Wszelkie samochody, których produkcja już się zakończyła, a swoją popularnością bądź wiekiem, nie podchodzą pod Young & Oldtimery
Wto, 16.12.2008, 0:38
w silnikach 3.6 były 5-cio biegowe skrzynie manualne i oczywiście automaty a w silnikach 4.2 wydaje mi sie ze były też 6-stki widziałem film na youtube
Czw, 18.12.2008, 23:16
Szczegółowe dane techniczne Audi V8
* Silnik
Silnik Pojemność Moc maksymalna Maks. moment obrotowy
3.6 3562 ccm 250 KM(184 kW) przy 5800 obr/min 340 Nm przy 4000 obr/min
4.2 4172 ccm 280 KM(206 kW) przy 5800 obr/min 400 Nm przy 4000 obr/min
* podwozie
o Zawieszenie przednie: wahacz poprzeczny, amortyzator teleskopowy
o Zawieszenie tylne: wahacz wzdłużny, sprężyna śrubowa
o Hamulce przód/tył: tarczowe/tarczowe
o ABS
* Wymiary i ciężary
o Rozstaw osi: 2702 mm (3018 mm – Lang)
o Rozstaw kół przód/tył: 1514/1531 mm
o Ciężar własny: 1710 kg (1770 kg – Lang)
o DMC: 2310 kg
o Pojemność bagażnika: 570 l
o Pojemność zbiornika paliwa: 80 l
* OsiÄ…gi
Silnik 0-100 km/h Prędkość maks. Zużycie paliwa Skrzynia biegów
3.6 7,9 s 244 km/h 12,2 l/100km Manual
3.6 9,1 s 244 km/h 12,2 l/100km Automat
4.2 6,8 s 249 km/h 12,5 l/100km Manual
4.2 7,7 s 249 km/h 12,5 l/100km Automat
http://www.autocentrum.pl/oceny/audi/v8/v8.html http://www.autocentrum.pl/spalanie/audi/v8/v8.htmlhttp://video.google.pl/videosearch?q=Au ... &ct=title#http://www.youtube.com/watch?v=lFOgEhljF60&NR=1http://moto.allegro.pl/12433_v8.html?order=t&view=gtext(c)google
Ostatnio edytowany przez
drakor, Wto, 24.02.2009, 2:59, edytowano w sumie 1 raz
Czw, 19.02.2009, 4:18
Widzę, że mało jeszcze w życiu widziałem
E34 siÄ™ chowa ... i dziwnie patrzy
Śro, 04.03.2009, 22:13
świetne auto. za około 10-20 tyś. masz 280 konną wygodną limuzynę V8 4x4 z dobrym wyposażeniem... super!
Śro, 04.03.2009, 22:21
bartek959 napisał(a):Ĺ›wietne auto. za okoĹ‚o 10-20 tyĹ›. masz 280 konnÄ… wygodnÄ… limuzynÄ™ V8 4x4 z dobrym wyposaĹĽeniem... super!
...i po pierwszym roku pochłonie drugie tyle na eksploatacaje.
Czw, 12.03.2009, 20:50
Robak napisał(a):bartek959 napisał(a):Ĺ›wietne auto. za okoĹ‚o 10-20 tyĹ›. masz 280 konnÄ… wygodnÄ… limuzynÄ™ V8 4x4 z dobrym wyposaĹĽeniem... super!
...i po pierwszym roku pochłonie drugie tyle na eksploatacaje.
Hahahaha albo i więcej
Nie, 15.03.2009, 15:41
Ĺšwietny, klasyczny wyglÄ…d.
Nie, 19.04.2009, 22:52
Nie wiem czy ta przedłuzona wersja to fabryczny wypust czy zamowienie ale wyglada niesmacznie.
Nie, 19.04.2009, 23:06
Robak napisał(a): fabryczny wypust czy zamowienie
Fabrycznie. Normalnie była taka wersja w sprzedaży.
Pon, 20.04.2009, 11:36
Wersja long wymiata ... żeby dostać gdzieś takie cudo w tym stanie wnętrza jak na fotkach ... pozazdrościć właścicielowi takiego autka.
Wto, 21.04.2009, 19:12
Ja mam przyjemnośc bycia posiadaczem V8 lang 3.6 autom. carny kolor jasne wnetrze 220000 przebiegu, wcześniej mialem zwykła ale komfortem nie ma co sie rownać z wersją lang, auto płynie po drodze
Wto, 21.04.2009, 21:02
Jak długo jesteś w jej posiadaniu i skąd wytrzasnąłeś tak, bądź co bądź rzadką wersje? I jak koszty utrzymania?
Wto, 21.04.2009, 22:01
i dlaczego jeszcze nie ma topicu w dziale "GaraĹĽ"
Czw, 23.04.2009, 20:10
Auto zostało kupione w niemczech przez znajomego z Niemec i zostawil je na przechowanie (stoi juz ponad 3 lata u mnie) najgorsze jest to ze stoi cały czas na podworku i dalo to sie troche we znaki (hamulce rdzewieja, zniknelo ladowanie takie duperele itd) stary jak wroci z zagranicy to czasami posmiga, ogolnie jest bardzo zadbane, nie zniszczone skora nie wytarta wszystko w orginale jak bede w domu to zrobie jakies foty z tego co sie orientowalem to w niemczech taka zabawka kosztuje w granicach 10000-12000 euro znajomy z ojcem kupili ja za 3000 bo goscie chyba zbytnio nie wiedzieli co maja no i silnik sie gotowal, mysleli ze sie zaciera a w rzeczywistosci to byla walnieta pompa wodna (70 euro):), ostatnio bieg wsteczny zniknal ale w niemczech za 300 euro cala skrzynie mozna dostac
Wto, 28.04.2009, 16:02
Może mi ktoś powiedzieć jakie spalanie LPG mają takie silniki w mieście? wiem że to gwałt na silniku instalować mu LPG, ale samochód mi się marzy a nie stać mnie na to by jeździć na benzynie:( dziękuje za jakiekolwiek odpowiedzi.
Wto, 28.04.2009, 16:22
Osobiście jestem za instalacjami gazowymi ... ale nie na V8!! V6 to ostateczność, chociaż i tak nie widzę dla siebie gazu poza rzędówkami. Powiedz mi chłopie, po kiego kupować chlejną limuzynę, jak Ciebie nie stać na jej utrzymanie?
Wto, 28.04.2009, 16:35
Skoro jesteś zwolennikiem gazu, to co za różnica jaki silnik?
Wto, 28.04.2009, 16:42
Chodzi o to, że potrzebując samochodu z danego segmentu i jednocześnie kładąc nacisk na niskie koszty eksploatacji nie widzę problemu montażu instalacji. Ale gdy ktoś wymaga luksusowej limuzyny z wielkim silnikiem i kładzie nacisk na niskie koszty eksploatacji ... sam chyba stwierdzisz, że to jakaś sprzeczność jest ...
Oczywiście są specjalne instalacje z wtryskiem gazu ciekłego i nawet w V12 można takie coś zainstalować i ktoś, kto o tym nie wie nie pozna się od razu ... ale jednak "tyrkanie" wtryskiwaczy gazu w pięknie brzmiącym V8 jakoś mnie nie przekonuje
Wto, 28.04.2009, 21:57
Dla mnie gaz to gaz. Nie robi mi różnicy do jakiego silnika jest zamontowany.
BTW: specjalne instalacje z wtryskiem gazu ciekłego? A w normalnych instalacjach w jakiej formie występuje? Z tego, co wiem też w ciekłej. Czy nie?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.