Wszelkie samochody, których produkcja już się zakończyła, a swoją popularnością bądź wiekiem, nie podchodzą pod Young & Oldtimery
Wyślij odpowiedź

2003 Dodge Viper SRT-10 Convertible

Pią, 23.01.2004, 19:36

Image Image Image Image Image Image Image Image
Copyright (C) supercarsite.net

Pią, 23.01.2004, 20:02

To jest auto które jest git dosłownie w każdej wersji...

Pią, 23.01.2004, 20:03

Fajne zdjęcia fajny kolor auta i się podoba :)

Pią, 23.01.2004, 20:28

Poczekajmy na Viper'a i zobaczymy co on powie na temat tego cuda i jednego z moich marzeń. :mrgreen:

Pią, 23.01.2004, 20:48

W USA mozna go zamówić bez ABS. Prawdziwy Muscle Car.

Pią, 23.01.2004, 22:02

lordzofmafia powiem więcej, ABS pojawia się tylko na specjalne i wyraźne życzenie importerów europejskich (ABS nie należy do wyposażenia standardowego - czujecie to, istna "dzikość", po prostu auto-macho z wielkimi "jajami" :D) w USA to nikt nie zamawia tego "poskramiacza" czarnych smug, ABS jest tylko dla europejskich klientów.
Spark^ cóż mogę powiedzieć na temat tego auta, hmm...jest zaj***ście piękne, dzikie i nie poskromione, jedyne które wywołuje we mnie takie uczucia, na którymi nie potrafię zapanować (ale to brzmi, hehehe :D ). Ale taka jest prawda. Jednak ja już kiedyś pisałem na tym forum, iż SRT-10 w porównaniu z RT/10 tudzież GTS-em wypada w moich oczach nieco gorzej :( (nie wiele, ale...). Chodzi mi tutaj głównie o stylistykę. Jeśli chodzi o silnik to jest on pierwsza klasa, nadal pochodzi z Dodge'a Rama, jest tylko odchudzony, odpowiednio dopakowany końmi mechanicznymi i nadal wytrzymały i żywotny jak bawół (to zawdzięcza swemu pochodzeniu z Rama). Tutaj nie ma żyłowania mocy jak w "japońcach" i innych tego typu dupereli, to jest powrót do korzeni Muscle Cars, gdzie ogromne pojemności były połączone z małymi mocami (w odniesieniu do pojemności), ale za to ogrmne momenty obrotowe sprawiały, że asfalt za tymi furami zwijał się w rulon, choć obroty były jak na biegu jałowym. Ale wracając do stylistyki, to SRT-10 wygląda zbyt pospolicie. Mam na myśli głównie przód, który wygląda jak kopia Hondy S2000. Ale najgorsze w tym wszystkim jest to, że znikł słynny pałąk za siedzeniami. To bardzo oryginalny element (chyba jedyne auto posiadające takie rozwiązanie w owym czasie, podobne miała w późniejszym czasie jeszcze Hodna Del-Sol, Lotus Elise i Opel Speedster), jedyny w swoim rodzaju, który chociaż był potężny, to był pięknie wkomponowany w linię nadwozia, co więcej, on nadawał jej ten jedyny i nie powtarzalny kształt. Zresztą tamten Viper był jedyny w swoim rodzaju, krągły, z przymrużonymi "oczami", masywny (typ macho, który został dopakowany dodatkowo w postaci GTS-a (m.in. większy przedni spoiler i bardzo oryginalny tył) z bardzo zgrabnymi wypukłościami (rozwinięciem tych wypukłości był dach w GTS-ie). To był taki pięknie wymodelowany i jeżdżący "mięsień", który był prawdziwymn bezkompromisowym, ociekającym mocą "sportowcem", autem dla prawdziwych purystów. SRT-10 wygląda zbyt bardzo jak zwykły Roadster, a to nie dobrze, bo zaczyna ginąć w tłumie. Jednak i tak uważam, że SRT-10 w dużym stopniu jest oryginalny stylistycznie, choćby rozmiary jego maski, opon czy też kształt linii nadwozia, nadal kapie z niego moc i to widać, jest piękny, inaczej niż jego starszy brat, ale piękny i nadal wywołuje we mnie te nie poskromione uczucia :) i dlatego wybaczam mu brak pałąka i przód a'la Honda S2000. Nadal wielbię to auto i będę wielbił, to jak z kobietami, co by nie robiły to i tak je kochamy ze wszystkimi ich wadami i zaletami, bo najważniejsze jest to, że są :D .

Pią, 23.01.2004, 22:07

Viper napisał(a):Ale najgorsze w tym wszystkim jest to, ĹĽe znikĹ‚ sĹ‚ynny paĹ‚Ä…k za siedzeniami. To bardzo oryginalny element (chyba jedyne auto posiadajÄ…ce takie rozwiÄ…zanie w owym czasie, podobne miaĹ‚a w późniejszym czasie jeszcze Hodna Del-Sol, Lotus Elise i Opel Speedster), jedyny w swoim rodzaju, ktĂłry chociaĹĽ byĹ‚ potężny, to byĹ‚ piÄ™knie wkomponowany w liniÄ™ nadwozia, co wiÄ™cej, on nadawaĹ‚ jej ten jedyny i nie powtarzalny ksztaĹ‚t.

Tak, tutaj masz 100% racji, ten pałąk był czymś wyjątkowym, rzeczą, któa dodawała mu urody i pewnej oryginalności...

Viper napisał(a):to jak z kobietami, co by nie robiĹ‚y to i tak je kochamy ze wszystkimi ich wadami i zaletami, bo najwaĹĽniejsze jest to, ĹĽe sÄ… :D .

...pięknie powiedziane ;)))

Pią, 23.01.2004, 22:13

Dzięki za poparcie :) .
P.S.
Ja zawsze pięknie mówię, chyba, że ktoś mnie "lekko" zdenerwuje ;) .

Pią, 23.01.2004, 22:36

Cholera no, prawdziwy krasomówca. Jak to czytałem to się popłakałem.

Pią, 23.01.2004, 22:43

Mi wystarczyło jak zobaczyłem ile napisał na temat tego auta chłopie powinieneś mieć range spec od Vipera :) a ja król galerii hihi

Pią, 23.01.2004, 22:44

Po prostu kocham to autko :) .
P.S.
Co do tego "Speca od Vipera" i "Króla galerii" to trzeba się zakręcić koło Tomka w tej sprawie ;) :D .

Sob, 24.01.2004, 8:18

Tu zndajduje siÄ™ fotka naszego polskiego Vipera:
http://blog.pl/~zielony/rejestr/wo-viper.jpg

Sob, 24.01.2004, 9:07

Viper napisał(a):Co do tego "Speca od Vipera" i "KrĂłla galerii" to trzeba siÄ™ zakrÄ™cić koĹ‚o Tomka w tej sprawie ;) :D .

Buhahahaha...

<żart> a dajcie Wy mi wszyscy święty spokój :P </żart>

Sob, 24.01.2004, 9:10

Tomek królu nasz dożuć coś jeszcze do galeri

Sob, 24.01.2004, 10:19

Mnie na razie wystarczy SPONSOR, ale kto wie, może kiedyś...hihihi...:lol:. Pomysł DJ'a przypadł mi do gustu :lol: ;) .

Sob, 24.01.2004, 14:53

Hehehe jaka skromność, a ten twój esej o Viperze, poprostu widać, że maniak. :D
Wyślij odpowiedź