|
|
Obecny czas: Pon, 13.05.2024, 9:10
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Re: Ciężarówki wojskowe
Takie samochody gniota jajca
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Sob, 23.07.2011, 21:00 |
|
|
zygix
Postów: 929
Samochód: Viggen
|
Re: Ciężarówki wojskowe
Lockheed Martin AVA 6x6(Advanced Vehicle Architecture)FPI (Force Protection Industries) WolfhoundUAS (Universal Advanced Systems) RANGER
_________________ ,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca, niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln
http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488
Ostatnio edytowany przez zygix, Pon, 29.08.2011, 14:18, edytowano w sumie 1 raz
|
Sob, 27.08.2011, 15:11 |
|
|
zygix
Postów: 929
Samochód: Viggen
|
Re: Ciężarówki wojskowe
Reynolds Boughton RB 44 LUT (Light Utility Truck)Pinzgauer VectorTellar (Mowag) Duro III ChassisMowag Duro III Chassis CormorantTMV 6x6 ChassisFoden DROPSOshkosh M1070 HETMAN SVMAN SV EPLSMAN SV RecoveryAlvis Unipower GSBUnipower 6x6 Tank TransporterEWK M3 RIGIveco Trakker Terex AC35Terex AC55 Crane
_________________ ,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca, niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln
http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488
Ostatnio edytowany przez zygix, Czw, 01.09.2011, 0:39, edytowano w sumie 1 raz
|
Sob, 27.08.2011, 16:40 |
|
|
zygix
Postów: 929
Samochód: Viggen
|
Ciężarówki kompleksów S-300/S-400/S-500
_________________ ,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca, niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln
http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488
|
Śro, 31.08.2011, 1:50 |
|
|
zygix
Postów: 929
Samochód: Viggen
|
Ciężarówki wojskowe BZKT-BAZ
BAZ-6910 artillery tractor BAZ-6910 artillery tractor BAZ-6910 artillery tractorBAZ-6910 artillery tractorBAZ-6909 engineeringBAZ-69092BAZ-6403BAZ-6909 artilleryBAZ-6910 cabin BAZ-6909 BAZ-6909-022 Nebo MBAZ-6402272V6 SPAAGM prototype on BAZ-6909 BAZ-6909-015 (BZKT Factory Image)BAZ-6909-015BAZ-6909-015 BAZ-6909-019BAZ-6909-019BAZ-6909-022BAZ-6909-022BAZ-6909-022BAZ-6403 8x8BAZ-6403 8x8BAZ-69096
_________________ ,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca, niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln
http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488
|
Śro, 31.08.2011, 2:52 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Re: Ciężarówki wojskowe
Śietne rzeczy wrzucasz, chłopaku
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Śro, 31.08.2011, 7:12 |
|
|
zygix
Postów: 929
Samochód: Viggen
|
Re: Ciężarówki wojskowe
No to fajnie,nastukam tylko,że to dopiero początek jeśli chodzi o wojskowe
_________________ ,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca, niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln
http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488
|
Śro, 31.08.2011, 13:03 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Re: Ciężarówki wojskowe
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Śro, 31.08.2011, 13:24 |
|
|
zygix
Postów: 929
Samochód: Viggen
|
Re: Ciężarówki wojskowe
_________________ ,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca, niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln
http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488
|
Czw, 01.09.2011, 0:34 |
|
|
zygix
Postów: 929
Samochód: Viggen
|
Pojazdy kompleksu rakietowego 9K79 Toczka / SS-21 Scarab
