Obecny czas: Czw, 28.03.2024, 13:32




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
[Tramwaje] Łódzki Tramwaj Regionalny 
Autor Wiadomość
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 4079
Miejscowość: WROCŁAW
Samochód: VOLVO
Post 
:?:

Tymczasem - spyshoty z fabryki :twisted:

/fotki usunięte/
naszemiasto via skyscrapercity

ech, nie zauważyłem, że było :roll:

_________________
>>>


Wto, 18.12.2007, 13:51
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 7381
Miejscowość: Warszawa
Post 
W Warszawie juĹĽ komplet - 15 :D

_________________
no i jest!
Solidarni z Ukrainą


Czw, 20.12.2007, 0:28
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1369
Post 
Ten tramwaj wygląda na żywo lepiej niż na zdjęciach i lepiej niż model na początku. Zastanawia mnie tylko dlaczego ma odbierak ustawiony 'pod wiatr' :?:

_________________
Pomóż biednemu, czytaj o tuningowanych autach na tym blogu regularnie :)
Zobaczy! Jak, jak...


Czw, 20.12.2007, 1:59
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: TRAMWAJE: Łódzki Tramwaj Regionalny
Cytuj:
Pierwszy spośród 10 nowoczesnych szynowców, które będą kursowały na trasie Łódzkiego Tramwaju Regionalnego, dotarł wczoraj wczesnym rankiem do Łodzi.

Pojazd o długości 32 metrów, składający się z pięciu członów, przyjechał na specjalnie skonstruowanej naczepie z szynami. Ciągnęła ją ciężarówka man z napędem na cztery osie i silnikiem o mocy 460 KM.

Transport zorganizowany przez firmę, specjalizującą się w przewożeniu wielkogabarytowych pojazdów, wyruszył z fabryki Pesa w Bydgoszczy, która wyprodukowała tramwaj, w czwartek o godz. 22.

- Podróż trwała 9 godzin. Jechaliśmy z prędkością około 50 km/h. Najtrudniej było pokonać ronda, na szczęście naczepa ma skrętne osie - mówi Sylwester Jaśkiewicz, kierowca, który prowadził wielką ciężarówkę z naczepą.

- To już mój szesnasty kurs z pojazdem szynowym. Na tej samej naczepie transportowaliśmy m.in. wagony dla warszawskiego metra - dodaje.

Ciężarówka jechała nocą, gdy na drogach jest mniejszy ruch i specjalnie wyznaczoną trasą. W efekcie zamiast 250 km musiała pokonać 400 km. Do miasta wjechała od strony Strykowa.

Wyładunek odbył się przed południem w zajezdni przy ul. Telefonicznej. A nie był łatwy. Kolos, ważący 40 ton musiał zjechać z naczepy na torowisko po metalowym rusztowaniu.

- Najważniejsze, aby trafić kołami w szyny. Podczas całej operacji trzech kolegów kontroluje, czy tramwaj wjeżdża na tory. Moim zadaniem jest natomiast jechać do przodu kawałek po kawałeczku - mówi pan Tomek, prowadzący tramwaj podczas wyładunku.

Tramwaj typu 122N należy do najnowocześniejszych w Polsce. Może rozwijać prędkość do 70 km/h, pomieści 196 pasażerów, dla 63 przewidziano miejsca siedzące. Podróżni ucieszą się zapewne z klimatyzacji, w którą będzie wyposażony.

Drugi tramwaj dotrze w połowie lutego, pozostałe do końca marca. Na trasę wyjadą jednak dopiero, gdy skończone będzie torowisko ŁTR. Ma być gotowe do końca czerwca.

* * * * *

Termin przyjazdu pierwszego tramwaju dla ŁTR-u był trzymany w tajemnicy. MPK informowało, że będzie w Łodzi w poniedziałek, a bydgoska Pesa, że jutro rano.
W poniedziałek odbędzie się uroczysta prezentacja tramwaju, czyli kolejna feta z udziałem władz miasta, a te nie lubią, gdy pokazuje się coś fajnego bez nich.

