Wszysko o microbusach, minibusach i autobusach
Wyślij odpowiedź

Pon, 12.12.2005, 15:54

fischer777 napisał(a):Tradycyje to znaczy takie co musisz w nie uderzać i robi dziurki. U mnie nie ma elektronicznych. Jest jedynie w jednym testowym Connecto w krĂłtkiej wersji. A w tych Conneto przegubowych co zakupiĹ‚ MPK w BiaĹ‚ymstoku zamontowano stare "dziurkacze"


Haha , ale zacofanie :lol: Takie elektroniczne kasowniki są u mnie w Man'ach i tych nowych Conecto , inne elektroczniczne ,ale starego typu (tzn. wyglądają bardziej topornie :P ) są zamontowane we wszystkich Volvach i nawet Ikarusach ;) :twisted: Dzisiaj widziałem pierwsze egzemplarze Conecto , niestety nie miałem okazji się jeszcze przejechać ;)

Sob, 01.12.2007, 21:12

Po bielsku od niedawna jezdzi 10 takich Citaro. Tak ogolnie to sa super busiki :D :D maja tylko 1 wade: tylko 2 pary drzwi i jak jest full autobus to ci z tylu maja przerabane wysiasc.

Nie, 09.12.2007, 12:33

Szkoda tylko,ze takie sa tylko w wiekszych miastach... :/

Nie, 09.12.2007, 12:57

Wg informacji z http://www.mpk.lodz.pl, w Łodzi jeździ takich 30:
Image
Autobus przegubowy, średniopodłogowy, rok produkcji 2006.
Liczba miejsc: siedzÄ…cych 48+1, stojÄ…cych 124.
Normy czystości spalin Euro 3
Układ napędowy: silnik o mocy 220 kW, skrzynia biegów automatyczna.

Nie, 09.12.2007, 13:08

czy mi sie wydaje czy w łodzi wymieniaja cały skład autobusów ?? Jka tylko na forum pojawiaja sie nowe miejskie autobusy zaraz sa fotki z Łodzi :mryellow: :mryellow:

Pon, 10.12.2007, 11:03

Ponoć łódzkie MPK ma jeden z najnowszych taborów w Polsce, jest dużo MB, ale i Volvo, oraz sporo Jelczów (polecam galerię na http://www.mpk.lodz.pl). Ale Conecto to nic przy Citaro - te to jest dopiero high-tech :shock:

Czw, 20.12.2007, 22:16

poprawka po bielsku jezdza Citaro K :oops: :oops:

Czw, 20.12.2007, 23:01

RR ltd Co. napisał(a):w Łodzi jeĹşdzi takich 30:

W Jeleniej też takie będą :)

Jak Wy swoje oddacie na złom to Jelenia je kupi :lol:

Re: Mercedes Conecto

Nie, 27.01.2008, 22:28

Kilka zdjęć Bydgoskich Conecto.
Powiem tak, autobus całkiem wygodny choć siedzenia są w większości wykonane z plastiku i tylko pewna część jest pokryta materiałem. W zimę strasznie parują szyby, ogrzewanie nie radzi sobie z tym, pamiętam nawet jak kierowcy musieli szmatami przecierać przednie szyby by tak parowały. Autobusy są średniopodłogowe, osobiście mi to nie przeszkadza, ważne, że nie trzeba się wspinać się jak w Ikarusie, dla osób starszych, inwalidów oraz matek z dzieckiem jest to jednak pewne utrudnienie. Szkoda, że nie wybrano całkowicie niskopodłogowych autobusów bowiem Conecto to teraz w sumie większość taboru MZK Bydgoszcz. Na szczęście są MANy, Citara oraz konkurencyjne Solarisy ;) Nie widziałem zbyt wielu przypadków holowania tego autobusu do zajezdni, ani razu nie zdarzyło się też, aby musiał przesiać się do innego autobusu z powodu awarii...no nie licząc jednego razu kiedy jechałem z przodu i pewien pan w Renault Scenic uderzył w autobus zmieniając pas ;) Ogólna ocena od 0-5 to 4 ;)

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Źródło: transport.asi.pwr.wroc.pl

Re: Mercedes Conecto

Pią, 05.11.2010, 21:42

Warszawa:
Image
Image
Image
Image

Kielce [wypoĹĽyczony z Warszawy]:
Image
Image
(C) Przegubowiec

Niebieski Mercedes O345 Conecto pojawił się w Warszawie w 2001 r. Obsługiwał wtedy różne linie dowozowe i pracownicze pod banderą ówczesnych Rapid-Busa i Conneksu. Na początku 2006 r. pojazd zaliczył krótki epizod na płycie lotniska Okęcie. W maju 2007 Mercedes wziął udział w Nocy Muzeów i jeździł na linii B. Później nadano mu numer A012 - miał być rezerwą dla powoli znikającej floty Solarisów. Przypadki jego wyjazdów na linie były tak sporadyczne, że udało się je dopiero udokumentować 20 lutego 2008 roku. Pod koniec sierpnia 2007 roku oddelegowano go do Kielc, gdzie obsługiwał komunikację zastępczą z okazji strajku pracowników MPK Kielce. Autobus znikł z Warszawy razem z zakończeniem obsługi linii przez Veolię.

Dane techniczne
Rok dostawy: 2001
Zakupionych: 1 szt.
Zajezdnia: Veolia
Długość: 11825 mm
Szerokość: 2500 mm
Wysokość: 2865 mm
Rozstaw osi: 5875 mm
Masa własna: 18000 kg
Ilość miejsc: 100
Miejsc siedzÄ…cych: 35
Ilość drzwi: 3
Wysokość podłogi w I drzwiach: 520 mm
Wysokość podłogi w II drzwiach: 520 mm
Wysokość podłogi w ost. drzwiach: 540 mm
Silnik: MB OM 457 hLA
Pojemnośc skokowa: . cm3
Moc maksymalna: 252 KM
Skrzynia biegĂłw: ZF 6 S 160
(C) Przegubowiec.com

Re: Otomarsan Mercedes=Benz Conecto O345/O628 (TR)

Śro, 23.07.2014, 11:55

Mercedes-Benz Conecto G

Image
Image
Image
FILM:
Image

Warszawa
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
FILM:
Image

Gdańsk
Image

Łódź
Image
Image

Lublin:
Image


Dane techniczne:
Silnik: Mercedes-Benz OM 457 LA
Moc maksymalna: 300 KM (221 kW)
Maksymalny moment obrotowy: 1250 Nm
Skrzynia biegów: Voith automatyczna
Hamulce: tarczowe
Ogumienie: 295/80
Liczba miejsc: 149 (Warszawa)
166
Liczba miejsc stojących: 106 (Warszawa)
113
Liczba miejsc siedzących: 42 (Warszawa)
52
Długość: 17 940 mm
Szerokość: 2550 mm
Wysokość: 3056 mm
Rozstaw osi: 5725 + 5725 mm
Układ drzwi: 2-2-2-2
Układ stopni: 1-1-1-1
Szerokość drzwi: 1250-1250-1250-1250 mm
Wysokość podłogi: 520-540-540-540 mm
Masa własna: 16 600 kg
Masa całkowita: 28 000 kg
ABS: standard
ASR: standard
EBS: brak
ESP: brak
Klimatyzacja: tak (Warszawa)
opcja


(C) Favcars.com
Infobus.pl
Igkm.pl
Youtube.com
Ztm.waw.pl
Omni-bus.eu
Autobusownia.net.pl
Phototrans.eu
Wikimedia.org
Buslodz.pl
Mpk.lublin.pl
Wyślij odpowiedź