Cytuj: Toczka – radziecki taktyczny klasy ziemia-ziemia zestaw rakietowy 9K79 z pociskami balistycznymi 9M79F, 9M79K oraz 9M79B na lądowej platformie samochodowej z wyrzutnią typu TEL, przeznaczony do rażenia celów punktowych. Wyrzutnia: Wyrzutnia 9P129M-1 Toczka-U na podwoziu pływającym BAZ-5921/5922Polska wyrzutnia kompleksu ToczkaWyrzutnia 9P129 w położeniu bojowymPojazdy pomocnicze kompleksu : - pojazdy transportowo-załadowcze 9T218 TZM (9T218-1) na podwoziu pływającego pojazdu BAZ-5922, praktycznie identycznego z podwoziem wyrzutni 9P129. 9T218 (9T218-1) przewozi w zamkniętym i ogrzewanym przedziale bojowym dwie rakiety 9M79 dowolnego typu z zamontowanymi głowicami a także umożliwia przeładunek rakiet za pomocą autonomicznego żurawia hydraulicznego: Pojazd tansportowo-załadowczy 9T218-1Pojazd 9T218 polskiego 7. Dywizjonu- stacja kontrolno-pomiarowa 9W819 AKIM ( samochód ciężarowy Ził-131 - w wersji Toczka-U pojazd nosi oznaczenie 9W819-1) służy do okresowego przeglądu i sprawdzania sprawności rakiet, głowic oraz sprzętu pomocniczego i zapasowego kompleksu: - pojazd transportowy ( ciągnik siodłowy Ził-137Tz naczepą 9T238), który przewozi dwa pojemniki z rakietami (9Ja234) oraz głowicami (9Ja236): - pojazd obsługi technicznej 9W844: Stacja obsługi technicznej 9W844M-1http://www.rwd-mb3.de/pages/9w819.htm
_________________ ,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca, niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln
http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488
|
Pią, 02.09.2011, 3:04 |
|
|
zygix
Postów: 929
Samochód: Viggen
|
Re: Ciężarówki wojskowe
_________________ ,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca, niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln
http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488
|
Pią, 02.09.2011, 3:25 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Re: Ciężarówki wojskowe
Poszedłes w klasykę Z tym GAZem 66 przypomina mi sie taka historia z mojego miasta - pewien zakład ze Zgierza ma taką 66-tkę z wielkim świdrem - chyba do instalacji słupów energetycznych i od jakiegoś czasu służy on tylko jako przyczepa, holowana na sztywnym holu - chyba nie opłaca im się go reperować, a urządzenie na nim zmontowane ciągle jest zdatne do użytku
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Pią, 02.09.2011, 7:28 |
|
|
zygix
Postów: 929
Samochód: Viggen
|
Ciężarówki na MSPO 2011 w Kielcach
Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego (MSPO) Kielce 2011:fot.:MAN HX60 4x4fot.:MAN HX60 4x4fot.:Wnętrze MAN HX60 4x4fot.:STAR 266 M2picasaweb.google.com zdjęcia:mr_ffox
_________________ ,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca, niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln
http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488
|
Pon, 05.09.2011, 23:53 |
|
|
zygix
Postów: 929
Samochód: Viggen
|
Re: Ciężarówki wojskowe
Cytuj: Kielecki salon stał się okazją do ciekawego porównania – na sąsiadujących ze sobą stanowiskach zaprezentowane zostały trzy średnie ciężarówki w układzie 4x4, potencjalni kandydaci na następców produkowanych w Starachowicach modeli Star 660, 266, 266M oraz 944. Od 2006 MAN-Star Trucks (obecnie MAN Trucks&Bus Polska) zaprzestał produkcji modelu Start 944, a także podzespołów używanych w modernizacji modelu 266 do wersji Star 266M (nowe 944 i modernizowane 266M były w dużym stopniu zunifikowane). Wobec tego faktu wojsko stanęło przed trudnym i do dziś nierozwiązanym problemem wyboru nowego modelu podstawowej, średniej ciężarówki. Jelcz 442D.28 Cytuj: Najbardziej swojską konstrukcją jest Jelcz Bartek, czyli terenowa ciężarówka średniej ładowności w układzie 4x4 oznaczona Jelcz 442D.28. Model ten napędzany jest silnikiem Iveco NEF o pojemności 5,9 litra i mocy 202 kW (275 KM). Całkowita masa maksymalna wozu to 17 ton. Dużą zaletą tej konstrukcji jest duża unifikacja z obecnie już używanymi przez siły zbrojne większymi modelami Jelcza. Iveco M170.33 WMCytuj: Auto-Hit, reprezentujący