KM 1985-1991 5.6-16v 279 KM Wysokoprężne: R5 - 3,0 l TD SOHC 1980-1982 3.0 TD 121KM 1982-1985 3.0 TD 125KM R6 - 3,0 l - 3,5 l TD SOHC 1986-1987 3.0 TD 147KM 1990-1991 3.5 TD 136KM Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna 4-biegowa automatyczna Rodzaj napędu: tylny Długość: 5020 (5160-SEL) mm Szerokość: 1820 - 1828 mm Wysokość: 1407 - 1440 mm Rozstaw osi: 2850 – 3075 mm Masa własna: 1560–1950 kg Pojemność zbiornika paliwa: 90 l Pojemność bagażnika: 505 l (C) Wikipedia Autobild.de Carfolio.com Motorbase.com Flickr.com Benzworld.org Carblueprints.info Youtube.com PODBIELSKI Zdzisław - Samochody Republiki Federalnej Niemiec; Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa, 1987
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Wto, 08.05.2012, 23:43 |
|
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] oraz 6 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
| |