Image Image Image Image Image
http://www.lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/812180.html

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Ostatnio edytowany przez RR ltd Co., Pią, 07.03.2008, 11:28, edytowano w sumie 1 raz

Nie, 27.01.2008, 16:48
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: TRAMWAJE: Łódzki Tramwaj Regionalny
Cytuj:
Prezentacja tramwajów PESA na trasie ŁTR
Na trasie ŁTR zorganizowano wczoraj pierwszy, demonstracyjny, przejazd nowoczesnego tramwaju PESA 122N, a właściwie dwóch takich pojazdów - jednym jechali tzw. zwykli łodzianie, drugim wieziono VIP-ów. Tramwaj z "Kowalskimi" zabierał po drodze kolejnych pasażerów; do wiozącego prezesów, dyrektorów i miejskich włodarzy zdezorientowani ludzie na przystankach zaglądali tylko przez zamknięte drzwi

Image Image Image Image
http://www.lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/826174.html
http://www.lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/826205.html

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Pią, 07.03.2008, 11:27
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 7381
Miejscowość: Warszawa
Post Re: TRAMWAJE: Łódzki Tramwaj Regionalny
Ciekawe jak wypadnie Pesa na wÄ…skim torze :?:

_________________
no i jest!
Solidarni z Ukrainą


Sob, 08.03.2008, 2:02
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: TRAMWAJE: Łódzki Tramwaj Regionalny
Image
Cytuj:
Rewolucja w komunikacji miejskiej ma nastąpić 1 lipca. Tego dnia gotowa ma być linia Łódzkiego Tramwaju Regionalnego. Tyle tylko, że nowy tramwaj wcale na miano regionalnego nie zasługuje. Co nie znaczy, że nie usprawni komunikacji w samej Łodzi.
Tramwaj Regionalny miał być budowany w trzech etapach i kolejno obejmować swym zasięgiem Łódź, Zgierz i Pabianice. Optymistycznie zakładano nawet, że kiedyś dotrze i do Ozorkowa. Dziś już wiadomo, że określenie "regionalny" nijak do ŁTR nie pasuje. - Gminy wokół Łodzi nie poradziły sobie z kosztami. Mimo że przygotowania do budowy kolejnych odcinków wciąż trwają, to nikt nie potrafi powiedzieć, czy one w ogóle powstaną - mówi Mirosław Grzelakowski, inżynier z MPK Łódź.
Najbliżej decyzji o wydłużeniu ŁTR jest Zgierz. Według Stanisława Łodwiga, z-cy. prezydenta Zgierza, rozpatrywane są dwa warianty: Pierwszy to doprowadzenie ŁTR do centrum, czyli do pl. Kilińskiego. Drugi zakłada przedłużenie linii jeszcze do osiedla 650-lecia. Ale wpuszczenie tramwaju na osiedle wymaga zgody Zgierskiej Spółdzielni Mieszkaniowej i dodatkowych pieniędzy. Na razie skupiamy się na tym, by udało się zmodernizować tory od Helenówka przez Kurak do pl. Kilińskiego. Szacujemy wstępnie, że będzie to koszt ok. 25 mln zł. Będziemy chyba jedynym miastem, które się na to zdecyduje, bo Pabianice ani Ksawerów raczej nie znajdą pieniędzy na ŁTR. My sami też nie dalibyśmy rady, dlatego czekamy aż urząd marszałkowski ogłosi nabór wniosków po unijne dofinansowanie - mówi Łodwiga.
Według łódzkiego zarządu dróg, nawet w sytuacji gdy tramwaj nie wyjedzie poza nasze miasto, to korzyści będą spore. Z badań zamówionych przez ZDiT wynika, że główne profity z ŁTR to mniejszy ruch na ulicach (a więc i mniej spalin). Łatwiejszy ma być też dojazd do centrum miasta. Najważniejsze jest jednak skrócenie czasu jazdy między Helenówkiem i Chocianowicami o 12 minut. Co ciekawe szybsza jazda nie będzie wcale zasługą nowych torów czy tramwajów. - Oszczędności w czasie jazdy ma zapewnić system sterowania ruchem - mówi Grzelakowski. - Czujniki w szynach sprawią, że jeszcze nim tramwaj dotrze do skrzyżowania, zapali się dla niego zielone światło. Zmiany w sterowaniu ruchem sprawią, że trasę ŁTR szybciej pokonają również stare tramwaje.
Pokładowe komputery do komunikacji z centrum zarządzania ruchem mają być zamontowane łącznie w ponad 100 tramwajach MPK. Do ich montażu przygotowuje się również firma Tramwaje Podmiejskie. Obsługiwana przez nią linia 46 w dużej części korzysta z trasy ŁTR, dlatego również musi mieć zapewnioną komunikację z centrum sterowania ruchem. Większa szybkość przejazdu ma być więc głównie zasługą zielonej fali i prostych torów, a nie "dociskania pedału" przez motorniczych.
Do końca remontu zostało niespełna dwa miesiące. Najwięcej do zrobienia jest jeszcze na ulicy Pabianickiej i Zachodniej. MPK zapewnia, że do końca czerwca wszystko będzie gotowe. Obietnice te skierowane są jednak wyłącznie do pasażerów. Miejski przewoźnik gwarantuje bowiem tylko i wyłącznie termin uruchomienia linii tramwajowej. Tymczasem na otwarcie ulicy Zachodniej kierowcy będą musieli poczekać aż do jesieni. Nieznana jest też nadal data otwarcia dla ruchu ulicy Piotrkowskiej.