w Polsce włoski koncern Iveco, proponuje ciężarówkę Iveco M170.33 WM 4x4. Jest to najlżejszy model z serii SM-2. Co ciekawe, pod względem rozwiązań konstrukcyjnych pojazd stanowi połączenie rozwiązań Iveco i przejętej przez koncern Astry. Pojazd napędzany jest 7,8-litrowym silnikiem Iveco Cursor 8 o mocy 259 kW (352 KM). MAN HX 18.330 Cytuj: Trzecim zaprezentowanym modelem jest produkt MAN, ciężarówka MAN HX 18.330 4x4 – najlżejszy model serii HX. Jego napęd zapewnia silnik MAN D0836o pojemności 6,9 l i mocy 240 kW (326 KM). Producent deklaruje iż w przypadku wyboru jego konstrukcji gotów jest sprzedawać samochody pod marką Star. http://www.altair.com.pl/nsp-spec-333
_________________ ,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca, niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln
http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488
|
Śro, 07.09.2011, 19:00 |
|
|
zygix
Postów: 929
Samochód: Viggen
|
KWZT Mamut
Cytuj: Bazę dla Mamuta stanowi ciężarówka Tatra T 815 7Z0R9T 44 440 8x8.1R. Podwozie zintegrowane jest z kabiną opancerzoną do poziomu II według STANAG 4569, mogącą przewozić kierowcę i do 3 żołnierzy. Napęd stanowi silnik Deutz TCD 2015 V08 o mocy 598 KM (440 kW), zestawiony ze skrzynią biegów Allison 48000 SP. Zastosowane jest niezależne zawieszenie wszystkich kół z ogumieniem 16.00 R20 i wkładkami, pozwalającymi na kontunuowanie jazdy po przestrzeleniu opon (Run Flat). Dwa zbiorniki paliwa, o pojemności 320 l każdy, również są opancerzone. Więcej TU
_________________ ,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca, niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln
http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488
Ostatnio edytowany przez zygix, Nie, 22.01.2012, 20:53, edytowano w sumie 1 raz
|
Śro, 07.09.2011, 21:22 |
|
|
zygix
Postów: 929
Samochód: Viggen
|
Sisu Auto
Sisu RA-140Sisu SA-150Cytuj: Sisu SA-150- współczesny fiński samochód ciężarowy z napędem na wszystkie koła (4x4).Używany przez armie fińską od pierwszej połowy lat 80., początkowo jako ciągnik artyleryjski, później także w innych rolach. SISU SA-150VK był napędzany sześciocylindrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 110,3 kW przy 2500 obr/min, dającym maksymalny moment obrotowy 680 Nm przy 1500 obr/min. Skrzynia biegów z sześcioma biegami do przodu i wstecznym, reduktor dwubiegowy. Rama pojazdu jest skonstruowana w sposób dopuszczający znaczne skręcenia, a silnik i przekładnie znajdują sie za kabinie dzięki czemu zmniejszone zostało prawdopodobieństwo oderwania kół od podłoża w trakcie jazdy terenowej. Kabina czteroosobowa, zamocowana elastycznie do ramy. Pojazd wyposażony jest w wyciągarkę i nagrzewnicę z wentylatorem. Ciężarówki tego typu zostały zakupione także przez ONZ. http://imageshack.us/photo/my-images/838/sisu1.jpg/http://www.youtube.com/watch?v=sD1BY9f_9eUCytuj: silnik wysokoprężny, 6-cylindrowy o mocy 110,3 kW przy 2500 obr./min Poj. zb. paliwa 225 l Długość 6,76 m Szerokość 2,48 m Wysokość 2,90 m Prześwit 0,40 m Masa 7 600 kg (własna),14 000 kg (całkowita) Prędkość 98,5 km/h (do przodu) 11,6 km/h (do tyłu) Zasięg 800 km Brody (głęb.) 1,00 m Kąt podjazdu 45° Sisu SA-240 6x6Sisu SK 250 Sisu ET-seria:6x6 8x8 Sisu ETP-seria:Sisu E 7 T 4x4 Sisu E 13 T 8x8 Sisu E 15 T 10x10 http://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?f=8&t=22714Sisu A2045 Sisu E-Tech 480
_________________ ,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca, niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln
http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488
|
Sob, 17.09.2011, 1:12 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Re: Ciężarówki wojskowe
Sisu ETP-seria ma swój temat, mógłbyś to przerzucić?
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Sob, 17.09.2011, 13:56 |
|
|
zygix
Postów: 929
Samochód: Viggen
|
Re: Ciężarówki wojskowe
Podałem linka do Twojego tematu dla zainteresowanych,ale jest on o ruchomym moście a ja wrzuciłem różne wersje,ale jak przeszkadza mogę przerzucić,tylko,że jutro,bo na imprezę cisnę
_________________ ,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca, niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln
http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488
|
Sob, 17.09.2011, 19:16 |
|
|
zygix
Postów: 929
Samochód: Viggen
|
Re: Ciężarówki wojskowe
SAMIL 20 – pierwsza ciężarówka z serii SAMIL (South African MILitary), jest ulepszoną ciężarówką Magirus Deutz 130M7FAL 4x4 2-ton. Pierwszy SAMIL 20 Mark I model miał silnik chłodzony powietrzem, lecz późniejszy SAMIL 20 Mark II był wyposażony w lekki wytwarzany w RPA chłodzony wodą silnik Atlantis Diesel Engine (ADE) z powodu restrykcji na kraj i konieczności używania produktów rodzimych. Późniejsza wersja miała także lekko zmieniony napęd. Samil 20 Mk1 Chassis CabSamil 20 Mk1 LappiespompSamil 20 Mk1 Light General Repair (LAD)Cytuj: Dimensions:
Overall Length: 5 692mm Overall Width: 2 438mm Overall Height: 2 820mm Wheelbase: 2 900mm Ground Clearance: 470mm
Engine:
Make: Deutz Model: F6L913 Type: Air Cooled - 6 Cylinder diesel Displacement: 6 128 cc Maximum Power (DIN): 94Kw @ 2 800 Rpm Maximum Torque (DIN): 375 Nm @ 1 500 Rpm
Transmission:
Make: ZF S5-35-3 Type: 5 Speed synchromesh
Transfer Box:
Make: ZF Z65 Type: High & Low range - Differential lock
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Kia KM250The KM250 is a baseline model for Kia's 6x6 tactical truck series. It is an updated US M35A2 truck, produced by the Kia Motors. KM250 cargo truck; KM251 cargo truck with extended wheelbase; KM255 fuel tanker. It carries 4 540 liters of fuel; KM256 water tanker. It carries 3 800 liters of water; KM258 shop van; KM259 decontamination truck. Cytuj: Weight 6.17 t Maximum load 2.3 / 4.5 t Length 6.78 m Width 2.43 m Height 2.84 m Mobility Engine KK-7.4 diesel Engine power 180 hp Maximum road speed 95 km/h Range 955 km --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Saab-Scania SBA 111 4x4 i 6x6Cytuj: Manufacturer Scania division from Saab-Scania Also called Tgb 30 Production 1975 - 1981 Engine Scania D11 162 kW(220 hp) Transmission Scania GA763 Wheelbase 4.0 m Length 6.75 m Width 2.5 m Height 2.9 m Curb weight 8,820 kg -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- M1078 LMTV (Light Medium Tactical Vehicle )In 1991 one Texas company was awarded a large-scale contract to manufacture the US Army's new Family of Medium Tactical Vehicles (FMTV) with the intention that eventually all the existing (and ageing) medium trucks in the Army's inventory would be replaced by a modern and efficient design. The FMTV is based on an Austrian truck, the Steyr 12 M 18, but considerably