http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35136,5177793.html
Gwoli wyjasnienia: na zdjęciu jest nie tramwaj przeznaczony dla ŁTR, ale tramwaj taboru Międzygminnej Komunikacji Tramwajowej - operatora na trasie Ozorków - Zgierz - Łódź.

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Pon, 05.05.2008, 9:52
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: TRAMWAJE: Łódzki Tramwaj Regionalny
Cytuj:
Żadnych korków. To marzenie łódzkich kierowców podobno jest bliskie spełnienia, przynajmniej na 60 skrzyżowaniach w mieście. W końcu ruszył w Łodzi długo oczekiwany elektroniczny system sterowania ruchem. Na szybką i prawie zawsze płynną jazdę mogą liczyć pasażerowie tramwajów, bo to właśnie Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne wydało na ten system 30 mln złotych. Cena wysoka, ale za to łódzki system jest największy w Polsce.
- W Warszawie obejmuje on o połowę mniej skrzyżowań, czyli tylko 30 - zaznacza Robert Berliński z Tyco Fire and Integrated Solutions, która nadzoruje łódzki obszarowy system sterowania ruchem.
W ubiegłym roku Tyco zakładał swój system w Olsztynie, również włączając do niego 30 skrzyżowań. Już widać tam ogromny sukces inwestycji, bo tzw. przepustowość ruchu w centrum stolicy Warmii zwiększyła się o 30 procent. Największą korzyść z wydanych przez MPK milionów będą mieli pasażerowie Łódzkiego Tramwaju Regionalnego, bo dla spóźnionego składu system specjalnie ustawi zielone światło. Czy zaszkodzi to kierowcom samochodów, czekającym w korkach na przejazd tramwaju?
- System nie będzie ingerował w ruch zewnętrzny, więc nie ma takiego zagrożenia - zapewnia Leszek Jabłoński, zastępca dyrektora Zarządu Dróg i Transportu. - Zielonego światła nie należy mylić z zieloną falą, bo chodzi tylko o to, by tramwaje nie stały w korkach.