reengineered to be available as the 4 x 4 2.5 tone Light Medium Tactical Vehicle (LMTV) and the 6 x 6 5 tone Medium Tactical Vehicle (MTV). Both models have over 90 percent of components in common such as the cab, engine, drive train, tyres, wheels, front suspension, axles, etc, while this design involves many commercially available components. The basic LMTV is the M1078 cargo truck while the 6 x 6 base is the M1083. inna,dozbrojona wersja rodziny FMTV : primeportal.netwww.army.mil.zamilitary-today.comtruck-auto.info
_________________ ,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca, niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln
http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488
|
Pon, 03.10.2011, 21:58 |
|
|
zygix
Postów: 929
Samochód: Viggen
|
Re: Ciężarówki wojskowe
Tovarna Avtomobilov Maribor (TAM) TAM-110Cytuj: The TAM-110 light utility truck was developed in the 1980s by Tovarna Avtomobilov Maribor (TAM) to meet the requirements of the former Yugoslavian army. This military truck is based on the German Magirus-Deutz design. The TAM-110 is the standard vehicle with Yugoslavia and successor states. This military truck remains in service with Serbia, Slovenia, Croatia and Bosnia.
Entered service 1980s Configuration 4 x 4 Cab seating 1 + 1 men Dimensions and weight Weight (empty) 4.5 t Maximum load 1.5 / 2.5 t Length 4.85 m Width 2.27 m Height 2.47 m Mobility Engine TAM 5.88-liter diesel Engine power 110 hp Maximum road speed 90 km/h Range 500 ~ 600 km ----------------------------------------------------------------------- Engesa EE-25http://www.youtube.com/watch?v=AG_jHEYNnxc&feature=player_embeddedCytuj: The Engesa EE-25 series first appeared during the early 1970s and over the years has been powered by a variety of engines, the Mercedes-Benz engine is the latest of a line that includes Chrysler and Perkins units. The series is also unusual in being produced with both 4x4 and 6x6 drive configurations with the 4x4 version being the original version. Specs:
Cab seating 1 + 2 men Weight (empty) 7.1 tonne Maximum load 2.5 - 5 tonne Length 7m Width 2.25m Height 2.5m Engine Mercedes-Benz OM 352A 5.7-liter diesel Engine power 156 hp Maximum road speed 80 km/h Range 600 km Gradient 70% Side slope 30% Vertical step 0.5m Trench 0.9m Fording 0.9m -------------------------------------------------------------------------------- Engesa EE-50Cytuj: The Engesa EE-5 is a development by former Brazlian manufacturer Engesa. They developed and manufactured the vehicle in the early 1980’s for the Brazlian Army as an off road truck capable of carrying 5 tons of supplies.
The vehicle did enter service with both the Brazilian and Angolan Armies, but with the debt’s incurred through the development of the EE-T1 Osório MBT, which was originally due to be purchased in the Middle East, but who later went with the US Abrams, the company filled for bankruptcy and production of the EE-5 ended.