Zaś o ewentualnym opóźnieniu łodzianie czekający na przystanku dowiedzą się z tablicy przy wiacie. Od wczoraj, bowiem nad ruchem w mieście czuwa piętnaście osób w centrum dowodzenia. Mają do dyspozycji kamery i cztery serwery. Być może sprawią, że między godz. 6 a 22 na 60 skrzyżowaniach nie będzie korków. Nareszcie ruszył obszarowy system sterowania ruchem, który w innych miastach zwiększył przepustowość ruchu o 30 procent.
Takim zainteresowaniem jak wczoraj, osiem wyświetlaczy zamontowanych na przystankach Łódzkiego Tramwaju Regionalnego jeszcze się nie cieszyło. Powód? Bo w końcu działały.
- Życie jak w Madrycie! Nie muszę liczyć, za ile minut pojawi się tramwaj, wiem, gdzie jedzie i nie stresuję się, że być może odjechał przed czasem - mówi z zadowoleniem Kazimierz Różański, oczekujący na "trójkę" u zbiegu al. Kościuszki i Mickiewicza.
Wszystkie informacje pasażerowie ŁTR mają wyświetlane na ośmiu elektronicznych tablicach informacyjnych.
- Przydałaby się jeszcze prognoza pogody - dodaje ze śmiechem pan Kazimierz.
O ile na "pogodynkę" łodzianie nie mogą liczyć, o tyle informacje o awariach tramwajów będą mieli podawane na bieżąco. Będą, bo dopiero za dwa lub trzy tygodnie system dowodzący ruchem zostanie dostrojony. Na razie wprowadzane są dane.
- Planowaliśmy, że w momencie uruchomienia systemu, cała ul. Zachodnia będzie przejezdna. Teraz musimy to zmienić - przyznaje Robert Berliński z międzynarodowego koncernu Tyco, który w przetargu na system pokonał nawet Siemensa.
Jeżeli jednak tramwaj będzie musiał zwolnić na odcinku, gdzie są prowadzone roboty drogowe, nadrobi czas płynną jazdą. Kiedy zagrozi mu postój w korku, system da mu zielone światło. Motorniczy ŁTR mogą jednak zapomnieć o niepunktualności.
- Na czerwonym świetle zatrzyma się ten tramwaj, który przybędzie przed czasem - zaznacza Robert Berliński.
Zatem trzeba się trzymać rozkładu jazdy.
- Świetnie, bo nieraz tramwaj uciekł mi sprzed nosa - cieszy się pani Elżbieta ze Zgierza.
Kierowcy również mogą liczyć na zieloną falę, ale pod warunkiem, że będą jeździć po mieście z przepisową prędkością, czyli 50 - 60 km/ h. I zamiast narzekać, powinni się cieszyć, że łódzka sygnalizacja nie jest aż tak inteligentna jak w Olsztynie. Tyco zainstalowało tam swój system okrągły rok temu.
- Potrafi przystopować kierowcę, który jedzie zbyt szybko, zapalając mu czerwone światło - wyjaśnia Marcin Małek, rzecznik łódzkiego Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego, które nie zamawiało olsztyńskiej opcji.
Zarząd Dróg i Transportu myśli natomiast o włączeniu do systemu dodatkowych skrzyżowań wzdłuż al. Mickiewicza i Piłsudskiego.
- Planujemy to w następnych latach - zapewnia Leszek Jabłoński, zastępca dyrektora łódzkiego ZDiT.

Image
http://www.lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/886080.html

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Śro, 13.08.2008, 7:05
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 7381
Miejscowość: Warszawa
Post Re: TRAMWAJE: Łódzki Tramwaj Regionalny
Znam ten ból :cry: W Warszawie system informacji pasażerskiej 9tablice na przystankach) "docierał się" przez 3 miesiące. Ustawiono priorytet sygnalizacji na tramwaj (skrócenie zielonego dla samochodów na lewoskręcie), ale wystarczyło zrobić remont w pobliżu (Filtrowa) żeby zatkać Centrum ponownie.

Film o PESIE :
http://www.rynek-kolejowy.pl/14

_________________
no i jest!
Solidarni z Ukrainą


Nie, 14.09.2008, 23:10
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 7381
Miejscowość: Warszawa
Post [Tramwaje] Łódzki Tramwaj Regionalny v2.0
temat zaginął, wiec pora na reaktywację.

Otwarcie linii tramwajowej na Trasie WZ 31.10.2015:

Image Transport-publiczny.pl
Image Mpk.lodz.pl

Film:
Image


Nowa trasa na Dworzec Fabryczny otwarta 11.12.2016:

Image Radiolodz.pl
Image Radiolodz.pl
Image Lodz.Wyborcza.pl

Film:
Image
Image

https://www.youtube.com/watch?v=WKRIdgmqFe4


Tramwaje w Łodzi

MPK Łódź:

Konstal 805Na
Image Mpk.lodz.pl
Image Bus632.com
Image Mlyniec.gda.pl
wąskotorowa wersja wagonu 105Na na tor o szerokości 1000 mm (węższe pudło o szerokości 2,2 m). Egzemplarze produkowane w latach 1977-1990.

Konstal 805Na Elin(zmodernizowany napęd):
Image Mpk.Lodz.pl

Konstal 805NaND:
Image Poznaj-tramwaje.cba.pl
Image Radiolodz.pl
modernizacja 805Na

Konstal 805N Enika
Image Buslodz.pl
inna modernizacja 805Na

Konstal 805Na ML Woltan
Image Gtlodz.eu
jeszcze inna modernizacja 805Na

Bombardier Cityrunner:
Image Pestka.info
Image Buslodz.pl

PESA 122N Tramicus:
Image Gtlodz.eu
Image Buslodz.pl
wąskotorowa wersja 5-członowego Tramicusa (długiej "Pesy")

PESA 122NaL Swing
Image Phototrans.pl
Image Tomi2.flog.pl
wąskotorowa wersja 5-członowego (długiego) Swinga


linie podmiejskie - ex. MKT i TP (tabor częściowo wycofany):

Konstal 803N
Image Lars-p.de
Image Wikipedia.org
wąskotorowa wersja wagonu 102Na

Düwag GT6
Image Gtlodz.eu
Image Wikipedia.org
używane wagony sprowadzone w latach 90. z Niemiec

Düwag GT8
Image Buslodz.pl
używane wagony sprowadzone z Niemiec

Düwag GT8N
Image Pestka.info
Image Mpk.Lodz.pl
używane wagony ze wstawką niskopodłogową sprowadzone z Niemiec

Düwag 8ZR
Image Mpk.Lodz.pl


schemat sieci:
Image Wikipedia.org


Jedna z pięciu wąskotorowych (1000 mm) sieci tramwajowych w Polsce. Jedna z dwóch sieci tramwajowych obejmująca linie podmiejskie (choć przyszłość linii podmiejskich jest niepewna, niektóre odcinki zamknięto). Sieć uruchomiona w 1898 r., a linie podmiejskie w 1901 r. W latach 1993-2012 funkcjonowały 3 przewoźników: w obrębie miasta MPK Łódź, na liniach podmiejskich - Międzygminna Komunikacja Tramwajowa i Tramwaje Podmiejskie. Eksploatowane są wagony ze skrajnią dla toru o szerokości 1000 mm (Konstale 803Na, 805Na, Düewagi GT6, GT8, GT8N, GT8ZR, M6S, Bombardier Cityrunner, PESA 122N Tramicus i PESA 122NaL Swing). Od 2012 roku linie podmiejskie obsługuje tylko MPK Łódź, tabor MKT i TP częściowo przeniesiono z powrotem do MPK Łódź, a częściowo wycofano z eksploatacji (wszystkie wagony 803N i część wagonów prod. importowanej). Sieć o długości 124,1 km, torowiska niestety w opłakanym stanie (przypominającym miasta Korei Północnej albo wschodniej Ukrainy), obecnie trwa rewitalizacja w ramach projektu "Łódzki Tramwaj Regionalny". Od grudnia 2015 r. działa wyremontowany odcinek Trasy WZ, a od grudnia 2016 r. - linia tramwajowa na Dworzec Fabryczny.


(C) Transport-publiczny.pl
Mpk.lodz.pl
Radiolodz.pl
Lodz.Wyborcza.pl
Youtube.com
Mpk.Lodz.pl
Bus632.com
Mlyniec.gda.pl
Poznaj-tramwaje.cba.pl
Radiolodz.pl
Buslodz.pl
Gtlodz.eu
Pestka.info
Phototrans.pl
Tomi2.flog.pl
Lars-p.de
Wikipedia.org

_________________
no i jest!
Solidarni z Ukrainą


Ostatnio edytowany przez kulikowski Śro, 22.02.2017, 0:03, edytowano w sumie 2 razy

Śro, 18.01.2017, 0:45
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: [Tramwaje] Łódzki Tramwaj Regionalny v2.0
kulikowski napisał(a):
temat zaginął, wiec pora na reaktywację.