Entered service early 1980s Configuration 6 x 6 Cab seating 1 + 1 men Weight (empty) 11.9 t Maximum load 5 - 10 t Length 7.85 m Width 2.6 m Height 2.9 m Engine Scania D11 diesel Engine power 215 hp Maximum road speed 80 km/h Range 700 km Gradient 70% Side slope 30% Vertical step 0.5 m Trench 0.9 m Fording 0.9 m ---------------------------------------------------------------------- Bombardier MLVWCytuj: The MLVW or Medium Logistics Vehicle Wheeled is in service with Canadian armed forces. It is based on the obsolete US M35 cargo truck design, dated back to 1950s, however Canadian version includes many modifications. The MLVW entered service in 1982. Over 2 700 of these trucks had been built by Bombardier. Entered service 1982 Configuration 6 x 6 Cab seating 1 + 2 men Weight 6.3 - 7.8 t Maximum load 2.27 - 5 t Engine Detroit Diesel 8.2-liter diesel Maximum road speed 90 km/h ---------------------------------------------------------------------- Tatra T810http://www.youtube.com/watch?v=RmdddjTr_n4&feature=player_embeddedCytuj: The Czech armed forces have ordered since September 2005, a total of 977 vehicles, of which 556 are to be delivered during the period of 2006 - 2011. The remaining 421 are to be delivered by 2014 at the latest.
Entered service 2007 Configuration 6 x 6 Cab seating 1 + 2 men Weight (curb) 8.5 t Maximum load 4.5 t Length 7.49 m Width 2.55 m Height 3.32 m Engine Renault Dxi7 diesel Engine power 237 hp Maximum road speed 106 km/h Range 800 km Gradient up to 100% Side slope 40% Vertical step 0.45 m Trench 0.9 m Fording 1.2 m ---------------------------------------------------------------------- Tatra T815-7BOR42Cytuj: The Tatra T815-7BOR42 is a heavy duty tactical truck. It was first revealed in 2004 as the Tatra T-817. It is a member of the new Tatra T815-7 truck family, specially designed for military needs. These vehicles were designed for operation over rough terrain and in difficult climatic and environmental conditions. Trucks are compatible with NATO standards. It is in service with the Czech Republic. Configuration 4 x 4 Cab seating 1 + 1 Dimensions and weight: Weight (curb) 7.2 t Maximum load 7.8 t Length 6.75 m Width 2.5 m Mobility: Engine Cummins ISBe 275 diesel Engine power 270 hp Maximum road speed 110 km/h Range ~ 850 km Maneuverability: Gradient 76% Side slope 50% Vertical step 0.5 m Trench 0.9 m Fording 1.5 m ------------------------------------------------------------------------ Panhard TC54Cytuj: The Panhard TC54 general utility truck was developed specifically for Saudi-Chinese artillery programme. The first order comprises 50 trucks. These will enter service with the Saudi Arabia until 2011. These trucks will be used to support field artillery units, equipped with Chinese 155-mm howitzers. Another country, which recently ordered 80 of these military trucks is Togo.
Vehicle has a payload capacity of 5 000 kg. It is the best payload/vehicle weight ratio in this class. The TC54 can carry more than it weights itself.
This truck is a derivative of the Ashok Leyland Stallion. It is worth mentioning that the Ashok Leyland is one of India's biggest vehicle manufacturers. Vehicle is powered by a Steyr diesel engine, developing 215 hp and is fitted with Czech manual gearbox. Vehicle can be fitted with armored cab, which provides protection against landmines and IEDs. Cab has a V-shaped floor and deflects mine blasts. It can also be fitted with remotely controlled weapon station.
The Panhard TC54 is available in different versions, including troop carrier, supply vehicle, shelter carrier, command post vehicle. Configuration 4 x 4 Cab seating 1 + 2 men Dimensions and weight: Weight 4.3 t Maximum load 5 t Length 6.52 m Width 2.51 m Height 2.89 m Mobility: Engine Steyr diesel Engine power 215 hp Maximum road speed 110 km/h Range 1 000 km Maneuverability: Gradient 60% Side slope 30% Trench 0.5 m Fording 0.7 m air-force.caareamilitar.netlockinghub.commilitary-today.comtanknutdave.com
_________________ ,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca, niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln
http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488
|
Sob, 22.10.2011, 0:28 |
|
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
| |