A ja odnalazłem :P
W zasadzie trasa tramwajowa wzdłuż trasy WZ nie należy do ŁTR, to samo odnoga do dworca Łódź Fabryczna. ŁTR miał być trasą aglomeracyjną łączącą Pabianice z Łodzi i Zgierzem, ale z powodu braku środków w gminach miejskich Pabianice i Zgierz, poprzestano (mam nadzieje, że tylko tymczasowo) na odcinku Helenówek - Chocianowice...

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Wto, 21.02.2017, 9:41
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 7381
Miejscowość: Warszawa
Post Re: [Tramwaje] Łódzki Tramwaj Regionalny v2.0
RR ltd Co. napisał(a):
A ja odnalazłem :P
to napraw szukajkę bo oszukuje :roll:

PS. Niektórym 803N podczas eksploatacji zmodernizowano pudła, upodobniając je nieco wyglądem do 101Na.

_________________
no i jest!
Solidarni z Ukrainą


Wto, 21.02.2017, 23:59
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: [Tramwaje] Łódzki Tramwaj Regionalny
kulikowski napisał(a):
napraw szukajkę

Zawsze masz jeszcze jedną szukajkę - Google na stronie głównej - ja dzięki niej znalazłem.
Ale wiem, dlaczego Ci nie wyszukało - po prostu po migracji brzydko zmienił się tytuł tematu - na "TRAMWAJE: Łódzki Tramwaj Regionalny", więdz jeśli szukałeś po "Łódzki", to zero szans na odnalezienie. Ale już poprawiłem.

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Śro, 22.02.2017, 9:39
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 7381
Miejscowość: Warszawa
Post Re: [Tramwaje] Łódzki Tramwaj Regionalny
Filmy:

Image

Image

https://www.youtube.com/watch?v=Bl8ph_fJiQM

https://www.youtube.com/watch?v=nZhr5zWILjY

Image

Image

Image


PS. Z ostatniej chwili:
TVP3 Łódź lodz.tvp.pl napisał(a):
Nieoficjalnie: linia tramwajowa 46 zawieszona od 3 lutego
Publikacja: 25 stycznia 2018, 16:31

Najdłuższa linia tramwajowa w Polsce z Łodzi do Ozorkowa zawieszona od 3 lutego. Tak wynika z nieoficjalnych informacji, które przekazali nam przedstawiciele władz samorządowych. Powód - zły stan trakcji i torowiska. Mieszkańcy i społecznicy zaangażowani w sprawę do ostatniej chwili wierzyli, że 46 nadal będą mogli podróżować z Łodzi do Ozorkowa. Dziś postanowili zaprotestować przeciwko likwidacji linii podczas sesji Rady Miejskiej w Ozorkowie. Problem w tym, że niektórzy na protest jechali właśnie czterdziestką szóstką, ale nie dojechali. Bo tramwaj się wykoleił.

Tramwajem 46 na co dzień jeżdżą do szkoły i pracy. Dziś niektórzy mieszkańcy chcieli dojechać także na protest w Ozorkowie. Tym razem - nie dojechali.

Jak widać remont torowiska jest konieczny. I społecznicy mówili o tym na dzisiejszej sesji rady miejskiej w Ozorkowie. Burmistrz twierdzi, że wnioski społeczników o pieniądze na remont torowiska uwzględnił.

Ale żeby linia 46 mogła funkcjonować, warunki na trasie musiałyby się poprawić nie tylko w Ozorkowie, ale i w pozostałych gminach, przez które przejeżdża tramwaj. Na ten temat władze miast nieoficjalnie rozmawiały dziś, oficjalnie będą dyskutować 13 lutego.


(ŁWD - A. Śmiechowska)


(C) Youtube.com
TVP3 Łódź Lodz.tvp.pl

_________________
no i jest!
Solidarni z Ukrainą


Czw, 25.01.2018, 0:17
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018